回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 而家D小朋友知什麼是高達嗎
saviour-sean
上尉
Rank: 3Rank: 3
回歸潛水行業...


UID 1936
精華 2
積分 46
帖子 1093
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 你屋企
狀態 離線
發表於 2009-3-26 11:15 AM  資料  短消息  加為好友  添加 saviour-sean 為MSN好友 通過MSN和 saviour-sean 交談


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-26 11:41 AM 發表
知個名,知邊個故事出,同埋知下盒野幾時左右出,呢D同你所反映既問題不同,我一向都說應該起碼要知基本又最基本的資料

你之前先提到 : 本TOPIC宗旨係由此發現小朋友搜集資料同對外界既認識理解能力都比以前既同齡小朋友底
咁都同我提出既問題不同

同埋我之前都提過, 小朋友買模型最重要係佢對盒模型既"鍾唔鍾意", 你幾時買模型係會 : 呀我好鍾意lee盒模型但係我又唔知佢叫咩名喎, 咁我唔買啦~

做咩一定要整咁多規定落d小朋友到

頂部
wongleo
中校
Rank: 4


熱誠勳章   大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 17222
精華 15
積分 22
帖子 3047
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-12
來自 地球
狀態 離線
發表於 2009-3-26 11:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 zgmf-x11a 於 2009-3-26 11:06 AM 發表

如果係無興趣,甚至無睇過,就麻煩唔好發表這樣不理性之言論
對自己興趣認真並不一定是成熟,但對自己無睇過的東西進行抵毀,這毋容置疑是幼稚的行徑

有個人唔鍾意睇波,佢話個球員唔靚仔,咁就係幼稚?米咁幼稚啦你





"if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
頂部
zgmf-x11a
曹長
Rank: 2
nothing can erase my pain...


UID 1802
精華 0
積分 0
帖子 445
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-29
狀態 離線
發表於 2009-3-26 11:17 AM  資料  短消息  加為好友  添加 zgmf-x11a 為MSN好友 通過MSN和 zgmf-x11a 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 saviour-sean 於 2009-3-26 11:38 AM 發表

你太過以偏蓋全啦... 邊有可能用"小朋友對高達既認知"黎判斷出"小朋友既認知能力每況越下"

咁你點解唔用"小朋友對粗口既認知"黎判斷 咁d小朋友既認知能力一定會反彈式變到好高

邊有可能用"高達"黎分析小朋友既能力架... 你幾時見而家考試卷既題目係問 : 請問布拉度艦長有幾多個仔/女? 請問馬沙既機有咩特色?..etc

這個認同
或者我們會對於自己熱衷的東西都會有著一股執著
正如模友看見一個人水口唔剪、唔上色、亂砌一通一樣會憤怒
作為高達迷當然會對身邊關於高達之事有所執著
或者說這個post從一開始就是一份高達迷的執著吧





銅40g、亜鉛25g、ニッケル15g、テレ隠し5gに悪意97kgで私の暴言は練成されているわ。
頂部
zgmf-x11a
曹長
Rank: 2
nothing can erase my pain...


UID 1802
精華 0
積分 0
帖子 445
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-29
狀態 離線
發表於 2009-3-26 11:26 AM  資料  短消息  加為好友  添加 zgmf-x11a 為MSN好友 通過MSN和 zgmf-x11a 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 wongleo 於 2009-3-26 11:46 AM 發表


有個人唔鍾意睇波,佢話個球員唔靚仔,咁就係幼稚?米咁幼稚啦你

請注意一點,閣下的言論與這個的比喻並不貼切
你的比喻是一個溫和的評論
但麻煩看看閣下於那個post中如何發言

QUOTE:
by the way,而家d高達做咩架,有d成隻豬咁,有d又女人咁o既樣,飯都噴埋出黎,d名又搞笑,我次次聽倒都打冷震

豬,單單這個字吧,就已經和"球員唔靚仔"是兩種不同的語氣
再來一個邏輯上的問題:"而家d高達做咩架,有d成隻豬咁,有d又女人咁o既樣,飯都噴埋出黎,d名又搞笑",你的說法給人的意思就是說現今的高達作品"不知所謂"是因為人物樣衰,機名搞笑
再看看你的例子吧,"唔鍾意睇波,佢話個球員唔靚仔"這沒問題,因為那人只係講個人,並無牽扯至球賽本身
若果換成這樣呢?"而家球賽做咩架,有d球員成隻豬咁,有d又女人咁o既樣,飯都噴埋出黎,d名又搞笑",怎樣,你會認為這是理性,是成熟嗎?
或者閣下在生理上是成人,但心理上,卻無法讓人認同你是一個成年人





銅40g、亜鉛25g、ニッケル15g、テレ隠し5gに悪意97kgで私の暴言は練成されているわ。
頂部
szewingyin
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16496
精華 0
積分 17
帖子 1153
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-3
狀態 離線
發表於 2009-3-26 11:34 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 szewingyin 為MSN好友 通過MSN和 szewingyin 交談
冇睇曬咁多回覆, 但只覺得, 需然唔知樓主有多大, 但想法都需要成熟一d.
往往都見到好多動畫迷滿腦都係d  spec, 資料, 等等, 但比較使用於平常生活o既知識就唔多.
寧願個小朋友係高達痴, 但放時間去做d比較實用d o既野仲好啦 - 高達呢d都係消遣, 做到專家又點?!
恭喜你囉, 勁左囉.

況且知道邊盒模型, 邊套高達最新根本唔影響到一個人去enjoy高達或模型 - 更影響唔倒你去enjoy你o既興趣, o個d小朋友有空餘時間, 同如果真係對高達熱心就自然會去搜索資料.  對高達只有一般興趣, 咪求其聽人講乜咪算.





頂部
木頭
軍曹
Rank: 2


UID 33627
精華 0
積分 1
帖子 333
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-28
來自 '西' 九龍
狀態 離線
發表於 2009-3-26 12:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-26 11:39 AM 發表
只希望佢唔好再擾亂討論....

但係你地屋企又有冇發生過D咁既事,見到身邊D細路個個話中意一樣野,又話中意左好耐,但係連個名都唔知又成堆老翻?

我有朋友屋企有個四葉妹妹紙箱人公仔, 我以為佢有睇 四葉妹妹漫畫點知佢無, 只係見到紙箱人好得意買反黎玩

佢本身係外國留學反黎專業人士月入幾萬, 但從來唔睇卡通漫畫, 連紙箱人出處都唔知只係一見鐘情就買左, 亦再無深究出處, 咁佢係你眼中佢又係未失敗?

頂部
wongleo
中校
Rank: 4


熱誠勳章   大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 17222
精華 15
積分 22
帖子 3047
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-12
來自 地球
狀態 離線
發表於 2009-3-26 01:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 zgmf-x11a 於 2009-3-26 11:26 AM 發表

請注意一點,閣下的言論與這個的比喻並不貼切
你的比喻是一個溫和的評論
但麻煩看看閣下於那個post中如何發言

豬,單單這個字吧,就已經和"球員唔靚仔"是兩種不同的語氣
再來一個邏輯上的問題:"而家d高 ...

相信你的閱讀理解一定很低分,真係好可卑..... 我一直都係講緊而家高達個樣同d名,高達o既故事我無睇過亦無評論。

anyway,我改得溫和d...現在的高達,雖然長相不太討好,但名字都很趣怪,有些看上去更像家畜一樣可愛,而且有些更有女性的體態美,i'm lovin it!!

[ 本帖最後由 wongleo 於 2009-3-26 01:58 PM 編輯 ]





"if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
頂部
wongleo
中校
Rank: 4


熱誠勳章   大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 17222
精華 15
積分 22
帖子 3047
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-12
來自 地球
狀態 離線
發表於 2009-3-26 01:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 szewingyin 於 2009-3-26 11:34 AM 發表
冇睇曬咁多回覆, 但只覺得, 需然唔知樓主有多大, 但想法都需要成熟一d.
往往都見到好多動畫迷滿腦都係d  spec, 資料, 等等, 但比較使用於平常生活o既知識就唔多.
寧願個小朋友係高達痴, 但放時間去做d比較實用 ...

agree,佢地仲以為識得多高達就好威,問你死未





"if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
頂部
joey
少將
Rank: 5Rank: 5


熱誠勳章   毅力勳章   熱讚榜勳章  
UID 779
精華 8
積分 100
帖子 14004
成品數目 100 件
閱讀權限 10
註冊 2004-10-5
狀態 離線
發表於 2009-3-26 03:02 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 szewingyin 於 2009-3-26 12:04 PM 發表
冇睇曬咁多回覆, 但只覺得, 需然唔知樓主有多大, 但想法都需要成熟一d.
往往都見到好多動畫迷滿腦都係d  spec, 資料, 等等, 但比較使用於平常生活o既知識就唔多.
寧願個小朋友係高達痴, 但放時間去做d比較實用 ...

極之同意~!!
開頭睇左頭果頁, 之後發現吹左十幾版.....
冇睇晒所以post, 但我開頭睇樓主既描述, 心就唸起......
「話唔定果個靚仔讀書考第一, IQ 130, 鋼琴演奏級, 過多兩年入大學呢~~~~你理得人識唔識邊隻打邊隻姐....」

唔通行入模型舖就一定要識得晒d 高達古仔, 背晒d 人物關系, 知道邊隻新既模型幾時出, 邊度賣得平至可以同個friend king計而唔俾人笑?醒喇.....





JOEYKO.com
To be a good winner sometimes you have to be a good loser too. It doesn't mean you have to be very happy about it to be second or to lose but to give the enjoyment and pleasure for the driver who has won.
頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-3-26 03:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2009-3-26 03:32 PM 發表


極之同意~!!
開頭睇左頭果頁, 之後發現吹左十幾版.....
冇睇晒所以post, 但我開頭睇樓主既描述, 心就唸起......
「話唔定果個靚仔讀書考第一, IQ 130, 鋼琴演奏級, 過多兩年入大學呢~~~~你理得人識唔識邊 ...

唔通行入車房 要識晒所有車既資料咩

頂部
§恨§
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 33359
精華 0
積分 8
帖子 827
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-22
狀態 離線
發表於 2009-3-26 03:39 PM  資料  短消息  加為好友 
人地鐘意點講咪點講囉-.-佢比人笑姐=]

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-3-26 04:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 twinsa 於 2009-3-26 03:10 AM 發表

佢地都唔知創作係乜, 俾班商家創造既 "Gundam 世界觀" 困住, 只係識係個設定既框框裡面四圍走, 仲以為世界就係咁...


那管你認識高達多少, 只要一踏進呢個框框, 再加上俾d 資深人士恥笑下 (好似呢 ...

agree   跌左入商家佬搞出來既把戲都唔知.





路過既厚多士
頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-3-26 04:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-3-26 04:56 PM 發表


agree   跌左入商家佬搞出來既把戲都唔知.

唔係一定要砌番盒面隻野出黎既

頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-3-26 04:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-3-26 03:36 PM 發表

唔通行入車房 要識晒所有車既資料咩

係呀. 買車前要識晒氣車發展史, 果間車廠生產過既每個型號, 型號之間既改變, 咁先好去買車呀  





路過既厚多士
頂部
VampireA
中將
Rank: 5Rank: 5
爛尾能手


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 5531
精華 3
積分 21
帖子 19466
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-17
狀態 離線
發表於 2009-3-26 04:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-3-26 04:31 PM 發表

唔係一定要砌番盒面隻野出黎既

何止唔一定.. 一定要既仲難砌呀. 盒面個box art跟到既隨時要係高手先得喇.





路過既厚多士
頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-3-26 04:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-3-26 05:02 PM 發表


係呀. 買車前要識晒氣車發展史, 果間車廠生產過既每個型號, 型號之間既改變, 咁先好去買車呀  

哈哈~讀得黎都出左新車

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2009-3-26 04:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-3-26 05:04 PM 發表


何止唔一定.. 一定要既仲難砌呀. 盒面個box art跟到既隨時要係高手先得喇.

咁又係

頂部
wongleo
中校
Rank: 4


熱誠勳章   大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 17222
精華 15
積分 22
帖子 3047
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-12
來自 地球
狀態 離線
發表於 2009-3-26 04:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-3-26 04:36 PM 發表

哈哈~讀得黎都出左新車






"if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
頂部
saviour-sean
上尉
Rank: 3Rank: 3
回歸潛水行業...


UID 1936
精華 2
積分 46
帖子 1093
成品數目 46 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 你屋企
狀態 離線
發表於 2009-3-26 04:43 PM  資料  短消息  加為好友  添加 saviour-sean 為MSN好友 通過MSN和 saviour-sean 交談


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2009-3-26 05:06 PM 發表

哈哈~讀得黎都出左新車

好一個一針見血!

頂部
wongleo
中校
Rank: 4


熱誠勳章   大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 17222
精華 15
積分 22
帖子 3047
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-12
來自 地球
狀態 離線
發表於 2009-3-26 04:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2009-3-26 04:26 PM 發表


agree   跌左入商家佬搞出來既把戲都唔知.

但佢仲夠膽死話人"認識理解能力低"





"if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 06:25 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver