回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 玲明美
aozaki
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7812
精華 4
積分 43
帖子 1503
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2009-10-13 05:05 PM  資料  短消息  加為好友  添加 aozaki 為MSN好友 通過MSN和 aozaki 交談
原來係可脫黎





唔怕做唔到 最怕諗唔到
頂部
kog (^^;)
少校
Rank: 3Rank: 3
玲明美


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 582
精華 15
積分 96
帖子 2951
成品數目 96 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-11
來自 GAForum
狀態 離線
發表於 2009-10-13 07:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-10-13 12:18 PM 發表
不負眾望,果然係既明美,整得好靚女,上色好正 !! ~

生日重加送內衣版,醒神 ! ~

.



QUOTE:
原帖由 matleung 於 2009-10-13 12:18 PM 發表
越睇越正,尤其係 07果幅相

表起佢,日對夜對...

QUOTE:
原帖由 yan519 於 2009-10-13 12:24 PM 發表
死火...原來佢叫玲明美...我一路都係知佢叫林明美...
樓主真係油得好好...~~~

林明美是當年電視放影時香港釋名,
玲/鈴明美是跟日本釋名(リン・ミンメイ) ,
總之是明美就得

QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2009-10-13 01:01 PM 發表
釋名問題姐,一樣

KOG砌明美果然唔同D,夠晒落力

次次去到咁盡好傷身架

[ 本帖最後由 kog 於 2009-10-13 08:06 PM 編輯 ]





頂部
kog (^^;)
少校
Rank: 3Rank: 3
玲明美


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 582
精華 15
積分 96
帖子 2951
成品數目 96 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-11
來自 GAForum
狀態 離線
發表於 2009-10-13 07:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alex_d_liu 於 2009-10-13 01:11 PM 發表
好靚女呀! 膚色好自然逼真, 仲可以露底添   跟著會唔會除埋去沖涼呢?   :

可惜條頸同頭之間有條那.

當初試過將夾口移落去頸和胸之間,
不過粉紅色上衣就唔可脫,上色也較煩,
最後只好補返用回原本方法....

QUOTE:
原帖由 carman 於 2009-10-13 03:44 PM 發表
明美>3333333333333

妳都玩下人型啦!(又拖人落水) ...

QUOTE:
原帖由 aozaki 於 2009-10-13 05:35 PM 發表
原來係可脫黎

咁你會否買....





頂部
EXII
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 484
精華 1
積分 18
帖子 1247
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-21
狀態 離線
發表於 2009-10-13 10:03 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
MB kit....   But looks like the quality is not bad
Consistent with your other work on figures, very nice transparent skin color





My BLOG   http://hk.myblog.yahoo.com/exiihk
Reckless x N 隻  (+_+)
頂部
kog (^^;)
少校
Rank: 3Rank: 3
玲明美


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 582
精華 15
積分 96
帖子 2951
成品數目 96 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-11
來自 GAForum
狀態 離線
發表於 2009-10-14 01:54 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 EXII 於 2009-10-13 10:33 PM 發表
MB kit....   But looks like the quality is not bad
Consistent with your other work on figures, very nice transparent skin color

我沒有固定只幫襯一家,每間廠或店我也會幫襯,
喜歡某角色或造型更會一次過幫襯幾家店,留最好比自己....

MB質素,我只會話與其他店都各有優勢,
不過想買e隻明美就只此一家,別無他選...





頂部
小P
壹等兵
Rank: 1


UID 6217
精華 0
積分 5
帖子 181
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-8
狀態 離線
發表於 2009-10-14 09:51 PM  資料  短消息  加為好友 
好毒。。。。

你上D色好华丽。好适合造型。。。好正。。死啦。。PM下价格给我好无?

頂部
kog (^^;)
少校
Rank: 3Rank: 3
玲明美


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 582
精華 15
積分 96
帖子 2951
成品數目 96 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-11
來自 GAForum
狀態 離線
發表於 2009-10-15 01:04 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小P 於 2009-10-14 10:21 PM 發表
好毒。。。。

你上D色好华丽。好适合造型。。。好正。。死啦。。PM下价格给我好无?

謝謝!

選色我想了很久,明美是歌姬,歌衫可以噴得較華麗一些,我用了不少珍珠粉和螢光粉表達,
而頭髮選擇也比較鮮色,是想配合衣服的鮮明,效果我也很滿意

當日我買是預訂價,$168一隻,
現在已發售,現貨價我估約$190左右.


[ 本帖最後由 kog 於 2009-10-16 04:16 AM 編輯 ]





頂部

中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 35193
精華 0
積分 5
帖子 960
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2009-5-4
狀態 離線
發表於 2009-10-16 03:27 AM  資料  短消息  加為好友 
賣飛佛!!!!撐爆你
幾時整埋果兩隻~!!!





口模界代表
頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2009-10-16 09:38 AM  資料  短消息  加為好友 
kog+明美=perfect!
果然係砌女... 聖手呀下~

頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2009-10-16 09:41 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kog 於 2009-10-15 01:34 AM 發表

謝謝!

選色我想了很久,明美是歌姬,歌衫可以噴得較華麗一些,我用了不少珍珠粉和螢光粉表達,
而頭髮選擇也比較鮮色,是想配合衣服的鮮明,效果我也很滿意

當日我買是預訂價,$168一隻,
現 ...

家下明毒人咁話la喎....
講到我都心郁郁....
(近排有人形/怪獸/野獸飢渴症... 唔通就係美女與野獸!?)

頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2009-10-16 09:43 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談
之前都有諗過買E隻, 因為個做形真係唔錯, 可惜係MB出件....
對佢既件非常冇信心





頂部
kog (^^;)
少校
Rank: 3Rank: 3
玲明美


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 582
精華 15
積分 96
帖子 2951
成品數目 96 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-11
來自 GAForum
狀態 離線
發表於 2009-10-17 06:52 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 於 2009-10-16 03:57 AM 發表
賣飛佛!!!!撐爆你
幾時整埋果兩隻~!!!

果兩隻.....1隻魔改,1隻收藏

QUOTE:
原帖由 dandan 於 2009-10-16 10:08 AM 發表
kog+明美=perfect!
果然係砌女... 聖手呀下~

明美....我頭像都用佢,今次重唔去到盡咩...
而且又是佢生日,打尖都要砌明美先

QUOTE:
原帖由 dandan 於 2009-10-16 10:11 AM 發表

家下明毒人咁話la喎....
講到我都心郁郁....
(近排有人形/怪獸/野獸飢渴症... 唔通就係美女與野獸!?)

唔是賣花讚花香,明美首辦和Figure之中,我覺得e隻可以入3甲,
外型跟設定,造型又唔過時,分件又好,拿咪隻手都冇遮住個咀,
缺點是雙腳較短(雙腳我加長了的),和細隻(1/6就好),但喜歡明美既Fans應是必入之選...

QUOTE:
原帖由 carman 於 2009-10-16 10:13 AM 發表
之前都有諗過買E隻, 因為個做形真係唔錯, 可惜係MB出件....
對佢既件非常冇信心

妳都話e隻造型靚呢

或許我咁講,論人型,mb種類上比其他品牌既選擇性較多,玩開人型既模友總會接觸到佢既件去製作,
如質素真是有很大問題,咁本人型區應該少很多作品出現,因其他廠根本冇出過....

[ 本帖最後由 kog 於 2009-10-17 07:25 AM 編輯 ]





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2009-10-17 07:55 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 kog 於 2009-10-17 07:22 AM 發表

妳都話e隻造型靚呢  

或許我咁講,論人型,mb種類上比其他品牌既選擇性較多,玩開人型既模友總會接觸到佢既件去製作,
如質素真是有很大問題,咁本人型區應該少很多作品出現,因其他廠根本冇出過....

咁又係....得佢一個做女首辦....再唔係就e2046....不過有人話買2046好似係買六合彩咁, d件時好時壞...





頂部
kog (^^;)
少校
Rank: 3Rank: 3
玲明美


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 582
精華 15
積分 96
帖子 2951
成品數目 96 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-11
來自 GAForum
狀態 離線
發表於 2009-10-17 08:29 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carman 於 2009-10-17 08:25 AM 發表

咁又係....得佢一個做女首辦....再唔係就e2046....不過有人話買2046好似係買六合彩咁, d件時好時壞...

e記是取別家既件轉售(包括mb),所以如買六合彩是對的
(話說我預訂黃金歌姬時,我在e記和mb各訂1隻,點知到手後兩隻是完全一樣... )

另外e記有 ANTIHERO (pvc轉白件),當時我已經有投e隻明美,但一直冇下文...
點知當mb發售後,e記便有e隻明美出售,原因唔洗多講啦!...





頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2009-10-17 08:39 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 kog 於 2009-10-17 08:59 AM 發表

e記是取別家既件轉售(包括mb),所以如買六合彩是對的
(話說我預訂黃金歌姬時,我在e記和mb各訂1隻,點知到手後兩隻是完全一樣... )

另外e記有 ANTIHERO (pvc轉白件),當時我已經有投e隻明美,但 ...

咁姐係唔洗幫襯e記la~





頂部
kog (^^;)
少校
Rank: 3Rank: 3
玲明美


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 582
精華 15
積分 96
帖子 2951
成品數目 96 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-11
來自 GAForum
狀態 離線
發表於 2009-10-17 08:56 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carman 於 2009-10-17 09:09 AM 發表

咁姐係唔洗幫襯e記la~

e記包模或原創果 D就只有佢有(我都等梗某隻舊作,等梗e記開預訂)..... (爆咗太多野出來)





頂部
minamilai (2 baby's dady)
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11171
精華 1
積分 12
帖子 2009
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-29
狀態 離線
發表於 2009-11-8 12:16 AM  資料  短消息  加為好友 
very good , thank for share

頂部
kog (^^;)
少校
Rank: 3Rank: 3
玲明美


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 582
精華 15
積分 96
帖子 2951
成品數目 96 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-11
來自 GAForum
狀態 離線
發表於 2009-11-25 08:27 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 minamilai 於 2009-11-8 01:28 AM 發表
very good , thank for share

多謝!明美Fans既我點會唔砌返隻....





頂部
Freddieso
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29709
精華 1
積分 55
帖子 1783
成品數目 55 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-20
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-11-29 08:27 AM  資料  短消息  加為好友  添加 Freddieso 為MSN好友 通過MSN和 Freddieso 交談
wow  very beautiful ar

頂部
kog (^^;)
少校
Rank: 3Rank: 3
玲明美


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 582
精華 15
積分 96
帖子 2951
成品數目 96 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-11
來自 GAForum
狀態 離線
發表於 2009-11-30 04:44 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freddieso 於 2009-11-29 09:39 AM 發表
wow  very beautiful ar

多謝!是明美天生麗質姐





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 11:47 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver