回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 自由樹脂複模問題
kcchan
壹等兵
Rank: 1
狂人


UID 29264
精華 0
積分 17
帖子 150
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-6
狀態 離線
發表於 2009-8-21 11:23 AM  資料  短消息  加為好友 
自由樹脂複模問題

個鍋來煎熱件自由樹脂?
咁個鍋還用5用得嫁??
定用熱水浸佢會比較好?

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-8-21 11:27 AM  資料  短消息  加為好友 
用熱水浸軟就得....





轉虧為"型"
頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2009-8-21 01:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2009-8-21 11:57 AM 發表
用熱水浸軟就得....

堅 ? 因為你沸水放落一容器唔係keep住加溫 ,
d水降溫時間夠唔夠比d樹脂變軟 ?

如果夠 .... 我唔洗買過個煲喇

樓主 , 正常你清潔得好 , 個煲你煮野玩野兩用都得

但把自己冇手尾關係 , 我建議買過平平地細煲仔 , around $30~40

頂部
dorakei
上等兵
Rank: 2
慘綠青年


UID 428
精華 0
積分 0
帖子 257
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-8
來自 side 3
狀態 離線
發表於 2009-8-21 02:22 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Scropio 於 2009-8-21 02:19 PM 發表

堅 ? 因為你沸水放落一容器唔係keep住加溫 ,
d水降溫時間夠唔夠比d樹脂變軟 ?

如果夠 .... 我唔洗買過個煲喇

樓主 , 正常你清潔得好 , 個煲你煮野玩野兩用都得

但把自己冇手尾關係 ...

絕對夠, 我自己就係咁用, 不過最多浸一次兩次, 之後要再倒過





WE DO GUNDAM RIGHT!
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-8-21 02:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Scropio 於 2009-8-21 01:49 PM 發表

堅 ? 因為你沸水放落一容器唔係keep住加溫 ,
d水降溫時間夠唔夠比d樹脂變軟 ?

如果夠 .... 我唔洗買過個煲喇

樓主 , 正常你清潔得好 , 個煲你煮野玩野兩用都得

但把自己冇手尾關係 ...

自由樹脂 60+度就夠熱了. 唔係真係要沸水既. 我用熱水爐d熱水放埋舊膠用中火係microwave 釘十幾廿秒就已經軟晒. 我用飯碗咋.





路過既厚多士
頂部
聖軍師孔明
軍曹
Rank: 2


UID 29916
精華 0
積分 14
帖子 368
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-26
狀態 離線
發表於 2009-8-21 03:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Scropio 於 2009-8-21 02:19 PM 發表

堅 ? 因為你沸水放落一容器唔係keep住加溫 ,
d水降溫時間夠唔夠比d樹脂變軟 ?

如果夠 .... 我唔洗買過個煲喇

樓主 , 正常你清潔得好 , 個煲你煮野玩野兩用都得

但把自己冇手尾關係 ...

我就唔敢啦
第一次舊樹脂乾乾淨淨都還可以
HI過左D原子灰....AB畢地就........

頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2009-8-21 03:46 PM  資料  短消息  加為好友 
噢 , 原來如此 , 咁我唔洗等買煲覆野lu ,

謝各師兄回覆 ,

另 , 騎劫一下 ,

光澤油 , 我用五金舖既"力架"代替可以麻 ?

頂部
古風戰士
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23873
精華 0
積分 8
帖子 1764
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 中西區
狀態 離線
發表於 2009-8-21 03:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Scropio 於 2009-8-21 04:16 PM 發表
噢 , 原來如此 , 咁我唔洗等買煲覆野lu ,

謝各師兄回覆 ,

另 , 騎劫一下 ,

光澤油 , 我用五金舖既"力架"代替可以麻 ?

木就得
膠會溶.....





General
Unilateral
Neuro-link
Dispersive
Autonomic
Maneuver
頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2009-8-21 04:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 古風戰士 於 2009-8-21 04:28 PM 發表

木就得
膠會溶.....

如果唔係噴太多 , 會唔會冇事 ?

因為模型油都係天拿水 , 太多都係溶膠 , 想知道這個代用品溶膠會不會太過嚴重罷了

頂部
winglass
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13669
精華 0
積分 0
帖子 981
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-31
狀態 離線
發表於 2009-8-21 04:32 PM  資料  短消息  加為好友 
用自由樹脂, 用熱水爐的熱水就得.
求其用隻老麥d熱飲杯盛載. 浸兩三分鐘, 變至透明就ok.
用鉗子夾上來後可以自由搓弄.

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-8-21 04:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Scropio 於 2009-8-21 04:45 PM 發表

如果唔係噴太多 , 會唔會冇事 ?

因為模型油都係天拿水 , 太多都係溶膠 , 想知道這個代用品溶膠會不會太過嚴重罷了

此天拿好像不同彼天拿
模型天拿太多只會爆膠
工業天拿少少已經會熔
五金舖力架唔係話唔得
只係噴出黎既效果較差
同埋可能容易整爛水貼
有錯請指點和更正!

[ 本帖最後由 小杰 於 2009-8-21 05:19 PM 編輯 ]

頂部
po3117
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 20978
精華 0
積分 6
帖子 2123
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-8
狀態 離線
發表於 2009-8-23 01:33 AM  資料  短消息  加為好友 
五金舖力架會起底灰架 ,唔好用





How hard can it be  ???

自己動手豐衣足食

慳得一蚊得一蚊.........慳得一蚊得一蚊.......慳得一蚊得一蚊........
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 05:12 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver