回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 緊急通告!懇求聲援反對高鐵西九專用通道方案
SIMONLLM
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 28963
精華 8
積分 20
帖子 5839
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-28
狀態 離線
發表於 2010-1-18 01:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2010-1-18 02:49 PM 發表



"但警方有保留".... 正pk, 馬後砲唔止, 仲一野推晒落差佬到....果然條pk曾冇選錯馬, 件件都可以做到咁有承擔... 真係一個好負責任係政府..

警方心諗, " 呢排都比妳攪到頭都大晒, 最大獲係妳等投票贏咗, 你先走出去 , 仲有乜好講, 即係揾我呢攪." 系警方立場, 一定叫妳唔好去啦
如果鄭小姐同清潔亞嬸講 : "我想出去同d示威者吹吓水, 不過d示威者會掟吓垃圾, 咁你要做通頂, 你想唔想我去呀", 連亞嬸都叫你唔好去啦





1/35 GUNDAM -- 15%
1/100 MG 高渣 50%
MARCOSS ZERO - 40%
1/100 KOG - 15%
1/100 GUNDAM FULL ARMOR - 1%
McLaren Mercedes MP4-23 - 1%
大贊卡 - 5%
頂部
鳴海空
上尉
Rank: 3Rank: 3
緊記要畫小....(拖走


UID 2076
精華 0
積分 2
帖子 1334
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
來自 天水圍
狀態 離線
發表於 2010-1-18 01:54 PM  資料  短消息  加為好友  添加 鳴海空 為MSN好友 通過MSN和 鳴海空 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 SIMONLLM 於 2010-1-18 03:11 PM 發表

警方心諗, " 呢排都比妳攪到頭都大晒, 最大獲係妳等投票贏咗, 你先走出去 , 仲有乜好講, 即係揾我呢攪." 系警方立場, 一定叫妳唔好去啦
如果鄭小姐同清潔亞嬸講 : "我想出去同d示 ...

我寧願掃天光都想佢出去「食蕉」





http://blog.yam.com/narumiku  <<個人Blog
闇プベ暗わ深淵プベ出ザウ…其ゾ、科學ソ光ゎ落シエ影
頂部
貴族小子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1939
精華 0
積分 4
帖子 1424
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-10
狀態 離線
發表於 2010-1-18 01:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kcchung2 於 2010-1-18 01:49 PM 發表
葉劉淑儀昨表示汝樺好打得
運輸及房屋局局長鄭汝樺「披荊斬棘」,令高鐵撥款申請終獲通過。前保安局局長、立法會議員葉劉淑儀昨表示,今次高鐵撥款審議,令她回想起當年擔任保安局局長時處理23條立法、 ...

葉劉淑儀投完票仲可以一個人係示威人群中安全離開
其實係咪只係班功能組別議員同其他保皇黨無膽走

[ 本帖最後由 貴族小子 於 2010-1-18 02:04 PM 編輯 ]

頂部
SIMONLLM
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 28963
精華 8
積分 20
帖子 5839
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-28
狀態 離線
發表於 2010-1-18 01:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 鳴海空 於 2010-1-18 03:12 PM 發表


我寧願掃天光都想佢出去「食蕉」

咁有係, 如果我係清潔亞叔, 我都唔介要做通頂





1/35 GUNDAM -- 15%
1/100 MG 高渣 50%
MARCOSS ZERO - 40%
1/100 KOG - 15%
1/100 GUNDAM FULL ARMOR - 1%
McLaren Mercedes MP4-23 - 1%
大贊卡 - 5%
頂部
SIMONLLM
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 28963
精華 8
積分 20
帖子 5839
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-28
狀態 離線
發表於 2010-1-18 02:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2010-1-18 03:07 PM 發表




同你亞媽係"女人"一樣道理...   即係可以隨便找個女人就可以認係自己亞媽啦.... 呢d logic...中  

仲要玩埋字眼, 相信同知道係有分別架.. "相信"唔洗要事實去back up, "知道"就須要了.. ...

依家我地班高官越嚟越鍾意玩字眼, 但玩得好屎.....
可能佢地聽得歌多 - I belive I can fly, I belive I can touch the sky....





1/35 GUNDAM -- 15%
1/100 MG 高渣 50%
MARCOSS ZERO - 40%
1/100 KOG - 15%
1/100 GUNDAM FULL ARMOR - 1%
McLaren Mercedes MP4-23 - 1%
大贊卡 - 5%
頂部
蔚藍的少年
中尉
Rank: 3Rank: 3
成日對住電腦睇動漫既傻仔


UID 24362
精華 0
積分 5
帖子 810
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-20
狀態 離線
發表於 2010-1-19 07:35 PM  資料  短消息  加為好友 
路過....
==================
反對興建高鐵
因為對市民的影響實在太多,大角咀沉降.菜園村等等


送上一首歌
Mr.森林
http://www.youtube.com/watch?v=cXhMmKFpFeQ&feature=player_embedded
引用其中一個評論,將花借喻為人
[高高低低的花]同[卑躬屈膝的花] 第一句代表不同階層的人  第二句代表低下階層的人
好似冇咩關係

[ 本帖最後由 蔚藍的少年 於 2010-1-20 05:47 PM 編輯 ]

頂部
sieg~~
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 4684
精華 0
積分 26
帖子 848
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-15
狀態 離線
發表於 2010-1-19 11:36 PM  資料  短消息  加為好友 
鄭汝華.......尼條pk,等天收

頂部
好平
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 7070
精華 0
積分 52
帖子 2725
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 模魂
狀態 離線
發表於 2010-1-20 12:59 AM  資料  短消息  加為好友 
六四果班一定係恐怖份子 !

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2010-1-20 01:13 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sieg~~ 於 2010-1-20 12:54 AM 發表
鄭汝華.......尼條pk,等天收

HEY...Clam down.....

頂部
eriol
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 24255
精華 0
積分 14
帖子 1193
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-17
狀態 離線
發表於 2010-1-20 01:27 AM  資料  短消息  加為好友  添加 eriol 為MSN好友 通過MSN和 eriol 交談
好快大陸d網友就會上唔到黎呢度~~

因為呢度好快就會比人定性為反中亂港的網站







大家可以叫我∼∼L∼∼

http://hk.myblog.yahoo.com/eriol92335414/
頂部
SouSou
曹長
Rank: 2


UID 1480
精華 0
積分 7
帖子 415
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-20
來自 紐約
狀態 離線
發表於 2010-1-25 01:47 AM  資料  短消息  加為好友 
難道"廣深港高速鋨路"是一項好似上海的高架鐵路這種"面子工程"?

頂部
cc4321
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 35209
精華 0
積分 0
帖子 557
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2009-6-2
狀態 離線
發表於 2010-1-25 08:54 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 鳴海空 於 2010-1-18 02:38 PM 發表
經歷三度押後表決、逾25小時馬拉松式審議的廣深港高速鐵路項目,合共669億元撥款,終於獲得通過。運輸及房屋局局長鄭汝樺表示,相信主流意見支持高鐵項目。(這傢伙用c眼思考…)

...

係鄭局長眼中,功能組別就係代表主流意見,普選果班靠邊站

頂部
cc4321
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 35209
精華 0
積分 0
帖子 557
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2009-6-2
狀態 離線
發表於 2010-1-25 08:56 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SouSou 於 2010-1-25 03:05 AM 發表
難道"廣深港高速鋨路"是一項好似上海的高架鐵路這種"面子工程"?

面子工程香港多的是,成個高鐵工程好多方面都未做好配合,例如邊檢,交通配套,依家就邊做邊諗,遲早搞到一鑊粥

頂部
好平
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 7070
精華 0
積分 52
帖子 2725
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 模魂
狀態 離線
發表於 2010-1-25 10:09 AM  資料  短消息  加為好友 

頂部
ice
大佐
Rank: 5Rank: 5
情色菲林


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 5315
精華 4
積分 98
帖子 11804
成品數目 98 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-8
來自 巴比倫
狀態 離線
發表於 2010-1-25 10:55 AM  資料  短消息  加為好友 





2014 我活過
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2010-1-25 11:57 AM  資料  短消息  加為好友 
點解高鐵站一定要起係西九??? 答案開始由事實講出來了.... 用市民既血汗錢去做就西九豪宅地價.....可恥


港鐵突推柯士甸站上蓋
(星島)2010年1月25日 星期一 05:30

(綜合報道)

(星島日報    報道)港鐵突擊推出尖沙嘴    柯士甸站上蓋住宅項目,邀請發展商提交發展意向書,成為金融海嘯後首個推出的上蓋項目,港鐵更考慮於項目未來推出招標時為項目支付部分地價,吸引發展商的興趣。在近年大型市區靚地短缺下,多家發展商料對該西九項目興趣極濃,業界更預期除獨資財團外,亦吸引合組財團角逐,以減低投資風險。

  本報地產組

  港鐵發言人表示,尖沙嘴柯士甸站C及D地盤今日邀請發展商提交發展意向,並將於本周五截意向。事實上,該項目為自○八年金融海嘯後逾一年,港鐵首個推出招意向的項目,由於項目規模較大,港鐵為鼓勵發展商參與,亦考慮於項目未來推出招標時為項目支付部分地價。

  本周五截發展意向

  雖然項目今日始推出招標,由於近年大型地皮供應有限,加上該地位於西九龍市中心區,故此多家發展商昨日均表示對項目興趣極大。當中新地代理執行董事雷霆表示,因西九龍為未來各項大型基建的核心所在,加上九龍站新盤銷情理想,故集團有興趣競投該項目。

  預計投資額逾百億元的柯士甸站C及D地盤,為九龍區較大的發展項目,測量師彭兆基指,項目具多條鐵路的優勢,料該區將成九龍區交通樞紐,加上未來港深廣鐵路站上蓋將發展地標式商廈,而現時九龍站上蓋發展高價住宅物業,基本已成形,故該站極具潛力,料項目將成發展商爭奪目標。

  未來交通樞紐極具潛力

  事實上,是次推出的上蓋項目,鄰近廣東道,被匯翔道劃分出C及D地盤,旁邊用地現為高爾夫球場,日後該地將發展為港深廣高速鐵路    站,上蓋則規劃發展為地標式商廈,至於與港深廣高速鐵路站一街之隔的,就是港鐵九龍站,現時已發展出不少豪宅及商業項目。除擁鐵路優勢,柯士甸站亦鄰近中港碼頭、尖沙嘴商業及購物區,不少發展商均認為地皮深具發展潛力。

  宏基測量師行董事陳昌傑指出,雖然柯士甸站C及D地盤上蓋項目位置貼近廣東道,景觀上無疑略有不足,惟項目鄰近的新屋苑港景峯及九龍站的凱旋門    、擎天半島    、君臨天下、漾日居    及天璽等,現時該批屋苑平均成交呎價由八千至一萬四千元不等,估計地皮樓面地價將為八千元水平,折合單是地價已逾百億元。

  由於項目身價不菲,故此陳昌傑相信,是次港鐵的柯士甸站C及D地盤,將吸引大型發展商組財團參與。

  陳昌傑:單是地價逾百億

  美聯測量師行董事林子彬表示,項目預計可建逾千個單位,規模不俗,由於物業擁有交通及地理優勢,預料每方呎樓價可逾一萬二千元,不過要視乎項目發展條件、高度限制及向海單位比例,若物業可擁有的海景比例較多,樓價更可達每方呎一萬五千元水平,預期吸引不少發展商入標。

[ 本帖最後由 VampireA 於 2010-1-26 03:53 AM 編輯 ]





路過既厚多士
頂部
好平
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 7070
精華 0
積分 52
帖子 2725
成品數目 52 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 模魂
狀態 離線
發表於 2010-1-25 11:33 PM  資料  短消息  加為好友 
請中國禁播國歌.. 嚴重煽動國家..

[ 本帖最後由 好平 於 2010-1-25 11:38 PM 編輯 ]

頂部
cc4321
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 35209
精華 0
積分 0
帖子 557
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2009-6-2
狀態 離線
發表於 2010-1-26 06:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2010-1-25 01:15 PM 發表
點解高鐵站一定要起係西九??? 答案開始由事實講出來了.... 用市民既血汗錢去做就西九豪宅地價.....可恥


港鐵突推柯士甸站上蓋
(星島)2010年1月25日 星期一 05:30

(綜合報道)

(星島日報    報 ...

唔係咁d工能組別點會訓身投支持票,七百億喎有排分呀

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2010-1-27 10:44 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SouSou 於 2010-1-25 01:47 AM 發表
難道"廣深港高速鋨路"是一項好似上海的高架鐵路這種"面子工程"?

我最驚呢D所謂的面子工程,風光表面的背後,係一條幾十年都不能埋單的尾巴,例如上海浦東去機場的磁懸浮列車,百幾億人民幣黎起,我計過,40-50年都番唔到本。從國家的角度黎講呢D係小錢,好似有錢人買左D貴野完兩三次就丟埋一便,無所謂啦。
但香港只係一個小地方,不謹慎管理就好容易瓜得,像小公司不能與大企業比較。669億實在匪夷所思,每公里20幾億,落馬洲來回7公里再加車站至係大概30億。
669億真係貴得好誇張!我建議邀請審計局長睇下條數,同老廉及及有冇人出蠱惑!

頂部
cc4321
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 35209
精華 0
積分 0
帖子 557
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2009-6-2
狀態 離線
發表於 2010-1-27 03:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 timng 於 2010-1-27 12:02 PM 發表

我最驚呢D所謂的面子工程,風光表面的背後,係一條幾十年都不能埋單的尾巴,例如上海浦東去機場的磁懸浮列車,百幾億人民幣黎起,我計過,40-50年都番唔到本。從國家的角度黎講呢D係小錢,好似有錢人買左D貴野 ...

鄭局長已經計過,起左高鐵未來50年可以為香港帶黎800億經濟收益,但係佢無計埋成本價700億落去因為已經撇賬,如果減左700億成本,即係有100億經濟收益,除50年每年有2億又即係要過左40幾年先可以收回成本開始錢賺,除左特區政府都無邊個生意人會做咁樣嘅投資,50年到時高鐵都過時喇

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 06:00 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver