回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 動漫迷報以噓聲,soler敗走動漫節
lokwokcheung
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7146
精華 0
積分 1
帖子 1045
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-9
來自 大紅蓮團
狀態 離線
發表於 2009-8-2 01:30 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lokwokcheung 為MSN好友 通過MSN和 lokwokcheung 交談
應該係多到爆





JAM Project
燃燒吧!!鋼之魂!!
永遠懷念卡米那大哥
頂部
JoeLai2005
少校
Rank: 3Rank: 3
みおは& ...


UID 5308
精華 0
積分 15
帖子 2143
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-7
來自 世界上某一角落
狀態 離線
發表於 2009-8-2 01:58 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JoeLai2005 為MSN好友 通過MSN和 JoeLai2005 交談


QUOTE:
原帖由 lokwokcheung 於 2009-8-2 02:00 PM 發表
應該係多到爆

好老實
我兩日都有去
下川果日個尾大約係同人誌果度
翔子出場果陣就真係多人好多
尾都見唔
論歌,
下川實好過翔子
不過可能因少人識全金/下川係hk開過幾次live關係
所以人流較少
而翔子就絕對只sora iro days而多左好多人識
再加上animax剛播完天完
所以人必定多
全場熱爆!!!

愛的成果
第99人





かがみん=兄貴の嫁w
萌え萌え キュン
sd AC1:中村悠一
sd AC2:好球福利蛋
頂部
lotty424
上校
Rank: 4


UID 28881
精華 0
積分 2
帖子 4249
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-26
來自 天水圍
狀態 離線
發表於 2009-8-2 02:30 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lotty424 為MSN好友 通過MSN和 lotty424 交談


QUOTE:
原帖由 JoeLai2005 於 2009-8-2 02:28 PM 發表

好老實
我兩日都有去
下川果日個尾大約係同人誌果度
翔子出場果陣就真係多人好多
尾都見唔
論歌,
下川實好過翔子
不過可能因少人識全金/下川係hk開過幾次live關係
所以人流較少
而翔子就絕對只sora  ...

咦 爛橙喎
幫襯左d乜? 有冇平野汁?(不過應該都冇 )





屋企太細 模型冇位擺.......
放模型中......
HKML UVER頭號FANS XD
頂部
JoeLai2005
少校
Rank: 3Rank: 3
みおは& ...


UID 5308
精華 0
積分 15
帖子 2143
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-7
來自 世界上某一角落
狀態 離線
發表於 2009-8-2 02:36 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JoeLai2005 為MSN好友 通過MSN和 JoeLai2005 交談


QUOTE:
原帖由 lotty424 於 2009-8-2 03:00 PM 發表

咦 爛橙喎
幫襯左d乜? 有冇平野汁?(不過應該都冇 )

爛橙袋係派既
從來唔買online game野





かがみん=兄貴の嫁w
萌え萌え キュン
sd AC1:中村悠一
sd AC2:好球福利蛋
頂部
Leono
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 10165
精華 0
積分 0
帖子 616
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-20
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2009-8-2 02:38 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Leono 為MSN好友 通過MSN和 Leono 交談


QUOTE:
原帖由 lotty424 於 2009-8-2 03:00 PM 發表

咦 爛橙喎
幫襯左d乜? 有冇平野汁?(不過應該都冇 )

平野就沒有,我倒是買了春日的fig $180 (兔女郎,溫度變色那種

To JoeLai2005 :感謝你給我看到中川的簽名,thx

[ 本帖最後由 Leono 於 2009-8-2 03:09 PM 編輯 ]

頂部
JoeLai2005
少校
Rank: 3Rank: 3
みおは& ...


UID 5308
精華 0
積分 15
帖子 2143
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-7
來自 世界上某一角落
狀態 離線
發表於 2009-8-2 02:58 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JoeLai2005 為MSN好友 通過MSN和 JoeLai2005 交談


QUOTE:
原帖由 Leono 於 2009-8-2 03:08 PM 發表


平野就沒有,我倒是買了春日的fig $180 (兔女郎,溫度變色那種

To JoeLai2005 :感謝你給我看到中川的簽名,thx

唔洗
大大無去搶頭100?
有幾張死雞汁
我8點先到會展
真係好好彩
剛好99人





かがみん=兄貴の嫁w
萌え萌え キュン
sd AC1:中村悠一
sd AC2:好球福利蛋
頂部
阿天!
壹等兵
Rank: 1



UID 3736
精華 0
積分 0
帖子 151
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-21
狀態 離線
發表於 2009-8-2 03:11 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 lokwokcheung 於 2009-8-2 12:08 PM 發表


可以證明電車男其實唔鐘意0靚模,我驚d0靚模會受唔住打擊

o靚模係受報紙雜誌吹捧咋?
我唔覺得網上有好多人真係鍾意佢地啵

頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-8-2 03:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 阿天! 於 2009-8-2 03:41 PM 發表


o靚模係受報紙雜誌吹捧咋?
我唔覺得網上有好多人真係鍾意佢地啵

書展最好賣果本書係 "Ms Angelababy 寫真", 其次係 "Kissy Chrissie 寫真"... 個個口裡說不, 身體卻很誠實...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
JoeLai2005
少校
Rank: 3Rank: 3
みおは& ...


UID 5308
精華 0
積分 15
帖子 2143
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-7
來自 世界上某一角落
狀態 離線
發表於 2009-8-2 03:43 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JoeLai2005 為MSN好友 通過MSN和 JoeLai2005 交談


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2009-8-2 04:07 PM 發表

書展最好賣果本書係 "Ms Angelababy 寫真", 其次係 "Kissy Chrissie 寫真"... 個個口裡說不, 身體卻很誠實...

我真係一個都唔識





かがみん=兄貴の嫁w
萌え萌え キュン
sd AC1:中村悠一
sd AC2:好球福利蛋
頂部
nok031059
壹等兵
Rank: 1



UID 27738
精華 0
積分 0
帖子 110
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-28
狀態 離線
發表於 2009-8-2 09:11 PM  資料  短消息  加為好友 
其實係咪出錯標題呢?好似以偏蓋全
老實講soler只係出場時因為d人又見唔到翔子先嚧
真正一路表演一路比人係咁用粗口問候既係青年音樂節既幾隊band同一隊表演band
有一隊連和音都做唔好...
最後一隊話一星期練幾次,結果?我到依家都仲想打x佢一身,我真係覺得好難聽
d人成日話要尊重表演者,但當你感覺上連表演者都無尊重你睇緊佢表演既時候,燥好正常
而且一堆後生,迫住一堆又熱又無風,好難要求每個人都咁好耐性
加上mc奇廢,廢話多,唔識控制場面,仲要係每個人都等翔子等到燥時玩吊胃口,唔比人揾野飛佢我認為都幾好彩
至於overtime.大會責任係無得推既,大會係有意義調節表演者既表演時間令節目準時嘛...

最後,我想講既係:點解呢單野又要入哂acg迷既數?
根本講哂粗口既唔止acg人,明顯一般入場人仕講粗口大叫既大有人在
問題係出係大會既身上,都唔明點解高登班友只係入哂ACG迷既數

頂部
肥龜
上校
Rank: 4


UID 10353
精華 0
積分 43
帖子 5658
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-29
狀態 離線
發表於 2009-8-3 11:56 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥龜 為MSN好友 通過MSN和 肥龜 交談 ICQ 狀態
solar真係好有品,幫毒男我真係好無奈,太無品





SD高達Online ID:0o龜o0
頂部
aozaki
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7812
精華 4
積分 43
帖子 1503
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2009-8-4 12:29 AM  資料  短消息  加為好友  添加 aozaki 為MSN好友 通過MSN和 aozaki 交談
點都係大會錯喇
講真..7:30開始..有D人6點幾就開始等
但係拖到8:30先開始!!頂,好似留上講咁,D青年音樂節既band又唔好聽,火都應該吧
再加上又唔走得,一走又怕中川立即上場.逼D人夾硬睇佢地  火都應該吧
冇人搵野扔佢地都算係咁
,SOLA壓尾出場係佢唔會彩 D怨念可以話全部壓晒係佢地身上..





唔怕做唔到 最怕諗唔到
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-8-4 12:38 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 aozaki 於 2009-8-4 12:59 AM 發表
點都係大會錯喇
講真..7:30開始..有D人6點幾就開始等
但係拖到8:30先開始!!頂,好似留上講咁,D青年音樂節既band又唔好聽,火都應該吧
再加上又唔走得,一走又怕中川立即上場.逼D人夾硬睇佢地  火都應該吧 ...

呢d 咪就係班 "毒男" 唔識尊重人 lor...

試想如果 "中川翔子" 上台而 Soler Fans 報以噓聲, 你地又會點諗~? 會唔會先口角繼而動武~? 有d 野倒番轉頭諗諗, 就知人地 Soler 有幾難受~





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2009-8-4 12:49 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談
其實我果日聽聲,根本唔關班fan事,(粉紅衣人xd)

佢地真係好安靜咁等,

係外園又遲黎,又學晒手機,dc,單反果班係度叫ja

果班我覺得唔係acg人wor





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-8-4 01:04 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2009-8-4 01:19 AM 發表
其實我果日聽聲,根本唔關班fan事,(粉紅衣人xd)

佢地真係好安靜咁等,

係外園又遲黎,又學晒手機,dc,單反果班係度叫ja

果班我覺得唔係acg人wor

噓 Soler 果班咪就係等 "中川翔子" 等到燥狂既 Fans... 講真唔係 "acg 迷" 又點會知 "中川" 係乜水, 你講既只係 "普通 Fans" 同 "專屬 Fans" 既分別...

起碼我睇完報紙介紹都仲一頭霧水唔知 "中川" 係邊位, 更加唔會特登入 "動漫節" 企幾個鐘等佢出場...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
aozaki
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7812
精華 4
積分 43
帖子 1503
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2009-8-4 01:06 AM  資料  短消息  加為好友  添加 aozaki 為MSN好友 通過MSN和 aozaki 交談


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2009-8-4 01:08 AM 發表

呢d 咪就係班 "毒男" 唔識尊重人 lor...

試想如果 "中川翔子" 上台而 Soler Fans 報以噓聲, 你地又會點諗~? 會唔會先口角繼而動武~? 有d 野倒番轉頭諗諗, 就知人地 Soler 有幾難受~

係大會個時間表昆人在先..
D噓聲我相信唔係衝著SOLA黎而係大會,不過無從發洩(如果佢地係跟住時間表出場,我諗會係歡呼吧..)
SOLA只不過係做左戰靶 所以咪話佢地唔好彩





唔怕做唔到 最怕諗唔到
頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-8-4 01:13 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 aozaki 於 2009-8-4 01:36 AM 發表

係大會個時間表昆人在先..
D噓聲我相信唔係衝著SOLA黎而係大會,不過無從發洩(如果佢地係跟住時間表出場,我諗會係歡呼吧..)
SOLA只不過係做左戰靶 所以咪話佢地唔好彩

所以我咪話班 "毒男" 唔識尊重人 lor~ 不滿大會安排就隨便搵d 冇關係既人做靶~? 咁如果 Soler Fans 不滿班 "毒男", 搵返 "中川翔子" 黎做靶 "噓" 返佢又得唔得~





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
aozaki
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7812
精華 4
積分 43
帖子 1503
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-28
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2009-8-4 01:23 AM  資料  短消息  加為好友  添加 aozaki 為MSN好友 通過MSN和 aozaki 交談


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2009-8-4 01:43 AM 發表

所以我咪話班 "毒男" 唔識尊重人 lor~ 不滿大會安排就隨便搵d 冇關係既人做靶~? 咁如果 Soler Fans 不滿班 "毒男", 搵返 "中川翔子" 黎做靶 "噓" 返佢又得唔得~

咁就難講喇 E個係動漫節,去得既大多都係你口中既"毒男",有冇Soler D Fans都係一個疑問?
佢地出場於係動漫E D場合 本身都唔配合喇 ,
你話如果係'勁歌'到佢俾人嚧就話姐





唔怕做唔到 最怕諗唔到
頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2009-8-4 01:34 AM  資料  短消息  加為好友 
....... 中川 同 soler , 觀眾既反應差幾丈遠 = =

頂部
Leono
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 10165
精華 0
積分 0
帖子 616
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-20
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2009-8-4 02:02 AM  資料  短消息  加為好友  添加 Leono 為MSN好友 通過MSN和 Leono 交談


QUOTE:
原帖由 JoeLai2005 於 2009-8-2 03:28 PM 發表

唔洗
大大無去搶頭100?
有幾張死雞汁
我8點先到會展
真係好好彩
剛好99人

下川我就66人喔...
正好頭100人~~

QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2009-8-4 01:43 AM 發表

所以我咪話班 "毒男" 唔識尊重人 lor~ 不滿大會安排就隨便搵d 冇關係既人做靶~? 咁如果 Soler Fans 不滿班 "毒男", 搵返 "中川翔子" 黎做靶 "噓" 返佢又得唔得~

毒男和宅男有不同分別喔...
請不要混淆

[ 本帖最後由 Leono 於 2009-8-4 02:36 AM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 01:23 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver