回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 話題--書展的戰利品
ce73stargazer
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17218
精華 0
積分 2
帖子 1146
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-12
狀態 離線
發表於 2009-7-23 02:43 PM  資料  短消息  加為好友 
c太本模型書邊個檔?我遲d先去

頂部
黑曜命
少校
Rank: 3Rank: 3
模型女孩N號-黑鴨


UID 29962
精華 0
積分 24
帖子 2841
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
來自 沒有聲音的世界
狀態 離線
發表於 2009-7-23 03:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ce73stargazer 於 2009-7-23 03:13 PM 發表
c太本模型書邊個檔?我遲d先去

細本書!?
-__-唔知邊攤位
佢攤位 頂上 貼 有關電腦D書封面啊~
應該係 BUY電擊的攤位附近

p.s. 唔好再叫我c太T︿T





長期潛水,有緣再會~
呢度同以前唔同哂,靜左咁多...
頂部
aya_hirano
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23281
精華 0
積分 4
帖子 986
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-13
來自 平野塾
狀態 離線
發表於 2009-7-23 04:23 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 魔孽逆天 於 2009-7-23 12:40 AM 發表


是$700多啦...
沒可能七百幾本...



哈...
我找了個食飯的時間去...
沒什麼痴漢在買Kama或AB...
連隊都不用怎排...
其實還用了少許毒舌去害一些原本打算去比錢的人放低...
那堆人有時候實在是太 ...

我行入去睇漫畫都見有好多女仔買kama同AB,仲有d女陪條仔買...真係神奇既景像=w=""





廢up"高手"特徵:長篇大論扮有point,自已未識就教人做,誤人子弟
頂部
古風戰士
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23873
精華 0
積分 8
帖子 1764
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 中西區
狀態 離線
發表於 2009-7-23 05:06 PM  資料  短消息  加為好友 
我今日都去左
買左$18x野
兩本一套伽利略$110
二月號電擊$64.9
PCM perfect 電腦防護 $1 仲有野送

兩份電擊2005年附錄,一份$5 仲有贈品





General
Unilateral
Neuro-link
Dispersive
Autonomic
Maneuver
頂部
chingwa_golgol
壹等兵
Rank: 1



UID 20380
精華 0
積分 2
帖子 180
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-25
狀態 離線
發表於 2009-7-23 05:14 PM  資料  短消息  加為好友 
絕望了!
對於自己去書展後一本書也沒買絕望了!
小弟花了200在宗教攤位,
300在動漫東西...
最後小弟也決定今年不用去動漫展了.
HK攤有買
大陸攤又有買
台灣攤又有買
夏娜設定集, poster, 官方啤啤, 布袋
但係一本書都冇買到 =v=
TVBuddy今日我見到sa姨同司徒呀水, 其他人睇唔到...
因為真係好多人!!! 個個拎住部相機係度影影影...

頂部
kenbyuen
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34016
精華 0
積分 7
帖子 853
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2009-7-23 09:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 古風戰士 於 2009-7-23 05:36 PM 發表
我今日都去左
買左$18x野
兩本一套伽利略$110
二月號電擊$64.9
PCM perfect 電腦防護 $1 仲有野送
? ...

哇!!正呀
我就係想買返喱D啦
電擊你係邊到買??
等我去果陣第一時間去睇下

頂部
古風戰士
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23873
精華 0
積分 8
帖子 1764
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 中西區
狀態 離線
發表於 2009-7-23 10:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kenbyuen 於 2009-7-23 10:17 PM 發表


哇!!正呀
我就係想買返喱D啦
電擊你係邊到買??
等我去果陣第一時間去睇下

電擊2月號我係三樓b-e果度間青文買,有9折,有大量gundam weapons同今期電擊,不過電擊2月號好似得番1本
果啲$5電擊附錄係兒童天地果邊間青文買





General
Unilateral
Neuro-link
Dispersive
Autonomic
Maneuver
頂部
Solaraboy
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 25535
精華 0
積分 6
帖子 1430
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-27
狀態 離線
發表於 2009-7-23 10:19 PM  資料  短消息  加為好友 
Can I ask.. Which 出版社 is for "我的低能XX" ???
I'll go to the 出版社/ store instead la.~~!!

頂部
魔孽逆天
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 34469
精華 0
積分 2
帖子 639
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-12
狀態 離線
發表於 2009-7-23 10:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 aya_hirano 於 2009-7-23 04:53 PM 發表

我行入去睇漫畫都見有好多女仔買kama同AB,仲有d女陪條仔買...真係神奇既景像=w=""

更令人驚奇的是Theresa...
我係皇冠買書的時候...
見有個男仔...
一個人買了廿本...
即場呆曬...
跟住揀書的時候發揮毒舌本能...
女友之後跟我說有個女仔話要靜靜雞買...
我才驚訝怎麼那麼多女仔買...
當然還外加有一堆是仔加女各買一本...
心想For What?

頂部
Eric_823
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21202
精華 0
積分 9
帖子 504
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-14
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-7-23 11:14 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #49 魔孽逆天 的帖子

聽聞1個人買80本都有

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2009-7-23 11:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 魔孽逆天 於 2009-7-23 11:16 PM 發表


更令人驚奇的是Theresa...
我係皇冠買書的時候...
見有個男仔...
一個人買了廿本...
即場呆曬...
跟住揀書的時候發揮毒舌本能...
女友之後跟我說有個女仔話要靜靜雞買...
我才驚訝怎麼那麼多女仔買. ...



QUOTE:
原帖由 Eric_823 於 2009-7-23 11:44 PM 發表
聽聞1個人買80本都有

咁既情況好大機會係"請槍"谷銷量,一人買20本、80本,續頁撕出黎,舖地板、當牆紙黐牆都重得啦

頂部
魔孽逆天
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 34469
精華 0
積分 2
帖子 639
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-12
狀態 離線
發表於 2009-7-24 12:02 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Eric_823 於 2009-7-23 11:44 PM 發表
聽聞1個人買80本都有

但其實最搞笑地Kama那班的寫真寫明只可以買五本...
可是我在一代匯集做的朋友跟我說...
Kama寫真絕少有人買兩本以上...
而且尋日到八點前可算是門可羅雀...

QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2009-7-23 11:58 PM 發表




咁既情況好大機會係"請槍"谷銷量,一人買20本、80本,續頁撕出黎,舖地板、當牆紙黐牆都重得啦

這一定啦...
老實說我不太相信會有人真的那麼瘋狂...
當然也不能盡說沒有...
但拿來當牆紙也不貴...
尤其Kama那本仲要是硬封...
可以墊煲...

頂部
肥鳥.真
中校
Rank: 4
SD昇凱真~


UID 11361
精華 0
積分 30
帖子 3933
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-1
來自 我家的電腦..
狀態 離線
發表於 2009-7-24 01:01 AM  資料  短消息  加為好友  添加 肥鳥.真 為MSN好友 通過MSN和 肥鳥.真 交談
改革歷程(趙紫陽回憶錄) 必買

邊個位?幾錢?

QUOTE:
原帖由 fangrc 於 2009-7-23 06:43 AM 發表
小弟用了420HKD,包括一把武士刀,yukman個本議會搞事錄,一本推薦書講上山下鄉的,改革歷程(趙紫陽回憶錄),同埋卓韻芝的新書(推X7)






肥雀進步中
頂部
lotty424
上校
Rank: 4


UID 28881
精華 0
積分 2
帖子 4249
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-26
來自 天水圍
狀態 離線
發表於 2009-7-24 07:04 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lotty424 為MSN好友 通過MSN和 lotty424 交談


QUOTE:
原帖由 黑曜命 於 2009-7-22 08:28 PM 發表

0_0""

我地行行 見有咁多人圍住...我個同學們太八卦 係咁衝入睇睇WHO
她行另一地方 其中2個同學 照跟她 瘋跑過去=_=||
一度唔見左佢地WHERE._. 結果佢地話 唔知邊個...太多人
我估應該係T______  因我見到 粉絲的字牌好長

mk真係"變幻莫測"


有冇人明佢依段講乜





屋企太細 模型冇位擺.......
放模型中......
HKML UVER頭號FANS XD
頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2009-7-24 07:50 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lotty424 於 2009-7-24 07:34 AM 發表

有冇人明佢依段講乜

我地行行 見有咁多人圍住...我個同學們太八卦 係咁衝入睇睇WHO(邊個)
(個明星)(到)另一(個)地方 其中(有)2個同學 照跟她(果個明星)(狂)跑過去=_=||
一度唔見左佢地WHERE(係邊)._. 結果佢地話 唔知邊個...太多人
我估應該係T______  因我見到 粉絲的字牌好長

希望你明啦

不過黑君咁細個就有"語病",大個左好易有"語癌"

頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2009-7-24 08:26 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 古風戰士 於 2009-7-23 05:36 PM 發表
我今日都去左
買左$18x野
兩本一套伽利略$110
二月號電擊$64.9
PCM perfect 電腦防護 $1 仲有野送
? ...

你個本伽理略係咪同舊個本有差別比架?





長門,,,製造中...
頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2009-7-24 08:29 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lotty424 於 2009-7-24 07:34 AM 發表

有冇人明佢依段講乜

C太係咁,,,要俾多d心機睇佢d野.....





長門,,,製造中...
頂部
古風戰士
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 23873
精華 0
積分 8
帖子 1764
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-3
來自 中西區
狀態 離線
發表於 2009-7-24 10:33 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wilsonchanky 於 2009-7-24 08:56 AM 發表


你個本伽理略係咪同舊個本有差別比架?

係兩本黎





General
Unilateral
Neuro-link
Dispersive
Autonomic
Maneuver
頂部
fangrc
上等兵
Rank: 2


UID 13605
精華 0
積分 0
帖子 248
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-29
狀態 離線
發表於 2009-7-24 02:02 PM  資料  短消息  加為好友  添加 fangrc 為MSN好友 通過MSN和 fangrc 交談 QQ


QUOTE:
原帖由 肥鳥.真 於 2009-7-24 01:31 AM 發表
改革歷程(趙紫陽回憶錄) 必買

邊個位?幾錢?  

好多都有,小弟買個陣102HKD





MG砌多兩盒,SD砌多兩盒
頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2009-7-24 02:35 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 古風戰士 於 2009-7-24 11:03 AM 發表

係兩本黎
?ib_____D3PFdjffg

我ok耐之前買的...





長門,,,製造中...
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-29 04:55 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver