回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2010-1-9 11:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 大頭 於 2010-1-10 12:30 AM 發表


so far 冇...不過有陣時都會有 d 怪...
1. 用左 580ex 快門可以推過 1/200....
2. m mode 有陣時推唔到快門...只可以推光圈...

以上情況發生過 1-2 次....
其餘時間到操作正常...

今日天氣咁好有冇 ...

1. 咁照片有冇俾快門閘左 d 閃光呀?
2. 我都要試真下有冇呢個情況先
今日冇試支17-40L,反而走去試下支24-105L...呢支鏡係40D果陣最少用...而家終於可以解放番24個段焦距黎用
試機,jpg圖,resize左所以推番少少sharp...
初步感覺十分好,以前40D交吾出既detail,無敵兔交到出黎,結像力較以前實淨左...detailing同scan35mm菲林效果差吾多....突然覺得支L鏡解像力好在









LHPP . VCR .兔
頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2010-1-9 11:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ArLip 於 2010-1-10 01:00 AM 發表
應該有,公價 20% off ~






沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-1-9 11:55 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 ArLip 於 2010-1-10 01:00 AM 發表
應該有,公價 20% off ~

canon list price 20% off  

會唔會仲貴過街貨,定係街鋪價 19800 再減

[ 本帖最後由 lastman 於 2010-1-10 01:13 AM 編輯 ]





頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2010-1-9 11:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-1-10 01:06 AM 發表

1. 咁照片有冇俾快門閘左 d 閃光呀?
2. 我都要試真下有冇呢個情況先
今日冇試支17-40L,反而走去試下支24-105L...呢支鏡係40D果陣最少用...而家終於可以解放番24個段焦距黎用
試機,jpg圖,r ...

聽人講24105L 用係5D2 會唔多夠力, 但而家睇完又覺得OK 喎~





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2010-1-9 11:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ArLip 於 2010-1-10 01:00 AM 發表
應該有,公價 20% off ~

早 d 講呀嘛

QUOTE:
原帖由 lastman 於 2010-1-10 01:07 AM 發表
canon list price 20% off  

會唔會仲貴過街貨,定係街鋪貨再減

公價20800...八折左16k幾渣





LHPP . VCR .兔
頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:01 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2010-1-10 01:07 AM 發表



canon list price 20% off  

會唔會仲貴過街貨,定係街鋪貨再減

官方定價 20% off ,今日睇佢比我個鏡頭 price list,我同街價比對過,大約平街價 10%.....
body 都應該係,但就一定無贈品送,但講真,出面送果 d 野,有幾多會用番.......除了電同 mon 貼.....

頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:02 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-1-10 01:09 AM 發表

早 d 講呀嘛

公價20800...八折左16k幾渣






沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:03 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-1-10 01:09 AM 發表

早 d 講呀嘛

公價20800...八折左16k幾渣

e …死囉  16640





頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:05 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2010-1-10 01:09 AM 發表
聽人講24105L 用係5D2 會唔多夠力, 但而家睇完又覺得OK 喎~

我諗如果同定焦L比較應該有段距離...但出到呢個效果,output都ok架喇...反正印刷時點都要用PS 加少少unsharp mask,出黎效果先夠正
吾知係像數大左,定係部機既default設定吾同以前 d 機,我覺得5D2影出黎吾太似canon舊有既風格,好似sharpnest多左少少...色彩亦艷麗左少少...但AWB比起40D準 d d 添





LHPP . VCR .兔
頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:05 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-1-10 01:09 AM 發表

早 d 講呀嘛

公價20800...八折左16k幾渣

我都係早一星期先知身邊有人係 canon 做 >.<
我支小小白IS 都買貴了 1k >.<

不過話時話,你知唔知教協都有 body賣?佢地都係比街平的。

頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:05 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2010-1-10 01:15 AM 發表




e …死囉  16640

朋友





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:05 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 ArLip 於 2010-1-10 01:13 AM 發表

官方定價 20% off ,今日睇佢比我個鏡頭 price list,我同街價比對過,大約平街價 10%.....
body 都應該係,但就一定無贈品送,但講真,出面送果 d 野,有幾多會用番.......除了電同 mon 貼.....

唔該晒,都己經好好囉,有無 quota 限住佢買幾多





頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:07 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-1-10 01:09 AM 發表

早 d 講呀嘛

公價20800...八折左16k幾渣

買多部啦,享受埋個八折,興奮多一次!





頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:08 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2010-1-10 01:17 AM 發表




唔該晒,都己經好好囉,有無 quota 限住佢買幾多

5D2 連24105 都係25K 渣喎





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:09 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-1-10 01:17 AM 發表

我諗如果同定焦L比較應該有段距離...但出到呢個效果,output都ok架喇...反正印刷時點都要用PS 加少少unsharp mask,出黎效果先夠正
吾知係像數大左,定係部機既default設定吾同以前 d 機,我覺得5D2影出 ...

快D 入支85 1.2 試下啦





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:09 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ArLip 於 2010-1-10 01:13 AM 發表

官方定價 20% off ,今日睇佢比我個鏡頭 price list,我同街價比對過,大約平街價 10%.....
body 都應該係,但就一定無贈品送,但講真,出面送果 d 野,有幾多會用番.......除了電同 mon 貼.....

mon貼30蚊周街都係,電通常都係送副廠,不如買原廠電喇
無敵兔出左成年,吾算新機,照計員工應該可以隨時買到機喇掛...
隊長快 d 諗諗佢

QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2010-1-10 01:14 AM 發表
[img]http://www.omuser.com/images/smilies/early.gifhttp://www.omuser.com/images/smilies/early.gif[/img]

都用緊囉,吾理得咁多,影番夠本咁先對得住自己個荷包

QUOTE:
原帖由 lastman 於 2010-1-10 01:15 AM 發表
e …死囉  16640

絕對係好價...





LHPP . VCR .兔
頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:10 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2010-1-10 01:17 AM 發表




唔該晒,都己經好好囉,有無 quota 限住佢買幾多

quota 應該有的~~
但應該可以用埋同事果 d quota 的~~

頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:10 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談


QUOTE:
原帖由 明天 於 2010-1-10 01:19 AM 發表


買多部啦,享受埋個八折,興奮多一次!

買多部溝淡佢





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:13 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2010-1-10 01:20 AM 發表



5D2 連24105 都係25K 渣喎

死啦呢次





頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2010-1-10 12:14 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ArLip 於 2010-1-10 01:17 AM 發表

我都係早一星期先知身邊有人係 canon 做 >.<
我支小小白IS 都買貴了 1k >.<

不過話時話,你知唔知教協都有 body賣?佢地都係比街平的。

吾...吾知呀...不過我冇申請教協會員,要搵人幫手...但點都吾夠搵你個friend買得平喇...教協平幾個%,應該做吾到19500呢個街價...有 d 地方可以做到19000添

QUOTE:
原帖由 明天 於 2010-1-10 01:19 AM 發表
買多部啦,享受埋個八折,興奮多一次!

忍吾住笑左出黎

QUOTE:
原帖由 紅色惡夢 於 2010-1-10 01:20 AM 發表
5D2 連24105 都係25K 渣喎

我估隊長寧願入24-70 (如果真係出第二代)多 d





LHPP . VCR .兔
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 09:07 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver