回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 香港好垃圾(更改:香港教育好垃圾)
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2008-12-26 10:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gp8283123321 於 2008-12-26 09:32 PM 發表
我家下中三,三三四下要上通識,所以中三就教定先,打開書,第一頁,救救雨林( )
一D都唔關通識事,通識應該係關於世界大事例如奧巴馬
香港唧教學頁係好垃圾
小三英文教Gammer,中三重係教Gammer,所以 ...

你係咪講我呀?我係老餅!我中三果陣叫我去葯房用英文買野都一樣唔掂,甘又有咩所謂呀?我咪一樣發奮讀書,考到大學畢埋業!(果時只有2間大學乍!)香港學校D英文係垃圾,所以我大部分英文都係自學,同出黎做野同外國人溝通學的。語文唔能夠靠書,要活學的。香港大部分英語老師其實D英文都好屎,算啦,靠自己啦!

通識既意義係咩你知道嗎?我讀大學時,通識我讀過:社會學、病理醫學、邏輯學、中國文學欣賞、等等等等(其實有幾科已經霖唔起啦!),通通都係無咩啦更,其實目的都係增廣我地既學識層面。所以果 D文科仔要讀番D拒地最害怕的理科 ,我理科仔梗係要學文科啦!無話你中意讀咩至讀,你覺得唔重要就唔洗,係咩都要,明嗎?D update既時事野書本梗係跟唔切架,你有留意係好事呀!

頂部
Plata
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 16562
精華 0
積分 5
帖子 564
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-20
狀態 離線
發表於 2008-12-26 10:05 PM  資料  短消息  加為好友 
時下d中學,
越來越唔重視歷史
呢樣就珍珠都冇咁真

頂部
gp8283123321
曹長
Rank: 2


UID 29536
精華 0
積分 2
帖子 412
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-15
來自 hk
狀態 離線
發表於 2008-12-26 10:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 新人王 於 2008-12-26 10:01 PM 發表


睇你呢句就知你思想幾.........

真架,我小三教過去式,家下中三重教過去式(我果本書叫GRAMMER AND USAGE SET B)
5信可以自己體體(點至可以令你地相信我講真話呢 )

頂部
victorsky
軍曹
Rank: 2



UID 1650
精華 0
積分 7
帖子 304
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-2
狀態 離線
發表於 2008-12-26 10:05 PM  資料  短消息  加為好友 
其實你中三就識晒 GRAMMAR, 我覺得香港教育都幾成功丫

頂部
=鋼=
上校
Rank: 4


UID 16950
精華 0
積分 3
帖子 4636
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-17
來自 大天使號...
狀態 離線
發表於 2008-12-26 10:06 PM  資料  短消息  加為好友  添加 =鋼= 為MSN好友 通過MSN和 =鋼= 交談


QUOTE:
原帖由 Omegazero 於 2008-12-26 09:56 PM 發表
閣下要會考呀 至少也可以在中五時重讀
可是我們在中六時便沒有此機會了

咁講真我無話你地唔慘
下一屆(即最後一屆)會考生都真係幾慘啦= =
佢地原本有得重讀再升中六的機會無左
只係得番ive,私校,海外升讀,就業
但係我覺得讀多d書幾好呀
出黎打過工就會知道讀書定係番工辛苦d嫁啦
你唔信問下HKML入面的番工一族啦





Fujifilm Finepix X10
Canon EOS 450D
Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS
Canon EFS 18-55mm F3.5-5.6 IS
Canon EFS 55-250mm F4-5.6 IS
頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2008-12-26 10:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Omegazero 於 2008-12-26 09:47 PM 發表
說實
基本上現在香港大部分青少年都腐敗了
不知道父母工作的艱辛
只知道追隨潮流
動不動就不滿老師他們
為了玩那些online game跟瘋狂地收藏什麼yes卡而浪費金錢
難道現在的少年思想不能成熟點嗎
註:以上 ...

好同意師兄的意見,其實我地細個D學校資源十分貧乏,樣樣靠自己,
而加就咩都有,仲有人會講番轉頭!唉..................

頂部
Omegazero
軍曹
Rank: 2


UID 27945
精華 0
積分 0
帖子 322
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-2
狀態 離線
發表於 2008-12-26 10:08 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Omegazero 為MSN好友 通過MSN和 Omegazero 交談
回復 #23 gp8283123321 的帖子

學習這東西不是學完就算
如果閣下是英中 也會知道中一時數學學的跟以前沒分別
我學校英文書現在再教If那些
看上去跟以前一樣
其實大不同





一名喜歡機動戰士卻不會砌模型的新自護士兵

「歷史不管在任何時代,都是勝利者以對自己有利的角度來寫罷了。」
頂部
新人王
曹長
Rank: 2


UID 23813
精華 0
積分 0
帖子 484
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-1
狀態 離線
發表於 2008-12-26 10:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gp8283123321 於 2008-12-26 10:05 PM 發表


真架,我小三教過去式,家下中三重教過去式(我果本書叫GRAMMER AND USAGE SET B)
5信可以自己體體(點至可以令你地相信我講真話呢 )

我用過個本書,我知d內容
但grammar最緊要熟,做得多係好ge
如果小三教完之後就唔教,到中三你仲記得幾多呢?

[ 本帖最後由 新人王 於 2008-12-26 10:14 PM 編輯 ]

頂部
Omegazero
軍曹
Rank: 2


UID 27945
精華 0
積分 0
帖子 322
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-2
狀態 離線
發表於 2008-12-26 10:09 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Omegazero 為MSN好友 通過MSN和 Omegazero 交談
回復 #26 timng 的帖子

別叫我師兄
我現在才中二
95年的呀





一名喜歡機動戰士卻不會砌模型的新自護士兵

「歷史不管在任何時代,都是勝利者以對自己有利的角度來寫罷了。」
頂部
torchicegg (t君)
上尉
Rank: 3Rank: 3
第10適應者



UID 11882
精華 0
積分 6
帖子 1377
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-29
來自 瀨戶內海
狀態 離線
發表於 2008-12-26 10:10 PM  資料  短消息  加為好友  添加 torchicegg 為MSN好友 通過MSN和 torchicegg 交談
我都係中三,宜家的通識教可持續發展,問題就係連字都無解過隻,一堆不明英文彈出黎,搞到全級有180/190唔合格,雖然話係傳統名校,但盲目用英文教而唔解釋意思又有咩用,最終又係咩都唔識

頂部
gp8283123321
曹長
Rank: 2


UID 29536
精華 0
積分 2
帖子 412
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-15
來自 hk
狀態 離線
發表於 2008-12-26 10:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 timng 於 2008-12-26 10:02 PM 發表

你係咪講我呀?我係老餅!我中三果陣叫我去葯房用英文買野都一樣唔掂,甘又有咩所謂呀?我咪一樣發奮讀書,考到大學畢埋業!(果時只有2間大學乍!)香港學校D英文係垃圾,所以我大部分英文都係自學,同出黎做 ...

同意 其實如果5自學,會考時死硬

頂部
yiuyuen
二等兵
Rank: 1



UID 19748
精華 0
積分 0
帖子 65
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-10
狀態 離線
發表於 2008-12-26 10:11 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #18 ONEAL 的帖子

請問閣下對"香港好垃圾" 這話題 有何見解  
對香港 的教育有何意見
對現時的青少年有何評價 ?
亦請你講述 "那些online game腐敗青少年" 的見解

頂部
gp8283123321
曹長
Rank: 2


UID 29536
精華 0
積分 2
帖子 412
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-15
來自 hk
狀態 離線
發表於 2008-12-26 10:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 victorsky 於 2008-12-26 10:05 PM 發表
其實你中三就識晒 GRAMMAR, 我覺得香港教育都幾成功丫

串錯
!!!

頂部
victorsky
軍曹
Rank: 2



UID 1650
精華 0
積分 7
帖子 304
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-2
狀態 離線
發表於 2008-12-26 10:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 torchicegg 於 2008-12-26 10:10 PM 發表
我都係中三,宜家的通識教可持續發展,問題就係連字都無解過隻,一堆不明英文彈出黎,搞到全級有180/190唔合格,雖然話係傳統名校,但盲目用英文教而唔解釋意思又有咩用,最終又係咩都唔識

查過字典了嗎?

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2008-12-26 10:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gp8283123321 於 2008-12-26 10:12 PM 發表

串錯
!!!

係你自己串錯囉,白痴仔.....
http://hk.search.yahoo.com/searc ... mmar&fr2=sp-top

頂部
victorsky
軍曹
Rank: 2



UID 1650
精華 0
積分 7
帖子 304
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2004-6-2
狀態 離線
發表於 2008-12-26 10:15 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 新人王 於 2008-12-26 10:08 PM 發表


我用過個本書,我知d內容
但grammar最緊要熟,做得多係好ge
如果小三教完之後就唔教,到中三你仲記得幾多呢?

若然出topic 者認為小三教的past tense 跟中三教的past tense一樣
你認為他真的了解中三教的內容嗎?

頂部
Omegazero
軍曹
Rank: 2


UID 27945
精華 0
積分 0
帖子 322
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-2
狀態 離線
發表於 2008-12-26 10:17 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Omegazero 為MSN好友 通過MSN和 Omegazero 交談


QUOTE:
原帖由 yiuyuen 於 2008-12-26 10:11 PM 發表
請問閣下對"香港好垃圾" 這話題 有何見解  
對香港 的教育有何意見
對現時的青少年有何評價 ?
亦請你講述 "那些online game腐敗青少年" 的見解

閣下你是不是引錯了
如果你是對我的意見有不同意我可以在此回覆

請問閣下對"香港好垃圾" 這話題 有何見解
對香港 的教育有何意見
香港…如果是指政府方面
垃圾不垃圾我不宜評論
不過樓主指的是教育方面
教育方面對我說是成功的
可是本人認為考試制度不太好
學生都好像只是為了應付而溫習

  
對現時的青少年有何評價
亦請你講述 "那些online game腐敗青少年" 的見解
本人剛才已發表了
不同意不妨跟本人談談





一名喜歡機動戰士卻不會砌模型的新自護士兵

「歷史不管在任何時代,都是勝利者以對自己有利的角度來寫罷了。」
頂部
=鋼=
上校
Rank: 4


UID 16950
精華 0
積分 3
帖子 4636
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-17
來自 大天使號...
狀態 離線
發表於 2008-12-26 10:17 PM  資料  短消息  加為好友  添加 =鋼= 為MSN好友 通過MSN和 =鋼= 交談


QUOTE:
原帖由 torchicegg 於 2008-12-26 10:10 PM 發表
我都係中三,宜家的通識教可持續發展,問題就係連字都無解過隻,一堆不明英文彈出黎,搞到全級有180/190唔合格,雖然話係傳統名校,但盲目用英文教而唔解釋意思又有咩用,最終又係咩都唔識

由政府講有通識的第一日開始我就唔覺得通識有咩唔好
係我眼中的通識好多野都係可以吹出黎
睇多D新聞,留意多D身邊的事物
你一定會答到
以前我地都有一科叫做公民教育科
乜都無教咁制
一樣要我地考
考的完全係報紙的社評
考之前要溫的社評重厚過本字典咁制
係睇下你有冇心機溫嫁姐





Fujifilm Finepix X10
Canon EOS 450D
Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS
Canon EFS 18-55mm F3.5-5.6 IS
Canon EFS 55-250mm F4-5.6 IS
頂部
gp8283123321
曹長
Rank: 2


UID 29536
精華 0
積分 2
帖子 412
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-15
來自 hk
狀態 離線
發表於 2008-12-26 10:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yiuyuen 於 2008-12-26 10:11 PM 發表
請問閣下對"香港好垃圾" 這話題 有何見解  
對香港 的教育有何意見
對現時的青少年有何評價 ?
亦請你講述 "那些online game腐敗青少年" 的見解


頂部
新人王
曹長
Rank: 2


UID 23813
精華 0
積分 0
帖子 484
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-1
狀態 離線
發表於 2008-12-26 10:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 victorsky 於 2008-12-26 10:15 PM 發表


若然出topic 者認為小三教的past tense 跟中三教的past tense一樣
你認為他真的了解中三教的內容嗎?

其實我想知樓主今年中幾

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 10:56 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver