回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: AA膠水
EXV
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29762
精華 0
積分 30
帖子 715
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-22
狀態 離線
發表於 2009-8-20 11:42 AM  資料  短消息  加為好友  添加 EXV 為MSN好友 通過MSN和 EXV 交談
AA膠水

請問各位師兄~~
有無咩好用既AA膠水介紹下~~
平靚正~容易搵到黎買架~~
多謝~~~





得閒黎睇下野啦~~
http://hk.myblog.yahoo.com/exv_edo
頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2009-8-20 11:44 AM  資料  短消息  加為好友 
o SECOND.....





轉虧為"型"
頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2009-8-20 12:03 PM  資料  短消息  加為好友 
我係鴨記買廣州生産的 Aibida 牌,好似8元,用足一年。細支大陸買都係2元人仔。
20秒至乾,對位都容易D,無日本AA甘樣,太快,一碰埋,未對準已經硬嗮。

阿Woo 師兄,O SEC 我未用過,性質有咩好處?

頂部
EXV
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29762
精華 0
積分 30
帖子 715
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-22
狀態 離線
發表於 2009-8-20 12:05 PM  資料  短消息  加為好友  添加 EXV 為MSN好友 通過MSN和 EXV 交談
WOO兄你好~~
又是你解答我的問題~哈哈~~
但呢個係牌子名??咩地方可以買到~
唔係好清楚~~請指教~~





得閒黎睇下野啦~~
http://hk.myblog.yahoo.com/exv_edo
頂部
EXV
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29762
精華 0
積分 30
帖子 715
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-22
狀態 離線
發表於 2009-8-20 12:07 PM  資料  短消息  加為好友  添加 EXV 為MSN好友 通過MSN和 EXV 交談


QUOTE:
原帖由 timng 於 2009-8-20 12:33 PM 發表
我係鴨記買廣州生産的 Aibida 牌,好似8元,用足一年。細支大陸買都係2元人仔。
20秒至乾,對位都容易D,無日本AA甘樣,太快,一碰埋,未對準已經硬嗮。

阿Woo 師兄,O SEC 我未用過,性質有咩 ...

TIMNG兄~~唔係經常去可以去到鴨仔街~~仲有無其他地方指教下~~
辛苦晒~~





得閒黎睇下野啦~~
http://hk.myblog.yahoo.com/exv_edo
頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2009-8-20 12:14 PM  資料  短消息  加為好友 
O second = 噢!!塞緊......一開左要快d用晒佢...
我用502大陸快乾膠多...





頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2009-8-20 12:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 EXV 於 2009-8-20 12:07 PM 發表

TIMNG兄~~唔係經常去可以去到鴨仔街~~仲有無其他地方指教下~~
辛苦晒~~

我都唔知,其實Aibida同 0 SEC都係鴨記見到有,可能你樓下五金鋪或者有,問下啦!幾蚊貨仔,其實咩牌唔會差好遠,只係個人習慣而已。

頂部
大塚愛
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13426
精華 0
積分 4
帖子 1608
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
狀態 離線
發表於 2009-8-20 12:21 PM  資料  短消息  加為好友 
我都唔知0 second 同 502 邊到有得賣???

頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2009-8-20 12:27 PM  資料  短消息  加為好友 
鴨記最易找,圖中右面果支最低,$5....容量是左面支既1倍....不過只係係其中一街檔見到,.....公廁對出,向左行幾個舖位.....另一檔都見到,貴幾蚊....右而果隻就好多梗舖都見到有.....記住買印有"合格"字樣果隻......兩隻.溝莊生爽身粉冇問題,30秒至兩分鐘左右硬...



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




頂部
松尾明
少將
Rank: 5Rank: 5
吹水老手+模型學徒


UID 18852
精華 3
積分 46
帖子 12083
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 模型烏托邦
狀態 離線
發表於 2009-8-20 12:52 PM  資料  短消息  加為好友 
我用開大象牌, 個蓋唔算太易塞~~





賞花歸去馬如飛
            去馬如飛酒力微
                            酒力微醒時已暮
                                        醒時已暮賞花歸
頂部
EXV
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29762
精華 0
積分 30
帖子 715
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-22
狀態 離線
發表於 2009-8-20 02:11 PM  資料  短消息  加為好友  添加 EXV 為MSN好友 通過MSN和 EXV 交談
感謝各位師兄既意見~~資料~~同相片~~~





得閒黎睇下野啦~~
http://hk.myblog.yahoo.com/exv_edo
頂部
starz
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32111
精華 0
積分 6
帖子 1698
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-30
來自 好像自由的地方
狀態 離線
發表於 2009-8-20 03:48 PM  資料  短消息  加為好友 
請問Aibida會化白嗎?





小改可以宜情,大改可以興家
頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2009-8-20 03:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 starz 於 2009-8-20 03:48 PM 發表
請問Aibida會化白嗎?

會,同一般502膠水無分別。

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2009-8-20 03:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2009-8-20 12:27 PM 發表
鴨記最易找,圖中右面果支最低,$5....容量是左面支既1倍....不過只係係其中一街檔見到,.....公廁對出,向左行幾個舖位.....另一檔都見到,貴幾蚊....右而果隻就好多梗舖都見到有.....記住買印有"合格"字樣果隻.... ...

明天兄,你照片左邊果支我都有,但我果樽有好大問題,係好耐都唔硬(超過1-2分鐘,好誇張) ,所以我都放棄左(反正都係兩蚊支),你果支有冇甘既情況?

頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2009-8-20 10:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 timng 於 2009-8-20 04:27 PM 發表

明天兄,你照片左邊果支我都有,但我果樽有好大問題,係好耐都唔硬(超過1-2分鐘,好誇張) ,所以我都放棄左(反正都係兩蚊支),你果支有冇甘既情況?

冇,呢隻其實有幾間廠出,有D會即刻硬....我用呢隻印有"合格"字樣,冇牌子就冇問題





頂部
EXV
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29762
精華 0
積分 30
帖子 715
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-22
狀態 離線
發表於 2009-8-21 08:25 AM  資料  短消息  加為好友  添加 EXV 為MSN好友 通過MSN和 EXV 交談
唔好意思~~
我想問用呢D AA膠~~
係咪最好用埋老鼠尾架~~
請指教~~





得閒黎睇下野啦~~
http://hk.myblog.yahoo.com/exv_edo
頂部
firesun
少校
Rank: 3Rank: 3



UID 14153
精華 0
積分 3
帖子 2146
成品數目 3 件
閱讀權限 0
註冊 2006-9-17
狀態 離線
發表於 2009-8-21 11:49 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2009-8-22 10:35 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 firesun 於 2009-8-21 11:49 AM 發表
你去五金鋪買果只aron alpha (銀色袋袋住,大大支),正宗AA膠,快干,我擺了2~3年都仲好好用,揮發極低!
~$20

AA可以擺2-3年唔乾嗮?甘好?點解我以前用果 D,細支裝幾個月就硬嗮?
我用廣州Aibida擺一年倒就硬咯,甘講AA都唔貴渦!

頂部
hatakashi1900
少尉
Rank: 3Rank: 3
SS-Obersturmbannfuhrer


UID 33523
精華 0
積分 19
帖子 531
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 香江
狀態 離線
發表於 2009-8-22 11:02 AM  資料  短消息  加為好友 
用AA膠最好買埋Activator, 即乾!

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-8-22 12:02 PM  資料  短消息  加為好友 
我用開0 second 以前十蚊五枝 依家唔得啦
細枝裝用晒成枝都得 大枝就用到剩三分一倒就唔用得

快乾膠有好多種
有D一秒就乾 唔可以溝爽身粉 打磨效果亦唔好  一樽用唔倒三分一 用唔夠兩個月就硬晒

試過係街邊買過D牌子 完全黏唔實 重勁發白 .


用老鼠尾就唔怕塞 (塞左可以剪左) 可以控制出膠水量

[ 本帖最後由 frankie 於 2009-8-22 01:19 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 03:56 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver