回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 各位好,在下高達新新手一名,請多多指教
harryeric
平民
Rank: 1



UID 35110
精華 0
積分 0
帖子 25
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-25
狀態 離線
發表於 2009-11-15 09:08 PM  資料  短消息  加為好友 
各位好,在下高達新新手一名,請多多指教

新手一名,請咁多位多多幫助^^

第一問:請問高達上色基本要求/裝備係咩?????  (細細個玩高達貼貼紙only=W=)

PS  資金有限,唔該提供一d較經濟的裝備

早排睇到一d噴槍要成千$$,心諗玩高達都要用咁多$$ Orz

頂部
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2009-11-16 03:02 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 harryeric 於 2009-11-15 10:20 PM 發表
新手一名,請咁多位多多幫助^^

第一問:請問高達上色基本要求/裝備係咩?????  (細細個玩高達貼貼紙only=W=)

早排睇到一d噴槍要成千$$,心諗玩高達都要用咁多$$ Orz


早排睇到一d噴槍要成千$$,心諗玩高達都要用咁多$$ Orz

其實d噴筆及其它工具~係儲備比自己技術升級之用~有好多hkml大大都講過砌模型係不歸路(主要係講制作上既恆心) , 同埋係比自己升級玩砌車 飛機, 大炮之類





果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2009-11-16 05:05 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!
係上色之前練左清水口,補夾口,打磨D工序先,唔想一開始就用到噴筆,就手油住先啦,手油都可以好正,功多藝熟.
我都手油左2年先買噴筆,手油其間就睇下自己係唔係真係咁熱愛模型.之後再考慮買噴筆個D裝備啦.
手油主要都係:
-畫筆(模型舖買就唔會買錯)
-模型油(邊隻牌子就自己決定)
-THINNER(對應返你用咩牌子,油性定水性)
-模型膠水(補夾口用)
-沙紙(打磨,清水口用)
-筆刀(唔知你用得著未,有把看門口都好GE)
我諗買晒,幾十至百零蚊左右啦.

大概係咁,有錯及遺漏,請其他師兄指正





荒廢了模技....
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-11-16 06:27 AM  資料  短消息  加為好友 
我油同THINNER都已經2,3百

其實真係睇你有冇心機玩,有心玩既點都會繼續落去(手痕中.......)

由砌科幻模型轉去轉砌車,飛機大炮算係升級定係轉過玩第二樣.....值得我個人考究下

[ 本帖最後由 josephfreedom 於 2009-11-16 07:41 AM 編輯 ]





頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-11-16 08:42 AM  資料  短消息  加為好友 
噴筆,泵個啲是固定成本
長遠計.

所以係咪有恆心砌落去就自己決定





轉虧為"型"
頂部
harryeric
平民
Rank: 1



UID 35110
精華 0
積分 0
帖子 25
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-25
狀態 離線
發表於 2009-11-17 07:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 白果先生 於 2009-11-16 06:17 AM 發表
係上色之前練左清水口,補夾口,打磨D工序先,唔想一開始就用到噴筆,就手油住先啦,手油都可以好正,功多藝熟.
我都手油左2年先買噴筆,手油其間就睇下自己係唔係真係咁熱愛模型.之後再考慮買噴筆個D裝備啦.
手油主 ...

=0=咁多term的@@

可唔可以詳細少少解釋下

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2009-11-17 09:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 harryeric 於 2009-11-17 08:40 PM 發表

=0=咁多term的@@

可唔可以詳細少少解釋下

睇你既情況都係買d教砌模型既書同去d網站睇下

http://www.modelvillage.net/course.html

[ 本帖最後由 ch_lycab 於 2009-11-17 10:19 PM 編輯 ]

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-11-17 09:08 PM  資料  短消息  加為好友 
砌模型本來就唔係一件簡單既事.....
唔通細路仔玩泥沙咩....

唔知點解對"玩高達"呢個詞語好反感.....(個人問題)....

[ 本帖最後由 小杰 於 2009-11-17 10:24 PM 編輯 ]

頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2009-11-18 11:57 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 harryeric 於 2009-11-17 19:28 發表

=0=咁多term的@@

可唔可以詳細少少解釋下

用HKML搜尋功能搵下啦.我相信其他師兄表達得好過我,呢D基本功夫唔少得.
模型唔係兒嬉,每項工序都好重要.如果真係有興趣於模型就慢慢學啦.





荒廢了模技....
頂部
harryeric
平民
Rank: 1



UID 35110
精華 0
積分 0
帖子 25
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-25
狀態 離線
發表於 2009-11-19 06:08 PM  資料  短消息  加為好友 
我想問,用一d叫做 gundam marker 的筆上色ok唔ok??

唔該俾d意見plz^^

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-11-19 06:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 harryeric 於 2009-11-19 07:20 PM 發表
我想問,用一d叫做 gundam marker 的筆上色ok唔ok??

唔該俾d意見plz^^

嗯.......唔多好....

頂部
harryeric
平民
Rank: 1



UID 35110
精華 0
積分 0
帖子 25
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-25
狀態 離線
發表於 2009-11-19 07:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-11-19 07:25 PM 發表

嗯.......唔多好....

點解唔多好呢???

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-11-19 07:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 harryeric 於 2009-11-19 09:06 PM 發表

點解唔多好呢???

上得太簡單

好難上大範圍

不過可以試下





轉虧為"型"
頂部
harryeric
平民
Rank: 1



UID 35110
精華 0
積分 0
帖子 25
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-25
狀態 離線
發表於 2009-11-19 08:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2009-11-19 09:08 PM 發表

上得太簡單

好難上大範圍

不過可以試下

即係,細少野用gundom marker上都ok??

因為我第一隻想整英格倫,黑白色為主,我見素組d色都齊咁滯/ \

頂部
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2009-11-19 11:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 harryeric 於 2009-11-19 10:09 PM 發表

即係,細少野用gundom marker上都ok??

因為我第一隻想整英格倫,黑白色為主,我見素組d色都齊咁滯/ \

其實對新手黎講, gundam marker係新初手玩, 模型油加天拿係新手入門, 噴油上色係新手上色新嘗試, 但對一般了解色彩老手有時玩gundam marker~已經可以上色制霸模型制作, 我唔敢話好靚, 但見過效果已經可以接受~





果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
harryeric
平民
Rank: 1



UID 35110
精華 0
積分 0
帖子 25
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-25
狀態 離線
發表於 2009-11-21 05:12 PM  資料  短消息  加為好友 
又要問野啦^^

各位,我有個fd,都鐘意玩模型,佢話上色用噴罐

1我想問新手用噴罐好唔好??
2噴罐係咪就咁買返來就用得,使唔使再自己開用天拿開??

3好似好多噴罐噴出來的色都有光澤(私家車表面反光果種)
  想問高達好似用無光澤會好dwoo,但點先可以整到個噴罐隻有光澤色變做無光澤呢???

4手油好似好難,好易油到一條條/ \用噴罐係咪會易d???
  噴的力度係噴果下一直到完果下的力度係咪要一樣???

5不過一d細小部位一噴就會噴埋旁邊其他唔該噴的部位點算???呢d細小部位要點上色????
  上網睇人用一d  黃色貼紙cover住一d唔想噴中的部位,果 D又咩來的???



o......打打下問左咁多問題/ \唔該請指教

[ 本帖最後由 harryeric 於 2009-11-21 06:26 PM 編輯 ]

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-11-21 05:39 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #16 harryeric 的帖子

各位,我有個fd,都鐘意玩模型,佢話上色用噴罐

1我想問新手用噴罐好唔好??    無話好定係唔好,岩用咪用
2噴罐係咪就咁買返來就用得,使唔使再自己開用天拿開??   唔洗,就咁用就得

3好似好多噴罐噴出來的色都有光澤(私家車表面反光果種)
  想問高達好似用無光澤會好dwoo,但點先可以整到個噴罐隻有光澤色變做無光澤呢???   使用消光/半光澤 噴罐

4手油好似好難,好易油到一條條/ \用噴罐係咪會易d???   手油都可以好靚,無話邊樣易d,用慣左,樣樣都可以做得好靚
  噴的力度係噴果下一直到完果下的力度係咪要一樣???   順手咪得囉..不過唔好一下hold咁耐....會積油!

5不過一d細小部位一噴就會噴埋旁邊其他唔該噴的部位點算???使用遮蓋膠紙/遮蓋液 呢d細小部位要點上色???? 手油
  上網睇人用一d  黃色貼紙cover住一d唔想噴中的部位,果 D又咩來的??? 上題!

[ 本帖最後由 小杰 於 2009-11-21 06:53 PM 編輯 ]

頂部
太上老君
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 32546
精華 0
積分 18
帖子 1502
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-7
狀態 離線
發表於 2009-11-21 05:40 PM  資料  短消息  加為好友 
1.你新手就咩都唔洗玩,練左補夾口,打磨果 D工序先
2.噴罐就咁噴就得
3.你新手就咩都唔洗玩,練左補夾口,打磨果 D工序先
4.你新手就咩都唔洗玩,練左補夾口,打磨果 D工序先
5.你新手就咩都唔洗玩,練左補夾口,打磨果 D工序先

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-11-21 05:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 太上老君 於 2009-11-21 06:52 PM 發表
1.你新手就咩都唔洗玩,練左補夾口,打磨果 D工序先
2.噴罐就咁噴就得
3.你新手就咩都唔洗玩,練左補夾口,打磨果 D工序先
4.你新手就咩都唔洗玩,練左補夾口,打磨果 D工序先
5.你新手就咩都唔洗玩,練左補夾口,打 ...

大哥呀...磨完唔洗上色咩?

頂部
太上老君
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 32546
精華 0
積分 18
帖子 1502
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-7
狀態 離線
發表於 2009-11-21 06:31 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #19 小杰 的帖子

佢磨完先問啦,補夾口,打磨果 D工序都唔識

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 03:17 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver