|
唔好講咁多!
星期五六去立法會集會 , 見證香港的反對聲音 !
=====================
今日返工 , 咁岩講開反高鐵 ,
我d上司問我有咩反既理據 ,
我先反問佢讚成既原因 , 佢只答到 :
跟大陸連接 , 多條鐵路提起經濟 ...
then 冇 !
問佢有冇留意反對聲音 , 佢話報章電視冇提 ...
跟本好多自以為成熟既上班族都認為有經濟效益就係所謂長遠理據 ...
經濟經濟 , 有幾多經濟增長係直接幫助到一般市民?
長遠長遠 , 當下此刻咁多社會問題都遲遲未解決到仲講咩長遠?
另外 , 反高鐵不是反鐵路本身 ,
是反背後政府既高傲 , 官商一體 , 不聽民意 !
鐵路有民間提議 , 唔接受 ,
重點資料又隱瞞 。
但是多得今次事件 , 令一班未懂是非的一輩醒來 ,
肯定地認清政府是什麼樣子 ?
破壞社會和諧的主兇 , 原來不是在立法會掟蕉的議員 ,
原本元凶就是政府 , 商界本身 !
掟蕉講粗口不單冇教壞細佬 , 更令我地呢班80後細佬擦眼看過究竟 ,
什麼母語教學 , 什麼副學士 , 上一代的"努力到來終有報"看來不再適合這是只有金錢的世界 ,
可是他們仍用這句話來催眠他們的子孫 , 用最少的金錢 , 買下我們的將來 ,
讓我們成為奴隸 !
可是香港人實在奴性太高 , 有幾多會為自己的不滿吶喊 ?
上面提及的同事咪係一個好例子 ,
大學畢業 , 卻不問世事 , 瞎目相信政府, 枉當大學生 !
這樣不理民意的政府 , 這樣誤導市民的政府 , 這樣官商一體的政府
仍是政府嗎 ?
這實在有如外族亂政呀
|