回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: +小黑'S吹水站+[將來的出路。。。]
初少
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3382
精華 0
積分 0
帖子 1810
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-17
來自 h.k.
狀態 離線
發表於 2009-11-18 10:56 PM  資料  短消息  加為好友  添加 初少 為MSN好友 通過MSN和 初少 交談


QUOTE:
原帖由 chung2005 於 2009-11-16 10:51 PM 發表
個page吹到215.我2月15日生日.好開心呀.

咁岩~我都係wo~ 一齊網上慶祝呀~

[ 本帖最後由 初少 於 2009-11-19 12:11 AM 編輯 ]

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-11-18 11:06 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4296 黑曜命 的帖子

Do you interest in animation ,multimedia or comic ?I know that IVE have these courses for you, if you want you can read this page http://mit.vtc.edu.hk/mit.htm

Accounting != math =.="

If someone is good at math,he/she is good at A.Math,Chemisry and physis=.="





頂部
basch
軍曹
Rank: 2


UID 27585
精華 0
積分 4
帖子 392
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-25
狀態 離線
發表於 2009-11-18 11:09 PM  資料  短消息  加為好友 
我而家係lu毅進讀緊(6分,剩衰英文= =") ,入毅進定ive主要睇你有冇五科合格(包中英數),
其實ive year1 同毅進分別不大,專科d野主要都係year 2 教

主要睇返你自己想升學定係讀專科
毅進主要用來攞個資格升學同做政府工

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-11-19 12:09 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4303 basch 的帖子

I got X in HKCEE and fail in English bu I still can sccussfully apply the IVE course





頂部
basch
軍曹
Rank: 2


UID 27585
精華 0
積分 4
帖子 392
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-25
狀態 離線
發表於 2009-11-19 05:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-11-19 01:21 AM 發表
I got X in HKCEE and fail in English bu I still can sccussfully apply the IVE course

睇你ive想報咩科la, 大部份比較好的科目,要求你要有五科合格先收你,有部份科目如果有五科合格仲可以直入year2
如果冇五科合格可以先報讀 ive 的一年制基礎文憑,再報讀 hd 都得
不過要注意一點,就係ive hd 的學位有部份會優先俾讀 ive 基礎文憑的人,之後先到會考生同其他人
如果你想報讀個科比較熱門或者較少學位的話,最好係佢收人第一日就到開辦個科的校舍報名,唔好信佢個網上報名(中到的機會率好低下)

而家我就係想讀完毅進之後,可以有多d選擇,例如副學士,hd,定其他學位課程
如果想讀毅進的,毅進都分左不同院校開辦,最好擇返d大學開辦的,質數較好之外,比較容易接上大學開辦的hd同其他課程

頂部
黑曜命
少校
Rank: 3Rank: 3
模型女孩N號-黑鴨


UID 29962
精華 0
積分 24
帖子 2841
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
來自 沒有聲音的世界
狀態 離線
發表於 2009-11-19 10:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-11-19 12:18 AM 發表
Do you interest in animation ,multimedia or comic ?I know that IVE have these courses for you, if you want you can read this page http://mit.vtc.edu.hk/mit.htm

Accounting != math =.="

If so ...

x你- - 打雞腸做咩啊  





長期潛水,有緣再會~
呢度同以前唔同哂,靜左咁多...
頂部
黑曜命
少校
Rank: 3Rank: 3
模型女孩N號-黑鴨


UID 29962
精華 0
積分 24
帖子 2841
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
來自 沒有聲音的世界
狀態 離線
發表於 2009-11-19 10:06 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4303 basch 的帖子

不升學 唔要~ 只要讀修某科~
姐係我入ive 1年
明白~ 只要5科合格(我6科...要中左5科合格包埋中雞腸數) 才直入 2年  哦哦~okok





長期潛水,有緣再會~
呢度同以前唔同哂,靜左咁多...
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-11-19 10:15 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4307 黑曜命 的帖子

呢個只係對外公報既要求,實際有好多人都係得個幾分都入到三年制YR1(即係你講既YR2)只要佢有位你又肯去求佢,佢見到你既誠意就得,當然如果好似工商管理呢D科就真係冇乜可能求到入去,但係小累想報既設計丫,多媒體就正係呢類課程

我學校D電腦得英文咋,冇計啦,我係話數學好唔等於ACCOUNTING好,兩樣野黎,數學好既人係化學,物理同附加數學呢D科目好

我係話如果你想做多媒體,漫畫,動畫呢D課程可以按入去我比你個條LINK個度睇下D資料了解多D睇清楚自己想讀邊科先=.="





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-11-19 10:18 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4307 黑曜命 的帖子

佢講緊係四年制丫,唔好當三年制都係咁報丫傻婆,仲有IVE最少讀三年,有讀兩年同一年不過個D多數係AL出黎會考生咪奢求

你講緊既修讀某科.....咪即係升學囉你講緊乜丫=.="升學唔一定話入大學,去外國讀個D先叫升學,中學去IVE ASO都係升學黎架=.="
中文又唔識,英文又唔識,日文更加唔識,點算丫你=.="





頂部
黑曜命
少校
Rank: 3Rank: 3
模型女孩N號-黑鴨


UID 29962
精華 0
積分 24
帖子 2841
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
來自 沒有聲音的世界
狀態 離線
發表於 2009-11-19 10:29 PM  資料  短消息  加為好友 
=.= XYZ你... 氣死我-__-||||我想拉長你條肥肉
唔理住先~ 現家就考試~下星期一開始 12月4日完(不用考試共有3天都係sleep晏d醒~)..





長期潛水,有緣再會~
呢度同以前唔同哂,靜左咁多...
頂部
basch
軍曹
Rank: 2


UID 27585
精華 0
積分 4
帖子 392
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-25
狀態 離線
發表於 2009-11-19 11:17 PM  資料  短消息  加為好友 
如果好不幸咁冇五科合格,都可以試下去個間院校 我有個fd今年衰英文都入到遊戲設計 ,不過另外要讀多個英文課程
最緊要唔好坐係屋企等運到 , 其實最主要都係睇你返個人興趣,唔好受人擺佈,因為依d野一路讀落去只會越難

最好同屋企人講下自己的打算,去向,講左出來壓力會冇咁大

ce多做pp冇壞,  唔好俾自己太大壓力 ,出路多的是

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-11-20 09:57 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4311 basch 的帖子

我都係衰英文,但係同一個課程都收我但係唔洗我另外讀英文班,奇怪?.?

最緊要係條出路同要走既路都啱你,而且要留返條後路比自己轉,因為多數人呢個時期都未定架





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-11-20 09:58 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4310 黑曜命 的帖子

你即刻過度黎咪拉囉=3=





頂部
黑曜命
少校
Rank: 3Rank: 3
模型女孩N號-黑鴨


UID 29962
精華 0
積分 24
帖子 2841
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
來自 沒有聲音的世界
狀態 離線
發表於 2009-11-20 10:08 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-11-20 11:10 AM 發表
你即刻過度黎咪拉囉=3=

咁飛機費來回程(包埋早下晚餐及車費) 你付吧





長期潛水,有緣再會~
呢度同以前唔同哂,靜左咁多...
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-11-20 10:45 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4314 黑曜命 的帖子

你可以一小時之內由香港黎到度我咪比你囉=3=





頂部
黑曜命
少校
Rank: 3Rank: 3
模型女孩N號-黑鴨


UID 29962
精華 0
積分 24
帖子 2841
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
來自 沒有聲音的世界
狀態 離線
發表於 2009-11-20 08:19 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4315 josephfreedom 的帖子

叉叉你個XYZ燒燒滾滾火吼吼XYZ **&^$&^%()$*&^%^%





長期潛水,有緣再會~
呢度同以前唔同哂,靜左咁多...
頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2009-11-22 05:32 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 黑曜命 於 2009-11-20 09:31 PM 發表
叉叉你個XYZ燒燒滾滾火吼吼XYZ **&^$&^%()$*&^%^%

你講乜 0 野=  =?





長門,,,製造中...
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-11-25 10:40 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4317 wilsonchanky 的帖子

應該可能或者未必唔肯定佢係咪想唔打任何粗口字眼講粗口掛........





頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2009-11-26 05:41 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-11-25 11:52 AM 發表
應該可能或者未必唔肯定佢係咪想唔打任何粗口字眼講粗口掛........

o曬 lo





長門,,,製造中...
頂部
lotty424
上校
Rank: 4


UID 28881
精華 0
積分 2
帖子 4249
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-26
來自 天水圍
狀態 離線
發表於 2009-11-26 06:11 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lotty424 為MSN好友 通過MSN和 lotty424 交談
好耐冇番黎 見到d咁學術性既問題就冇乜心機





屋企太細 模型冇位擺.......
放模型中......
HKML UVER頭號FANS XD
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 09:28 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver