回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: MG exia特別版既中文名
史提芬
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 31986
精華 0
積分 26
帖子 1829
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-28
狀態 離線
發表於 2009-7-20 06:52 PM  資料  短消息  加為好友  添加 史提芬 為MSN好友 通過MSN和 史提芬 交談
MG exia特別版既中文名

今期電擊hobby
MG exia特別版既中文名
能天使高達[太陽爐啟動模型]
個名真係超樣衰





好多野未搞 冇時間..
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-7-21 12:37 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #1 steven_ynwa 的帖子

今期電擊好想睇丫*^^*





頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-7-21 12:55 AM  資料  短消息  加為好友 
所以我覺得d 人應該用多d 英文, 等d 細路自細養成睇英文習慣, 好過改埋d 畸怪名...乜鬼 "能天使"...

我見過幾次d 成年人拖住小朋友去模型店問呢隻 "能天使" 時出現粗口擬雲...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
lokwokcheung
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7146
精華 0
積分 1
帖子 1045
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-9
來自 大紅蓮團
狀態 離線
發表於 2009-7-21 02:37 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lokwokcheung 為MSN好友 通過MSN和 lokwokcheung 交談
回復 #3 twinsa 的帖子

叫能天使果 D先係叻仔呀
依家周街d細路都叫Exia做艾斯亞,我都費事糾正佢地,哂氣

[ 本帖最後由 lokwokcheung 於 2009-7-21 03:09 AM 編輯 ]





JAM Project
燃燒吧!!鋼之魂!!
永遠懷念卡米那大哥
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-7-21 03:52 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4 lokwokcheung 的帖子

但係真係有D人會將佢粗口化,我雖然都會用能天使呢個中文名,但係都係叫EXIA多





頂部
marcolau
曹長
Rank: 2
春ソ袋男


UID 19228
精華 1
積分 13
帖子 482
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-29
狀態 離線
發表於 2009-7-21 09:04 AM  資料  短消息  加為好友 
我都係叫Exia,
能天使我都唔覺得有問題,絕對正常。
反而艾斯亞就超搞笑,不過tvb要顧及d小朋友英文水平都無可厚非。

有問題賫係將能天使粗口化賫人。
任何"能"、"小"、"西"、"9"及"7"...等等近音字都可以比人粗口化,
高達都可以讀"膠"達,唔通要個個都讀gundam先正路....??
班鳩係唔係要讀翻Turtle Dove呢??
籐原紀香比人讀成"含完幾香",唔通又係籐原老豆錯....??





頂部
lokwokcheung
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7146
精華 0
積分 1
帖子 1045
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-9
來自 大紅蓮團
狀態 離線
發表於 2009-7-21 09:57 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lokwokcheung 為MSN好友 通過MSN和 lokwokcheung 交談


QUOTE:
原帖由 marcolau 於 2009-7-21 09:34 AM 發表
我都係叫Exia,
能天使我都唔覺得有問題,絕對正常。
反而艾斯亞就超搞笑,不過tvb要顧及d小朋友英文水平都無可厚非

有問題嘅係將能天使粗口化嘅人。
任何"能"、"小"、"西"、"9"及"7"...等等近音字都可 ...

我覺得佢又唔係以d小朋友既英文水平做前提喎,因為佢依家用既係音譯,如果用小朋友既英文水平做前提既話就更加應該用意譯啦
我覺得用音譯既原因係因為無記將高達視為一套兒童向動畫,與其咁講倒不如話係香港既動畫赤道太高,家長見到少少唔對路就投訴,導致好多青年向既動畫黎到香港電視台就比人係咁cut
依家既解決方法就或者只有等待我地後生既一代做父母既時候





JAM Project
燃燒吧!!鋼之魂!!
永遠懷念卡米那大哥
頂部
marcolau
曹長
Rank: 2
春ソ袋男


UID 19228
精華 1
積分 13
帖子 482
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-29
狀態 離線
發表於 2009-7-21 10:57 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lokwokcheung 於 2009-7-21 10:27 AM 發表


我覺得佢又唔係以d小朋友既英文水平做前提喎,因為佢依家用既係音譯,如果用小朋友既英文水平做前提既話就更加應該用意譯啦
我覺得用音譯既原因係因為無記將高達視為一套兒童向動畫,與其咁講倒不如話係香港既 ...

當然佢地點解咁譯就只有佢地至知.....
不過人名總唔可以用意譯...
如Angel用在人名時都唔會直譯成天使。
諗深一層,大慨係純粹改一個中文名而已...
記得我第一次聽到艾斯亞時都 O左咀....^^!





頂部
lotty424
上校
Rank: 4


UID 28881
精華 0
積分 2
帖子 4249
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-26
來自 天水圍
狀態 離線
發表於 2009-7-21 11:00 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lotty424 為MSN好友 通過MSN和 lotty424 交談


QUOTE:
原帖由 steven_ynwa 於 2009-7-20 07:22 PM 發表
今期電擊hobby
MG exia特別版既中文名
能天使高達[太陽爐啟動模型]
個名真係超樣衰

能天使都好過艾屎呀丫





屋企太細 模型冇位擺.......
放模型中......
HKML UVER頭號FANS XD
頂部
dorakei
上等兵
Rank: 2
慘綠青年


UID 428
精華 0
積分 0
帖子 257
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-8
來自 side 3
狀態 離線
發表於 2009-7-22 10:39 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
據講譯名並非無線決定, 而係版權代理商決定, 無線只係根據代理商提供o既譯名表配音, 以唔好怪哂無線





WE DO GUNDAM RIGHT!
頂部
本田
中校
Rank: 4


UID 28466
精華 0
積分 6
帖子 3315
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-15
狀態 離線
發表於 2009-7-22 10:50 AM  資料  短消息  加為好友  添加 本田 為MSN好友 通過MSN和 本田 交談
能天,力天,主天,德天,呢四隻都係正確既名,問題不大!
點都好過艾克西亞,帶立米之類先

頂部
lotty424
上校
Rank: 4


UID 28881
精華 0
積分 2
帖子 4249
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-26
來自 天水圍
狀態 離線
發表於 2009-7-22 11:03 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lotty424 為MSN好友 通過MSN和 lotty424 交談


QUOTE:
原帖由 本田 於 2009-7-22 11:20 AM 發表
能天,力天,主天,德天,呢四隻都係正確既名,問題不大!
點都好過艾克西亞,帶立米之類先

某低志雲管理的三色台係叫佢做"艾斯亞"
冇西嫁(?)





屋企太細 模型冇位擺.......
放模型中......
HKML UVER頭號FANS XD
頂部
jammy_2002i
上尉
Rank: 3Rank: 3
砌得幾多得幾多!


UID 5411
精華 0
積分 5
帖子 1209
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-12
狀態 離線
發表於 2009-7-22 01:16 PM  資料  短消息  加為好友 
exia叫艾斯亞有咩問題? 咁GUNDAM叫做高達有冇問題?

頂部
pptyear
上等兵
Rank: 2



UID 28245
精華 0
積分 3
帖子 229
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-9
狀態 離線
發表於 2009-7-22 01:20 PM  資料  短消息  加為好友 

頂部
佐木一狼
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27511
精華 0
積分 1
帖子 1574
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-23
來自 所羅門的惡夢
狀態 離線
發表於 2009-7-22 03:01 PM  資料  短消息  加為好友 
又係老問題............

佢叫咩就理得佢囉, 你鐘意叫咩就叫咩囉

想當年高達咪又係亂譯,

只希望可以統一少少, 三色台叫艾斯亞, 笨大poster叫艾斯亞, 港版電擊叫能天使.........





0083自護萬歲!
賈圖:地聯班白痴仔,抵我一炮打沉你咁多架艦
將考AL的朋友, 請將目標set高d, 努力d
唔上唔落, 後悔就無謂喇
好熱好潮好濕好焗
gundam都係真實系好
頂部
lokwokcheung
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7146
精華 0
積分 1
帖子 1045
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-9
來自 大紅蓮團
狀態 離線
發表於 2009-7-22 03:31 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lokwokcheung 為MSN好友 通過MSN和 lokwokcheung 交談


QUOTE:
原帖由 jammy_2002i 於 2009-7-22 01:46 PM 發表
exia叫艾斯亞有咩問題? 咁GUNDAM叫做高達有冇問題?

Gundam呢個名無背後意思,所以就咁譯番高達就無問題,但係Exia就唔同啦,Exia呢個名有背後既意思
舉個例:Peter譯做[彼得]就無問題,但係如果Mobile Phone譯做[無包封]就非常有問題
我相信你都唔會叫屋企部冷氣機叫[艾亞抗跌順那]架
總結黎講,唔係咩字都可以音譯,人地叫得呢個名可能有佢背後既理由





JAM Project
燃燒吧!!鋼之魂!!
永遠懷念卡米那大哥
頂部
kenbyuen
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 34016
精華 0
積分 7
帖子 853
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-4
狀態 離線
發表於 2009-7-22 04:35 PM  資料  短消息  加為好友 
exia
中文係能天使
9級天使中既其中一級

冇記錯就係

頂部
szewingyin
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16496
精華 0
積分 17
帖子 1153
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-3
狀態 離線
發表於 2009-7-22 04:42 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 szewingyin 為MSN好友 通過MSN和 szewingyin 交談


QUOTE:
原帖由 steven_ynwa 於 2009-7-20 07:22 PM 發表
今期電擊hobby
MG exia特別版既中文名
能天使高達[太陽爐啟動模型]
個名真係超樣衰

Ignition mode  ==> [太陽爐啟動型]  好貼切wor...
唔覺有咩問題... 起碼一聽就知講咩, 夠曬intuitive (可以靠直覺得知的)





頂部
twinsa
上校
Rank: 4


UID 1623
精華 0
積分 3
帖子 5448
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2004-5-30
來自 世界中心
狀態 離線
發表於 2009-7-22 05:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lokwokcheung 於 2009-7-22 04:01 PM 發表


Gundam呢個名無背後意思,所以就咁譯番高達就無問題,但係Exia就唔同啦,Exia呢個名有背後既意思
舉個例:Peter譯做[彼得]就無問題,但係如果Mobile Phone譯做[無包封]就非常有問題
我相信你都唔會叫屋企部冷氣 ...

Exia 個名有背後既意思~?  高達 = 天使... 咁老吹法去干犯人宗教都叫做有意思~?  

如果 TVB 真係傻到叫 "能天使" 既話, 我相信天主教信眾必定會排住隊打去廣管局投訴 lor...





通往地獄的道理, 往往由善意做成...
頂部
lokwokcheung
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7146
精華 0
積分 1
帖子 1045
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-9
來自 大紅蓮團
狀態 離線
發表於 2009-7-22 06:00 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lokwokcheung 為MSN好友 通過MSN和 lokwokcheung 交談
回復 #19 twinsa 的帖子

咁我反而想知道班天主教信眾投訴咩?
中文版電擊一直以黎都係用能天使,力天使,主天使,德天使,座天使,智天使,熾天使,墮天使呢d名架啦
唔通你認為中文版電擊一直以黎都係錯既?
當然我都想00全部統一番哂做英文名,但係如果必定要譯番中文名的話,我只希望佢地會用意譯,唔好哂左係動畫背後做設定果一班人既心機





JAM Project
燃燒吧!!鋼之魂!!
永遠懷念卡米那大哥
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 06:05 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver