回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: GUNDAM戰場之絆反影的社會問題
zgmf-x11a
曹長
Rank: 2
nothing can erase my pain...


UID 1802
精華 0
積分 0
帖子 445
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-29
狀態 離線
發表於 2009-3-29 10:29 AM  資料  短消息  加為好友  添加 zgmf-x11a 為MSN好友 通過MSN和 zgmf-x11a 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 crazyfox 於 2009-3-29 10:57 AM 發表

咁講ISO都必先有人買左正版先啦

二手係1對1
ISO係1對多
而且二手市場唔會大到個個都買到,始終有D人會買1手





銅40g、亜鉛25g、ニッケル15g、テレ隠し5gに悪意97kgで私の暴言は練成されているわ。
頂部
crazyfox
曹長
Rank: 2



UID 20920
精華 0
積分 3
帖子 424
成品數目 3 件
閱讀權限 0
註冊 2007-9-6
狀態 離線
發表於 2009-3-29 10:29 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
zgmf-x11a
曹長
Rank: 2
nothing can erase my pain...


UID 1802
精華 0
積分 0
帖子 445
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-29
狀態 離線
發表於 2009-3-29 10:33 AM  資料  短消息  加為好友  添加 zgmf-x11a 為MSN好友 通過MSN和 zgmf-x11a 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 crazyfox 於 2009-3-29 10:59 AM 發表

所以要平衡

何為平衡?
我們從一開始就是抨擊玩ISO但笑人玩正版的無賴,因為這就是扭曲的根源
你要玩,我無意見,但至少唔好咁揚,這是最基本的
但問題到現在已不止這個,當大家開始討論,就發現原來玩ISO的人,一直都認為玩老翻係正確,係有利於市場,這已經是到了道德底線之下了





銅40g、亜鉛25g、ニッケル15g、テレ隠し5gに悪意97kgで私の暴言は練成されているわ。
頂部
crazyfox
曹長
Rank: 2



UID 20920
精華 0
積分 3
帖子 424
成品數目 3 件
閱讀權限 0
註冊 2007-9-6
狀態 離線
發表於 2009-3-29 10:34 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
crazyfox
曹長
Rank: 2



UID 20920
精華 0
積分 3
帖子 424
成品數目 3 件
閱讀權限 0
註冊 2007-9-6
狀態 離線
發表於 2009-3-29 10:36 AM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 11:32 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 crazyfox 於 2009-3-29 09:47 AM 發表

懷疑隻GAME唔好玩?
隻隻都唔知好唔好玩架啦
知我就中左六合彩
打出名堂=多人識=有更多人支持=賣到好價錢
買GAME都一樣,
中左毒一次,
下次醒D囉!!!!
唔通仲去試!!!!
咁個個都試過買左唔好玩ge game啦
係唔係e世都唔打機
...

好多人係因為好奇去試AR,
衰左再衰AR,
但衰還衰,
買GAME都係會有風險,
學之前有人講,
你入間未去過GE餐廳,
唔知好唔好食
唔好食唔比錢AR?

對唔住,我笑左出黎!!!
醒D等於成世唔打機?
考試之後叫你下次醒D, 唔好咁低分,
咁你成世唔考試......
幾醒GE做法

[ 本帖最後由 siuterry 於 2009-3-29 12:05 PM 編輯 ]

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 11:42 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 crazyfox 於 2009-3-29 10:57 AM 發表

咁講ISO都必先有人買左正版先啦

唔好忘記, ISO同正版果隻野係同時共存,
二手買左番黎, 賣果個人隻一手會消失

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 11:46 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 crazyfox 於 2009-3-29 11:04 AM 發表

二手可變好多手
會有唔少人等二手而唔去買一手
損害唔見得比ISO細

打個比喻
二手果隻GAME, 賣極都係得果隻,
ISO短時間1隻正版變多隻ISO,
-.-....唔好玩LA, 細幾多AR
二手你賣極都要時間LA,
你唔會一收到隻2手,
隔離即刻有人賣掛,
比盡即刻賣出,都係得果隻2手,
個轉讓RATE你唔係睇唔到AR?
ISO轉讓RATE唔知係二手個RATE GE 幾多次方WO

[ 本帖最後由 siuterry 於 2009-3-29 12:19 PM 編輯 ]

頂部
crazyfox
曹長
Rank: 2



UID 20920
精華 0
積分 3
帖子 424
成品數目 3 件
閱讀權限 0
註冊 2007-9-6
狀態 離線
發表於 2009-3-29 12:26 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
crazyfox
曹長
Rank: 2



UID 20920
精華 0
積分 3
帖子 424
成品數目 3 件
閱讀權限 0
註冊 2007-9-6
狀態 離線
發表於 2009-3-29 12:28 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
crazyfox
曹長
Rank: 2



UID 20920
精華 0
積分 3
帖子 424
成品數目 3 件
閱讀權限 0
註冊 2007-9-6
狀態 離線
發表於 2009-3-29 12:31 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 12:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 crazyfox 於 2009-3-29 12:56 PM 發表

有方法可以減低風險,點解唔用?
你係唔係思覺失調
係你自己講
然後笑人?
醒D啦你

哈哈.....發皮氣人生攻擊?
討論唔係罵戰WO,
減低風險唔係唔得,
你都可以做到呢步,
但唔係人人好似你咁,
驚就成世唔買GAME,
出街都會有人比車撞死,
但唔會個個都唔出街GE

[ 本帖最後由 siuterry 於 2009-3-29 02:41 PM 編輯 ]

頂部
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 12:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 crazyfox 於 2009-3-29 01:01 PM 發表

ISO轉讓RATE唔知係二手個RATE GE 幾多次方WO
你計到?
放上黎睇下
我唔覺得二手比ISO傷害細
有唔少人夠download完ISO,覺得好玩買umd啦

二手得一隻,
轉讓左就MO,
所以二手GE次方點轉都係得一次方
ISO DOWN幾多次都好,
原有ISO者比人DOWN完都係仲係度
所以ISO個次方一定2次以上,
OK., 如果唔明就番你程度....唔講次方,
咁賣一隻2手同ISO DOWNLOAD時間,
邊個快AR, 個RATE 大多數(可以講近乎一定)係ISO 快,
咁你話邊個損失得勁D,
如果你答我二手快過ISO,
哈哈...咁大家知咩事...
已經唔洗同你再講下去....

[ 本帖最後由 siuterry 於 2009-3-29 01:09 PM 編輯 ]

頂部
思歪筆
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7996
精華 0
積分 18
帖子 893
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-3
來自 ♂☉☉♂豬肉火鍋賈新圖♂☉ ...
狀態 離線
發表於 2009-3-29 12:38 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 siuterry 於 2009-3-29 01:05 PM 發表

OK.....唔講次方我錯,
咁賣一隻2手同ISO DOWNLOAD時間,
邊個快AR, 個RATE 大多數係ISO 快,
咁你話邊個損失得勁D,
如果你答我二手快過ISO,
哈哈...咁大家知咩事...
已經唔洗同你再講下去....

總之一句講哂,cheap





3DS friend code 4596-9428-5195
      360Gametag, LiHoLunYeah
             PS3 ID,cybut2004
            PSV ID,cybut1080p
頂部
tiansiHH
壹等兵
Rank: 1



UID 18366
精華 0
積分 3
帖子 151
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-6
狀態 離線
發表於 2009-3-29 12:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 crazyfox 於 2009-3-29 10:50 AM 發表

你買賣二手GAME
都係一樣會損害左正版既利益

你隻眼係咪有事呀
我講到明個問題唔在於正版既利益有冇受到損害,你quote我句野然後講二手會損害正版既利益做乜!?

算啦,既然你都講到明你自己冇道德,咁我都唔會妄想你會有人類既語言能力
係咁先

頂部
crazyfox
曹長
Rank: 2



UID 20920
精華 0
積分 3
帖子 424
成品數目 3 件
閱讀權限 0
註冊 2007-9-6
狀態 離線
發表於 2009-3-29 12:45 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
crazyfox
曹長
Rank: 2



UID 20920
精華 0
積分 3
帖子 424
成品數目 3 件
閱讀權限 0
註冊 2007-9-6
狀態 離線
發表於 2009-3-29 12:49 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
crazyfox
曹長
Rank: 2



UID 20920
精華 0
積分 3
帖子 424
成品數目 3 件
閱讀權限 0
註冊 2007-9-6
狀態 離線
發表於 2009-3-29 12:51 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
siuterry
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2065
精華 0
積分 2
帖子 803
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-18
狀態 離線
發表於 2009-3-29 12:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 crazyfox 於 2009-3-29 01:15 PM 發表

你又黎啦
你人生攻擊完人之後當無事發生?
係你想罵戰多D WO
你行上天橋過馬路同你就咁過馬路比車撞死機率唔一樣

我唔係無答問題,
係有人理解唔好只係得你睇唔明
咁你不如講下
你又知天橋過馬路同就咁過馬路比車撞死機率唔一樣
再講下你買GAME唔好玩GE機率黎聽下
同你比車撞GE機率有咩唔同....
你點解會知唔同GE...
我只係話個情況問你
好多人比車撞,
好多人驚出街出事,
係咪佢地唔出街,
同你答GE野好似有出入,
唔好用"你"....我未死!!!
唔通你對號入坐覺得我話你會比車撞死?


[ 本帖最後由 siuterry 於 2009-3-29 01:37 PM 編輯 ]

頂部
crazyfox
曹長
Rank: 2



UID 20920
精華 0
積分 3
帖子 424
成品數目 3 件
閱讀權限 0
註冊 2007-9-6
狀態 離線
發表於 2009-3-29 12:53 PM  資料  短消息  加為好友 
*** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ***
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 05:43 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver