回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [轉貼] 沒有做好陰影噴塗的高達
白粉仔
上尉
Rank: 3Rank: 3
情迷米格機 愛上德國坦


UID 16789
精華 0
積分 23
帖子 1432
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-24
狀態 離線
發表於 2009-6-11 07:53 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #124 機動老鬼 的帖子

唔得 呢個post太"啜核"喇 唔讚唔得 笑爆咀





隨人作計終後人,自成一家始逼真
頂部
白粉仔
上尉
Rank: 3Rank: 3
情迷米格機 愛上德國坦


UID 16789
精華 0
積分 23
帖子 1432
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-24
狀態 離線
發表於 2009-6-11 08:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 白色慧星 於 2009-6-10 00:53 發表


這才是高手mindset.

各位臨訓前要仔細看30遍, 潛移默化, 上色心法自然會貼近高手水平.

祝生活愉快, 心靈平靜..........

你真係 ......都得架喇 你應該自己背熟佢先,再出件完成品黎睇吓,等D"誤解"你嘅人"了解"你嘅"偉論"





隨人作計終後人,自成一家始逼真
頂部
zgmf-x11a
曹長
Rank: 2
nothing can erase my pain...


UID 1802
精華 0
積分 0
帖子 445
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-29
狀態 離線
發表於 2009-6-11 08:20 PM  資料  短消息  加為好友  添加 zgmf-x11a 為MSN好友 通過MSN和 zgmf-x11a 交談 ICQ 狀態
暑假到了嗎?還是樓主oral食晒螺絲,所以依家癡左?
快快趣趣入青山啦,正常人好危險架(對於樓主這種傻人)





銅40g、亜鉛25g、ニッケル15g、テレ隠し5gに悪意97kgで私の暴言は練成されているわ。
頂部
無業遊民
上尉
Rank: 3Rank: 3
號---無業, 字---遊民


UID 21935
精華 0
積分 22
帖子 1150
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-5
來自 Space colony
狀態 離線
發表於 2009-6-11 08:49 PM  資料  短消息  加為好友 
我代表曾"陰"權支持你!!





假如有人說-愛國就是要認同當政者所做的一切。對不起!我並不認同。
頂部
白色慧星
壹等兵
Rank: 1



UID 34993
精華 0
積分 0
帖子 120
成品數目 0 件
閱讀權限 0
註冊 2008-11-23
狀態 離線
發表於 2009-6-11 09:06 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
tailoxxx
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18818
精華 0
積分 1
帖子 1449
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-19
來自 OOB男 直砌司令 - 查布羅基地
狀態 離線
發表於 2009-6-11 09:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 白色慧星 於 2009-6-11 09:36 PM 發表


佢開始發作啦

讓我再說一遍, 我的意見不代表不接受我意見的人的意見, >>>>>思絮混亂

而係代表整體不認同我依意見的人的相反意見  >>>>>>> 完全唔知up 咩, 我反而敢講我代表呢度9成9成嘅人嘅意見

如果我的貼文令某些自以為有point的人不高興 >>>>>>暗寸, 死性不改


我願意接受歉意 >>>>> 反客為主, 我接受你接受我d歉意, 定你接受我接受你比我地d歉意呀,玩野.

你的高見/道理/斯文有禮的貼文,  ...



你到而家都係唔明白自己衰咩,意見唔同無問題, 可以商量.

1) 就係一開始完全唔尊重人, 語氣囂張,
2) 一件成品都無貼過,就係度教人做模型,我睇你連素組都可能有難度, 你貼一件比我地睇下丫
3) 你思想完全混亂, 無咩人可以理解你究竟想講咩, 表達能力好低.
4)  . . 重有好多, 唔講啦, 因為你係唔會明白架啦, 外星人, 返火星啦, 阿梅...


各位如果唔贊同我嘅觀點,我即刻收聲


[ 本帖最後由 tailoxxx 於 2009-6-11 10:03 PM 編輯 ]

頂部
B17
上尉
Rank: 3Rank: 3
自護初級機師


UID 21887
精華 3
積分 60
帖子 1174
成品數目 60 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-4
來自 HKG
狀態 離線
發表於 2009-6-11 09:31 PM  資料  短消息  加為好友 
睇左幾日,真係忍唔住...
只怪自己技術唔夠... 未到白SIR0既層次
留個名BOOKMARK左佢先





排隊中...

仲有大量HG & MG & Gundam Collection...
頂部
zgmf-x11a
曹長
Rank: 2
nothing can erase my pain...


UID 1802
精華 0
積分 0
帖子 445
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-29
狀態 離線
發表於 2009-6-11 09:32 PM  資料  短消息  加為好友  添加 zgmf-x11a 為MSN好友 通過MSN和 zgmf-x11a 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 tailoxxx 於 2009-6-11 09:50 PM 發表


各位如果唔贊同我嘅觀點,我即刻收聲

我好讚同你既意見,但唔代表我代表你唔讚同我讚同你反對佢反對你既意見 (原來要學佢咁亂都有D難度 )





銅40g、亜鉛25g、ニッケル15g、テレ隠し5gに悪意97kgで私の暴言は練成されているわ。
頂部
lotty424
上校
Rank: 4


UID 28881
精華 0
積分 2
帖子 4249
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-26
來自 天水圍
狀態 離線
發表於 2009-6-11 09:40 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lotty424 為MSN好友 通過MSN和 lotty424 交談


QUOTE:
原帖由 白色慧星 於 2009-6-11 09:36 PM 發表
讓我再說一遍, 我的意見不代表不接受我意見的人的意見,
而係代表整體不認同我意見的人的相反意見

如果我的貼文令某些自以為有point的人不高興
我願意接受歉意

你的高見/道理/斯文有禮的貼文, 不能改造世界, 是非常卓越的成就
學高手上色做高級的光影更好, 加油

自以為有POINT的人 你講緊自己
世上真有如此不要面的人
你咁勁不如整隻成品上黎比我地各位師兄弟開下眼界,小弟都好想睇下你隻成品D陰影有幾勁
童年陰影嗎? 如果你係一隻成品都造唔出就唔該唔好話依度既各位師兄冇技術
如果閣下有如此高超技術 不妨讓各兄弟大開眼界
小弟Off先啦,各位師兄玩得開心D

[ 本帖最後由 lotty424 於 2009-6-11 10:17 PM 編輯 ]





屋企太細 模型冇位擺.......
放模型中......
HKML UVER頭號FANS XD
頂部
eddie_ch
中校
Rank: 4



UID 8287
精華 0
積分 0
帖子 3993
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-10
狀態 離線
發表於 2009-6-11 09:49 PM  資料  短消息  加為好友 
就黎笑死  從來未見過個壇甘齊心, 白sir, 真係好佩服你





MG aqua, επιων x2, F91... 90Y, kage musha, G3 ver.ka...
"I don't get political points for being an idealist, I have to do the best I can with what I have."
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-6-11 09:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 tailoxxx 於 2009-6-11 09:20 PM 發表

QUOTE:
佢開始發作啦

讓我再說一遍, 我的意見不代表不接受我意見的人的意見, >>>>>思絮混亂

而係代表整體不認同我依意見的人的相反意見  >>>>>>> 完全唔知up 咩, 我反而敢講我代表呢度9成9成嘅人嘅意見
如果我的貼文令某些自以為有point的人不高興 >>>>>>暗寸, 死性不改


我願意接受歉意 >>>>> 反客為主, 我接受你接受我d歉意, 定你接受我接受你比我地d歉意呀,玩野.

你的高見/道理/斯文有禮的貼文,  ...  

你到而家都係唔明白自己衰咩,意見唔同無問題, 可以商量.

1) 就係一開始完全唔尊重人, 語氣囂張,  
2) 一件成品都無貼過,就係度教人做模型,我睇你連素組都可能有難度, 你貼一件比我地睇下丫  
3) 你思想完全混亂, 無咩人可以理解你究竟想講咩, 表達能力好低.
4)  . . 重有好多, 唔講啦, 因為你係唔會明白架啦, 外星人, 返火星啦, 阿梅...   


各位如果唔贊同我嘅觀點,我即刻收聲

佢玩double negative 語法姐.

我的意見代表接受我意見的人的意見  ---  我的意見代表接受我意見的人的意見
而係代表整體認同我依意見的人的相反意見  ---  而係代表整體認同我依意見的人的意見

我願意接受歉意  --- 呢句先係真正玩野.   





路過既厚多士
頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2009-6-11 09:51 PM  資料  短消息  加為好友 
板主唔好del呢個post呀~等我地每日睇下,人都精神d

頂部
Levi's
中尉
Rank: 3Rank: 3
CNC團


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 13977
精華 8
積分 45
帖子 710
成品數目 45 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-11
狀態 離線
發表於 2009-6-11 10:06 PM  資料  短消息  加為好友 
我覺得呢個post要"精"呀





唔駛講咁多 砌野把啦
頂部
tailoxxx
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18818
精華 0
積分 1
帖子 1449
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-19
來自 OOB男 直砌司令 - 查布羅基地
狀態 離線
發表於 2009-6-11 10:06 PM  資料  短消息  加為好友 
正如我地偉大嘅黑人民權領袖馬丁路德金講, I have a dream ..我有一個心願, 就係幫白sir 將呢個post 去到 100 頁, 到時我為左多謝各界人士支持, 去食牛柏頁, 我請 !!!

[ 本帖最後由 tailoxxx 於 2009-6-11 10:39 PM 編輯 ]

頂部
無業遊民
上尉
Rank: 3Rank: 3
號---無業, 字---遊民


UID 21935
精華 0
積分 22
帖子 1150
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-5
來自 Space colony
狀態 離線
發表於 2009-6-11 10:17 PM  資料  短消息  加為好友 
[quote]原帖由 VampireA 於 2009-6-11 10:20 PM 發表



我願意接受歉意  --- 呢句先係真正玩野.   



高!





假如有人說-愛國就是要認同當政者所做的一切。對不起!我並不認同。
頂部
白色慧星
壹等兵
Rank: 1



UID 34993
精華 0
積分 0
帖子 120
成品數目 0 件
閱讀權限 0
註冊 2008-11-23
狀態 離線
發表於 2009-6-11 10:21 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
fss2d22
壹等兵
Rank: 1


UID 28127
精華 0
積分 3
帖子 140
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-6
狀態 離線
發表於 2009-6-11 10:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 白色慧星 於 2009-6-11 10:51 PM 發表


都說V仔心水清,

另外, 請大家要注意:

[ 轉貼]

http://www.hkml.net/Discuz/attac ... 65&noupdate=yes

好怪

頂部
tailoxxx
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18818
精華 0
積分 1
帖子 1449
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-19
來自 OOB男 直砌司令 - 查布羅基地
狀態 離線
發表於 2009-6-11 10:29 PM  資料  短消息  加為好友 
[quote]原帖由 白色慧星 於 2009-6-11 10:51 PM 發表


都說V仔心水清,

另外, 請大家要注意:

[ 轉貼]

貼張相出嚟做咩? 話比人知道 注意你係學唔到 ????

多謝白sir又幫我地向百頁邁進一大步啦. :em95:

[ 本帖最後由 tailoxxx 於 2009-6-11 11:00 PM 編輯 ]

頂部
無業遊民
上尉
Rank: 3Rank: 3
號---無業, 字---遊民


UID 21935
精華 0
積分 22
帖子 1150
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-5
來自 Space colony
狀態 離線
發表於 2009-6-11 10:54 PM  資料  短消息  加為好友 
隻高達左邊膊件裝甲有小小跌膊,可能.....冇擦膠水!





假如有人說-愛國就是要認同當政者所做的一切。對不起!我並不認同。
頂部
Beelzebumon
二等兵
Rank: 1


UID 12948
精華 0
積分 0
帖子 91
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-1
狀態 離線
發表於 2009-6-11 10:56 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Beelzebumon 為MSN好友 通過MSN和 Beelzebumon 交談 ICQ 狀態
其實好簡單, 搞個投票

我真係好想睇下有幾多人認為1/1 要上陰影

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 01:45 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver