回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 高達30週年無國界小隊 --搵三笑ver.
char
上尉
Rank: 3Rank: 3
得閑就要慢慢清下d模型


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 286
精華 5
積分 47
帖子 1494
成品數目 47 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-18
來自 模型盒內
狀態 離線
發表於 2009-11-10 09:35 AM  資料  短消息  加為好友 
老襯隻配色好特別,仍然KEEP住高可動呢





當完成自己期待已久的心愛模型既時候,勝利既光榮係屬於你!!
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-10 12:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 char 於 2009-11-10 10:05 AM 發表
老襯隻配色好特別,仍然KEEP住高可動呢

Thx!
係多得有得抄考島主,况且這30野本身又出得好呢





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
Mirror
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4287
精華 2
積分 56
帖子 1370
成品數目 56 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-3
狀態 離線
發表於 2009-11-10 07:45 PM  資料  短消息  加為好友 
d 色襯得好靚

頂部
alex_d_liu
少佐
Rank: 4
模の試民.無知市民


UID 11643
精華 1
積分 15
帖子 6048
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-12
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-11-11 08:49 AM  資料  短消息  加為好友 
搵生又發功, 當然要十卜o下!   會唔會返執o下個拳頭窿位?

見到咁多隻30巾, 應該係哩個ver問題, 隻隻好似"行"背咁!





頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-11 10:27 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Mirror 於 2009-11-10 08:15 PM 發表
d 色襯得好靚

thx!





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
Kaku
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4026
精華 7
積分 12
帖子 1375
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-27
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-11-11 10:31 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Kaku 為MSN好友 通過MSN和 Kaku 交談
師兄出品實屬佳品...............死睇到有反應!!!!





http://hk.myblog.yahoo.com/man-kaku
144 Sazabi 10%
144 自製 NEMO 5%
144 HGUC MK II 0.6%
144 ZAKU III 10%
144 自製太陽之牙
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-11 10:31 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alex_d_liu 於 2009-11-11 09:19 AM 發表
搵生又發功, 當然要十卜o下!   會唔會返執o下個拳頭窿位?

見到咁多隻30巾, 應該係哩個ver問題, 隻隻好似"行"背咁!

小本製作加盡少既動,所以只係用左個原裝拳加少少小膠片後再刮凹少少就鬼數,
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm/article?mid=2245
將就下啦alex兄
隻隻好似"行"背咁,係隻隻想彎腰廷J麻

[ 本帖最後由 搵老襯 於 2009-11-11 11:06 AM 編輯 ]





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-11 10:38 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Kaku 於 2009-11-11 11:01 AM 發表
師兄出品實屬佳品...............死睇到有反應!!!!

唔係你前面句,仲以為你有乜反應添





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
c4-ray
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 27980
精華 3
積分 5
帖子 719
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-11-11 12:11 PM  資料  短消息  加為好友 
配色够特别!涂装好靓!细节处凸显用心表现的RX78-2!!好正!

頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-11 02:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 c4-ray 於 2009-11-11 12:41 PM 發表
配色够特别!涂装好靓!细节处凸显用心表现的RX78-2!!好正!

Thx!





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
0083-GP-01
曹長
Rank: 2



UID 35183
精華 0
積分 2
帖子 410
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2009-4-15
狀態 離線
發表於 2009-11-19 11:48 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-28 12:48 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver