回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 好唔開心...今日我終於知道咩係惡霸la...
rivaltat
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 17321
精華 0
積分 2
帖子 924
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
來自 聖域
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:35 PM  資料  短消息  加為好友 
再受滋擾警方又吾理就去揾區議員 lor





男人最痛莫過於無時間砌模型!!!
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:38 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #21 rivaltat 的帖子

唔好話我話,區議員係唔會幫你,最見又叫你報警,之後都係將你個CASE彈黎彈去之後等有一日你屋企出左事啦,就上電視講一句深表遺憾丫,會追究之類既野~~~





頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-4-2 11:08 PM 發表
唔好話我話,區議員係唔會幫你,最見又叫你報警,之後都係將你個CASE彈黎彈去之後等有一日你屋企出左事啦,就上電視講一句深表遺憾丫,會追究之類既野~~~

....我都係咁話...
我之前屋企比人爆隔, 攪一大輪...
比哂D有用GE野police,
好多好多日之後佢打黎問我....
仲有MO咩資料比到佢,
大佬AR, 知GE野都比哂你LA,
你唔係坐係度等資料AR, 洗唔洗幫你搵埋個賊,
捉埋佢比你AR...
其實警察都只係見人地拿住把刀AR, 就死人LA,
果時先出動....所以都係果句,
警察唔係太幫到你

[ 本帖最後由 siuterry 於 2009-4-2 11:18 PM 編輯 ]

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:47 PM  資料  短消息  加為好友 
我年青時都住過屋邨,井型果种,可以話,咩人都見過,夫妻打架,老婆走路賴低班細路又有,老人家有精神病要跳樓又有,隔無耐就有單野,有好正常好好人的鄰居,又有好奇怪的人。試過三更半夜就聼到有人打劫要衝出去幫手,咩都有!呢個社會,低下階層係有好多种人,人就係,自己越付出多,就越有責任感,越無付出,就越不知所謂,就像你呢個金毛鄰居,爛泥扶不上璧,我想鼓勵你要努力讀書,用你的實力來提高自己,將來你的居住環境都會好D。

呢條友有咩依郁,就報警話有顛佬精神病發作,第一時間拉入青山啦!

頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:48 PM  資料  短消息  加為好友 
有咩伊郁, 摺凳出動
認真地, 武力就算解決唔到問題, 起碼都可以lead到去一個solution
佢如果黎堅要劈你, 你除左打殘佢之外你都冇選擇
brother執生啦

[ 本帖最後由 lamsaitat 於 2009-4-2 11:21 PM 編輯 ]





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lamsaitat 於 2009-4-2 11:18 PM 發表
有咩伊郁, 摺凳出動

柴灣事件同近日傻佬絕招,
仲要長過刀,
應該打得WIN,
打到佢不似人型
再報警, 心都涼埋

頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 siuterry 於 2009-4-2 11:21 PM 發表

柴灣事件同近日傻佬絕招,
仲要長過刀,
應該打得WIN,
打到佢不似人型
再報警, 心都涼埋

打完你咪報警啦
分分鍾俾人告返你轉頭.
法律分分鍾可以咬返你一啖





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:52 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #23 siuterry 的帖子

應該話唔好以為政府幫到你,當係一種精神寄託好啦~~





頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-4-2 11:22 PM 發表
應該話唔好以為政府幫到你,當係一種精神寄託好啦~~

發洩對象咋卦...
有時香港政府d制度真係令人火滾同心淡





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
on996
平民
Rank: 1



UID 23091
精華 0
積分 1
帖子 42
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-8
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:56 PM  資料  短消息  加為好友 
小心D樓主,條友可能係青山走出來

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-4-2 10:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lamsaitat 於 2009-4-2 11:22 PM 發表

打完你咪報警啦
分分鍾俾人告返你轉頭.
法律分分鍾可以咬返你一啖

驚就緊係自衛LA,
唔通等比人斬死,
條友比人拉到咁又點,
最驚無命睇,

頂部
☆斗市民
中尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 13833
精華 14
積分 30
帖子 776
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-6
狀態 離線
發表於 2009-4-2 11:00 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 timng 於 2009-4-2 11:17 PM 發表
我年青時都住過屋邨,井型果种,可以話,咩人都見過,夫妻打架,老婆走路賴低班細路又有,老人家有精神病要跳樓又有,隔無耐就有單野,有好正常好好人的鄰居,又有好奇怪的人。試過三更半夜就聼到有 ...

公屋居民未必低下層, 私樓住客亦有無人格~~~~~~~~~~~





頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-4-2 11:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 siuterry 於 2009-4-2 11:27 PM 發表

驚就緊係自衛LA,
唔通等比人斬死,
條友比人拉到咁又點,
最驚無命睇,

即使對方意途謀殺你,
如果你係佢失去活動能力之下仲唔停手,
你係可以俾人告蓄意傷人以上嘅罪





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
☆斗市民
中尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 13833
精華 14
積分 30
帖子 776
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-6
狀態 離線
發表於 2009-4-2 11:03 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 g83n33 於 2009-4-2 10:51 PM 發表

我都係有d .......

咁小事都怕? 住邊度都會有呢d問題發生~~~

[ 本帖最後由 ☆斗市民 於 2009-4-2 11:34 PM 編輯 ]





頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-4-2 11:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lamsaitat 於 2009-4-2 11:30 PM 發表

即使對方意途謀殺你,
如果你係佢失去活動能力之下仲唔停手,
你係可以俾人告蓄意傷人以上嘅罪

無話打死佢...
打到佢殘廢姐...哈哈
可能佢斷左一隻手仲要作戰呢

頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-4-2 11:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ☆斗市民 於 2009-4-2 11:30 PM 發表


公屋居民未必低下層, 私樓住客亦有無人格~~~~~~~~~~~

冇錯, 我香港住嗰度, 成日有個死八婆半夜三更用d大陸口音對住個窗口鬧個女
奇就奇在冇人知個女存唔存在.
有次我落管理處投訴, 結果俾人高空擲物左粒勁量2A, 擦住個百會穴飛過,
報左警都係咁





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-4-2 11:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 siuterry 於 2009-4-2 11:33 PM 發表

無話打死佢...
打到佢殘廢姐...哈哈
可能佢斷左一隻手仲要作戰呢

你要同個官拗數咁解囉
與期係咁, 梗係打完即鬆好過啦





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-4-2 11:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lamsaitat 於 2009-4-2 11:34 PM 發表

冇錯, 我香港住嗰度, 成日有個死八婆半夜三更用d大陸口音對住個窗口鬧個女
奇就奇在冇人知個女存唔存在.
有次我落管理處投訴, 結果俾人高空擲物左粒勁量2A, 擦住個百會穴飛過,
報左警都係咁

可能係佢個女掉GE,
你小心D AR....
不過點都好無事就最好,
幾細粒GE野撃中你,
都好大件事..

頂部
crazyfox
曹長
Rank: 2



UID 20920
精華 0
積分 3
帖子 424
成品數目 3 件
閱讀權限 0
註冊 2007-9-6
狀態 離線
發表於 2009-4-2 11:11 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-4-2 11:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 siuterry 於 2009-4-2 11:37 PM 發表

可能係佢個女掉GE,
你小心D AR....
不過點都好無事就最好,
幾細粒GE野撃中你,
都好大件事..

講真過多一cm我分分鍾殘廢
因為個粒電嘅衝力大到斷開兩邊!





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 04:27 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver