回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: Ma.k.胡桃夾子"Nutrocker"
philipks
少校
Rank: 3Rank: 3
無忘64


大毒梟勳章  
UID 2837
精華 6
積分 4
帖子 2189
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-2
來自 Hong Kong
狀態 離線
發表於 2009-1-30 04:13 PM  資料  短消息  加為好友 
斯兄
what a beautiful nutcraker! looking forward to your finished work!

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-1-30 08:26 PM  資料  短消息  加為好友 
不如考慮換左
[attach]260715[/attach]

好明顯件parts係橫山宏o係呢度攞嘅
[attach]260716[/attach]

呢件半圖形嘅PARTS同下面無咩啦能....又唔係要COME住半圖形嘅物件

[ 本帖最後由 frankie 於 2009-1-30 08:37 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




" 前人功夫好 , 後人理論高 "
頂部
斯巴達人
少校
Rank: 3Rank: 3
人渣精英


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 13038
精華 8
積分 14
帖子 2614
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
來自 戰狼團
狀態 離線
發表於 2009-1-30 09:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 KY 於 2009-1-30 01:18 AM 發表
禁快手,仲要玩埋加工,佩服佩服

已經冇最top果時咁快喇,Thank!

QUOTE:
原帖由 ^_^ 於 2009-1-30 01:24 AM 發表
個天線座設定好似係死氣喉...

天線座設定係來自現代英軍既.

QUOTE:
原帖由 kwan814 於 2009-1-30 02:19 AM 發表
細節加得好正,下底個風車好得,不過加地台就看不到底部了

我一向對我既地台都好有信心,Kwan兄要繼續留意喇.

QUOTE:
原帖由 philipks 於 2009-1-30 04:13 PM 發表
斯兄
what a beautiful nutcraker! looking forward to your finished work!

Thanks for support,I'll try to do my best!

QUOTE:
原帖由 frankie 於 2009-1-30 08:26 PM 發表
不如考慮換左
260715

好明顯件parts係橫山宏o係呢度攞嘅
260716

呢件半圖形嘅PARTS同下面無咩啦能....又唔係要COME住半圖形嘅物件

基本上成架車都係唔同比例parts組合成,你圈著果件野應該係德軍半履帶車果度得來既,
最恐怖其實重有88mm砲盾,pantherA engine deck等,如果真係要換,我諗成架車都冇幾成野要得返,
算把啦,話晒都幾十年前既設計了,就當係lea個系列既特色啦.





頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2009-1-30 09:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 斯巴達人 於 2009-1-30 09:49 PM 發表

已經冇最top果時咁快喇,Thank!


天線座設定係來自現代英軍既.

我一向對我既地台都好有信心,Kwan兄要繼續留意喇.


Thanks for support,I'll try to do my best!


...

即係好似AFS用相機開炮

所以我一直都麻麻地





" 前人功夫好 , 後人理論高 "
頂部
光子力
中尉
Rank: 3Rank: 3
繼續努力


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 16054
精華 10
積分 29
帖子 732
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-4
來自 殖民地星
狀態 離線
發表於 2009-1-30 10:03 PM  資料  短消息  加為好友 
翔哥儲儲埋埋都好多靚PARTS: .........

頂部
mon11463
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1146
精華 0
積分 26
帖子 1767
成品數目 26 件
閱讀權限 101
註冊 2003-8-20
狀態 離線
發表於 2009-1-30 10:06 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
仙人我都要x





邪惡模型人回歸
頂部
斯巴達人
少校
Rank: 3Rank: 3
人渣精英


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 13038
精華 8
積分 14
帖子 2614
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-2
來自 戰狼團
狀態 離線
發表於 2009-1-30 10:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 frankie 於 2009-1-30 09:58 PM 發表


即係好似AFS用相機開炮

所以我一直都麻麻地

都唔係既,玩得自由D都係一種樂趣.

QUOTE:
原帖由 光子力 於 2009-1-30 10:03 PM 發表
翔哥儲儲埋埋都好多靚PARTS: .........

砌得野太多,狗屎垃圾parts自然多...........

QUOTE:
原帖由 mon11463 於 2009-1-30 10:06 PM 發表
仙人我都要x

要我X你?好呀!





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 12:24 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver