回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: MG Exia Trams-am ver. added! (評測: Lighting Base)
utopia13
平民
Rank: 1



UID 33998
精華 0
積分 1
帖子 25
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2010-1-21 11:22 AM  資料  短消息  加為好友 
我覺得所指既晒命係指用英文寫而吾同中文,好似自己英文好得,但事實上錯到七彩

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2010-1-21 11:26 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 utopia13 於 2010-1-21 12:40 PM 發表
我覺得所指既晒命係指用英文寫而吾同中文,好似自己英文好得,但事實上錯到七彩

人地唔識打中文冇辦法喎

咁都曬命





轉虧為"型"
頂部
victorsky
軍曹
Rank: 2



UID 1650
精華 0
積分 7
帖子 304
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-2
狀態 離線
發表於 2010-1-21 11:57 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 utopia13 於 2010-1-21 12:40 PM 發表
我覺得所指既晒命係指用英文寫而吾同中文,好似自己英文好得,但事實上錯到七彩

我英文差, 咁你可唔可以話我知人地文法錯d 咩, 等我學下野都好丫

頂部
johnchan
曹長
Rank: 2



UID 19173
精華 0
積分 8
帖子 406
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-28
狀態 離線
發表於 2010-1-21 01:56 PM  資料  短消息  加為好友 
thanks you you ar for the investigational and reported
very useful le and

not need buy this bandai producting

頂部
utopia13
平民
Rank: 1



UID 33998
精華 0
積分 1
帖子 25
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2010-1-21 04:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2010-1-21 12:44 PM 發表

人地唔識打中文冇辦法喎

咁都曬命

我嘗試去解釋呢句既用意,我點死知點解咁係曬命

頂部
utopia13
平民
Rank: 1



UID 33998
精華 0
積分 1
帖子 25
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2010-1-21 04:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 victorsky 於 2010-1-21 01:15 PM 發表


我英文差, 咁你可唔可以話我知人地文法錯d 咩, 等我學下野都好丫

not really impressive, yet saw that at acceptable price in Chai Wan, so grabbed it for test.

未必好正確,不過我會咁寫
it's not so impressive, but since the price is acceptable in Chai Wan, I got one for test

頂部
迪=]
曹長
Rank: 2


UID 23057
精華 0
積分 16
帖子 432
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-7
狀態 離線
發表於 2010-1-21 04:44 PM  資料  短消息  加為好友  添加 迪=] 為MSN好友 通過MSN和 迪=] 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 utopia13 於 2010-1-21 05:53 PM 發表


我嘗試去解釋呢句既用意,我點死知點解咁係曬命

唔該你比d禮貌.呢度係hkml 唔係學校.
冇必要咁執著英文文法,
Gundam @EFSF 不嬲都係hkml 打英文,
我唔覺得有咩問題,相信呢度大部份會員亦覺得冇問題,
你用咁既態度同咁既語氣去話人英文差,
都不見得你受過高等教育=]





歡迎睇下我個blog @@~
http://hk.myblog.yahoo.com/dicksonkwok112/
頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2010-1-21 05:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chrisyip999 於 2010-1-20 11:28 PM 發表
唔知點解樓主每次出現 , 都會有人無啦啦插佢 ??   唔明

好多會員都知有人之前多次係成品區發(揾人代砌嘅)成品引起好多會員不滿

互相投訴

又POST自己見報 上電台 未見報POST一次見報後又一次 對部份會員黎講
似係XX 多於分享

又係其他玩具網站講......

報告完畢
人地有冇錢  WHO CARE ?
呢個評測正正經經咪幾好LOR 就算唔支持 都唔值得插

[ 本帖最後由 frankie 於 2010-1-21 06:53 PM 編輯 ]

頂部
victorsky
軍曹
Rank: 2



UID 1650
精華 0
積分 7
帖子 304
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-2
狀態 離線
發表於 2010-1-21 10:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 utopia13 於 2010-1-21 05:59 PM 發表


not really impressive, yet saw that at acceptable price in Chai Wan, so grabbed it for test.

未必好正確,不過我會咁寫
it's not so impressive, but since the price is acceptable in Chai Wan, ...

我理解為不同寫法而不是文法錯誤

頂部
utopia13
平民
Rank: 1



UID 33998
精華 0
積分 1
帖子 25
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2010-1-22 02:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 迪=] 於 2010-1-21 06:02 PM 發表


唔該你比d禮貌.呢度係hkml 唔係學校.
冇必要咁執著英文文法,
Gundam @EFSF 不嬲都係hkml 打英文,
我唔覺得有咩問題,相信呢度大部份會員亦覺得冇問題,
你用咁既態度同咁既語氣去話人英文差,
都不見得你 ...

吾識睇邊句係邊個講既咩?
我明顯咁講我只係去解釋個個人點解咁講
冇禮貌既係你而吾係我

頂部
utopia13
平民
Rank: 1



UID 33998
精華 0
積分 1
帖子 25
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2010-1-22 02:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 victorsky 於 2010-1-22 12:17 AM 發表


我理解為不同寫法而不是文法錯誤

英文同中文講野都有一定既方式,如果只係數時態或者格式吾一定會有錯,但就有可能會冇人明你講咩

好似英文i am reading
如果中文寫成 我是看 或者 我係睇
以文法黎講冇錯,但文意就...

頂部
HoiMan
壹等兵
Rank: 1


UID 24992
精華 0
積分 0
帖子 102
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-10
狀態 離線
發表於 2010-1-23 10:53 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Tom0083 於 2010-1-21 11:45 AM 發表
擺扭蛋適合d,個Base 太細喇!模型1:220就差唔多!

1:200 hcmpro just make

頂部
chrisyip999
軍曹
Rank: 2



UID 14485
精華 0
積分 2
帖子 326
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-28
狀態 離線
發表於 2010-1-24 07:41 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 frankie 於 2010-1-21 06:39 PM 發表



好多會員都知有人之前多次係成品區發(揾人代砌嘅)成品引起好多會員不滿

互相投訴

又POST自己見報 上電台 未見報POST一次見報後又一次 對部份會員黎講
似係XX 多於分享

又係其他玩 ...

哦 , 我都向樓主既blog度睇到d差唔多既野,內容大意係話 hkml 既人蝦佢 同抽佢水   

頂部
moluen2005
二等兵
Rank: 1


UID 11697
精華 0
積分 1
帖子 83
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-14
狀態 離線
發表於 2010-1-24 09:34 AM  資料  短消息  加為好友 
咁多小朋友搵交嗌

btw, 多謝樓主分享

頂部
Gundam@EFSF
上尉
Rank: 3Rank: 3
雖搵人砌;模魂常存;以圖會友



UID 13325
精華 0
積分 -44
帖子 1590
成品數目 -44 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
來自 Side 7
狀態 離線
發表於 2010-1-25 09:16 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
MG Trams-am added!

MG Gundam Exia Trans-am version!
No need to wait for MG... this lighting base shows its value!
It works best on Chrome model!:)
See all pics in my blog!
http://hk.myblog.yahoo.com/gundam_efsf






Still trying with this lighting base & black background, stay tuned for more pics!






My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/gundam_efsf
高達收藏家,愛為藏品拍照,模型是代工做的
頂部
魚蛋聰
上校
Rank: 4


UID 9546
精華 0
積分 8
帖子 5297
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-29
狀態 離線
發表於 2010-1-25 09:24 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
油上原色但加埋地台就有trans am 效果 ?!

頂部
Elmonsuen
少校
Rank: 3Rank: 3
Tomcat


UID 12940
精華 0
積分 20
帖子 2446
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-31
來自 大家樂
狀態 離線
發表於 2010-1-25 09:26 PM  資料  短消息  加為好友 
效果好好

頂部
MSZ-010
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18850
精華 0
積分 0
帖子 1613
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 CB
狀態 離線
發表於 2010-1-25 09:47 PM  資料  短消息  加為好友 
講真,我留意d相多過樓主d文法
我覺得樓主d相真係影得好靚





俺がガンダムだ!
頂部
§恨§
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 33359
精華 0
積分 8
帖子 827
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-22
狀態 離線
發表於 2010-1-25 09:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 tonyskchung 於 2010-1-19 10:19 PM 發表
一D都唔覺係晒命LOR
人地比錢比人地砌D咁好睇O既模出黎 , 再影D咁高質量O既相,比我地參考

支持

頂部
└佳→┐
壹等兵
Rank: 1


UID 31393
精華 0
積分 1
帖子 140
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2010-1-25 11:38 PM  資料  短消息  加為好友  添加 └佳→┐ 為MSN好友 通過MSN和 └佳→┐ 交談
樓主文法有錯又關d人事既?
呢度係"香港模型聯盟"喎...
唔係"英文文法聯盟"喎...
都唔知d人黎睇模型定睇英文既~.~
話樓主英文唔好仲打英文=晒命...
唔抵得人地錯誤中學習??
可能樓主打唔到中文...唔通又要唔抵得@@?

p.s樓主d相好靚...

[ 本帖最後由 └佳→┐ 於 2010-1-26 12:58 AM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 03:05 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver