回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: CNC團友圍砌作(CNC友請進)
kinkin_710
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18670
精華 0
積分 0
帖子 553
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-16
來自 CNC團
狀態 離線
發表於 2009-9-28 10:49 AM  資料  短消息  加為好友  添加 kinkin_710 為MSN好友 通過MSN和 kinkin_710 交談


QUOTE:
原帖由 ckl1202 於 2009-9-28 11:01 AM 發表

我自己用D80, 緊係支持NIKON啦!! 不過唔鍾意支28-105..
睇黎你想搵CANON多D!!
你影乜野多?

我都選用 Nikon 系統,不過一樣唔鍾意支28-105..
Canon ... 轉型號周期比較快,所以高階機才算抵入(如 Canon 5D mark II)

Nikon D90 我已試過,整體表現好滿意
影模型、人像、飯局 等等都夠晒
如想提升影像質素,日後買埋 Nikon SB-900 閃燈 就玩到好多主題

頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2009-9-28 10:54 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kinkin_710 於 2009-9-28 11:19 AM 發表



我都選用 Nikon 系統,不過一樣唔鍾意支28-105..
Canon ... 轉型號周期比較快,所以高階機才算抵入(如 Canon 5D mark II)

Nikon D90 我已試過,整體表現好滿意
影模型、人像、飯局  ...

都係要睇BUDGET先, 如果我買D90 BODY, 有乜初階LENS介紹?





我是被虐狂
頂部
HEAT
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 11663
精華 4
積分 45
帖子 612
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
來自 新宿租界
狀態 離線
發表於 2009-9-28 03:22 PM  資料  短消息  加為好友 
我聽晚先出到來=.=
你地玩得開心d la~~

頂部
賣男孩的高跟鞋
上尉
Rank: 3Rank: 3
請叫我....浪子!!!


UID 33518
精華 0
積分 9
帖子 1178
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 CNC團
狀態 離線
發表於 2009-9-28 03:30 PM  資料  短消息  加為好友 
好, 就咁決定!! 報名先

1. Cybray (買相機)
2. yiuming (大量掃貨)
3. ckl1202 (睇啱先買)
4.賣男孩的高跟鞋(去睇睇有咩岩..)

聽日反正都唔係太想番學...一齊去啦





頭可斷,血可流,模型玩具不可不追求!
頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2009-9-28 03:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 賣男孩的高跟鞋 於 2009-9-28 04:00 PM 發表
好, 就咁決定!! 報名先

1. Cybray (買相機)
2. yiuming (大量掃貨)
3. ckl1202 (睇啱先買)
4.賣男孩的高跟鞋(去睇睇有咩岩..)

聽日反正都唔係太想番學...一齊去啦

返學緊要d wo....我唔suggest你唔返學...





我是被虐狂
頂部
賣男孩的高跟鞋
上尉
Rank: 3Rank: 3
請叫我....浪子!!!


UID 33518
精華 0
積分 9
帖子 1178
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 CNC團
狀態 離線
發表於 2009-9-28 03:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2009-9-28 04:22 PM 發表


返學緊要d wo....我唔suggest你唔返學...

反正我預左聽日都唔想番....如果唔係你地約埋一齊去
我都打算自己去...多D人..熱鬧D...





頭可斷,血可流,模型玩具不可不追求!
頂部
HEAT
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 11663
精華 4
積分 45
帖子 612
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
來自 新宿租界
狀態 離線
發表於 2009-9-28 03:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2009-9-28 16:52 發表


返學緊要d wo....我唔suggest你唔返學...

模型幾時都有得睇,街幾時都有得行
我覺得應該返學wor

頂部
HEAT
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 11663
精華 4
積分 45
帖子 612
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
來自 新宿租界
狀態 離線
發表於 2009-9-28 03:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 賣男孩的高跟鞋 於 2009-9-28 16:56 發表

反正我預左聽日都唔想番....如果唔係你地約埋一齊去
我都打算自己去...多D人..熱鬧D...

很認真,CNC團唔係for人逃學的

頂部
賣男孩的高跟鞋
上尉
Rank: 3Rank: 3
請叫我....浪子!!!


UID 33518
精華 0
積分 9
帖子 1178
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 CNC團
狀態 離線
發表於 2009-9-28 04:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lunatix 於 2009-9-28 04:28 PM 發表

很認真,CNC團唔係for人逃學的






頭可斷,血可流,模型玩具不可不追求!
頂部
HEAT
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 11663
精華 4
積分 45
帖子 612
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
來自 新宿租界
狀態 離線
發表於 2009-9-28 04:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 賣男孩的高跟鞋 於 2009-9-28 17:00 發表


你當我講笑?

頂部
賣男孩的高跟鞋
上尉
Rank: 3Rank: 3
請叫我....浪子!!!


UID 33518
精華 0
積分 9
帖子 1178
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 CNC團
狀態 離線
發表於 2009-9-28 04:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lunatix 於 2009-9-28 04:31 PM 發表

你當我講笑?

唔敢





頭可斷,血可流,模型玩具不可不追求!
頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2009-9-28 04:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 賣男孩的高跟鞋 於 2009-9-28 04:33 PM 發表

唔敢

幾唔想返都要返去, 聽得幾多得幾多, 盡管屋企有幾多錢都好, 都會有用完既一日, 你到時出來搵得少少錢,就真係乜都唔洗買。

耀哥講得好ARM, 我地講既野都係為你好。





我是被虐狂
頂部
HEAT
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 11663
精華 4
積分 45
帖子 612
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
來自 新宿租界
狀態 離線
發表於 2009-9-28 04:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 賣男孩的高跟鞋 於 2009-9-28 17:03 發表

唔敢

聽聞你仲要會考wor?
自己諗下啦,老師

頂部
賣男孩的高跟鞋
上尉
Rank: 3Rank: 3
請叫我....浪子!!!


UID 33518
精華 0
積分 9
帖子 1178
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 CNC團
狀態 離線
發表於 2009-9-28 04:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2009-9-28 04:37 PM 發表


幾唔想返都要返去, 聽得幾多得幾多, 盡管屋企有幾多錢都好, 都會有用完既一日, 你到時出來搵得少少錢,就真係乜都唔洗買。

耀哥講得好ARM, 我地講既野都係為你好。

我都係聽日放學先去....雖然同唔到你地一齊..





頭可斷,血可流,模型玩具不可不追求!
頂部
HEAT
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 11663
精華 4
積分 45
帖子 612
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
來自 新宿租界
狀態 離線
發表於 2009-9-28 04:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2009-9-28 17:07 發表


幾唔想返都要返去, 聽得幾多得幾多, 盡管屋企有幾多錢都好, 都會有用完既一日, 你到時出來搵得少少錢,就真係乜都唔洗買。

耀哥講得好ARM, 我地講既野都係為你好。

我呢d咪就係...書到用時方恨少,
出來搵得少少錢,乜都唔洗買o個d人版lor

[ 本帖最後由 lunatix 於 2009-9-28 05:13 PM 編輯 ]

頂部
HEAT
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 11663
精華 4
積分 45
帖子 612
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
來自 新宿租界
狀態 離線
發表於 2009-9-28 04:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 賣男孩的高跟鞋 於 2009-9-28 17:08 發表

我都係聽日放學先去....雖然同唔到你地一齊..

我地冇資格教你點做
但你咁大個仔,要衡量下乜野先係最緊要lor

頂部
賣男孩的高跟鞋
上尉
Rank: 3Rank: 3
請叫我....浪子!!!


UID 33518
精華 0
積分 9
帖子 1178
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 CNC團
狀態 離線
發表於 2009-9-28 04:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lunatix 於 2009-9-28 04:42 PM 發表

我地冇資格教你點做
但你咁大個仔,要衡量下乜野先係最緊要lor

睇下聽日點先...我都唔知
搞到好茅盾





頭可斷,血可流,模型玩具不可不追求!
頂部
賣男孩的高跟鞋
上尉
Rank: 3Rank: 3
請叫我....浪子!!!


UID 33518
精華 0
積分 9
帖子 1178
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 CNC團
狀態 離線
發表於 2009-9-28 04:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lunatix 於 2009-9-28 04:42 PM 發表

我地冇資格教你點做
但你咁大個仔,要衡量下乜野先係最緊要lor

甘又唔係甘講...你地個個都大過我
都係我前輩...





頭可斷,血可流,模型玩具不可不追求!
頂部
HEAT
少尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章  
UID 11663
精華 4
積分 45
帖子 612
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
來自 新宿租界
狀態 離線
發表於 2009-9-28 04:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 賣男孩的高跟鞋 於 2009-9-28 17:18 發表

甘又唔係甘講...你地個個都大過我
都係我前輩...

拿,我15歲ga ja

頂部
賣男孩的高跟鞋
上尉
Rank: 3Rank: 3
請叫我....浪子!!!


UID 33518
精華 0
積分 9
帖子 1178
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 CNC團
狀態 離線
發表於 2009-9-28 04:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lunatix 於 2009-9-28 04:50 PM 發表

拿,我15歲ga ja

妖...你條友扮後生
搵人的佢出去打...





頭可斷,血可流,模型玩具不可不追求!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 05:14 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver