回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [盒玩] 劇場版 機動戦士ガンダムOO RING OF MEISTERS
kyofd3s726
軍曹
Rank: 2


UID 23030
精華 0
積分 1
帖子 363
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2010-7-29 06:34 AM  資料  短消息  加為好友 
頭2部幾型...
第3部一般..
最后戈部怪=.=

頂部
KFD
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 36825
精華 0
積分 38
帖子 1709
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-31
狀態 離線
發表於 2010-7-29 09:01 AM  資料  短消息  加為好友  添加 KFD 為MSN好友 通過MSN和 KFD 交談


QUOTE:
原帖由 corollas 於 2010-7-28 10:35 PM 發表
肥仔似飲醉酒...

而家係瘦仔...    佢個樣簡單講緊 我暈喇





http://hk.myblog.yahoo.com/[email protected]
歡迎黎睇下 XD
頂部
jasoncnl1996
壹等兵
Rank: 1


UID 35288
精華 0
積分 1
帖子 157
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-2-14
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2010-7-29 04:22 PM  資料  短消息  加為好友 
黃色ge妖天使ok 喎!

頂部
VKKVKKVKKVKK
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 38574
精華 0
積分 0
帖子 898
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-23
來自 地球,亞洲,中國,香港,新界,沙田
狀態 離線
發表於 2010-7-29 04:43 PM  資料  短消息  加為好友  添加 VKKVKKVKKVKK 為MSN好友 通過MSN和 VKKVKKVKKVKK 交談
令我諗起SEED外傳既觀星者高達


[ 本帖最後由 VKKVKKVKKVKK 於 2010-7-29 06:14 PM 編輯 ]





剎那:世界本來...就是那麼簡單!
Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding.
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-7-29 04:53 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
成$50一隻,質素都應該唔差得去邊.....





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
VKKVKKVKKVKK
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 38574
精華 0
積分 0
帖子 898
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-23
來自 地球,亞洲,中國,香港,新界,沙田
狀態 離線
發表於 2010-7-29 04:56 PM  資料  短消息  加為好友  添加 VKKVKKVKKVKK 為MSN好友 通過MSN和 VKKVKKVKKVKK 交談


QUOTE:
原帖由 VKKVKKVKKVKK 於 2010-7-29 06:01 PM 發表
令我諗起SEED外傳既觀星者高達






剎那:世界本來...就是那麼簡單!
Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding.
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-7-29 05:00 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VKKVKKVKKVKK 於 2010-7-29 06:01 PM 發表
令我諗起SEED外傳既觀星者高達

D環.........










「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
VKKVKKVKKVKK
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 38574
精華 0
積分 0
帖子 898
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-23
來自 地球,亞洲,中國,香港,新界,沙田
狀態 離線
發表於 2010-7-29 05:15 PM  資料  短消息  加為好友  添加 VKKVKKVKKVKK 為MSN好友 通過MSN和 VKKVKKVKKVKK 交談


QUOTE:
原帖由 gundam09 於 2010-7-29 06:18 PM 發表

D環.........





...

真係勁似





剎那:世界本來...就是那麼簡單!
Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding.
頂部
呀柱
二等兵
Rank: 1


UID 16447
精華 0
積分 3
帖子 71
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-2
狀態 離線
發表於 2010-7-30 06:54 AM  資料  短消息  加為好友 
見到最後個張覺得肥仔德已經完全定義為人妖

頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-7-30 12:15 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 呀柱 於 2010-7-30 08:12 AM 發表
見到最後個張覺得肥仔德已經完全定義為人妖

好型的人妖......





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
Angus
平民
Rank: 1


UID 17039
精華 0
積分 0
帖子 21
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-1
狀態 離線
發表於 2010-8-1 10:41 AM  資料  短消息  加為好友 
其實我覺得OK, 好有動感! 唔知HG有無"環"? 仲唔知擺唔擺到呢D姿勢?

頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-1 11:18 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Angus 於 2010-8-1 11:59 AM 發表
其實我覺得OK, 好有動感! 唔知HG有無"環"? 仲唔知擺唔擺到呢D姿勢?

HG一定無"環"  除非你用觀星者D環離改啦 ~





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-3 05:55 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
鉗........ ??



查看積分策略說明
附件
2010-8-3 05:55 AM
1280411747905.jpg (35.03 KB)
 




「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
ccfai (熊貓超人)
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2584
精華 2
積分 29
帖子 861
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-14
狀態 離線
發表於 2010-8-3 07:22 AM  資料  短消息  加為好友 
希望MG都有環啦...





新開了熊貓工作室,你看過了嗎?
https://youtube.com/playlist?list=PLluiJIYSN7ci_IniLDqH3NcrUUE-ACaNR&si=48KkO4317mjCHBaj
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-6 04:59 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 












....................     





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
fkc916
二等兵
Rank: 1



UID 40076
精華 0
積分 0
帖子 57
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-21
狀態 離線
發表於 2010-8-6 05:00 PM  資料  短消息  加為好友 
隻肥仔個樣好怪

頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-6 05:02 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
原來真係整到 wo ~~





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
VKKVKKVKKVKK
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 38574
精華 0
積分 0
帖子 898
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-4-23
來自 地球,亞洲,中國,香港,新界,沙田
狀態 離線
發表於 2010-8-6 05:06 PM  資料  短消息  加為好友  添加 VKKVKKVKKVKK 為MSN好友 通過MSN和 VKKVKKVKKVKK 交談


QUOTE:
原帖由 gundam09 於 2010-8-6 06:20 PM 發表
原來真係整到 wo ~~

x2,等我又買返盒觀星先





剎那:世界本來...就是那麼簡單!
Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding.
頂部
KFD
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 36825
精華 0
積分 38
帖子 1709
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2010-3-31
狀態 離線
發表於 2010-8-6 05:13 PM  資料  短消息  加為好友  添加 KFD 為MSN好友 通過MSN和 KFD 交談


QUOTE:
原帖由 gundam09 於 2010-8-6 06:17 PM 發表












............... ...

美少女戰士





http://hk.myblog.yahoo.com/[email protected]
歡迎黎睇下 XD
頂部
gundam09
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 39044
精華 0
積分 1
帖子 1544
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-1
來自 中學2A班 .... ^^
狀態 離線
發表於 2010-8-10 06:09 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 





「去吧 少年 活下去並開創未來吧 !」

「TRANS-AM !」


http://www.youtube.com/watch?v=f_NJzHiHRds
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 12:02 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver