回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: CNC團友圍砌作(CNC友請進)
HEAT
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 11663
精華 4
積分 45
帖子 612
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
來自 新宿租界
狀態 離線
發表於 2009-9-28 04:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 賣男孩的高跟鞋 於 2009-9-28 17:21 發表

妖...你條友扮後生
搵人的佢出去打...

我駛鬼扮ar?我根本就係後生

好彩係打jei,幾驚第二樣..

頂部
賣男孩的高跟鞋
上尉
Rank: 3Rank: 3
請叫我....浪子!!!


UID 33518
精華 0
積分 9
帖子 1178
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 CNC團
狀態 離線
發表於 2009-9-28 04:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lunatix 於 2009-9-28 04:53 PM 發表


我駛鬼扮ar?我根本就係後生

好彩係打jei,幾驚第二樣..

你唔好心邪....心邪既話...
你所想既野可能會實行...





頭可斷,血可流,模型玩具不可不追求!
頂部
HEAT
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 11663
精華 4
積分 45
帖子 612
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
來自 新宿租界
狀態 離線
發表於 2009-9-28 04:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 賣男孩的高跟鞋 於 2009-9-28 17:26 發表

你唔好心邪....心邪既話...
你所想既野可能會實行...

你同cybray實行la,千其唔好搵我,我完全唔好o個味的

頂部
賣男孩的高跟鞋
上尉
Rank: 3Rank: 3
請叫我....浪子!!!


UID 33518
精華 0
積分 9
帖子 1178
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 CNC團
狀態 離線
發表於 2009-9-28 04:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lunatix 於 2009-9-28 04:57 PM 發表

你同cybray實行la,千其唔好搵我,我完全唔好o個味的

我都唔好加...
你心邪...你心邪..你心邪...等cybray同你玩好啦





頭可斷,血可流,模型玩具不可不追求!
頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2009-9-28 04:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lunatix 於 2009-9-28 04:57 PM 發表

你同cybray實行la,千其唔好搵我,我完全唔好o個味的



QUOTE:
原帖由 賣男孩的高跟鞋 於 2009-9-28 05:02 PM 發表

我都唔好加...
你心邪...你心邪..你心邪...等cybray同你玩好啦

你地私片, 唔好燒到我0個份





我是被虐狂
頂部
賣男孩的高跟鞋
上尉
Rank: 3Rank: 3
請叫我....浪子!!!


UID 33518
精華 0
積分 9
帖子 1178
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 CNC團
狀態 離線
發表於 2009-9-28 04:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2009-9-28 05:08 PM 發表





你地私片, 唔好燒到我0個份

一定關你事......





頭可斷,血可流,模型玩具不可不追求!
頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2009-9-28 04:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 賣男孩的高跟鞋 於 2009-9-28 05:09 PM 發表

一定關你事......

關我鬼事=.=;;





我是被虐狂
頂部
賣男孩的高跟鞋
上尉
Rank: 3Rank: 3
請叫我....浪子!!!


UID 33518
精華 0
積分 9
帖子 1178
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 CNC團
狀態 離線
發表於 2009-9-28 04:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2009-9-28 05:11 PM 發表


關我鬼事=.=;;

你係主角....關硬你事....





頭可斷,血可流,模型玩具不可不追求!
頂部
HEAT
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 11663
精華 4
積分 45
帖子 612
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
來自 新宿租界
狀態 離線
發表於 2009-9-28 04:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 賣男孩的高跟鞋 於 2009-9-28 17:41 發表

你係主角....關硬你事....

全世界都知你兩位係真心相愛的

頂部
賣男孩的高跟鞋
上尉
Rank: 3Rank: 3
請叫我....浪子!!!


UID 33518
精華 0
積分 9
帖子 1178
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 CNC團
狀態 離線
發表於 2009-9-28 04:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lunatix 於 2009-9-28 05:12 PM 發表

全世界都知你兩位係真心相愛的

你行開啦你
我好女性..不好男性..





頭可斷,血可流,模型玩具不可不追求!
頂部
HEAT
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 11663
精華 4
積分 45
帖子 612
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
來自 新宿租界
狀態 離線
發表於 2009-9-28 05:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 賣男孩的高跟鞋 於 2009-9-28 17:59 發表

你行開啦你
我好女性..不好男性..

我都知你好女性化,成個團都知

頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2009-9-28 05:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lunatix 於 2009-9-28 05:12 PM 發表

全世界都知你兩位係真心相愛的

唔關我事, 上次係佢跟住我, 我應該報警要求警方保護=.=;





我是被虐狂
頂部
HEAT
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 11663
精華 4
積分 45
帖子 612
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
來自 新宿租界
狀態 離線
發表於 2009-9-28 05:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2009-9-28 18:02 發表


唔關我事, 上次係佢跟住我, 我應該報警要求警方保護=.=;

真相開始浮面鳥~!!!

頂部
賣男孩的高跟鞋
上尉
Rank: 3Rank: 3
請叫我....浪子!!!


UID 33518
精華 0
積分 9
帖子 1178
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 CNC團
狀態 離線
發表於 2009-9-28 05:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2009-9-28 05:32 PM 發表


唔關我事, 上次係佢跟住我, 我應該報警要求警方保護=.=;

係人都要上WC既時候..果次只不過係巧合





頭可斷,血可流,模型玩具不可不追求!
頂部
HEAT
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 11663
精華 4
積分 45
帖子 612
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
來自 新宿租界
狀態 離線
發表於 2009-9-28 05:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 賣男孩的高跟鞋 於 2009-9-28 18:04 發表

係人都要上WC既時候..果次只不過係巧合

你係o係去WC既時候上人

頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2009-9-28 05:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lunatix 於 2009-9-28 05:35 PM 發表

你係o係去WC既時候上人

大人,我清白架





我是被虐狂
頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2009-9-28 07:15 PM  資料  短消息  加為好友 
聽日11:45葵涌廣場卓越門口等





我是被虐狂
頂部
Levi's
中尉
Rank: 3Rank: 3
CNC團


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 13977
精華 8
積分 45
帖子 710
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-11
狀態 離線
發表於 2009-9-28 08:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 賣男孩的高跟鞋 於 2009-9-28 04:00 PM 發表
好, 就咁決定!! 報名先

1. Cybray (買相機)
2. yiuming (大量掃貨)
3. ckl1202 (睇啱先買)
4.賣男孩的高跟鞋(去睇睇有咩岩..)

聽日反正都唔係太想番學...一齊去啦

邊個咁夠薑話買模型唔番學呀
志雲你身為公眾人物,好應該以身作則,做個好榜樣,
為左砌模型唔番學都已經唔啱,為左買模型唔番學就更要一棍以謝天下
你咁做點睇得住咁大間TBB呀,d藝員仲點會聼你支笛呀,d小rayray朋友仲點會當你係幻想偶像呀
記住,千萬不能玩物喪志,切記.......

[ 本帖最後由 Levi's 於 2009-9-28 09:07 PM 編輯 ]





唔駛講咁多 砌野把啦
頂部
ckl1202
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18191
精華 1
積分 9
帖子 1350
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-2
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-9-28 08:41 PM  資料  短消息  加為好友 
大家放過志雲啦, 少年時候有邊個唔貪玩先, 加上國慶假期氣氛濃厚, 唔想返學係好正常的...
如果佢覺得唔返一日都可以應付到, 咪由得佢囉!!





頂部
賣男孩的高跟鞋
上尉
Rank: 3Rank: 3
請叫我....浪子!!!


UID 33518
精華 0
積分 9
帖子 1178
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 CNC團
狀態 離線
發表於 2009-9-28 08:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Levi's 於 2009-9-28 09:05 PM 發表

邊個咁夠薑話買模型唔番學呀
志雲你身為公眾人物,好應該以身作則,做個好榜樣,
為左砌模型唔番學都已經唔啱,為左買模型唔番學就更要一棍以謝天下
你咁做點睇得住咁大間TBB呀,d藝員仲點 ...

南哥出到聲...邊個唔敢聽...





頭可斷,血可流,模型玩具不可不追求!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 02:18 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver