回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 而家D小朋友知什麼是高達嗎
蕉仔
少尉
Rank: 3Rank: 3
老手


UID 2045
精華 0
積分 7
帖子 578
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-16
狀態 離線
發表於 2009-3-23 11:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2009-3-24 12:14 AM 發表


我都有睇 96年睇到03年tim

小朋友有童真好正常姐 唔洗咁專既我覺得

不,我想唔關專唔專事.....係聽完比自已大既人解完一輪還要自以為是呢個先係重點....





只求有一好作品。
頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-3-23 11:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2009-3-24 12:14 AM 發表


我都有睇 96年睇到03年tim

小朋友有童真好正常姐 唔洗睇到咁專既我覺得

我係好認真咁鑽研過矇面超人嘅physics嘅





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
L.EGEND
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15761
精華 0
積分 11
帖子 1346
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-21
狀態 離線
發表於 2009-3-23 11:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lamsaitat 於 2009-3-24 12:01 AM 發表

分別在於以前賫卡通比較有意義, 係希望你代入角色反思佢地d戰爭引發出黎賫禍害. 好似咸蛋超人瓱d咁, 講到明係d怪獸因為睇唔過眼地球人任意破壞地球而想殺晒d人. e家d卡通呢? 好睇賫係 ...

抽獎..好懷念但係次次都唔中orz
但係依家的co-co1大不如前了......變得太差了

頂部
番茄揚
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1956
精華 0
積分 0
帖子 508
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-31
來自 Quark 夸克
狀態 離線
發表於 2009-3-23 11:54 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 番茄揚 為MSN好友 通過MSN和 番茄揚 交談 ICQ 狀態
回復 #44 L.EGEND 的帖子

我快樂龍抽中過幾次 = =+~





錢唔係萬能,但係無錢您會好頭痕~
頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-3-23 11:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 L.EGEND 於 2009-3-24 12:23 AM 發表

抽獎..好懷念但係次次都唔中orz
但係依家的co-co1大不如前了......變得太差了

我最叻係抽到個個狄狄仔 (唔係stitch!)





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2009-3-23 11:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 L.EGEND 於 2009-3-24 12:23 AM 發表

抽獎..好懷念但係次次都唔中orz
但係依家的co-co1大不如前了......變得太差了

我以前成日玩召喚王比賽啊 哈哈哈

很懷念呢 ......





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
番茄揚
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1956
精華 0
積分 0
帖子 508
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-31
來自 Quark 夸克
狀態 離線
發表於 2009-3-23 11:59 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 番茄揚 為MSN好友 通過MSN和 番茄揚 交談 ICQ 狀態
我三次都係陀螺~


好似越講越遠~





錢唔係萬能,但係無錢您會好頭痕~
頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-3-24 12:07 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 番茄揚 於 2009-3-24 12:29 AM 發表
我三次都係陀螺~


好似越講越遠~

重點係d細路應該一樣都聽唔明





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
L.EGEND
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15761
精華 0
積分 11
帖子 1346
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-21
狀態 離線
發表於 2009-3-24 12:11 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lamsaitat 於 2009-3-24 12:27 AM 發表

我最叻係抽到個個狄狄仔 (唔係stitch!)

最叻中左本digimon 卡簿 (好令的=])
之後中左盒sd高達模型,擺左係屋到鋪塵中
冇啦,就係中過兩次咋

頂部
CKT
上校
Rank: 4


UID 13028
精華 0
積分 19
帖子 4711
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
狀態 離線
發表於 2009-3-24 12:12 AM  資料  短消息  加為好友 
想當年CoCo出左3本,
CoCo, 別冊CoCo同Super CoCo...
吸盡後生仔既零用錢





Project Unicorn:
MG Unicorn 0%
MG Banshee 0%
MG Sinanju 0%
PG Unicorn 0%
頂部
lamsaitat
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13452
精華 0
積分 1
帖子 612
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-25
來自 SYD
狀態 離線
發表於 2009-3-24 12:20 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 CKT 於 2009-3-24 12:42 AM 發表
想當年CoCo出左3本,
CoCo, 別冊CoCo同Super CoCo...
吸盡後生仔既零用錢

super coco 冇咩吸引力冇買到.
別冊都幾好.
個陣成日追彈珠人





香港精神, 八掛個陣!
==================
爛尾中: gallardo
熱熾期待[戰]友hi-nu齊齊砌!
頂部
*呀浩_∼
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 14999
精華 0
積分 1
帖子 777
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-14
狀態 離線
發表於 2009-3-24 12:32 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 josephfreedom 於 2009-3-23 10:46 PM 發表
有天行過某模型店睇下戰國陣出左未同埋MG武者普通版既價,見到兩個小學生(OR中一,二左右)睇高達模型

A︰(拿起1/144綠迷茫)哇!呢盒係最新架(我的心︰差唔多年零前就係=.=")
B︰係丫,STRIKE丫,好型丫!(你 ...

我前日遇見既情況同樓主剛剛相反

A:(拿起盒HG 00 Raiser)呢隻米係00 Raiser low(註:佢係讀double o raiser)
B:好似幾型咁wo,但係好似同呢兩盒冇乜分別(隻手指住盒00 同 0 raiser)
A:係呀,呢盒係套裝呀,有哂你指住個兩盒D野,遲D出會出埋個TRANSAM版,多把GN劍III TIM呀
B:GN劍III?
A:記唔記得艾斯亞(註:今次係讀無線譯名)右手把劍呀
B:記得呀
A:個把就係GN劍I,00 Raiser第22集會多左GN劍III ga

頂部
L.EGEND
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15761
精華 0
積分 11
帖子 1346
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-21
狀態 離線
發表於 2009-3-24 12:41 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 *呀浩_∼ 於 2009-3-24 01:02 AM 發表


我前日遇見既情況同樓主剛剛相反

A:(拿起盒HG 00 Raiser)呢隻米係00 Raiser low(註:佢係讀double o raiser)
B:好似幾型咁wo,但係好似同呢兩盒冇乜分別(隻手指住盒00 同 0 raiser)
A:係呀,呢盒係套裝 ...

呢個小朋友先係路架嘛xd

頂部
fockelo
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 18720
精華 0
積分 23
帖子 755
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-17
狀態 離線
發表於 2009-3-24 02:35 AM  資料  短消息  加為好友 
如果樓主見到的是兩個小學生在討論高達的歷史, 由0079至現在00每個角色和機體有何不同, 故事和機體中有什麼不合情理的地方時. 樓主又會唔會覺得而家d小學生只是睇電視, 書又唔好好去讀?  我唔係話佢地錯得有道理.  錯就是錯無得講, 但係明知是錯唔去教人都算啦! 仲要笑人無知. 小朋友唔去講俾佢地知要佢地慢慢去睇係會有時攪錯, 無記唔會日日重播高達0079至00掛? 仲要順住咁播.....無可能!
以前做小朋友的時侯做完功課就去睇電視or去玩, 而家小朋友做完功課仲要去學呢樣學那樣, 再唔係就要打下機(如果唔係會無話題同同學講)...邊有咁多時間丫. 唔好成日用大人的看法放落小孩身上, 佢地應該點應該點, 如果要喜歡一件東西時就一定要做足功課先的話, 咁我就不如唔玩.

廢話一篇樓主勿怪.

[ 本帖最後由 fockelo 於 2009-3-24 09:58 AM 編輯 ]

頂部
Eric仔
上尉
Rank: 3Rank: 3
模型要砌至好買


UID 30657
精華 0
積分 6
帖子 1289
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-12
狀態 離線
發表於 2009-3-24 02:48 AM  資料  短消息  加為好友 
我覺得唔奇阿,因我對高達既認同個兩中學生知差不多
可能你們喜歡睇動畫而喜歡高達
但我覺得o的畫工及故事就好垃圾,無興趣追
我是喜歡高達既機械設計而喜歡高達模型
最多講出機體名便甚麼都不知了

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-24 09:12 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #15 lamsaitat 的帖子

ME2,個陣2,3歲左右睇zz,星矢個d,所以可以話一出世就係普露fans~~~

小朋友學人評高達
事件#1一一

小朋友1號:唉,, 呢家D高達好Q廢

小朋友2號:做乜@@??

我心諗:唔通呢家D小朋友咁成熟 識得評高達@@?

小朋友1號[指住部RX-78]:好廢丫 翼又無 得把槍 連劍都無..

我心諗:.請你用你的眼睛看清楚 - -||| ......

小朋友2號[指住部馬沙專用RX-77]:咪係,, 呢間野係唔係呃人架,, 加埋紅色就扮哂野咁出多部[一樣的]高達

我心諗:.......... OMG..
事件#2一一

小朋友1號[指住個馬沙]: 妖
呢條渣高達使唔使著成咁,, 扮哂SEED個個面具佬,, 抄LOOK使唔使咁出面
我正想出聲,,發現朋友整我隻右手  我朋友好細膽

SO扮哂野.. 我好火..

小朋友2號[扮勁]:呢個係馬沙黎架,, 佢渣個部渣古快人三倍架

小朋友1號[死雞撐飯蓋]: 妖 抄人就抄人啦 抄O狗!!

小朋友2號[冷笑一聲]: 你知唔知點解佢部渣古快人三倍@@?

小朋友1號[扮哂知]: 緊係知啦

小朋友2號[失望]: @@? 你又知 ?

小朋友1號[指住夜鶯]: 佢個噴射器大咁多.. 當然快人三倍..

我差點倒地...


細路呀...
馬沙才是面具男的始祖呀...
給我去溫習高達歷史去~XDD

來自 香港高達討論區 » Gundam討論





頂部
情報間諜
二等兵
Rank: 1



UID 13525
精華 0
積分 1
帖子 53
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-27
狀態 離線
發表於 2009-3-24 09:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 *呀浩_∼ 於 2009-3-24 01:02 AM 發表


我前日遇見既情況同樓主剛剛相反

A:(拿起盒HG 00 Raiser)呢隻米係00 Raiser low(註:佢係讀double o raiser)
B:好似幾型咁wo,但係好似同呢兩盒冇乜分別(隻手指住盒00 同 0 raiser)
A:係呀,呢盒係套裝 ...

你係邊度見到呀

頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-24 09:17 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #22 twinsa 的帖子

我係為左將心愛既機體由動畫拉出黎,所以我d成品全部都係oob/改成動畫中另一ver.的顏色~~最開心係完成個下簡直就好似真你識郁個下我就好開心,我覺得就算唔係識哂都要識d,唔係對於部機既認識太少其實好難砌出個神態~~~





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-24 09:24 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #31 龍千影 的帖子

佢兩個都幾大下,小五至中二左右

[ 本帖最後由 josephfreedom 於 2009-3-24 09:56 AM 編輯 ]





頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2009-3-24 09:25 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #31 龍千影 的帖子

我同個兩個小朋友一樣大個陣已經煲完g,w同x.........





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 06:43 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver