回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2008-12-23 11:21 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談
分唔到邊個大S邊個細S....

happy brithday 大細S





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
skwong
少校
Rank: 3Rank: 3
偶像 - 伊世谷大士


大毒梟勳章  
UID 1456
精華 2
積分 19
帖子 2638
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-30
來自 二丁目
狀態 離線
發表於 2008-12-23 11:33 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2008-12-23 11:21 AM 發表
分唔到邊個大S邊個細S....

happy brithday 大細S

thanks!!
hints : (check out our nick in here.....to know 大細S...hehe)

頂部
chestert
少佐
Rank: 4
乜都唔識...


UID 13263
精華 0
積分 7
帖子 6326
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 花丸幼稚園
狀態 離線
發表於 2008-12-23 11:34 AM  資料  短消息  加為好友 
九龍區係咪無Lab沖slide架 香港區係咪得東亞同彩六架





F
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2008-12-23 12:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chestert 於 2008-12-23 11:34 AM 發表
九龍區係咪無Lab沖slide架 香港區係咪得東亞同彩六架

香港區比較易搵都係呢兩間,士丹利街都有樓上舖沖slide,但自己就無乜幫襯過.好世界都有做.
有人推介ememory,但我吾知正確地址.
http://www.dchome.net/viewthread ... B%B7%D3%AC%DB%C0%5D





LHPP . VCR .兔
頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2008-12-23 12:52 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!
有好多係接左再轉交有得沖0既鋪做,九龍真係唔多見有自已做了

士拉都係比多個錢去多人流o既鋪穩陣,江藥水都新 d





頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2008-12-23 01:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chestert 於 2008-12-23 11:34 AM 發表
九龍區係咪無Lab沖slide架 香港區係咪得東亞同彩六架

快圖美而家冇做拿??之前佢都有自己既lab,由各分店代收/取件.價錢同灣仔中環果 D差不多,不過就不能即日取





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2008-12-23 01:12 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 明天 於 2008-12-23 01:00 PM 發表


快圖美而家冇做拿??之前佢都有自己既lab,由各分店代收/取件.價錢同灣仔中環果 D差不多,不過就不能即日取

連玩開影相0既都唔知佢仲有冇做,有我都唔夠膽比佢沖





頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2008-12-23 01:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2008-12-23 01:12 PM 發表



連玩開影相0既都唔知佢仲有冇做,有我都唔夠膽比佢沖

佢十多年前真係搞過一個專業lab架,都係用番Kodak既Q-lab system,我都幫趁過幾次,冇問題





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2008-12-23 02:29 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 明天 於 2008-12-23 01:55 PM 發表


佢十多年前真係搞過一個專業lab架,都係用番Kodak既Q-lab system,我都幫趁過幾次,冇問題

呢個我知,仲有張 Q lab label 貼係門口的,只係就算有,量唔夠的話沖藥都會影響沖出黎0既質素,slide 比菲林係藥水質素更高要求,當年師父都私底下同我講,晒相都唔好一早交比鋪做,等得都係等下午好 d

[ 本帖最後由 lastman 於 2008-12-23 02:30 PM 編輯 ]





頂部
chestert
少佐
Rank: 4
乜都唔識...


UID 13263
精華 0
積分 7
帖子 6326
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 花丸幼稚園
狀態 離線
發表於 2008-12-23 02:37 PM  資料  短消息  加為好友 
即係要過海啦 仲要兩轉
定係影多兩筒先呢





F
頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2008-12-23 02:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2008-12-23 02:29 PM 發表



呢個我知,仲有張 Q lab label 貼係門口的,只係就算有,量唔夠的話沖藥都會影響沖出黎0既質素,slide 比菲林係藥水質素更高要求,當年師父都私底下同我講,晒相都唔好一早交比鋪做,等得都係等下午好 d  ...

話晒都係大集團,總好過d細曬相舖,唔知交比邊度沖....不過果時係沙田番工,懶得去灣仔,先幫趁佢地,沖出來都冇問題,只係要等兩日...而家我諗佢地應該冇做了,都冇咩人影slide又會交比佢地....
曬相,未有什麼魔術手時,街d曬相舖質素真係好參差....夠瞻死我影條囡囡,曬出黎d皮膚係紫色都交貨...





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2008-12-23 02:53 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 明天 於 2008-12-23 02:39 PM 發表


話晒都係大集團,總好過d細曬相舖,唔知交比邊度沖....不過果時係沙田番工,懶得去灣仔,先幫趁佢地,沖出來都冇問題,只係要等兩日...而家我諗佢地應該冇做了,都冇咩人影slide又會交比佢地....
曬相,未有什麼魔 ...

佢地應該無做好耐,連黑白都應該無了,菲林出相都少左好多,以前行過會見到 d 菲林掛起晒等晒,宜家有十條八條算多
反而電腦就多左幾部比客選相


個時影囡囡好慘,你影得幾好都唔夠晒相0個個黎,佢真係魔術手一隻手指就可以搞鍋你 d 心血,仲要次次唔同個下死

[ 本帖最後由 lastman 於 2008-12-23 02:55 PM 編輯 ]





頂部
heison阿熙
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18567
精華 1
積分 17
帖子 1335
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-11
來自 九把刀小隊
狀態 離線
發表於 2008-12-23 10:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2008-12-23 02:39 PM 發表


話晒都係大集團,總好過d細曬相舖,唔知交比邊度沖....不過果時係沙田番工,懶得去灣仔,先幫趁佢地,沖出來都冇問題,只係要等兩日...而家我諗佢地應該冇做了,都冇咩人影slide又會交比佢地....
曬相,未有什麼魔 ...

咪好似中左毒  好攪笑





http://2d-gate.org/thread-5807-1-1.html#.VTz06PCxDWt
頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2008-12-23 11:24 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 heisonson 於 2008-12-23 10:19 PM 發表

咪好似中左毒  好攪笑

唉,只怪曬相果條友一d攝影常識都冇,不過果次我係用d冷門既菲林,唔係普通既"金"菲林,...佢又照用番果個filter setting....
另外有次係快圖其中一分店,果時咪興話你影得唔好既相會唔同你曬,等你慳番d錢,......
點知有次我影d酒會,現場環境係黑蚊蚊好有mood果隻,條女以為我影野under左,冇幫我出到....





頂部
chestert
少佐
Rank: 4
乜都唔識...


UID 13263
精華 0
積分 7
帖子 6326
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 花丸幼稚園
狀態 離線
發表於 2008-12-24 12:08 AM  資料  短消息  加為好友 





F
頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2008-12-24 01:06 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!
超正     但係好多唔係普通人可以影到





頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2008-12-24 01:33 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chestert 於 2008-12-24 12:08 AM 發表


2008 in photographs

http://www.boston.com/bigpicture ... _photographs_p.html
http://www.boston.com/bigpicture ... aphs_part_2_of.html
http:/ ...

good!!!!





頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2008-12-24 08:42 AM  資料  短消息  加為好友 
聽日11點30分係荃灣食野跟住殺上去圓玄學院, 大家嘔唔嘔茄





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
raymondshe (新手上路)
大佐
Rank: 5Rank: 5


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1327
精華 16
積分 62
帖子 10420
成品數目 62 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
狀態 離線
發表於 2008-12-24 09:32 AM  資料  短消息  加為好友 
Merry Chirstmas,d相好似唔多中蕉=.=








或者我再重申一次,科林係一個公開留言o既地方,任何回覆不代表全網站會員.
I will now recap in English...
頂部
紅色惡夢
少佐
Rank: 4
長期六點半


熱讚榜勳章  
UID 1975
精華 6
積分 34
帖子 7962
成品數目 34 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-11
來自 量地星
狀態 離線
發表於 2008-12-24 09:47 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 raymondshe 於 2008-12-24 09:32 AM 發表
Merry Chirstmas,d相好似唔多中蕉=.=




918





沒有新意,技術尚何! 哈哈哈!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 12:56 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver