回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] SCM-EX 特別版 MSV GM Sniper 狙擊型吉姆(多圖)
Ambroseya
少尉
Rank: 3Rank: 3
待殺平民


熱讚榜勳章  
UID 114
精華 9
積分 54
帖子 661
成品數目 54 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-25
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-9-28 01:58 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  ICQ 狀態
SCM-EX 特別版 MSV GM Sniper 狙擊型吉姆(多圖)


SCM-EX造型又好有動畫feel,影完都唔駛點加CG效果都好有動感了!

機體解說:
RGM-79 GM雖然是地球聯邦軍的量產機型,但由於提高生產性和低成本的戰略被放在優先的位置,使該機和自護軍的MS相比有許多不足之處。部份皇牌機師希望能生產少量高性能機體,RGM-79 SC SNIPER CUSTOM就是在這種情況之下誕生的。

該機搭載大推力的推進引擎背包增設了腰部裝用追加腳部推進器等是主要的修改點,根據各機的用途不同還分別有各個強化點和改良點,如近距離射擊專用的BR-M79L-3型,以護衛艦隊和狙擊部隊為目的的3種用途機種等等。
該機生產了50台,大部份參加了亞.巴瓦.空最終戰,為勝利做出了很大項獻。

資料來源:http://www.mahq.net/mecha/gundam/msv/rgm-79sc.htm
製作過程連結:http://hk.myblog.yahoo.com/ambroseyin/article?mid=21045
SCM-EX唔出落去真係好可惜,機體完美的可動性、時代感的身體比例再加上有型既刻線,真係玩得好滿足!
唯一缺點就係顏色太膠了... 因為咁才令好多玩具友卻步吧!

當然咁好既產品一定要親手補完,才會感到真正的滿足!而自己都好耐冇跟原設色上色了,因為原色軍綠色實在吸引!
可惜第一次玩手油迷彩唔算太成功∼不過自己都好滿了意了!

↑SCM-EX系列其實改唔改都好型∼雖然有少少似女性身材!盾是用回HG版模型的∼

↑狙擊槍專登造大一點,感覺氣勢更強麻!

↑側身

↑背面

↑扒地狙擊姿勢!

↑大頭照~

↑半蹲的狙擊姿勢!

↑眼罩拉下瞄準!

↑SCM-EX系列腿部活動性好強!

↑膝蓋雖然加大了,都影響不到半跪姿勢呢!

↑狙擊槍的側部特寫∼

↑似唔似彈緊結他呢!

↑頭部改動最大!加了一個GM Sniper特有的可動面罩!

↑閉合後好像忍者!

↑胸口的噴氣口也是特製的啊!

↑腰部裝甲比原先再加厚了!

↑背後的噴射器是重新製作的!

↑後腰裝甲就只是加一些零件,左邊是狙擊槍彈夾來!

↑膝蓋比原設再加高不小!

↑因腿部是二重關節,屈膝後睇落都好自然吧!

↑膝蓋排氣位是用膠片製作的啊!

↑小腿後方也跟原設加了一組噴射器!這位置完全沒影響可動性呢!

↑另一種GM Sniper專用短槍!比普通的多一個槍頭∼

↑GM Sniper近距離的武器就只有左手上的光劍了!

↑出幾張近身戰圖片先!!

↑普通Sniper比敵人埋到身真係幾大獲∼

↑好彩GM Sniper裝備夠完善!一打二都冇有怕呢!

P.S. 希望這個系列能在香港重出吧~ 阿門





-----------------
Yaya's Factory
http://hk.myblog.yahoo.com/ambroseyin/
埋黎睇!埋黎揀唷!
頂部
cyberblue
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 4400
精華 0
積分 19
帖子 668
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-8
狀態 離線
發表於 2009-9-28 02:35 PM  資料  短消息  加為好友 
好正呀~~~~~~

頂部
davewink
軍曹
Rank: 2


UID 17177
精華 0
積分 14
帖子 368
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
狀態 離線
發表於 2009-9-28 02:38 PM  資料  短消息  加為好友 
太靚了吧

頂部
有heart人
上校
Rank: 4



熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1941
精華 11
積分 80
帖子 5346
成品數目 80 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-9-28 02:40 PM  資料  短消息  加為好友 
....正! just 正





WIP
RE Bawoo
Upscaled HyGogg
頂部
【Kira-Yamato】
曹長
Rank: 2


UID 35248
精華 0
積分 0
帖子 450
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2009-9-14
來自 H.K.
狀態 離線
發表於 2009-9-28 02:41 PM  資料  短消息  加為好友 
圖銖似死曬





Pending Models

MG Strike gundam ~ 10%
SD 自護 ~ 30%
1/1700 IHM-BB01 Minerva ~0%
頂部
密斯威爾
中校
Rank: 4


UID 31602
精華 2
積分 33
帖子 3014
成品數目 33 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 密斯重工株式會社
狀態 離線
發表於 2009-9-28 02:46 PM  資料  短消息  加為好友 
太正喇~~竟然將景品做到好似手辨甘~
淨係呢個諗頭師兄已經太神喇

頂部
haba
上校
Rank: 4


UID 23791
精華 0
積分 4
帖子 4229
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-30
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-9-28 03:00 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
继續拍手 等睇下隻

頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-9-28 03:15 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
我又要...
快D攞出來





頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2009-9-28 03:19 PM  資料  短消息  加為好友 
原本隻野比 ya ya 你玩到咁正,好吸引,靚作 !! ~

PS. 第一張圖好有 feel !! ~





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
小龍
少校
Rank: 3Rank: 3
我讀得書小~你咪鬼呃我


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 17983
精華 12
積分 21
帖子 2527
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-28
來自 松新上路 1 號 ☉▽☉
狀態 離線
發表於 2009-9-28 03:23 PM  資料  短消息  加為好友 
初頭以為SCM出左隻特別版

SCM-EX 都玩大改, 真係正到爆

頂部
ArLoOrca
曹長
Rank: 2


UID 32321
精華 1
積分 9
帖子 462
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-3
狀態 離線
發表於 2009-9-28 03:45 PM  資料  短消息  加為好友  添加 ArLoOrca 為MSN好友 通過MSN和 ArLoOrca 交談
點可能正成咁架

頂部
Ambroseya
少尉
Rank: 3Rank: 3
待殺平民


熱讚榜勳章  
UID 114
精華 9
積分 54
帖子 661
成品數目 54 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-25
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-9-28 04:05 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  ICQ 狀態
多謝大家支持啦~ 其實改得唔係好多, 主力都係重新上色吧了~
這篇有同原裝的對比圖呢!
http://hk.myblog.yahoo.com/ambroseyin/article?mid=22446





-----------------
Yaya's Factory
http://hk.myblog.yahoo.com/ambroseyin/
埋黎睇!埋黎揀唷!
頂部
ccfai (熊貓超人)
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2584
精華 2
積分 29
帖子 861
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-14
狀態 離線
發表於 2009-9-28 04:16 PM  資料  短消息  加為好友 
型到唔知點形容好, ... 重之就係型啦 !!





新開了熊貓工作室,你看過了嗎?
https://youtube.com/playlist?list=PLluiJIYSN7ci_IniLDqH3NcrUUE-ACaNR&si=48KkO4317mjCHBaj
頂部
bunny
壹等兵
Rank: 1


UID 17157
精華 0
積分 0
帖子 105
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
狀態 離線
發表於 2009-9-28 04:26 PM  資料  短消息  加為好友 
太正啦

QUOTE:
原帖由 Ambroseya 於 2009-9-28 04:05 PM 發表
多謝大家支持啦~ 其實改得唔係好多, 主力都係重新上色吧了~
這篇有同原裝的對比圖呢!
http://hk.myblog.yahoo.com/ambroseyin/article?mid=22446

再欣賞完師兄的 blog,





HE HE HA HA 又一日
頂部
mark2
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 10369
精華 0
積分 3
帖子 2700
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-30
來自 將軍澳
狀態 離線
發表於 2009-9-28 05:13 PM  資料  短消息  加為好友 
正正正

頂部
kodycheung
上尉
Rank: 3Rank: 3
大地


UID 20917
精華 2
積分 22
帖子 1015
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-6
來自 關你!!
狀態 離線
發表於 2009-9-28 08:16 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
舊化好正呀~~





SD OO Ver LED
My Blog 5月23日更新 : http://hk.myblog.yahoo.com/kody-cheung
頂部
Superb
上尉
Rank: 3Rank: 3
MSA-003


UID 1518
精華 1
積分 44
帖子 1185
成品數目 44 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-6
狀態 離線
發表於 2009-9-28 10:00 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #1 Ambroseya 的帖子

Wah!!!  Very nice!!! I want one,please!





Now, i make the RGM-79 commander in progress
頂部
vesper
曹長
Rank: 2


UID 19930
精華 0
積分 2
帖子 493
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-15
狀態 離線
發表於 2009-9-28 10:26 PM  資料  短消息  加為好友 
改到好正啊~繼續

頂部
自來也
少佐
Rank: 4
日日比狗咬 ~ ~ 汪汪


UID 2853
精華 0
積分 2
帖子 6973
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-2
來自 青山狗房
狀態 離線
發表於 2009-9-28 10:35 PM  資料  短消息  加為好友 
電王, 真係改得好正





A-ba-ni-bi a-bo-li-bev.
A-ba-ni-bi a-bo-li-bev-ma-bo-sa-bo.

藍莓 冧 梨 水蜜桃
菠蘿 香蕉 桔 檸檬
頂部
tonyling
上等兵
Rank: 2



UID 10955
精華 0
積分 11
帖子 201
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2006-5-22
狀態 離線
發表於 2009-9-28 11:14 PM  資料  短消息  加為好友 
好有風格啊~ 高手

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 03:01 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver