回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 機動戰士00 第二季 第22話劇透+圖透+RAW在線"(不喜勿入)
eddie_ch
中校
Rank: 4



UID 8287
精華 0
積分 0
帖子 3993
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-10
狀態 離線
發表於 2009-3-8 09:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lcykl2000 於 2009-3-8 08:30 PM 發表

你又好似諗得太商業化

整個高達franchise本身就已經好商業化. 單單00本身所有未o係動畫出場既高達每隻都先有FG, 然後到動畫時就出HG, 1/100 etc, 甚至配角機都可以同出場時間同步推出模型就知一切係為以商品化鋪路作為主導. 值得慶幸既係劇情本身都算配合到. 所以呢個時候俾O gundam再出場, 以bandai一貫作風或者係為各方面既商品化我覺得並唔出奇. 動畫本身就係一種推銷手法.

[ 本帖最後由 eddie_ch 於 2009-3-8 10:07 PM 編輯 ]





MG aqua, επιων x2, F91... 90Y, kage musha, G3 ver.ka...
"I don't get political points for being an idealist, I have to do the best I can with what I have."
頂部
卡嘉莉.
中校
Rank: 4
陵桜学園S0S團員


UID 5422
精華 0
積分 1
帖子 3036
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-12
來自 奧布
狀態 離線
發表於 2009-3-8 09:48 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 卡嘉莉. 為MSN好友 通過MSN和 卡嘉莉. 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 lokwokcheung 於 2009-3-8 09:49 PM 發表
如果出0 gundam都唔錯,可動性應該都有番咁上下
如果將佢改造番RX-78,咁就可以整HGUC RX-78 ver.2

  原來有鋪路><



不讚笨大不行





紅贄之儀
不要看“虛”,否則眼睛將失去光明。
不要說“虛”,否則嘴將失去聲音。
不要聽“虛”,否則將失去心志。

努 力 讀 書 準 備 上 U
頂部
笨狼
壹等兵
Rank: 1



UID 20564
精華 0
積分 3
帖子 174
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-29
狀態 離線
發表於 2009-3-8 10:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eddie_ch 於 2009-3-8 10:04 PM 發表

整個高達franchise本身就已經好商業化. 單單00本身所有未o係動畫出場既高達每隻都先有FG, 然後到動畫時就出HG, 1/100 etc, 甚至配角機都可以同出場時間同步推出模型就知一切係為以商品化鋪路作為主導. 值得慶 ...

一向係咁架啦..唔通做動畫真係為興趣為理想咩--

頂部
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2009-3-8 10:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 卡嘉莉. 於 2009-3-8 10:18 PM 發表

  原來有鋪路><



不讚笨大不行

記著人家是專業的

頂部
PKS
平民
Rank: 1


UID 28125
精華 0
積分 0
帖子 10
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-6
狀態 離線
發表於 2009-3-8 10:33 PM  資料  短消息  加為好友 
l0ck0n會吾會系下一集死呢...
見佢個樣好驚...

點解Arios換左裝備..
出到水喉炮,,囧!

菲特鐘意左剎那... ?

頂部
L.EGEND
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15761
精華 0
積分 11
帖子 1346
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-21
狀態 離線
發表於 2009-3-8 10:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 b303 於 2009-3-8 04:30 PM 發表

我以為自己睇緊MATRIX..........
定係玩返LF2..........
又或者........這是PS 來吧......

[ 本帖最後由 L.EGEND 於 2009-3-8 11:06 PM 編輯 ]

頂部
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2009-3-8 10:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 L.EGEND 於 2009-3-8 11:05 PM 發表

我以為自己睇緊MATRIX..........
定係玩返LF2..........
又或者........這是PS 來吧......

你先看了popgo字幕吧XD

頂部
L.EGEND
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15761
精華 0
積分 11
帖子 1346
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-21
狀態 離線
發表於 2009-3-8 10:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 田心不正 於 2009-3-8 11:08 PM 發表

你先看了popgo字幕吧XD

何出此言?
我今個星期幫襯左第2個字幕組,唔DOWN POPGO 了........

頂部
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2009-3-8 10:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 L.EGEND 於 2009-3-8 11:09 PM 發表

何出此言?
我今個星期幫襯左第2個字幕組,唔DOWN POPGO 了........

我其實只是想表達不是PS XD

頂部
L.EGEND
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15761
精華 0
積分 11
帖子 1346
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-21
狀態 離線
發表於 2009-3-8 10:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 田心不正 於 2009-3-8 11:11 PM 發表

我其實只是想表達不是PS XD

我知唔係PS...搞GAG ONLY XD
順帶一問,與其搵返0 GUNDAM ,點解唔整返EXIA, DYNAMICS, VIRTUE.......等等...........

頂部
笨狼
壹等兵
Rank: 1



UID 20564
精華 0
積分 3
帖子 174
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-29
狀態 離線
發表於 2009-3-8 10:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 L.EGEND 於 2009-3-8 11:13 PM 發表

我知唔係PS...搞GAG ONLY XD
順帶一問,與其搵返0 GUNDAM ,點解唔整返EXIA, DYNAMICS, VIRTUE.......等等...........

可能係因為系統所限...舊機唔可以唔用gn drive
或者舊機冇修復到..0 gundam係最完整..

最有可能性既係..唔係點出另一隻色呀?

頂部
*呀浩_∼
中尉
Rank: 3Rank: 3



UID 14999
精華 0
積分 1
帖子 777
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-14
狀態 離線
發表於 2009-3-8 10:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 笨狼 於 2009-3-8 11:19 PM 發表


可能係因為系統所限...舊機唔可以唔用gn drive
或者舊機冇修復到..0 gundam係最完整..

最有可能性既係..唔係點出另一隻色呀?

因為0 gundam有現成成部機係度

其他機就要再整過,耗費時間同成本都差好遠

不過最主要原因當然係上面所講,可以出模型LA

頂部
siulunabcde
上等兵
Rank: 2


UID 21829
精華 0
積分 2
帖子 276
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-2
狀態 離線
發表於 2009-3-8 11:06 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 peter仔 於 2009-3-8 21:18 發表

WING ZREO再現?

係唔係咁呀



查看積分策略說明
附件
2009-3-8 11:06 PM
Gundam.W.Endless.Waltz 02[(009880)23-41-22].JPG (53.14 KB)
 
頂部
笨狼
壹等兵
Rank: 1



UID 20564
精華 0
積分 3
帖子 174
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-29
狀態 離線
發表於 2009-3-8 11:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 siulunabcde 於 2009-3-8 11:36 PM 發表

係唔係咁呀

老實講..差好遠啵--

頂部
SiUTaMa
曹長
Rank: 2


UID 2248
精華 0
積分 16
帖子 498
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-24
狀態 離線
發表於 2009-3-8 11:16 PM  資料  短消息  加為好友 
睇完今集有少少失望...
感覺上d劇情好似好亂黎
隻艦又黎死前俾人教返,已經唔只一次
希望下集會驚喜d啦





http://hk.myblog.yahoo.com/SiUTaMa-Yuen
黎我個blog睇下=ˇ=
頂部
siulunabcde
上等兵
Rank: 2


UID 21829
精華 0
積分 2
帖子 276
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-2
狀態 離線
發表於 2009-3-8 11:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 笨狼 於 2009-3-8 23:11 發表


老實講..差好遠啵--

係!?
咁呢個呢?



頂部
peter仔
壹等兵
Rank: 1



UID 27434
精華 0
積分 5
帖子 156
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-21
狀態 離線
發表於 2009-3-8 11:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 siulunabcde 於 2009-3-8 11:36 PM 發表

係唔係咁呀

唔係呀,係wing zero,e隻係wing zero custom

頂部
siulunabcde
上等兵
Rank: 2


UID 21829
精華 0
積分 2
帖子 276
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-2
狀態 離線
發表於 2009-3-8 11:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 peter仔 於 2009-3-8 23:18 發表

唔係呀,係wing zero,e隻係wing zero custom

oic
明白

頂部
pocket
上等兵
Rank: 2


UID 15128
精華 0
積分 2
帖子 230
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-20
狀態 離線
發表於 2009-3-8 11:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SiUTaMa 於 2009-3-8 11:46 PM 發表
睇完今集有少少失望...
感覺上d劇情好似好亂黎
隻艦又黎死前俾人教返,已經唔只一次
希望下集會驚喜d啦

x2
的確劇情好似好亂咁
有d失望............

頂部
灰冷之狼
上等兵
Rank: 2



UID 25010
精華 0
積分 2
帖子 237
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-1-10
狀態 離線
發表於 2009-3-8 11:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 PKS 於 2009-3-8 10:33 PM 發表
l0ck0n會吾會系下一集死呢...
見佢個樣好驚...

點解Arios換左裝備..
出到水喉炮,,囧!

菲特鐘意左剎那... ?

唔知點解我覺得剎那唔會同菲特一齊.....
都唔會同王女<<冇記錯王女大過剎那好多....

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 08:20 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver