回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 香港警察係用緊左輪定係曲尺?
大咀鳥
壹等兵
Rank: 1



UID 1829
精華 0
積分 0
帖子 184
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-24
來自 我的母親&天使之島
狀態 離線
發表於 2009-5-16 09:51 PM  資料  短消息  加為好友 
左輪通常入6癸彈,舊時無快速上彈器要遂粒入,什少jam彈,每癸一彈個輪會向左轉一轉(故稱左輪)
曲尺好至個7字左右反轉咁既型,入彈匣(通常1彈匣over 10 癸),有机會jam彈,射到無曬彈把曲尺個膛會自動向後
.38 已停產 hk police 已始轉用曲尺

頂部
MineSky
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15240
精華 0
積分 5
帖子 2229
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-23
狀態 離線
發表於 2009-5-16 09:53 PM  資料  短消息  加為好友 
我理解既左輪同曲尺
左輪咪一個圈6發個d
曲尺咪一般 Pistal有彈夾 12-15發個d
其實我既軍械知識係限於 wargame 同 rainbowsix/ PC槍game

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-5-16 09:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 肥龜 於 2009-5-16 10:20 PM 發表

通常我見到E D槍都會叫佢做[默林]
因為我媽細個教的=.=

默林=_=
默格林我就知....
你阿媽可能講錯....
我學校有女老師係早會講左輪係步槍既一種[當堂引一陣既笑聲]我都有笑

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-5-16 09:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MineSky 於 2009-5-16 10:23 PM 發表
我理解既左輪同曲尺
左輪咪一個圈6發個d
曲尺咪一般 Pistal有彈夾 12-15發個d
其實我既軍械知識係限於 wargame 同 rainbowsix/ PC槍game

曲尺第一頁有圖
glock

頂部
大咀鳥
壹等兵
Rank: 1



UID 1829
精華 0
積分 0
帖子 184
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-24
來自 我的母親&天使之島
狀態 離線
發表於 2009-5-16 09:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MineSky 於 2009-5-16 10:23 PM 發表
我理解既左輪同曲尺
左輪咪一個圈6發個d
曲尺咪一般 Pistal有彈夾 12-15發個d
其實我既軍械知識係限於 wargame 同 rainbowsix/ PC槍game

左輪咪一個圈6發個d
曲尺咪一般 Pistal有彈夾 12-15發個d
you are right

頂部
nishi
上校
Rank: 4
艦魂


UID 6014
精華 0
積分 24
帖子 4265
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-2
狀態 離線
發表於 2009-5-16 09:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-5-16 10:23 PM 發表


默林=_=
默格林我就知....
你阿媽可能講錯....
我學校有女老師係早會講左輪係步槍既一種[當堂引一陣既笑聲]我都有笑

都係譯名黎姐...magnum, 其實係子彈既一種...





010製作小組日誌
http://blog.roodo.com/pla010

請各位多多支持~
頂部
MineSky
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15240
精華 0
積分 5
帖子 2229
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-23
狀態 離線
發表於 2009-5-16 10:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-5-16 10:23 PM 發表


默林=_=
默格林我就知....
你阿媽可能講錯....
我學校有女老師係早會講左輪係步槍既一種[當堂引一陣既笑聲]我都有笑

應該係叫麥林
應該係左輪既一種…
我只知咁多… =3=

頂部
MineSky
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15240
精華 0
積分 5
帖子 2229
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-23
狀態 離線
發表於 2009-5-16 10:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nishi 於 2009-5-16 10:28 PM 發表


都係譯名黎姐...magnum, 其實係子彈既一種...

我以為係槍款其中一種添…XDDD

頂部
佐木一狼
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 27511
精華 0
積分 1
帖子 1574
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-23
來自 所羅門的惡夢
狀態 離線
發表於 2009-5-16 10:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nishi 於 16/5/09 09:58 PM 發表


都係譯名黎姐...magnum, 其實係子彈既一種...

個英文同讀音有d似一隻雪條名....





0083自護萬歲!
賈圖:地聯班白痴仔,抵我一炮打沉你咁多架艦
將考AL的朋友, 請將目標set高d, 努力d
唔上唔落, 後悔就無謂喇
好熱好潮好濕好焗
gundam都係真實系好
頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-5-16 10:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MineSky 於 2009-5-16 10:30 PM 發表

應該係叫麥林
應該係左輪既一種…
我只知咁多… =3=

麦林(Magnum)这种叫法实际上不是用来形容枪,而是形容子弹的。MAGNUM子弹即大威力子弹,而MAGNUM在英文中又指五分之二加仑的葡萄酒单位,直接翻译过来就是[大号酒瓶]。

麦林弹有两大特点:其一,装药量大,其二,为了提高杀伤力,多使用空尖或者软尖弹头。前者提高杀伤力的作用无须赘言,而后者(空尖弹头或软尖弹头)在碰撞到目标以后会变形成蘑菇状,而且由于目标体内的硬组织(如骨头)之类的阻拦,在目标体内会旋转并撕碎其内部组织。这也就是为什么麦林弹威力特别恐怖的原因。

由于麦林弹容易造成永久性伤残,所以战争法规定,严禁在战争中使用麦林弹和会炸尖的达姆弹。

在西方国家,麦林弹的主要用途是狩猎,后期警察也开始在手枪上装备类似麦林空尖弹结构的子弹,因为普通子弹停止作用(从射中敌人到敌人失去战斗力)不足,而且多数匪徒也在枪中装备了这种子弹。

生化危机中所谓的麦林枪,其实全部都是用于近距离狩猎的重型手枪,例如很多人都知道的沙漠之鹰,生化危机3中出现的军用手枪(事实上此枪也是狩猎手枪)以及生化4里面的超级掌中宝[手炮]。

狩猎手枪普遍的特点包括以下几点:一,体积较军用手枪和警用,民用手枪都大。第二,全部都使用麦林弹以提高对猎物的杀灭力,第三,口径均以英寸而不是毫米计算。
沙漠之鹰的口径是0.357英寸[约等于9.06毫米](CS中为沙漠之鹰改,口径为0.50英寸)。
军用手枪(史密斯·威森M629C转轮手枪)口径是0.44英寸[约等于11.43毫米]。
手炮(史密斯·威森M500转轮手枪)口径是0.50英寸[约等于12.7毫米]

其中生化3中的M629C式手枪是老式的木柄型,不知道Jill怎么会搞到的。现在生产的M629C式已经换成了拿握更方便更舒服的复合材料握柄。
生化4中的M500是全世界威力最大的标准手枪,其威力可一枪射杀一头非洲象。其枪口动能为3500kJ,是沙漠之鹰0.50英寸版的一倍。(现在能理解为什么里昂开枪动作那么夸张了吧……实际上他那样算是比较强壮的,如果是瘦弱的男生或者女生用此枪,不排除被冲倒的可能。)

生4中出现各种麦林枪最多,杀手七号(Killer7)实际上是现实生活中的M1911A1手枪,发射11.43毫米手枪弹,是世界上设计最优秀的几种手枪之一。二战时,美国军官基本人手一把,它和打字机(汤姆生冲锋枪)是二战美军士兵的两大宝贝。生4中加装了带导轨的瞄准镜,个人推断可能是后期的比赛专用型M1911A1改。顺便提下,此枪的制造厂商就是大名鼎鼎的Colt(M4和M4A1的娘家)。
楼上说的折翼蝴蝶(Broken Butterfly)也是史密斯·威森公司制造的手枪,编号为M3 AMERICAN,属于老式的折转式转轮手枪,现在已经停产了。此枪口径为0.44英寸。

頂部
MineSky
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 15240
精華 0
積分 5
帖子 2229
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-23
狀態 離線
發表於 2009-5-16 10:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 佐木一狼 於 2009-5-16 10:32 PM 發表


個英文同讀音有d似一隻雪條名....

仲好似一部四驅車名…

頂部
lotty424
上校
Rank: 4


UID 28881
精華 0
積分 2
帖子 4249
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-26
來自 天水圍
狀態 離線
發表於 2009-5-16 10:05 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lotty424 為MSN好友 通過MSN和 lotty424 交談


QUOTE:
原帖由 nishi 於 2009-5-16 10:28 PM 發表


都係譯名黎姐...magnum, 其實係子彈既一種...

0.338好似係magnum 因為awp係用依隻彈
Glock<--依個係誤寫 原寫係GLOCK(全大階)

HKPF把左輪好豬 好鈍

[ 本帖最後由 lotty424 於 2009-5-16 10:39 PM 編輯 ]





屋企太細 模型冇位擺.......
放模型中......
HKML UVER頭號FANS XD
頂部
肥龜
上校
Rank: 4


UID 10353
精華 0
積分 43
帖子 5658
成品數目 43 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-29
狀態 離線
發表於 2009-5-16 10:22 PM  資料  短消息  加為好友  添加 肥龜 為MSN好友 通過MSN和 肥龜 交談 ICQ 狀態
原來係咁...我D槍械知識真係等如0





SD高達Online ID:0o龜o0
頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-5-16 10:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-5-16 10:27 PM 發表

曲尺第一頁有圖
glock

曲尺乜唔係colt咩





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
vr2xtd
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 21422
精華 0
積分 41
帖子 1472
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-20
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2009-5-16 10:28 PM  資料  短消息  加為好友 
"曲尺"手槍應該最出名系呢支 Colt M1911, 以前有稱"航空曲", 可能系飛行員用黎做 side arm 所致! 如以上會員所提到, 因一般半自動手槍都系"L"形, 所以統稱"曲尺"! 再分可以有單動, 雙動 (好似噴筆 )!

重有一樣野就系警察用既都系半自動武器, 即使支MP5都系單發, 而全自動武器就系S.W.A.T./飛虎隊等使用



查看積分策略說明
附件
2009-5-16 10:28 PM
m1911.jpg (7.67 KB)
 




豈能盡如人意,但求無愧於心
頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-5-16 10:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 vr2xtd 於 2009-5-16 10:58 PM 發表
"曲尺"手槍應該最出名系呢支 Colt M1911, 以前有稱"航空曲", 可能系飛行員用黎做 side arm 所致! 如以上會員所提到, 因一般半自動手槍都系"L"形, 所以統稱"曲尺"! 再分可以有單動, 雙動 (好似噴筆 )!

...

係囉你呢支係我熟識嘅曲尺丫
咁關glock咩事呀???





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
vr2xtd
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 21422
精華 0
積分 41
帖子 1472
成品數目 41 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-20
來自 HONG KONG
狀態 離線
發表於 2009-5-16 10:41 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #36 lamsaitat 的帖子

英文叫左輪手槍做 revolver, 非左輪手槍就系pistol, 中文一般統稱非左輪就系曲尺, 所以叫 Glock 做曲尺都可以, 除非你有第二個叫法!





豈能盡如人意,但求無愧於心
頂部
nishi
上校
Rank: 4
艦魂


UID 6014
精華 0
積分 24
帖子 4265
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-2
狀態 離線
發表於 2009-5-16 10:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lotty424 於 2009-5-16 10:35 PM 發表

0.338好似係magnum 因為awp係用依隻彈
Glock

好似係佢trade mark先用全大階姐

只係係0.338, magnum仲有好多隻款, 有d咩.44之類...
冇記錯既magnum好似係來自果種子彈既外型, 好似一種叫magnum既酒桶先咁叫

QUOTE:
原帖由 佐木一狼 於 2009-5-16 10:32 PM 發表


個英文同讀音有d似一隻雪條名....

錯, 直情係一樣, 我成日食, 好正

[ 本帖最後由 nishi 於 2009-5-16 11:12 PM 編輯 ]





010製作小組日誌
http://blog.roodo.com/pla010

請各位多多支持~
頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-5-16 10:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 vr2xtd 於 2009-5-16 11:11 PM 發表
英文叫左輪手槍做 revolver, 非左輪手槍就系pistol, 中文一般統稱非左輪就系曲尺, 所以叫 Glock 做曲尺都可以, 除非你有第二個叫法!

原來係咁.
我不嬲叫pistol 做手槍, revolver 做左輪 =.=





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2009-5-16 11:27 PM  資料  短消息  加為好友 
香港的論壇中,好像有個叫"衙門"的police forum
裡面香港警察討論區 可能有準確的答案

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 09:51 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver