回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 時下D年青人遇到小小錯節就去死
木頭
軍曹
Rank: 2


UID 33627
精華 0
積分 1
帖子 333
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-28
來自 '西' 九龍
狀態 離線
發表於 2009-1-9 07:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Koala_Koala 於 2009-1-9 07:39 PM 發表

Sorry, I strongly disagree.

This result is based on an incorrect assumption: 自殺死唔去既人' = 自殺死去既人
which is totally wrong.

Most of these samples are PPL who have thought to suic ...

你咁拗法一定嬴, 死人唔會出聲真係你講哂, 唔搵生人做 research 唔通問米搵死人問?

頂部
szewingyin
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16496
精華 0
積分 17
帖子 1153
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-3
狀態 離線
發表於 2009-1-9 07:46 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 szewingyin 為MSN好友 通過MSN和 szewingyin 交談


QUOTE:
原帖由 Koala_Koala 於 2009-1-9 07:39 PM 發表

Sorry, I strongly disagree.

This result is based on an incorrect assumption: 自殺死唔去既人' = 自殺死去既人
which is totally wrong.

Most of these samples are PPL who have thought to suic ...

I also doubt the accuracy of the study, but your argument isn't exactly sound either.  I think the poster was trying to say that these are people that did commit suicide, but their lives were saved (either by third party intervention or b/c they just suck at dying).





頂部
nishi
上校
Rank: 4
艦魂


UID 6014
精華 0
積分 24
帖子 4265
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-2
狀態 離線
發表於 2009-1-9 08:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 szewingyin 於 2009-1-9 07:46 PM 發表


I also doubt the accuracy of the study, but your argument isn't exactly sound either.  I think the poster was trying to say that these are people that did commit suicide, but their lives were ...

應該就是這樣, 新聞都有睇, 好多時燒燒下炭比人救番出黎死唔去, 又或者跳樓唔知點死唔去 (最離奇我記得係某男士跳樓, 結果撞中個阿伯, 個阿伯好似斷手定斷腳咁入左院, 個男人好似輕傷...)
不過抑鬱患者第一次自殺失敗, 再度自殺的機率可以說是很高...





010製作小組日誌
http://blog.roodo.com/pla010

請各位多多支持~
頂部
chung2005
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 4185
精華 0
積分 3
帖子 529
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-31
來自 阿媽個肚
狀態 離線
發表於 2009-1-9 08:34 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chung2005 為MSN好友 通過MSN和 chung2005 交談
she`s brother is my friend......

頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2009-1-9 11:51 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
我睇完呢篇新聞…覺得自己其實應該死左好耐





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2009-1-10 12:06 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 zasdfr 於 2009-1-9 04:29 PM 發表
讀毅進 >asso degree > drgree咪上到位囉.

毅進起碼有分工嘛.

邊有咁易進degree.....我讀緊ASSO,爭degree爭崩頭.....而且asso,ive的cert基本上沒甚麼用

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2009-1-10 12:08 AM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2009-1-9 23:51 發表
我睇完呢篇新聞…覺得自己其實應該死左好耐

咁清晚咪見到鬼........





頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2009-1-10 12:09 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 傻小子 於 2009-1-10 12:08 AM 發表

咁清晚咪見到鬼........

而家既我當然唔會咁做
但一年幾前既我,的確有諗過行呢一條路,因為我同死者係同一性格
性格比較沉靜…少出聲,有相熟同學,但校內朋友並不多

[ 本帖最後由 1d20 於 2009-1-10 12:12 AM 編輯 ]





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
nishi
上校
Rank: 4
艦魂


UID 6014
精華 0
積分 24
帖子 4265
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-2
狀態 離線
發表於 2009-1-10 12:14 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2009-1-10 12:06 AM 發表

邊有咁易進degree.....我讀緊ASSO,爭degree爭崩頭.....而且asso,ive的cert基本上沒甚麼用

有張asso總好過得張中五cert

我之前d中學同學, 有十個入左hkuspace既aa, 加陣全體係hku/cu既ba度讀...
佢地話, 基本上睇你有冇心既姐...因為入面有班混混噩噩唔知做咩既人

加油吧!





010製作小組日誌
http://blog.roodo.com/pla010

請各位多多支持~
頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2009-1-10 12:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nishi 於 2009-1-10 12:14 AM 發表


我之前d中學同學, 有十個入左hkuspace既aa, 加陣全體係hku/cu既ba度讀...
佢地話, 基本上睇你有冇心既姐...因為入面有班混混噩噩唔知做咩既人

加油吧!

咁我都有中7。我都是space....他們是第二年才進大學吧?聽講ba不難入,奈何我對ba沒太大興趣

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2009-1-10 12:20 AM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2009-1-10 00:09 發表

而家既我當然唔會咁做
但一年幾前既我,的確有諗過行呢一條路,因為我同死者係同一性格
性格比較沉靜…少出聲,有相熟同學,但校內朋友並不多

咁我一定死得早過你,讀書果時,
性格比較沈靜…少出聲,有相熟同學,但校內朋友並不多,
而且大部同學都唔知我叫咩名....





頂部
nishi
上校
Rank: 4
艦魂


UID 6014
精華 0
積分 24
帖子 4265
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-2
狀態 離線
發表於 2009-1-10 12:22 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2009-1-10 12:16 AM 發表

咁我都有中7。我都是space....他們是第二年才進大學吧?聽講ba不難入,奈何我對ba沒太大興趣

讀完第一年就入左去嚕...
我果時都有諗過架





010製作小組日誌
http://blog.roodo.com/pla010

請各位多多支持~
頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2009-1-10 12:23 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 傻小子 於 2009-1-10 12:20 AM 發表
咁我一定死得早過你,讀書果時,
性格比較沈靜…少出聲,有相熟同學,但校內朋友並不多,
而且大部同學都唔知我叫咩名....

連咩名都唔知,咁就真係係班中入面冇乜存在感喎





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2009-1-10 12:25 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 nishi 於 2009-1-10 12:22 AM 發表


讀完第一年就入左去嚕...
我果時都有諗過架

咁 易? =口= 多小年前?

頂部
細尖(傻小子)
上校
Rank: 4
爛尾小子


UID 13260
精華 0
積分 6
帖子 4412
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2009-1-10 12:25 AM  資料  短消息  加為好友  QQ


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2009-1-10 00:23 發表

連咩名都唔知,咁就真係係班中入面冇乜存在感喎

讀大學果時係架,讀咗成個學期,
有次成班人食飯,既然有人話唔知我叫咩名.....





頂部
nishi
上校
Rank: 4
艦魂


UID 6014
精華 0
積分 24
帖子 4265
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-2
狀態 離線
發表於 2009-1-10 12:26 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2009-1-10 12:25 AM 發表

咁 易? =口= 多小年前?

應該係前年

QUOTE:
原帖由 傻小子 於 2009-1-10 12:25 AM 發表

讀大學果時係架,讀咗成個學期,
有次成班人食飯,既然有人話唔知我叫咩名.....

放心, 我都係咁





010製作小組日誌
http://blog.roodo.com/pla010

請各位多多支持~
頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2009-1-10 12:30 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 傻小子 於 2009-1-10 12:25 AM 發表
讀大學果時係架,讀咗成個學期,
有次成班人食飯,既然有人話唔知我叫咩名.....

哦……咁只係唔多顯眼姐
我同你唔同,我係唔會同班中既同學玩埋一堆既人黎,覺得我同佢地係兩種人黎
所以唔係人地唔叫我玩埋一份,係佢地既活動同我既活動唔同,玩唔埋

QUOTE:
原帖由 nishi 於 2009-1-10 12:26 AM 發表
放心, 我都係咁

搞乜鬼呢度咁多呢類人既?





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2009-1-10 12:43 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2009-1-10 12:30 AM 發表

哦……咁只係唔多顯眼姐
我同你唔同,我係唔會同班中既同學玩埋一堆既人黎,覺得我同佢地係兩種人黎
所以唔係人地唔叫我玩埋一份,係佢地既活動同我既活動唔同,玩唔埋

搞乜鬼呢 ...

人要適應呀......三年前的我又咪係一個電車男

頂部
1d20 (TonG)
少將
Rank: 5Rank: 5


UID 6273
精華 0
積分 6
帖子 14562
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-10
狀態 離線
發表於 2009-1-10 12:48 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2009-1-10 12:43 AM 發表
人要適應呀......三年前的我又咪係一個電車男

我明白人係要因應環境而作出變化,但我覺得改變左就唔係原本既自己黎,而係變左另一個人
所以我到而家都係改變唔到





Gunpla不是自己砌的,就不是Gunpla builders,更不配有模魂
頂部
nishi
上校
Rank: 4
艦魂


UID 6014
精華 0
積分 24
帖子 4265
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2005-12-2
狀態 離線
發表於 2009-1-10 01:01 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 1d20 於 2009-1-10 12:30 AM 發表

哦……咁只係唔多顯眼姐
我同你唔同,我係唔會同班中既同學玩埋一堆既人黎,覺得我同佢地係兩種人黎
所以唔係人地唔叫我玩埋一份,係佢地既活動同我既活動唔同,玩唔埋

搞乜鬼呢 ...

我係果個上左成個學期堂都唔記得人名既人
因為記名能力極差就是了





010製作小組日誌
http://blog.roodo.com/pla010

請各位多多支持~
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 07:23 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver