回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [更改]希望論壇有個變形金剛置頂POST
chrismc
軍曹
Rank: 2


UID 6375
精華 0
積分 6
帖子 369
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-13
來自 火星
狀態 離線
發表於 2009-7-2 08:43 PM  資料  短消息  加為好友 
[更改]希望論壇有個變形金剛置頂POST

覺得HKML缺左少少野..就係TF...

如果有TF友.我希望大家起呢度或者另開POST發表下自己GA收藏或者吹下水,交流下情報...
從G1時代到衣家好HIT噶電影系列都可以..

希望有人響應下啦.哈哈



[ 本帖最後由 chrismc 於 2009-7-6 12:24 PM 編輯 ]





----------年紀大----------機器壞----------
頂部
hkio666
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12199
精華 1
積分 15
帖子 1140
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-9
狀態 離線
發表於 2009-7-2 09:09 PM  資料  短消息  加為好友  添加 hkio666 為MSN好友 通過MSN和 hkio666 交談
變型金剛都好似冇出過模型,開個區黎做咩,show玩具

頂部
chrismc
軍曹
Rank: 2


UID 6375
精華 0
積分 6
帖子 369
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-13
來自 火星
狀態 離線
發表於 2009-7-2 10:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hkio666 於 2009-7-2 09:39 PM 發表
變型金剛都好似冇出過模型,開個區黎做咩,show玩具

你可以話SHOW玩具.都可以話POST成品.其實衣家好多人都會將買翻離噶TF玩具重新修改上色.

變形金剛系列非常多.好多都是有錢都買5到.

開個區.除左可以POST自己上色成品.都可以POST一D絕世珍藏.





----------年紀大----------機器壞----------
頂部
肥龜
上校
Rank: 4


UID 10353
精華 0
積分 43
帖子 5658
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-29
狀態 離線
發表於 2009-7-2 11:13 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥龜 為MSN好友 通過MSN和 肥龜 交談 ICQ 狀態
仲有D,拎香港嘅taxi黎改丫,我見過有香港飛行服務隊的的直昇機黎改--





SD高達Online ID:0o龜o0
頂部
Eric仔
上尉
Rank: 3Rank: 3
模型要砌至好買


UID 30657
精華 0
積分 6
帖子 1289
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-12
狀態 離線
發表於 2009-7-3 12:06 AM  資料  短消息  加為好友 
舉腳讚成

頂部
ZION13
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 19455
精華 0
積分 9
帖子 587
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-2
來自 太陽系 地球
狀態 離線
發表於 2009-7-3 09:29 AM  資料  短消息  加為好友 
開個將買番離的SIC玩具重新自己上色成品區, ,又開個將買翻離的figure重新自己上色成品區, 又開個12" figure重新自己上色成品區, 又開個將買翻離的山口式翻新上色成品區, 扭蛋上色成品區, 素組成品區, Superman, Batrman, Star Wars系列非常多, 從70年代到衣家好HIT 的電影玩具figure系列...都幾多有錢都買唔到的系列可以搞翻個專區, 響應呀...





山積已3075...已砌完成194
Linebarrels 90%
Vardant 70%
MG Sinanju 60%
MG GYAN 80%
WSC Blackguard 50%
HGUC TR5 80%
1/144 TERROR MIRAGE 50%
1/144 SR3 80%
頂部
chrismc
軍曹
Rank: 2


UID 6375
精華 0
積分 6
帖子 369
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-13
來自 火星
狀態 離線
發表於 2009-7-3 09:43 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 肥龜 於 2009-7-2 11:43 PM 發表
仲有D,拎香港嘅taxi黎改丫,我見過有香港飛行服務隊的的直昇機黎改--

呢個我非常非常有印象.因為後來連孩寶都特登出翻同一樣顏色ga玩具出來.





----------年紀大----------機器壞----------
頂部
ckl1202
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18191
精華 1
積分 9
帖子 1350
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-2
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-7-3 10:11 AM  資料  短消息  加為好友 
我都好想買隻柯柏文返來重新上色, 不過到而家一隻都睇唔上眼, 總覺得之前舊的外型與設定較現在的好, 但是現在的又較detail, 不過在模型店內看到的又做不好, 有冇好介紹?

頂部
chrismc
軍曹
Rank: 2


UID 6375
精華 0
積分 6
帖子 369
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-13
來自 火星
狀態 離線
發表於 2009-7-3 10:40 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ckl1202 於 2009-7-3 10:41 AM 發表
我都好想買隻柯柏文返來重新上色, 不過到而家一隻都睇唔上眼, 總覺得之前舊的外型與設定較現在的好, 但是現在的又較detail, 不過在模型店內看到的又做不好, 有冇好介紹?

如果你想懷舊FEEL,可以買番G1,如果想可動好少少同時又有懷舊FEEL.就買TFS02.

如果你有充足資金.當然要買番隻MP04啦.09電影版LEADER級其實已經出得幾好.

因為電影裡面detail太過多,出玩具有難度.比起07電影版LEADER外形已經好左非常多....





----------年紀大----------機器壞----------
頂部
ckl1202
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18191
精華 1
積分 9
帖子 1350
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-2
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-7-3 10:51 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chrismc 於 2009-7-3 11:10 AM 發表


如果你想懷舊FEEL,可以買番G1,如果想可動好少少同時又有懷舊FEEL.就買TFS02.

如果你有充足資金.當然要買番隻MP04啦.09電影版LEADER級其實已經出得幾好.

因為電影裡面detail太過多,出玩具有難度.比起0 ...

唔該晒師兄... 有冇圖或者連結可以參考下呢?

頂部
chrismc
軍曹
Rank: 2


UID 6375
精華 0
積分 6
帖子 369
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-13
來自 火星
狀態 離線
發表於 2009-7-3 11:24 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ckl1202 於 2009-7-3 11:21 AM 發表

唔該晒師兄... 有冇圖或者連結可以參考下呢?

G1復刻
[attach]290461[/attach]

THS02
[attach]290462[/attach]

MP04
[attach]290463[/attach]

09 Leader
[attach]290464[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




----------年紀大----------機器壞----------
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-7-3 11:29 AM  資料  短消息  加為好友 
post "玩具成品" 有d怪. 高達有咁多"玩具成品"都冇一個專區, tf 竟然會有??? 最重要係模盟主要係模型交流, 唔係係玩具交流. 依家想post玩具可以去 高達及其它動漫畫討論區 or 綜合媒體分享區





路過既厚多士
頂部
chrismc
軍曹
Rank: 2


UID 6375
精華 0
積分 6
帖子 369
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-13
來自 火星
狀態 離線
發表於 2009-7-3 12:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-7-3 11:59 AM 發表
post "玩具成品" 有d怪. 高達有咁多"玩具成品"都冇一個專區, tf 竟然會有??? 最重要係模盟主要係模型交流, 唔係係玩具交流. 依家想post玩具可以去 高達及其它動漫畫討論區 or 綜合媒體分享區

嚴格來講,GK人形都不可以講是模型,正因為TF系列多.產品多.而且衣家流行重新修改上色.我相信有個區會比較好.





----------年紀大----------機器壞----------
頂部
~《北極熊》~
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30568
精華 0
積分 13
帖子 1758
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-11
狀態 離線
發表於 2009-7-3 12:19 PM  資料  短消息  加為好友 
如果係既話我覺得出eva先會好d

頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2009-7-3 12:23 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chrismc 於 2009-7-3 12:47 發表


嚴格來講,GK人形都不可以講是模型,正因為TF系列多.產品多.而且衣家流行重新修改上色.我相信有個區會比較好.

吓!GK人形都唔算模型? 你係唔係混淆左"模型"同“玩具”的定義!?模型要自己一手一腳砌同上色,玩具一買回來就可以玩。

[ 本帖最後由 AmazingFelix 於 2009-7-3 12:55 PM 編輯 ]





Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
chrismc
軍曹
Rank: 2


UID 6375
精華 0
積分 6
帖子 369
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-13
來自 火星
狀態 離線
發表於 2009-7-3 12:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~《北極熊》~ 於 2009-7-3 12:49 PM 發表
如果係既話我覺得出eva先會好d

EVA產品多.但角色太少啦.來來去去都得幾隻





----------年紀大----------機器壞----------
頂部
~《北極熊》~
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30568
精華 0
積分 13
帖子 1758
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-11
狀態 離線
發表於 2009-7-3 12:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chrismc 於 2009-7-3 12:54 PM 發表



EVA產品多.但角色太少啦.來來去去都得幾隻

咁又係,but手辦既真係好多,but我地hkml都好少人整

頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2009-7-3 12:28 PM  資料  短消息  加為好友 
要排...有排都未到TF-.-

頂部
chrismc
軍曹
Rank: 2


UID 6375
精華 0
積分 6
帖子 369
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-13
來自 火星
狀態 離線
發表於 2009-7-3 12:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 AmazingFelix 於 2009-7-3 12:53 PM 發表


吓!GK人形都唔算模型? 你係唔係混淆左"模型"同“玩具”的定義!?

GK人形絕大多數都要砌,但有小部分是一隻成型.無分件.





----------年紀大----------機器壞----------
頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2009-7-3 12:29 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chrismc 於 2009-7-3 12:54 發表



EVA產品多.但角色太少啦.來來去去都得幾隻

TF角色多,玩具就大把,但模型我就無咩點見過。





Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 12:42 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver