回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 七一籃球活動 (已book場)
  本主題由 KC 於 2009-9-6 02:48 PM 解除置頂 
正宗k
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17130
精華 0
積分 5
帖子 982
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-25
狀態 離線
發表於 2009-6-29 05:54 PM  資料  短消息  加為好友  添加 正宗k 為MSN好友 通過MSN和 正宗k 交談 Yahoo!
好得7788了, 跟大隊去, 食飯!

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-6-30 08:57 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 有heart人 於 2009-6-29 06:21 PM 發表
唔意思....我當日要到廠qc barzam改件....不能與眾同樂.....

呀呀呀!
唔可以再睹有 人的籃球場上的英姿
唔緊要啦!!!!
下個月再打!
下個月再BOOK場!!!!!
barzam改件
我等你!!!
有HEART人比心機QC啦





存貨太多,時間太少...
頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-6-30 08:58 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 正宗k 於 2009-6-29 06:24 PM 發表
好得7788了, 跟大隊去, 食飯!

好,無問題!!!!!
你今日要休息多D!!!!
明日唔舒服,要出聲!!
明日見你啦!!!





存貨太多,時間太少...
頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-6-30 09:02 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談
7月1日8:30AM起MK MTR STATION的B出口下面等!!!
未表態的朋友仔,請表態^^
label紙方面,我已經準備好!!!
大家帶多D水/BRING水樽!!!!
明天會HOT!!!
小心中暑!
果一道有得洗白白!
有需要的人仕可以自備用品!!!


1. yiuming                      (去食飯的)             (跟大隊的)
2. benson                      (去食飯的)             (跟大隊的)
3. lamsoft                      (去食飯的)             (跟大隊的)
4. 正宗K                       (去食飯的)             (跟大隊的)
5.明天
6.正樹                          (唔知去唔去食飯的)            (跟大隊的)
7.暗花王子                                             (唔知去唔去食飯的)           (跟大隊的)
8. Qoo                              (唔去食飯的)             (跟大隊的)
9. 天馬飛                                   (唔知去唔去食飯的)            (自己去)
10. ckl1202 (Alan)                      (去食飯的)            (自己去)
11.dandad                                  (去食飯的)            (自己去)
12.tung0316(東)
13.kobericky                                             (去食飯的)             (跟大隊的)
14.(自動報名的)DANDAN            (去食飯的)             (唔跟大隊的)
15.賣男孩的高跟鞋
16.SKYLINE-GT-R                                     (唔去食飯的)             (跟大隊的)
17.KAM                                                     (唔知去唔去食飯的)           (跟大隊的)
18.(食飯ONLY的)星
19(食飯ONLY的)田心不正                      (去食飯的)

[ 本帖最後由 yiuming 於 2009-6-30 11:39 PM 編輯 ]





存貨太多,時間太少...
頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2009-6-30 09:05 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2009-6-30 09:32 AM 發表
未表態的朋友仔,請表態^^
1. yiuming                      (去食飯的)             (跟大隊的)
2. benson                      (去食飯的)             (跟大隊的)
3. lamsoft                      (去食飯的)             (跟大隊的)
4. 正宗K                       (去食飯的)             (跟大隊的)
5.明天
6.正樹
7.大頭
8. Qoo
9. 天馬飛                                   (唔知去唔去食飯的)            (自己去)
10. ckl1202 (Alan)                      (去食飯的)            (自己去)
11.dandad  
12.tung0316(東)
13.kobericky                                             (去食飯的)             (跟大隊的)
14.Cybray                                                (去食飯的)             (跟大隊的)
15.星
16.SKYLINE-GT-R                                     (唔去食飯的)             (跟大隊的)
17.KAM                                                     (唔知去唔去食飯的)           (跟大隊的)
18.賣男孩的高跟鞋
19(食飯ONLY的)田心不正                      (去食飯的)   
20.(自動報名的)DANDAN            (唔去食飯的)             (跟大隊的)<~~  all wrong , go to eat lunch, but go to play basketball myself - -  (no product ofcoz )
21.暗花王子

please update my status

[ 本帖最後由 dandan 於 2009-6-30 09:36 AM 編輯 ]

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-6-30 09:09 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2009-6-30 09:35 AM 發表

please update my status

I AM SO SORRY....
I AM THAT MISTAKE.......
DANDAN,我都係唔知新世紀起邊一個商場.......
有無個商場的名???





存貨太多,時間太少...
頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2009-6-30 09:11 AM  資料  短消息  加為好友 
新世紀廣場? EX-Mong Kok KCR Station

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-6-30 09:27 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2009-6-30 09:41 AM 發表
新世紀廣場? EX-Mong Kok KCR Station

不!!!!
你話NEARMK中旅社果一間新世紀!!!!!!起邊一個商場.....
我未至於唔知新世紀廣場起邊......





存貨太多,時間太少...
頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2009-6-30 09:45 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2009-6-30 09:57 AM 發表



不!!!!
你話NEARMK中旅社果一間新世紀!!!!!!起邊一個商場.....
我未至於唔知新世紀廣場起邊......

you should say c & t
宇宙船 (C&T)
九龍旺角奶路臣街19號地下
新世紀模型玩具
旺角德寶大廈地鋪

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-6-30 10:23 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2009-6-30 10:15 AM 發表

you should say c & t
宇宙船 (C&T)
九龍旺角奶路臣街19號地下
新世紀模型玩具
旺角德寶大廈地鋪

THX A LOT





存貨太多,時間太少...
頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2009-6-30 10:41 AM  資料  短消息  加為好友 
update一0下,我聽日唔去吃飯~只去打波~





我是被虐狂
頂部
dandad
壹等兵
Rank: 1


UID 22271
精華 0
積分 3
帖子 143
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-14
狀態 離線
發表於 2009-6-30 03:35 PM  資料  短消息  加為好友 
yiuming c hing,

pls update me, I will go by myself and will have lunch with u guys. thx a lot.

頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2009-6-30 09:17 PM  資料  短消息  加為好友 
各位, 我聽日要上廠, 來唔倒呀 要等下一次呀





我是被虐狂
頂部
ckl1202
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18191
精華 1
積分 9
帖子 1350
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-2
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-6-30 09:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2009-6-30 09:47 PM 發表
各位, 我聽日要上廠, 來唔倒呀 要等下一次呀

too bad...
下次見吧!!

頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2009-6-30 09:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ckl1202 於 2009-6-30 09:56 PM 發表

too bad...
下次見吧!!

我想睇0下你D改件呀, 唔制呀, 無得睇





我是被虐狂
頂部
ckl1202
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18191
精華 1
積分 9
帖子 1350
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-2
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-6-30 09:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2009-6-30 10:11 PM 發表


我想睇0下你D改件呀, 唔制呀, 無得睇

唔洗咁傷心, 留一個俾你

頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2009-6-30 09:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ckl1202 於 2009-6-30 10:23 PM 發表

唔洗咁傷心, 留一個俾你

咁我即係要買多SET來用





我是被虐狂
頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2009-6-30 11:19 PM  資料  短消息  加為好友 
自己上,多數會食飯.........





頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2009-7-1 10:16 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談
好唔開心
我唔見左頸縺......有兩粒星星的,一黑,一銀......
我女朋友送俾我的......
我放左想看台,唔記得拎,之後坐的士番去就無左





存貨太多,時間太少...
頂部
正樹
上校
Rank: 4
人工知能改


熱讚榜勳章  
UID 12935
精華 3
積分 67
帖子 4628
成品數目 67 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-31
狀態 離線
發表於 2009-7-1 10:44 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2009-7-1 10:46 PM 發表
好唔開心
我唔見左頸縺......有兩粒星星的,一黑,一銀......
我女朋友送俾我的......
我放左想看台,唔記得拎,之後坐的士番去就無左

番去問過場務都無?





!@#$%^&*(())_..................!@#$%^&*
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 01:22 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver