回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 1/35 GUNDAM - 2022
SIMONLLM
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 28963
精華 8
積分 20
帖子 5839
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-28
狀態 離線
發表於 2009-10-15 04:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小龍 於 2009-10-15 04:38 PM 發表
放心 ~ 你團火一定會越燒越勁

又同樣出自真心話, 砌模型真係比較實實在在, 不過有時砌到個腦都實埋

ps : 係 carman 呀, 俾佢發覺會話你冇心肝嫁

如果砌到個腦都實埋, 我就放低佢, 等第日再砌過
好似昨晚我個仔未做晒功課, 無得開工, 所以唯有坐系梳化到, 揸著隻高達腳响到銘想, 不過都好 enjoy.
隻小腿下半截真係幼咗d, 想試用油泥撻上 cast 到, 起個初型睇吓先, 有冇大大知道, 油泥會唔會乾? 乾咗易唔易折翻甩佢? OR 用其他物料, 因為最終會用原子灰去修整外型.

頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2009-10-15 04:31 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 SIMONLLM 於 2009-10-15 04:58 PM 發表

如果砌到個腦都實埋, 我就放低佢, 等第日再砌過
好似昨晚我個仔未做晒功課, 無得開工, 所以唯有坐系梳化到, 揸著隻高達腳响到銘想, 不過都好 enjoy.
隻小腿下半截真係幼咗 ...

油泥唔會乾~~~
要改做就只好同原子灰, molee molee, 膠板, ab補土 等等....





頂部
SIMONLLM
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 28963
精華 8
積分 20
帖子 5839
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-28
狀態 離線
發表於 2009-10-15 04:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carman 於 2009-10-15 04:53 PM 發表




關我咩事....我只係新手一名, 淨係識玩齋啪架炸~

齋啪 你剛剛先打磨完隻 rx78 嘅光油, 仲話齋啪

QUOTE:
原帖由 carman 於 2009-10-15 05:01 PM 發表

油泥唔會乾~~~
要改做就只好同原子灰, molee molee, 膠板, ab補土 等等....

油泥唔會乾咁就好喇, 咁就易d試吓点樣改

頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2009-10-15 04:53 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 SIMONLLM 於 2009-10-15 05:15 PM 發表


齋啪 你剛剛先打磨完隻 rx78 嘅光油, 仲話齋啪


油泥唔會乾咁就好喇, 咁就易d試吓点樣改

你眼花la~~~~其實齋啪都有咁既效果~





頂部
SIMONLLM
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 28963
精華 8
積分 20
帖子 5839
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-28
狀態 離線
發表於 2009-10-15 04:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carman 於 2009-10-15 05:23 PM 發表

你眼花la~~~~其實齋啪都有咁既效果~

你係話我眼花定係老花
我唔係大你好多啫

頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2009-10-15 05:00 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 SIMONLLM 於 2009-10-15 05:26 PM 發表

你係話我眼花定係老花
我唔係大你好多啫

眼花唔係老花~
你頭像果隻先係磨光架mai~~~我果 D重唔係齋啪~





頂部
SIMONLLM
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 28963
精華 8
積分 20
帖子 5839
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-28
狀態 離線
發表於 2009-10-16 09:53 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carman 於 2009-10-15 05:30 PM 發表

眼花唔係老花~
你頭像果隻先係磨光架mai~~~我果 D重唔係齋啪~

鏡面磨光 , 我話過今年內唔會再攪, 對於砌開啞色嘅我, 係會死人嫁
所以你話攪就攪, 你係得

頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2009-10-16 10:03 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 SIMONLLM 於 2009-10-16 10:23 AM 發表


鏡面磨光 , 我話過今年內唔會再攪, 對於砌開啞色嘅我, 係會死人嫁
所以你話攪就攪, 你係得

我只係學習中.....次次磨都穿...雖然知道係個角噴多d光油比較好, 但自己手勢唔好一樣係穿
要學好磨光睇黎要再用上3 + 5 + 7 + 8年時間...





頂部
SIMONLLM
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 28963
精華 8
積分 20
帖子 5839
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-28
狀態 離線
發表於 2009-10-16 10:36 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carman 於 2009-10-16 10:33 AM 發表

我只係學習中.....次次磨都穿...雖然知道係個角噴多d光油比較好, 但自己手勢唔好一樣係穿
要學好磨光睇黎要再用上3 + 5 + 7 + 8年時間...

我最初用手指頭包塊布打磨, 的確好易磨穿
後來改用棉花棒包廁紙捽,到D邊位只會向外推, 唔會來回推位, 咁就OK咗, 不過真係死人嫁

頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2009-10-16 10:38 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談


QUOTE:
原帖由 SIMONLLM 於 2009-10-16 11:06 AM 發表

我最初用手指頭包塊布打磨, 的確好易磨穿
後來改用棉花棒包廁紙捽,到D邊位只會向外推, 唔會來回推位, 咁就OK咗, 不過真係死人嫁

我已經用眼鏡布...可能要學你話齋, 邊位要向外推 咁先冇咁易穿....





頂部
小龍
少校
Rank: 3Rank: 3
我讀得書小~你咪鬼呃我


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 17983
精華 12
積分 21
帖子 2527
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-28
來自 松新上路 1 號 ☉▽☉
狀態 離線
發表於 2009-10-16 07:35 PM  資料  短消息  加為好友 
小弟今晚有幸與 simon 哥哥短聚

更有幸可見到隻大腳板真身, 仲可以摸黎摸去(我講隻GUN),

梗係要留倩影啦

隻腳真係芧得頂, 要直既直, 要圓既圓, 滑溜溜, 完成度高得不得了



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2009-10-16 08:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小龍 於 2009-10-16 08:05 PM 發表
小弟今晚有幸與 simon 哥哥短聚

更有幸可見到隻大腳板真身, 仲可以摸黎摸去(我講隻GUN),

梗係要留倩影啦

隻腳真係芧得頂, 要直既直, 要圓既圓, 滑溜溜, 完成度高得不得了

放埋人物 呢個情景好正





果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
gundamgp02
少校
Rank: 3Rank: 3
不停買不停砌,生生不息


熱誠勳章  
UID 11245
精華 3
積分 77
帖子 2498
成品數目 77 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-31
狀態 離線
發表於 2009-10-16 08:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小龍 於 2009-10-16 08:05 PM 發表
小弟今晚有幸與 simon 哥哥短聚

更有幸可見到隻大腳板真身, 仲可以摸黎摸去(我講隻GUN),

梗係要留倩影啦

隻腳真係芧得頂, 要直既直, 要圓既圓, 滑溜溜, 完成度高得不得了

絕配
龍兄幾時教吓小弟影相呀?

頂部
小龍
少校
Rank: 3Rank: 3
我讀得書小~你咪鬼呃我


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 17983
精華 12
積分 21
帖子 2527
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-28
來自 松新上路 1 號 ☉▽☉
狀態 離線
發表於 2009-10-16 09:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2009-10-16 09:06 PM 發表

放埋人物 呢個情景好正

最正係隻大脚扳 ~ 殺哂

QUOTE:
原帖由 gundamgp02 於 2009-10-16 09:26 PM 發表
絕配
龍兄幾時教吓小弟影相呀?

隻脚真係一絕, 其他配親下比例嫁乍

教影相? 約實上你度跟住請蘇仔大師父教啦

真係好期待隻GUN成隻砌起ge大日子

頂部
SIMONLLM
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 28963
精華 8
積分 20
帖子 5839
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-28
狀態 離線
發表於 2009-10-16 11:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小龍 於 2009-10-16 08:05 PM 發表
小弟今晚有幸與 simon 哥哥短聚

更有幸可見到隻大腳板真身, 仲可以摸黎摸去(我講隻GUN),

梗係要留倩影啦

隻腳真係芧得頂, 要直既直, 要圓既圓, 滑溜溜, 完成度高得不得了

我都有幸到小龍兄嘅地方參觀, 睇到我夢魅以求嘅攝影設傋, 又親眼兄到隻氣墊車, 上色真係好仔細, 又同小龍兄交流咗成個鍾, 真係開心

QUOTE:
原帖由 小龍 於 2009-10-16 10:28 PM 發表

最正係隻大脚扳 ~ 殺哂

隻脚真係一絕, 其他配親下比例嫁乍

教影相? 約實上你度跟住請蘇仔大師父教啦

真係好期待隻GUN成隻砌起ge大日子

自問冇方法影到咁大隻成品, 到時可否去你到影相

QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2009-10-16 09:06 PM 發表

放埋人物 呢個情景好正

小龍兄油得d人仔都好靚, 可惜相片效果只有實物一半

QUOTE:
原帖由 gundamgp02 於 2009-10-16 09:26 PM 發表


絕配
龍兄幾時教吓小弟影相呀?

小龍兄影相真係有一手, 仲加埋特別效果,

[ 本帖最後由 SIMONLLM 於 2009-10-17 12:00 AM 編輯 ]

頂部
SIMONLLM
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 28963
精華 8
積分 20
帖子 5839
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-28
狀態 離線
發表於 2009-10-17 10:35 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carman 於 2009-10-16 11:08 AM 發表

我已經用眼鏡布...可能要學你話齋, 邊位要向外推 咁先冇咁易穿....

你十指纖纖, 一定得嘅

頂部
小龍
少校
Rank: 3Rank: 3
我讀得書小~你咪鬼呃我


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 17983
精華 12
積分 21
帖子 2527
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-28
來自 松新上路 1 號 ☉▽☉
狀態 離線
發表於 2009-10-17 12:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SIMONLLM 於 2009-10-16 11:48 PM 發表

我都有幸到小龍兄嘅地方參觀, 睇到我夢魅以求嘅攝影設傋, 又親眼兄到隻氣墊車, 上色真係好仔細, 又同小龍兄交流咗成個鍾, 真係開心


自問冇方法影到咁大隻成品, 到時可否去你到 ...

simon 兄言重, 其實只係小小一個貨倉 + 兩枝燈仔

不過真係輕輕鬆鬆粒幾鐘, 好開心, 下次call多幾位師兄開埋餐都得

你肯上黎影相梗係好啦, 咁我都要用幾年時間 set 大個壇先

ps : 加多張相先, 其他 copy 落隻 CD 遲小小俾你

[ 本帖最後由 小龍 於 2009-10-17 02:52 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
SIMONLLM
上校
Rank: 4


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 28963
精華 8
積分 20
帖子 5839
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-28
狀態 離線
發表於 2009-10-17 08:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小龍 於 2009-10-17 12:47 PM 發表

simon 兄言重, 其實只係小小一個貨倉 + 兩枝燈仔

不過真係輕輕鬆鬆粒幾鐘, 好開心, 下次call多幾位師兄開埋餐都得

你肯上黎影相梗係好啦, 咁我都要用幾年時間 set 大個壇先

...

小龍兄果然厲害, 我帶得一隻腳掌, 你可以執相執成有一對, 張相又有 feel, 多謝晒

頂部
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2009-10-17 08:50 PM  資料  短消息  加為好友 
我帶我朋友出旺角睇 1/35佢都話好大隻, 相信完成之後去參加電擊~必定引起震動~





果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
master_roshi
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 10821
精華 3
積分 12
帖子 1484
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-18
來自 鳥山明漫畫世界
狀態 離線
發表於 2009-10-17 09:44 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
  嘩.....小龍師兄,D相影得好正好真實呀
遲D我隻渣古佈雷完成之後,唔知可唔可以又幫我影番幾張靚相呢?

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 01:03 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver