回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 【歲晚狂購物】瑞記Gundam之旅
魔孽逆天
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 34469
精華 0
積分 2
帖子 639
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-12
狀態 離線
發表於 2009-1-26 08:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 clam0107 於 2009-1-26 07:20 PM 發表


我估佢倉有好多...冇一次過擺哂出黎..so幾日都有...
我都想入s-gundam...唔知果度重有咩mg賣...

所以29號大家也可以去碰碰運氣...
要說平的MG應該也沒有的了...
宣傳單張只有白狼跟S Gundam...
其餘的都比出面貴至少$70以上...
還有一隻電渡渣古沒人買...
可能是質素問題吧...
這個我就不太清楚...
我多數都不會留意電渡及透明版的Gundam...

QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-1-26 08:28 PM 發表


X 2 ~

一個字 : 豪 !! ~

不是啦...
我也儲很久沒買Gundam才一次過入手...

頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2009-1-26 08:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 魔孽逆天 於 2009-1-26 08:31 PM 發表

不是啦...
我也儲很久沒買Gundam才一次過入手...

咁記得要砌呀 !! ~





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
魔孽逆天
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 34469
精華 0
積分 2
帖子 639
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-12
狀態 離線
發表於 2009-1-26 09:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2009-1-26 08:35 PM 發表


咁記得要砌呀 !! ~

放心...
我一定會砌好放上黎的...
第一隻開的就係Gundam Avalanche Exia...
今天剛噴完灰...
明天上色...
應該最快後天就可以完成了...

頂部
clam0107
二等兵
Rank: 1



UID 32680
精華 0
積分 0
帖子 51
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-9
狀態 離線
發表於 2009-1-26 11:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 魔孽逆天 於 2009-1-26 09:18 PM 發表


放心...
我一定會砌好放上黎的...
第一隻開的就係Gundam Avalanche Exia...
今天剛噴完灰...
明天上色...
應該最快後天就可以完成了...

請問知唔知開倉隻雪崩幾錢...

頂部
魔孽逆天
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 34469
精華 0
積分 2
帖子 639
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-12
狀態 離線
發表於 2009-1-26 11:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 clam0107 於 2009-1-26 11:01 PM 發表


請問知唔知開倉隻雪崩幾錢...

隻Gundam Avalanche Exia不是開倉買的...
不過是買了$189...

頂部
clam0107
二等兵
Rank: 1



UID 32680
精華 0
積分 0
帖子 51
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-9
狀態 離線
發表於 2009-1-26 11:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 魔孽逆天 於 2009-1-26 11:14 PM 發表


隻Gundam Avalanche Exia不是開倉買的...
不過是買了$189...

請問係0係邊度買...

頂部
魔孽逆天
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 34469
精華 0
積分 2
帖子 639
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-12
狀態 離線
發表於 2009-1-26 11:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 clam0107 於 2009-1-26 11:16 PM 發表


請問係0係邊度買...

粉嶺中心呀...

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2009-1-29 02:21 PM  資料  短消息  加為好友 
今天為了買女友的charming kitty較剪,再去一次敗下自己d錢
買了需要用的MG同換了一些禮品,總共花了$683

買了
MG GP01FB(無普通GP01、只有買佢) $242
MG RX-78-2 OYW $260
EX Oggo MP-02A $129(這個3算幾,真係唔錯,最衰係搵到其他EX,White Base等等)
女友既較剪 $34(比花園街還平十幾蚊)

總共花了$665
之後換了
GN Arm Type E
HG Throne Zwei(唔夠錢換另一隻HG,要補成百蚊,唔抵)
BB Gundam Exia (換佢補左$18)

以上如果以5算計
$150+$160+$175+$225+$80+$30=$820
自己用左$683-$34(女友俾返錢我)=$649

睇下會唔會想換v型電磁俠

[ 本帖最後由 ch_lycab 於 2009-1-29 04:18 PM 編輯 ]

頂部
魔孽逆天
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 34469
精華 0
積分 2
帖子 639
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-12
狀態 離線
發表於 2009-1-29 02:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2009-1-29 02:21 PM 發表
今天為了買女友的charming kitty較剪,再去一次敗下自己d錢
買了需要用的MG同換了一些禮品,總共花了$683

買了
MG GP01FB(無普通GP01、只有買佢) $242
MG RX-78-2 OYW $260
EX Ogg ...

其實那隻一年戰爭版比出面貴...

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2009-1-29 03:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 魔孽逆天 於 2009-1-29 02:51 PM 發表


其實那隻一年戰爭版比出面貴...

呢個我知道,不過配合自己可以換到既貨品,咁重平過出面添,呢個先係重點

頂部
tony11
平民
Rank: 1



UID 4590
精華 0
積分 0
帖子 13
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-13
狀態 離線
發表於 2009-1-29 04:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2009-1-29 02:21 PM 發表
今天為了買女友的charming kitty較剪,再去一次敗下自己d錢
買了需要用的MG同換了一些禮品,總共花了$683

買了
MG GP01FB(無普通GP01、只有買佢) $242
MG RX-78-2 OYW $260
EX Ogg ...

老友
仲有無白狼,S Gundam 或者其他抵o既MG買呀?

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2009-1-29 04:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 tony11 於 2009-1-29 04:16 PM 發表


老友
仲有無白狼,S Gundam 或者其他抵o既MG買呀?

白狼無嚕,s gundam我12點半去到已經俾人掃晒

頂部
tictac0518
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18442
精華 0
積分 15
帖子 1497
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-8
來自 模型及首辨世界
狀態 離線
發表於 2009-1-29 04:18 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  Yahoo!
   聽落好似好吸引.. 不過, 買咁多, 又未必會開工既~ 都係上yahoo睇睇有無平價好了~  

頂部
athrunmoon
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 17967
精華 0
積分 7
帖子 1416
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-28
狀態 離線
發表於 2009-1-29 04:47 PM  資料  短消息  加為好友 
s高達,我十二點到仲有,跟住就有成班炒家係咁掃,幾個人掃左成十盒。
好彩我都買到一部。

頂部
granzon
上尉
Rank: 3Rank: 3
處處火頭...


UID 588
精華 0
積分 12
帖子 1033
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2003-12-2
來自 香港
狀態 離線
發表於 2009-1-29 06:15 PM  資料  短消息  加為好友  添加 granzon 為MSN好友 通過MSN和 granzon 交談 ICQ 狀態
今日去完
乜都無買到...
平既mg無哂





模型愈買愈, 時間愈黎愈
頂部
魔孽逆天
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 34469
精華 0
積分 2
帖子 639
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-12
狀態 離線
發表於 2009-1-30 01:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2009-1-29 03:09 PM 發表


呢個我知道,不過配合自己可以換到既貨品,咁重平過出面添,呢個先係重點

這個的確...
最重要是換到要換的東西...
Type-E真的不錯...
可惜沒Type-D換...

QUOTE:
原帖由 tony11 於 2009-1-29 04:16 PM 發表


老友
仲有無白狼,S Gundam 或者其他抵o既MG買呀?

白狼應該肯定沒有...
25號那天用不著5分鐘就被清曬20幾盒...

QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2009-1-29 04:17 PM 發表


白狼無嚕,s gundam我12點半去到已經俾人掃晒

話說我想不到到今天還有S Gundam呢...

QUOTE:
原帖由 tictac0518 於 2009-1-29 04:18 PM 發表
   聽落好似好吸引.. 不過, 買咁多, 又未必會開工既~ 都係上yahoo睇睇有無平價好了~  

Yahoo一定有...
我今天上網看...
差不多全部賣的野都跟開倉價差不多...
最貴也貴不到$30...

QUOTE:
原帖由 granzon 於 2009-1-29 06:15 PM 發表
今日去完
乜都無買到...
平既mg無哂

今日最平應該係Walker Gallia...
如果不是今天有事做...
我也可能跑出去入返一隻呢...

頂部
tsekw
平民
Rank: 1



UID 22801
精華 0
積分 0
帖子 45
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-1
狀態 離線
發表於 2009-1-30 03:39 PM  資料  短消息  加為好友 
樓主真有米

頂部
sasaki2000
二等兵
Rank: 1


UID 1396
精華 0
積分 2
帖子 51
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-5-5
狀態 離線
發表於 2009-1-30 04:29 PM  資料  短消息  加為好友 
30 Jan 09 (Fri) -- 12:30 pm


MG 白狼 $199 x 1 (最少有10部)
1/144 Wing Gundam $30 x 1(是日特價,超多貨)
1/144 Tallgeese $25 x 1 (ok 多貨)

免費區
BB 周瑜 x 1 [$55]
1/144 00 Gundam Throne Zwei  x1 [$139]
我們這一家 匙扣 x1 [$9]
布丁狗 布袋 x1 [$13]
Simpsons File x1 [$10]
Hello Kitty 咭片套 x1 [$8]
咭盒 x2 [$20]

另外
MG S Gundam ... 見到幾盒,但俾炒家掃曬
1/100 Seed-D 紅渣 ... $95(超多貨)
1/100 Seed 天 ... $30x (超貴,但超想買)
1/144 Wing 死神 ... $? (超多貨)
PG ... 唔見有


免費區: 周倉, 張遼, BB Exia ... $55 (超多貨)

報告完畢

[ 本帖最後由 sasaki2000 於 2009-1-30 05:05 PM 編輯 ]

頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2009-1-30 05:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sasaki2000 於 2009-1-30 04:29 PM 發表
30 Jan 09 (Fri) -- 12:30 pm


MG 白狼 $199 x 1 (最少有10部)
1/144 Wing Gundam $30 x 1(是日特價,超多貨)
1/144 Tallgeese $25 x 1 (ok 多貨)

免費區
BB 周瑜 x 1 [$55]
1/144 00 Gundam Throne Zwei  x1 [$139]
我們這一家 匙扣 x1 [$9]
布丁狗 布袋 x1 [$13]
Simpsons File x1 [$10]
Hello Kitty 咭片套 x1 [$8]
咭盒 x2 [$20]

另外
MG S Gundam ... 見到幾盒,但俾炒家掃曬
1/100 Seed-D 紅渣 ... $95(超多貨)
1/100 Seed 天 ... $30x (超貴,但超想買)
1/144 Wing 死神 ... $? (超多貨)
PG ... 唔見有


免費區: 周倉, 張遼, BB Exia ... $55 (超多貨)

報告完畢

尋日去到就唔覺
今日唔得閒去就有咁多

頂部
anakin.s
二等兵
Rank: 1



UID 2165
精華 0
積分 2
帖子 85
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-22
狀態 離線
發表於 2009-1-30 06:25 PM  資料  短消息  加為好友 
冇曬exia+gn arms?

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 02:08 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver