回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 周秀娜出噴血攬枕 13歲宅男荷包出血
肥俊
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12495
精華 0
積分 8
帖子 817
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-19
狀態 離線
發表於 2009-8-1 10:13 AM  資料  短消息  加為好友  添加 肥俊 為MSN好友 通過MSN和 肥俊 交談


QUOTE:
原帖由 wilsonchanky 於 2009-8-1 10:12 AM 發表
睇佢點樣(咩)個袋就知佢係咪宅男啦

咁你又主觀左D野, 好多人都係斜"咩"袋


佢地相信係怕俾人"撻"野先咁"咩"架啫

頂部
lotty424
上校
Rank: 4


UID 28881
精華 0
積分 2
帖子 4249
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-26
來自 天水圍
狀態 離線
發表於 2009-8-1 10:16 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lotty424 為MSN好友 通過MSN和 lotty424 交談


QUOTE:
原帖由 魚蛋聰 於 2009-8-1 09:54 AM 發表
走獸娜...
比都唔要......

冇錯冇錯
第二個就諗下啦
走獸拿都唔靚女 都唔明點解咁多人鍾意佢





屋企太細 模型冇位擺.......
放模型中......
HKML UVER頭號FANS XD
頂部
巨熊
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34194
精華 0
積分 17
帖子 670
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-7
狀態 離線
發表於 2009-8-1 10:21 AM  資料  短消息  加為好友 
哈哈哈哈!有趣呀,13歲就開始有欲望

頂部
koon008
曹長
Rank: 2



UID 23776
精華 0
積分 -10
帖子 465
成品數目 -10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-29
狀態 離線
發表於 2009-8-1 10:24 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wilsonchanky 於 2009-8-1 10:42 AM 發表
睇佢點樣(咩)個袋就知佢係咪宅男啦

死喇
我星期日去都係用斜咪袋
咁咪比人以為係宅黑
e次死lo
-------------------------------------------
回正題
我一定唔會買
雖然我都係15歲
但係買個咁樣X既反去做咩= =
留反d錢掃模型好過
重有買反把12吋絕世好劍好過(星期日去到我估都冇晒 )

頂部
marcochifung
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 21053
精華 0
積分 6
帖子 643
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-10
來自 他方
狀態 離線
發表於 2009-8-1 10:28 AM  資料  短消息  加為好友  添加 marcochifung 為MSN好友 通過MSN和 marcochifung 交談


QUOTE:
原帖由 koon008 於 2009-8-1 10:54 AM 發表


死喇
我星期日去都係用斜咪袋
咁咪比人以為係宅黑
e次死lo
-------------------------------------------
回正題
我一定唔會買
雖然我都係15歲
但係買個咁樣X既反去做咩= =
留反d錢 ...

留返D錢等太空坦克好過

頂部
cc4321
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 35209
精華 0
積分 0
帖子 557
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2009-6-2
狀態 離線
發表於 2009-8-1 10:28 AM  資料  短消息  加為好友 
直頭出個吹氣周秀娜公仔,仲多人買呀

頂部
~《北極熊》~
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30568
精華 0
積分 13
帖子 1758
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-11
狀態 離線
發表於 2009-8-1 10:29 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 koon008 於 2009-8-1 10:54 AM 發表


死喇
我星期日去都係用斜咪袋
咁咪比人以為係宅黑
e次死lo
-------------------------------------------
回正題
我一定唔會買
雖然我都係15歲
但係買個咁樣X既反去做咩= =
留反d錢 ...

唔係,係張個斜咩袋咩係前面先係
正常人都會咩係後面

頂部
calbee
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 4962
精華 0
積分 12
帖子 681
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-24
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-8-1 10:43 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~《北極熊》~ 於 2009-8-1 10:59 AM 發表

唔係,係張個斜咩袋咩係前面先係
正常人都會咩係後面

如果係花園街(金魚街隔籬),咩係後面保證你手機銀包唔見晒

頂部
肥俊
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12495
精華 0
積分 8
帖子 817
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-19
狀態 離線
發表於 2009-8-1 10:45 AM  資料  短消息  加為好友  添加 肥俊 為MSN好友 通過MSN和 肥俊 交談


QUOTE:
原帖由 lotty424 於 2009-8-1 10:16 AM 發表

冇錯冇錯
第二個就諗下啦
走獸拿都唔靚女 都唔明點解咁多人鍾意佢

波濤洶湧掛

QUOTE:
原帖由 巨熊 於 2009-8-1 10:21 AM 發表
哈哈哈哈!有趣呀,13歲就開始有欲望

唔出奇, 生埋bb都有啦

QUOTE:
原帖由 koon008 於 2009-8-1 10:24 AM 發表


死喇
我星期日去都係用斜咪袋
咁咪比人以為係宅黑
e次死lo
-------------------------------------------
回正題
我一定唔會買
雖然我都係15歲
但係買個咁樣X既反去做咩= =
留反d錢 ...

留黎珍藏呀人地話

QUOTE:
原帖由 marcochifung 於 2009-8-1 10:28 AM 發表

留返D錢等太空坦克好過

冇錯

頂部
肥俊
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12495
精華 0
積分 8
帖子 817
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-19
狀態 離線
發表於 2009-8-1 10:46 AM  資料  短消息  加為好友  添加 肥俊 為MSN好友 通過MSN和 肥俊 交談


QUOTE:
原帖由 cc4321 於 2009-8-1 10:28 AM 發表
直頭出個吹氣周秀娜公仔,仲多人買呀

整個日本卡通娃娃既mary仲好啦

幾舊水買件咁既野

QUOTE:
原帖由 calbee 於 2009-8-1 10:43 AM 發表


如果係花園街(金魚街隔籬),咩係後面保證你手機銀包唔見晒

冇錯

QUOTE:
原帖由 ~《北極熊》~ 於 2009-8-1 10:29 AM 發表

唔係,係張個斜咩袋咩係前面先係
正常人都會咩係後面

後面咪俾人撻野

頂部
nishi
上校
Rank: 4
艦魂


UID 6014
精華 0
積分 24
帖子 4265
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-2
狀態 離線
發表於 2009-8-1 10:50 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 肥俊 於 2009-8-1 11:16 AM 發表



整個日本卡通娃娃既mary仲好啦

幾舊水買件咁既野





冇錯



後面咪俾人撻野

比人話下宅冇所謂, 又唔洗死
係呢d場合..."咩"係後面一陣唔見左個銀包, 連身份證都冇埋, 唔見錢之外, 報失又煩

上大陸都係一定要"咩"係前面...





010製作小組日誌
http://blog.roodo.com/pla010

請各位多多支持~
頂部
佐木一狼
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27511
精華 0
積分 1
帖子 1574
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-23
來自 所羅門的惡夢
狀態 離線
發表於 2009-8-1 11:06 AM  資料  短消息  加為好友 
唉, o靚模同電車男/宅男既關係水洗都唔清囉....

果 D只係咸濕佬

都唔明點解d女仔可以咁, 自己主動入人地既綺夢架, 任得做人地既幻想對象
唉, 世風日下





0083自護萬歲!
賈圖:地聯班白痴仔,抵我一炮打沉你咁多架艦
將考AL的朋友, 請將目標set高d, 努力d
唔上唔落, 後悔就無謂喇
好熱好潮好濕好焗
gundam都係真實系好
頂部
CKT
上校
Rank: 4


UID 13028
精華 0
積分 19
帖子 4711
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
狀態 離線
發表於 2009-8-1 11:13 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 佐木一狼 於 2009-8-1 11:36 AM 發表
唉, o靚模同電車男/宅男既關係水洗都唔清囉....

果 D只係咸濕佬

都唔明點解d女仔可以咁, 自己主動入人地既綺夢架, 任得做人地既幻想對象
唉, 世風日下

錢作怪





Project Unicorn:
MG Unicorn 0%
MG Banshee 0%
MG Sinanju 0%
PG Unicorn 0%
頂部
lotty424
上校
Rank: 4


UID 28881
精華 0
積分 2
帖子 4249
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-26
來自 天水圍
狀態 離線
發表於 2009-8-1 11:13 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lotty424 為MSN好友 通過MSN和 lotty424 交談


QUOTE:
原帖由 肥俊 於 2009-8-1 11:15 AM 發表



波濤洶湧掛



唔出奇, 生埋bb都有啦




留黎珍藏呀人地話



冇錯

gem同走獸拿一樣咁洶湧 咁我寧願要GEM





屋企太細 模型冇位擺.......
放模型中......
HKML UVER頭號FANS XD
頂部
佐木一狼
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27511
精華 0
積分 1
帖子 1574
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-23
來自 所羅門的惡夢
狀態 離線
發表於 2009-8-1 11:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 CKT 於 1/8/09 11:13 AM 發表

錢作怪

呢d野18禁架, 快d叫淫審處落去封

意識不良, 教壞細路





0083自護萬歲!
賈圖:地聯班白痴仔,抵我一炮打沉你咁多架艦
將考AL的朋友, 請將目標set高d, 努力d
唔上唔落, 後悔就無謂喇
好熱好潮好濕好焗
gundam都係真實系好
頂部
肥俊
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12495
精華 0
積分 8
帖子 817
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-19
狀態 離線
發表於 2009-8-1 11:29 AM  資料  短消息  加為好友  添加 肥俊 為MSN好友 通過MSN和 肥俊 交談


QUOTE:
原帖由 nishi 於 2009-8-1 10:50 AM 發表


比人話下宅冇所謂, 又唔洗死
係呢d場合..."咩"係後面一陣唔見左個銀包, 連身份證都冇埋, 唔見錢之外, 報失又煩

上大陸都係一定要"咩"係前面...

佢地見人地:咩:o係前面就話人地宅~~其實佢都係想保住自己d財物啫..

頂部
肥俊
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12495
精華 0
積分 8
帖子 817
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-19
狀態 離線
發表於 2009-8-1 11:30 AM  資料  短消息  加為好友  添加 肥俊 為MSN好友 通過MSN和 肥俊 交談


QUOTE:
原帖由 佐木一狼 於 2009-8-1 11:06 AM 發表
唉, o靚模同電車男/宅男既關係水洗都唔清囉....

果 D只係咸濕佬

都唔明點解d女仔可以咁, 自己主動入人地既綺夢架, 任得做人地既幻想對象
唉, 世風日下

我今早睇頭條佢仲話:"呢d唔何吹氣公仔, 入面係棉, 可以慳番啖氣 "

頂部
肥俊
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12495
精華 0
積分 8
帖子 817
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-19
狀態 離線
發表於 2009-8-1 11:30 AM  資料  短消息  加為好友  添加 肥俊 為MSN好友 通過MSN和 肥俊 交談


QUOTE:
原帖由 CKT 於 2009-8-1 11:13 AM 發表

錢作怪

佢為左$$遲早會脫光

頂部
肥俊
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12495
精華 0
積分 8
帖子 817
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-19
狀態 離線
發表於 2009-8-1 11:31 AM  資料  短消息  加為好友  添加 肥俊 為MSN好友 通過MSN和 肥俊 交談


QUOTE:
原帖由 lotty424 於 2009-8-1 11:13 AM 發表

gem同走獸拿一樣咁洶湧 咁我寧願要GEM

gem仲曉唱歌, 咁個攪枕要唔要整埋mp3功能

頂部
肥俊
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12495
精華 0
積分 8
帖子 817
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-19
狀態 離線
發表於 2009-8-1 11:32 AM  資料  短消息  加為好友  添加 肥俊 為MSN好友 通過MSN和 肥俊 交談


QUOTE:
原帖由 佐木一狼 於 2009-8-1 11:16 AM 發表


呢d野18禁架, 快d叫淫審處落去封

意識不良, 教壞細路

13歲就去買呢d野, 果陣有幾舊水我都係慳住洗咋

咁大需求就去睇AV 啦...$598去好景可以買到佢一屋都係

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 07:20 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver