回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 第2次參加網聚小感 >V< ~
星夜魔女
軍曹
Rank: 2


UID 26138
精華 0
積分 3
帖子 314
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-17
狀態 離線
發表於 2009-6-1 02:00 PM  資料  短消息  加為好友  添加 星夜魔女 為MSN好友 通過MSN和 星夜魔女 交談


QUOTE:
原帖由 肥牛 於 2009-6-1 11:37 AM 發表
例如有個女人果架冇記錯係捷克,啡色迷彩就好似係以色列,有錯指正

很利害呀~~

學識好多野~~ >V<

我都聽說過好像國家用鷹等的東西

不過學識唔係好多 ><"...





http://yaplog.jp/nightnightlove/
小妹的Blog~
頂部
星夜魔女
軍曹
Rank: 2


UID 26138
精華 0
積分 3
帖子 314
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-17
狀態 離線
發表於 2009-6-1 02:02 PM  資料  短消息  加為好友  添加 星夜魔女 為MSN好友 通過MSN和 星夜魔女 交談


QUOTE:
原帖由 偉仔 於 2009-6-1 12:03 PM 發表
我作天見過你架實物啦你都要努力呀. 你跟住下次砌咩呀

之前的post說了想砌黃色的甲蟲車

不過....好像說難...所以有點放棄....q_q





http://yaplog.jp/nightnightlove/
小妹的Blog~
頂部
星夜魔女
軍曹
Rank: 2


UID 26138
精華 0
積分 3
帖子 314
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-17
狀態 離線
發表於 2009-6-1 02:02 PM  資料  短消息  加為好友  添加 星夜魔女 為MSN好友 通過MSN和 星夜魔女 交談


QUOTE:
原帖由 sieg~~ 於 2009-6-1 12:28 PM 發表
唉...我都想認識你同同你傾計.. 可惜我唔似gtr 咁勇敢 ma...

唷~ 你都是砌車車的嗎

我不會吃人吧 ><" 我怕主動找人聊天交流啦 哈





http://yaplog.jp/nightnightlove/
小妹的Blog~
頂部
wongleo
中校
Rank: 4


熱誠勳章   大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 17222
精華 15
積分 22
帖子 3047
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-12
來自 地球
狀態 離線
發表於 2009-6-1 02:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2009-6-1 11:30 AM 發表


咁樣dull 口dull面, 的確係見者傷心, 聞者流淚.......
不過俾著係我, 我都唔知可以講咩.....「下架好d」吧喇.......

其實砌模型真係好個人, 就算大家夾夾埋埋formulate到一個好perfect, 好ultim ...

我覺得其實根本無perfect亦都無110分呢樣野,正等如有人覺得模型係玩具,有人覺得係藝術品,每個人眼中睇野o既標準唔同,可能有人覺得素組拍埋佢就係110分都一樣得,就好似你鍾意用新車加detail我鍾意執爛車一樣,自己覺得好玩就得。

亦都無formula之類o既野,有人鐘意用改件,有人用膠片,又有人用錫線甚至一d你想像唔倒o既物料,一樣做倒好出色o既作品。

但有一樣野係公通o既,就係一d基本技巧,一開始砌模型如果無呢d基本技巧其實好難達到你o既目標。舉例你目標係素組拍埋乾淨完成當贏,做倒就已經係100分,點知你剪件都剪爛、膠水痴到周圍都係,到頭來可能得50分?? 又或者你一開始砌野又話要改包圍加PE之類,但點知因為基本技巧不足而改得多衰得多,最終可能50分都無...所以有興趣砌野的話,SET番低D Target,花D時間響基本功上其實白利而無一害。





"if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
頂部
wongleo
中校
Rank: 4


熱誠勳章   大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 17222
精華 15
積分 22
帖子 3047
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-12
來自 地球
狀態 離線
發表於 2009-6-1 02:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 星夜魔女 於 2009-6-1 02:02 PM 發表


之前的post說了想砌黃色的甲蟲車

不過....好像說難...所以有點放棄....q_q

黃色本身covering比較差,所以要噴厚d先見色,要噴得均勻唔易,同埋要響底灰之上再打個白底。

有無發覺你最近部Z車頂銀色部份好似有D唔妥?就係因為我之前所講枝噴筆未能夠控制倒而做成,噴油量、氣壓、距離、濃度出問題而做成唔均勻o既現象。





"if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
頂部
wongleo
中校
Rank: 4


熱誠勳章   大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 17222
精華 15
積分 22
帖子 3047
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-12
來自 地球
狀態 離線
發表於 2009-6-1 02:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 星夜魔女 於 2009-6-1 01:58 PM 發表


其實當天特然聽到說我部車太多...不好的地方時!?

我心停了一停..



只好回應: 我很用心砌的了..

我明白,大家都睇得出你用心,但方法錯左所以花左心機都得唔倒好效果,所以建議你多d上黎花d時間睇吓師兄們o既製作post,亦可以開番一個自己o既制作post,多d發問問題,問完動手去試,聽完唔試都係無用o既。





"if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
頂部
joey
少將
Rank: 5Rank: 5


熱誠勳章   毅力勳章   熱讚榜勳章  
UID 779
精華 8
積分 100
帖子 14004
成品數目 100 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-5
狀態 離線
發表於 2009-6-1 02:28 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wongleo 於 2009-6-1 02:36 PM 發表


我覺得其實根本無perfect亦都無110分呢樣野,正等如有人覺得模型係玩具,有人覺得係藝術品,每個人眼中睇野o既標準唔同,可能有人覺得素組拍埋佢就係110分都一樣得,就好似你鍾意用新車加detail我鍾意執爛車 ...

沒錯~
其實都係得我地會咁鬼長氣........





JOEYKO.com
To be a good winner sometimes you have to be a good loser too. It doesn't mean you have to be very happy about it to be second or to lose but to give the enjoyment and pleasure for the driver who has won.
頂部
R32
中校
Rank: 4
模型老餅


熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1312
精華 12
積分 72
帖子 3392
成品數目 72 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-25
狀態 離線
發表於 2009-6-1 02:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wongleo 於 2009-6-1 02:36 PM 發表


我覺得其實根本無perfect亦都無110分呢樣野,正等如有人覺得模型係玩具,有人覺得係藝術品,每個人眼中睇野o既標準唔同,可能有人覺得素組拍埋佢就係110分都一樣得,就好似你鍾意用新車加detail我鍾意執爛車 ...

100%同意師兄講法~~~~~ !!

頂部
星夜魔女
軍曹
Rank: 2


UID 26138
精華 0
積分 3
帖子 314
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-17
狀態 離線
發表於 2009-6-1 02:48 PM  資料  短消息  加為好友  添加 星夜魔女 為MSN好友 通過MSN和 星夜魔女 交談


QUOTE:
原帖由 wongleo 於 2009-6-1 02:47 PM 發表


黃色本身covering比較差,所以要噴厚d先見色,要噴得均勻唔易,同埋要響底灰之上再打個白底。

有無發覺你最近部Z車頂銀色部份好似有D唔妥?就係因為我之前所講枝噴筆未能夠控制倒而做成,噴油量、氣壓、 ...

先上白色唷 明白~~

>V<





http://yaplog.jp/nightnightlove/
小妹的Blog~
頂部
R32
中校
Rank: 4
模型老餅


熱誠勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1312
精華 12
積分 72
帖子 3392
成品數目 72 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-25
狀態 離線
發表於 2009-6-1 02:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 星夜魔女 於 2009-6-1 03:18 PM 發表



先上白色唷 明白~~

>V

噴淺色一定要先噴白底,否則好難發色~~~~ !!

頂部
JackeL PKW
上校
Rank: 4
整車整車


UID 31588
精華 0
積分 21
帖子 5093
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-5
來自 HK
狀態 離線
發表於 2009-6-1 03:10 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JackeL PKW 為MSN好友 通過MSN和 JackeL PKW 交談 ICQ 狀態 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 星夜魔女 於 2009-6-1 10:10 發表



係咩!? @O@

什麼樣子的??






Xbox360 Gametag:Jackel Handsome
                                       (L)         
MSN/Facebook: [email protected]
頂部
SKYLINE-GT-R
上校
Rank: 4
隱藏路人 ...


UID 8938
精華 0
積分 7
帖子 5465
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-6
狀態 離線
發表於 2009-6-1 03:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-6-1 02:59 AM 發表


我打到1點9走, 佢地留底繼續開多局.



QUOTE:
原帖由 1d20 於 2009-6-1 04:09 AM 發表

有進步空間唔係問題,最緊要肯砌就得嫁啦

我同天王、千影、禮傑打到四點
不過總括黎講,今日真係玩得好開心,亦都好榮幸見到魔女姐既出現
期待下次版聚既來臨:em95 ...

嘩.....打到咁夜
如果我一齊打 , 返到去唔洗入屋都似... = =

QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2009-6-1 04:41 AM 發表


gtr好少可咁好人囉

我不知幾好人

QUOTE:
原帖由 sieg~~ 於 2009-6-1 07:36 AM 發表
係la....仲要睇下對住邊個...

我對個個都咁好人

QUOTE:
原帖由 星夜魔女 於 2009-6-1 09:34 AM 發表





唷!!!!!!!!!! gtr你係好好高又好好瘦果個???

........算係呱

QUOTE:
原帖由 Mikusen 於 2009-6-1 09:39 AM 發表


係喎, 無見 GTR 兄都 兩年 lu, 你高左好多呀
不過, 記住下次帶架 F430 成品黎先得架

太耐冇見 , 搞到我load 唔到你既樣
ok la , 高左 DD ....
架430 盡量啦

QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2009-6-1 09:42 AM 發表




係!!!!!
仲要係打波放飛機果一個(講笑)

=_= ..... sorry 囉
=_= 無啦啦屋企人叫出去食飯 , 我都唔想嘛

QUOTE:
原帖由 星夜魔女 於 2009-6-1 09:47 AM 發表





WOW 原來就係gtr大大~~~

解答左我好多問題呀~~ 十分感激!!

哈哈 好高 差不多要望住個天花 哈哈~~~

唔洗客氣...

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-6-1 03:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SKYLINE-GT-R 於 2009-6-1 03:51 PM 發表



嘩.....打到咁夜
如果我一齊打 , 返到去唔洗入屋都似... = =

我不知幾好人

我對個個都咁好人

........算係呱

太耐冇見 , 搞到我load 唔到你既樣
ok la , ...

我係好高好肥果個

頂部
Mikusen
少校
Rank: 3Rank: 3
IKIF ^_^


UID 1127
精華 3
積分 15
帖子 2429
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-13
來自 KLB
狀態 離線
發表於 2009-6-1 03:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SKYLINE-GT-R 於 2009-6-1 03:51 PM 發表

太耐冇見 , 搞到我load 唔到你既樣
ok la , 高左 DD ....
架430 盡量啦  

load data  莫非你係 Terminator
你考完試, 依家有多d時間慢慢玩

[ 本帖最後由 Mikusen 於 2009-6-1 04:23 PM 編輯 ]

頂部
賣男孩的高跟鞋
上尉
Rank: 3Rank: 3
請叫我....浪子!!!


UID 33518
精華 0
積分 9
帖子 1178
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-26
來自 CNC團
狀態 離線
發表於 2009-6-1 07:47 PM  資料  短消息  加為好友 
架車真係好正啦~





頭可斷,血可流,模型玩具不可不追求!
頂部
囂糕
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 19137
精華 0
積分 2
帖子 1733
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-27
來自 媽媽肚
狀態 離線
發表於 2009-6-1 11:07 PM  資料  短消息  加為好友  添加 囂糕 為MSN好友 通過MSN和 囂糕 交談
唔知係小弟變左定咩事
我覺得上次正過今次…今次又比較迫同d位有d柱阻住 (勿打頭)

頂部
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2009-6-1 11:08 PM  資料  短消息  加為好友 

突然想請問一下
版緊是一年一次??

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-6-1 11:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 田心不正 於 2009-6-1 11:08 PM 發表

突然想請問一下
版緊是一年一次??

以前係半年一次的   希望可以keep返做半年一次喇.





路過既厚多士
頂部
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2009-6-1 11:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-6-1 11:42 PM 發表


以前係半年一次的   希望可以keep返做半年一次喇.

如果是年尾的話
我應該有貨交的

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-6-1 11:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-6-1 11:42 PM 發表


以前係半年一次的   希望可以keep返做半年一次喇.

我都想半年一次呀
但係要睇下主辦方面有無時間~

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 12:11 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver