回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
投票標題: 不喜勿入!!忍無可忍!!關於jxxxxxfreedom!!  (單選) [參與投票的會員]
唔知佢係邊個
對佢平時既言論反感
覺得佢冇乜野
對不起,您無權投票。


標題: 不喜勿入!!忍無可忍!!關於jxxxxxfreedom!!
  本主題由 KC 於 2009-4-18 11:49 PM 關閉 
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2009-4-18 03:49 PM  資料  短消息  加為好友 
不喜勿入!!忍無可忍!!關於jxxxxxfreedom!!

我想問下有幾多人不滿某君(jxxxxxfreedom)
發起lead個投票,並唔係話針對,亦唔係想引起罵戰
目的只係想佢認清自己平時係lead度既行為

QUOTE:
原帖由 迪=] 於 2009-4-18 04:49 PM 發表
其實我覺得...唔係話可唔可以彈人既問題..
係佢自己個人本身..對模型既認知仲係好低..
我都係係hkml學野..學到而加呢個成果..
我都潛左水成年.
慢慢吸收咁多位師兄既分享.
自己作出嘗試.終於在模型方面開始做得有起色.
當然.每一個人都有自己可以改進既地方.
唔係話你做得差就唔可以評人地..但..
我認為一個..對模型機本認知都唔係好識既人..
係冇資格去用..太串既語氣去評人地
不如..努力學習師兄們既作品吧.

[ 本帖最後由 crazy125 於 2009-4-18 05:00 PM 編輯 ]

頂部
ONEAL
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 29163
精華 0
積分 15
帖子 728
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-4
狀態 離線
發表於 2009-4-18 03:52 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #1 crazy125 的帖子

佢係咩區先

頂部
迪=]
曹長
Rank: 2


UID 23057
精華 0
積分 16
帖子 432
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-7
狀態 離線
發表於 2009-4-18 03:52 PM  資料  短消息  加為好友  添加 迪=] 為MSN好友 通過MSN和 迪=] 交談 Yahoo!
-_-''..你真係開嫁...





歡迎睇下我個blog @@~
http://hk.myblog.yahoo.com/dicksonkwok112/
頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2009-4-18 03:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ONEAL 於 2009-4-18 04:22 PM 發表
佢係咩區先

成品區

QUOTE:
原帖由 迪=] 於 2009-4-18 04:22 PM 發表
-_-''..你真係開嫁...

講得出做得到

頂部
迪=]
曹長
Rank: 2


UID 23057
精華 0
積分 16
帖子 432
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-7
狀態 離線
發表於 2009-4-18 03:54 PM  資料  短消息  加為好友  添加 迪=] 為MSN好友 通過MSN和 迪=] 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 ONEAL 於 2009-4-18 04:22 PM 發表
佢係咩區先

早沙飛自由.
平時成品區成日見佢彈人果個= =





歡迎睇下我個blog @@~
http://hk.myblog.yahoo.com/dicksonkwok112/
頂部
MarK.C
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 20301
精華 0
積分 13
帖子 2001
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-23
來自 無盡的星空
狀態 離線
發表於 2009-4-18 03:54 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
講問一句
你講既某君是....?





My blog
http://hk.myblog.yahoo.com/cwh931016
頂部
athrunmoon
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 17967
精華 0
積分 7
帖子 1416
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-28
狀態 離線
發表於 2009-4-18 03:56 PM  資料  短消息  加為好友 
樓主我知你講緊邊個,我見過你對佢的回文。我睇得出你係對佢有好大的反應。
我同你一樣,都有留意到佢的行為。

頂部
迪=]
曹長
Rank: 2


UID 23057
精華 0
積分 16
帖子 432
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-7
狀態 離線
發表於 2009-4-18 03:57 PM  資料  短消息  加為好友  添加 迪=] 為MSN好友 通過MSN和 迪=] 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 athrunmoon 於 2009-4-18 04:26 PM 發表
樓主我知你講緊邊個,我見過你對佢的回文。我睇得出你係對佢有好大的反應。
我同你一樣,都有留意到佢的行為。

其實我都係..所以我係揀第2點既其中個人 =v=





歡迎睇下我個blog @@~
http://hk.myblog.yahoo.com/dicksonkwok112/
頂部
MarK.C
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 20301
精華 0
積分 13
帖子 2001
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-23
來自 無盡的星空
狀態 離線
發表於 2009-4-18 03:58 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
雖然我有睇過佢d回文
係少少反感既=  ="
不過只要佢作出改善就可以啦掛





My blog
http://hk.myblog.yahoo.com/cwh931016
頂部
athrunmoon
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 17967
精華 0
積分 7
帖子 1416
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-28
狀態 離線
發表於 2009-4-18 03:58 PM  資料  短消息  加為好友 
你唔需要特登打個名出黎,都應該有人知你講緊咩。如果唔知的話,可能佢地冇留意。

頂部
迪=]
曹長
Rank: 2


UID 23057
精華 0
積分 16
帖子 432
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-7
狀態 離線
發表於 2009-4-18 03:58 PM  資料  短消息  加為好友  添加 迪=] 為MSN好友 通過MSN和 迪=] 交談 Yahoo!
!!!最新消息.
某自由君..自己加入左投票!!





歡迎睇下我個blog @@~
http://hk.myblog.yahoo.com/dicksonkwok112/
頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2009-4-18 03:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 athrunmoon 於 2009-4-18 04:26 PM 發表
樓主我知你講緊邊個,我見過你對佢的回文。我睇得出你係對佢有好大的反應。
我同你一樣,都有留意到佢的行為。

初頭我都冇為意有個咁既人,但係最近唔知點解去親d post都見到lead個人咁解
佢d行為太注目啦 想唔留意佢都唔得啦

頂部
ONEAL
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 29163
精華 0
積分 15
帖子 728
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-4
狀態 離線
發表於 2009-4-18 04:00 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #5 迪=] 的帖子

係唔係一個草地台用十幾廿萬次個個,
頭像係人妖個個

頂部
athrunmoon
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 17967
精華 0
積分 7
帖子 1416
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-28
狀態 離線
發表於 2009-4-18 04:01 PM  資料  短消息  加為好友 
我覺得佢個人回貼太積極。日日都見有佢的回貼,仲要係咩貼都回。佢咩模型都識。

頂部
迪=]
曹長
Rank: 2


UID 23057
精華 0
積分 16
帖子 432
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-7
狀態 離線
發表於 2009-4-18 04:02 PM  資料  短消息  加為好友  添加 迪=] 為MSN好友 通過MSN和 迪=] 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 ONEAL 於 2009-4-18 04:30 PM 發表
係唔係一個草地台用十幾廿萬次個個,
頭像係人妖個個

就係佢!!
d作品差過以前既肥了.
態度又係差過佢果個!!
如果佢真係可以學到肥了真.
先學好機本工先出尼講野..咁會比教好.





歡迎睇下我個blog @@~
http://hk.myblog.yahoo.com/dicksonkwok112/
頂部
crazy125
曹長
Rank: 2


UID 12119
精華 0
積分 4
帖子 472
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-6
狀態 離線
發表於 2009-4-18 04:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ↖↙mark↘↗ 於 2009-4-18 04:28 PM 發表
雖然我有睇過佢d回文
係少少反感既=  ="
不過只要佢作出改善就可以啦掛

你講佢,佢就打一大段野反駁你,唔覺得自己有咩問

QUOTE:
原帖由 athrunmoon 於 2009-4-18 04:28 PM 發表
你唔需要特登打個名出黎,都應該有人知你講緊咩。如果唔知的話,可能佢地冇留意。

咁又係,哈哈

QUOTE:
原帖由 迪=] 於 2009-4-18 04:28 PM 發表
!!!最新消息.
某自由君..自己加入左投票!!

我就係想睇下佢會唔會入泥

頂部
athrunmoon
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 17967
精華 0
積分 7
帖子 1416
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-28
狀態 離線
發表於 2009-4-18 04:03 PM  資料  短消息  加為好友 
我記得佢好似係遲過我加入hkml,但係佢回貼的速度同語氣都好驚人,搞到我到而家都仲係兵仔一個。

頂部
ONEAL
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 29163
精華 0
積分 15
帖子 728
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-4
狀態 離線
發表於 2009-4-18 04:05 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #15 迪=] 的帖子

我都覺,
上完佢個BLOG 睇,
真係比佢嚇親,
所以佢響FORUM POST 既成品係得遠睇同少圖,

頂部
MarK.C
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 20301
精華 0
積分 13
帖子 2001
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-23
來自 無盡的星空
狀態 離線
發表於 2009-4-18 04:05 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
我覺得肥鳥依家好好多呀
算啦........
我無咩興趣鬧個個人(個名太長...懶打)
我反而想知佢會唔會出聲
票都投埋





My blog
http://hk.myblog.yahoo.com/cwh931016
頂部
cokp
壹等兵
Rank: 1



UID 32311
精華 0
積分 0
帖子 156
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-3
狀態 離線
發表於 2009-4-18 04:06 PM  資料  短消息  加為好友 
中途介入~
冒味問句.可唔可以舉一d實際例子.因為我唔肯定係唔係我腦入面諗緊果個

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 12:17 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver