回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 好唔開心...今日我終於知道咩係惡霸la...
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-4-2 11:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 crazyfox 於 2009-4-2 11:41 PM 發表
搵"laughing哥"D馬仔打獲佢......
我有個朋友屋企開食店
佢同我講過話試過有條友成日搞事(D野食淨少少又話變壞左,連茶都話變壞左,要求唔比錢,叫佢比錢就大吵大鬧幫你趕客)
報警?冇用
最後我個朋友個 ...

三張紙咁平?





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-4-2 11:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lamsaitat 於 2009-4-2 11:44 PM 發表

講真過多一cm我分分鍾殘廢
因為個粒電嘅衝力大到斷開兩邊!

咁樣都幾大件事,
估計應該幾高掉落黎,
你大約知唔知邊位做?
呢D人一捉到,
好似會比人趕走,
D 單位會比第2個

頂部
crazyfox
曹長
Rank: 2



UID 20920
精華 0
積分 3
帖子 424
成品數目 3 件
閱讀權限 0
註冊 2007-9-6
狀態 離線
發表於 2009-4-2 11:18 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-4-2 11:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 siuterry 於 2009-4-2 11:46 PM 發表

咁樣都幾大件事,
估計應該幾高掉落黎,
你大約知唔知邊位做?
呢D人一捉到,
好似會比人趕走,
D 單位會比第2個

大概我知係邊家嘅...
好耐知前嘅事喇都.
私人屋苑, 唔會單位回收

QUOTE:
原帖由 crazyfox 於 2009-4-2 11:48 PM 發表

應該係有交"保X費"ge折扣

也許只係派兩個





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-4-2 11:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lamsaitat 於 2009-4-2 11:52 PM 發表

大概我知係邊家嘅...
好耐知前嘅事喇都.
私人屋苑, 唔會單位回收


也許只係派兩個

哦...原來係私人屋苑,

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-4-2 11:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 siuterry 於 2009-4-2 11:33 PM 發表

無話打死佢...
打到佢殘廢姐...哈哈
可能佢斷左一隻手仲要作戰呢

唉......就算自衛殺人,打人都係犯左罪
如果當時無證人,你重死....
因為無人見到 你鐘意點講都係,黠知會唔會係你出手想報仇....

頂部
nishi
上校
Rank: 4
艦魂


UID 6014
精華 0
積分 24
帖子 4265
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-2
狀態 離線
發表於 2009-4-2 11:40 PM  資料  短消息  加為好友 
我覺得你可以試試報警
又或者搵青山醫院幫幫手





010製作小組日誌
http://blog.roodo.com/pla010

請各位多多支持~
頂部
Arudo.C (Arudo.C)
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32435
精華 3
積分 30
帖子 1542
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-5
來自 無所事事共和國
狀態 離線
發表於 2009-4-2 11:47 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Arudo.C 為MSN好友 通過MSN和 Arudo.C 交談 QQ
小朋友,你又吾洗咁怕既,以我见既恶人,真系有料既一定吾会得声大大,距吾多吠果 D先系真系会做野果 D,(吾知你明吾明我讲乜... ),
但系你都要小心同叫你屋企人小心,因为吾系怕果条友有乜料,系怕距系"傻"既!
见到你既身份,我谂起我个仔,因为我老婆都系泰国人,我个仔都系中泰混血儿~~
Anyway,希望你呢件事可以无乜麻烦,如果真系有问题记得第一时间报警!!
仲有....可吾可以讲下你住边??

頂部
初少
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3382
精華 0
積分 0
帖子 1810
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-17
來自 h.k.
狀態 離線
發表於 2009-4-3 01:20 AM  資料  短消息  加為好友  添加 初少 為MSN好友 通過MSN和 初少 交談


QUOTE:
原帖由 siuterry 於 2009-4-2 11:21 PM 發表

柴灣事件同近日傻佬絕招,
仲要長過刀,
應該打得WIN,
打到佢不似人型
再報警, 心都涼埋

柴灣邊道呀~唔係啞仔俾人打個件事呀??
我呀媽都係泰國人黎~但我識d泰國人大多數都係好直ga wo~= =

[ 本帖最後由 初少 於 2009-4-3 01:52 AM 編輯 ]

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-4-3 01:39 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 初少 於 2009-4-3 01:50 AM 發表

柴灣邊道呀~唔係啞仔俾人打個件事呀??
我呀媽都係泰國人黎~但我識d泰國人大多數都係好直ga wo~= =

我搵唔番條LINK比你,
不過佢係寫住3月31日,柴灣
係夜晚有一大班人係度,
之後比人罵果班人正想離開,
有一個人用摺椅, 一野BAN埋去
之後成張椅散哂, 果人訓左係度

頂部
Arudo.C (Arudo.C)
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32435
精華 3
積分 30
帖子 1542
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-5
來自 無所事事共和國
狀態 離線
發表於 2009-4-3 02:03 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Arudo.C 為MSN好友 通過MSN和 Arudo.C 交談 QQ


QUOTE:
原帖由 初少 於 2009-4-3 01:50 AM 發表

柴灣邊道呀~唔係啞仔俾人打個件事呀??
我呀媽都係泰國人黎~但我識d泰國人大多數都係好直ga wo~= =

幸会幸会~~ 好鬼有亲切感添~~
原来都有好多人同我屋企一样,都系中泰一家亲~~哈哈~~
不过我地都有三年几无翻过去.....希望今年有时间翻去玩下~~

[ 本帖最後由 Arudo.C 於 2009-4-3 02:35 AM 編輯 ]

頂部
初少
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3382
精華 0
積分 0
帖子 1810
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-17
來自 h.k.
狀態 離線
發表於 2009-4-3 02:27 AM  資料  短消息  加為好友  添加 初少 為MSN好友 通過MSN和 初少 交談


QUOTE:
原帖由 Arudo.C 於 2009-4-3 02:33 AM 發表


幸会幸会~~ 好鬼有亲切感添~~
原来都有好多人同我屋企一样,都系中泰一家亲~~哈哈~~
不过我地都有三年几无翻过去.....希望今年有 ...

我前年我返左去玩三個月 咁你個仔識唔識講泰文??
最好教埋佢識喇~如果唔係咁就浪費左~傳唔到落去下一代

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-4-3 03:28 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 初少 於 2009-4-3 02:57 AM 發表

我前年我返左去玩三個月 咁你個仔識唔識講泰文??
最好教埋佢識喇~如果唔係咁就浪費左~傳唔到落去下一代

http://hahavideo.blogspot.com/2009/03/blog-post_31.html

頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2009-4-3 08:41 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lamsaitat 於 2009-4-2 11:18 PM 發表
有咩伊郁, 摺凳出動
認真地, 武力就算解決唔到問題, 起碼都可以lead到去一個solution
佢如果黎堅要劈你, 你除左打殘佢之外你都冇選擇
brother執生啦

首先我都係金金髮既, 唔好咁強調金髮有問題先。

就哩件事上面, 你得14歲, 佢夠薑斬你, 佢都會好Q大獲, 我覺得佢10成9都唔夠膽, 你可以放心, 如果佢係SHORT既, 咁就無辦法。比我係你, 我會準備多一D攻擊性武器, 鐡通, 摺凳, 木棍等等, 不過唔好用刀, 佢一嘈就打佢一獲金。

唔洗驚, 你咁細, 佢報警的話, 佢會大獲過你

頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-4-3 08:45 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-4-3 12:00 AM 發表

唉......就算自衛殺人,打人都係犯左罪
如果當時無證人,你重死....
因為無人見到 你鐘意點講都係,黠知會唔會係你出手想報仇....

所以打夠就好撇z...
咪扮好人報𠹺警咁搬舊石頭𢱕自己隻腳





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
Cybray
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29935
精華 0
積分 13
帖子 1693
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2009-4-3 11:35 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lamsaitat 於 2009-4-3 09:15 AM 發表

所以打夠就好撇z...
咪扮好人報𠹺警咁搬舊石頭𢱕自己隻腳

同意樓上師兄, 不過比我唔報警既原因係, 可以打多佢幾獲

頂部
g83n33
壹等兵
Rank: 1


UID 17636
精華 0
積分 0
帖子 174
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-22
狀態 離線
發表於 2009-4-3 04:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Cybray 於 2009-4-3 09:11 AM 發表


首先我都係金金髮既, 唔好咁強調金髮有問題先。

就哩件事上面, 你得14歲, 佢夠薑斬你, 佢都會好Q大獲, 我覺得佢10成9都唔夠膽, 你可以放心, 如果佢係SHORT既, 咁就無辦法。比我係你, 我會準備多一D攻擊性 ...

sorry 啊!!!
我唔想講佢係"飛仔"
所以先講金髮人士...

頂部
Arudo.C (Arudo.C)
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32435
精華 3
積分 30
帖子 1542
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-5
來自 無所事事共和國
狀態 離線
發表於 2009-4-3 05:42 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Arudo.C 為MSN好友 通過MSN和 Arudo.C 交談 QQ


QUOTE:
原帖由 初少 於 2009-4-3 02:57 AM 發表

我前年我返左去玩三個月 咁你個仔識唔識講泰文??
最好教埋佢識喇~如果唔係咁就浪費左~傳唔到落去下一代

我都吾识..(所以成日俾我老婆闹)....点教距地呀??
我老婆自己又懒教..............无计...
咁你识讲吾识??

頂部
Arudo.C (Arudo.C)
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 32435
精華 3
積分 30
帖子 1542
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-5
來自 無所事事共和國
狀態 離線
發表於 2009-4-3 05:46 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 Arudo.C 為MSN好友 通過MSN和 Arudo.C 交談 QQ


QUOTE:
原帖由 g83n33 於 2009-4-3 04:44 PM 發表

sorry 啊!!!
我唔想講佢係"飛仔"
所以先講金髮人士...

哈哈哈哈...我都试过成个头金色!!不过我当然吾系坏人啦~~ (搞设计)

頂部
sunhikari
中尉
Rank: 3Rank: 3
模型人新手中的新手=]


UID 2121
精華 0
積分 3
帖子 810
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-20
來自 香港大埔
狀態 離線
發表於 2009-4-3 06:07 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
你大可以報警,話恐嚇你呀媽,生命可能因為咁而受到威脅
想告佢恐嚇,咁就得

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 03:43 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver