回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 高達30週年無國界小隊 - 珍珠巾
xoxo2000
壹等兵
Rank: 1


UID 19000
精華 0
積分 2
帖子 110
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-24
狀態 離線
發表於 2009-11-8 10:55 AM  資料  短消息  加為好友 
[gundam] 高達30週年無國界小隊 - 珍珠巾

獻醜了....










頂部
dilaton (地理堂)
曹長
Rank: 2


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 415
精華 30
積分 83
帖子 491
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-16
來自 渥太華,加拿大
狀態 離線
發表於 2009-11-8 11:28 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
從照片見,珍珠味只在藍色和紅色中散發出來。想來要在現場看才能見到白色的珍珠味了。

頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-11-8 11:35 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
我只講一句:「件件精品! 好Q High呀!」





頂部
Mirror
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 4287
精華 2
積分 56
帖子 1370
成品數目 56 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-3
狀態 離線
發表於 2009-11-8 09:58 PM  資料  短消息  加為好友 
見到實物就睇到珍珠色好靚

頂部
xoxo2000
壹等兵
Rank: 1


UID 19000
精華 0
積分 2
帖子 110
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-24
狀態 離線
發表於 2009-11-8 10:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 dilaton 於 2009-11-8 11:58 AM 發表
從照片見,珍珠味只在藍色和紅色中散發出來。想來要在現場看才能見到白色的珍珠味了。

堂兄,現場看都係唔多夠珍珠味.....

頂部
xoxo2000
壹等兵
Rank: 1


UID 19000
精華 0
積分 2
帖子 110
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-24
狀態 離線
發表於 2009-11-8 10:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gundam@jkl 於 2009-11-8 12:05 PM 發表
我只講一句:「件件精品! 好Q High呀!」

我見到你隻閃巾一樣.....好Q High呀!

頂部
xoxo2000
壹等兵
Rank: 1


UID 19000
精華 0
積分 2
帖子 110
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-24
狀態 離線
發表於 2009-11-8 10:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Mirror 於 2009-11-8 10:28 PM 發表
見到實物就睇到珍珠色好靚

鏡兄真賞面勒.....

頂部
雜果涼粉
少校
Rank: 3Rank: 3


熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 9213
精華 12
積分 92
帖子 2164
成品數目 92 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-17
來自 布甸仔甜品店
狀態 離線
發表於 2009-11-8 10:52 PM  資料  短消息  加為好友 
現場睇珍珠色效果都明顯同唔錯喎

頂部
crabchiu
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 6257
精華 12
積分 29
帖子 1180
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-9
來自 Model Arena
狀態 離線
發表於 2009-11-8 11:05 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 crabchiu 為MSN好友 通過MSN和 crabchiu 交談
期待117再來﹗





燃燒了...雪白地...燃燒著...變成完全雪白的灰燼了...

http://hk.myblog.yahoo.com/crabchiu/profile
頂部
蟻仔
軍曹
Rank: 2


UID 27167
精華 4
積分 11
帖子 350
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-15
來自 香港某一角落
狀態 離線
發表於 2009-11-8 11:09 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
好波!今日玩得好開心呢!!





http://blog.yahoo.com/tkoant
頂部

少尉
Rank: 3Rank: 3
我唔識字


熱誠勳章  
UID 1992
精華 4
積分 19
帖子 621
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2003-6-17
來自 摸
狀態 離線
發表於 2009-11-8 11:52 PM  資料  短消息  加為好友 
隻藍有金屬feel





你睇我唔到!
頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2009-11-9 02:02 AM  資料  短消息  加為好友 
又一特色!
D武器呢????





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2009-11-9 09:37 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談
珍珠色好靚, 好有TV版既味道~





頂部
搵老襯
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12628
精華 2
積分 7
帖子 620
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-22
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-11-9 09:44 AM  資料  短消息  加為好友 





我搵老襯係唔會搵你老襯嫁
http://hk.myblog.yahoo.com/rggmm
http://rggmm.sinaman.com/gundam_model_home.html
HG strike gundam 15%
HG GM2 70%
頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2009-11-9 11:52 AM  資料  短消息  加為好友 
珍珠色  good





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
darius666
中校
Rank: 4
有狗萬事足


UID 5313
精華 8
積分 36
帖子 3169
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-11-9 11:55 AM  資料  短消息  加為好友 
隻珍珠巾唔錯, 下次你可以試玩指甲油, 效果都幾好架~





..... 陰天 ~ 雨下了...... 我係笨仔友~
頂部
Uncle_Kent
軍曹
Rank: 2


UID 24648
精華 0
積分 15
帖子 396
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-30
狀態 離線
發表於 2009-11-9 12:35 PM  資料  短消息  加為好友 
隻隻都好正,真係估唔到咁既EVENT,原來咁好玩既!

頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2009-11-9 01:25 PM  資料  短消息  加為好友 
好好既色彩效果,搶眼吸引,正,吱吱好波 ~

PS. 30週年無國界洗版 果然壯觀,有幸欣賞過作品既實物,確係件件精品 !





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
xoxo2000
壹等兵
Rank: 1


UID 19000
精華 0
積分 2
帖子 110
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-24
狀態 離線
發表於 2009-11-9 05:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 雜果涼粉 於 2009-11-8 11:22 PM 發表
現場睇珍珠色效果都明顯同唔錯喎

影相好難影得出個效果,唔知加小小紫色會唔會好d 呢。

QUOTE:
原帖由 crabchiu 於 2009-11-8 11:35 PM 發表
期待117再來﹗

謝蟹 Sir 賞面,117 我唔會係香港,無緣出席.....  當日氣氛一定會更加高漲勒。預祝成功先。

QUOTE:
原帖由 蟻仔 於 2009-11-8 11:39 PM 發表
好波!今日玩得好開心呢!!

蟻仔兄,可惜我要早走,未能同大家影大合照呢......

QUOTE:
原帖由 於 2009-11-9 12:22 AM 發表
隻藍有金屬feel

係隻藍色叫做 OK ........哈哈,不過其實應該係有珍珠效果先叫 OK,哩隻色似金屬色多d。
Anyway, 大家唔嫌傷眼就 OK 喇。

QUOTE:
原帖由 明天 於 2009-11-9 02:32 AM 發表
又一特色!
D武器呢????

武器呢.......ha ha..... 俾明天兄踢爆左添.......係未整好呀.....ah...hahahaha...... 得個盾喳。

QUOTE:
原帖由 carman 於 2009-11-9 10:07 AM 發表
珍珠色好靚, 好有TV版既味道~

好鬼白就真....睇返d相就覺得 lu.... 想接近 TV 版都係我目的之一,話晒 30th 周年嘛...... 好彩有 Carmen 睇得出....ah...hahahahaha.....


老襯兄- 多謝支持

夢兄 -  下一隻希望再珠d .....hahaha..... Thx

QUOTE:
原帖由 darius666 於 2009-11-9 12:25 PM 發表
隻珍珠巾唔錯, 下次你可以試玩指甲油, 效果都幾好架~

我真係有諗過用指甲油架,不過今次不容有失先擱置左喳。

QUOTE:
原帖由 Uncle_Kent 於 2009-11-9 01:05 PM 發表
隻隻都好正,真係估唔到咁既EVENT,原來咁好玩既!

大家都樂在其中,自然會好投入同開心喇。

QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-11-9 01:55 PM 發表
好好既色彩效果,搶眼吸引,正,吱吱好波 ~

PS. 30週年無國界洗版 果然壯觀,有幸欣賞過作品既實物,確係件件精品 !

客氣喇黎天皇..... 哈哈,好似好耐無人咁叫你囉。
講真,上架時真係好壯觀,我有幸參加都好開心囉 ~~~~

頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2009-11-9 05:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 xoxo2000 於 2009-11-9 05:28 PM 發表
客氣喇黎天皇..... 哈哈,好似好耐無人咁叫你囉。
講真,上架時真係好壯觀,我有幸參加都好開心囉 ~  

死仔,天王吖拿 ~ ^^





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 08:57 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver