回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 機動戰士00 第二季 第11話劇透+圖透+News+字幕版在線"(不喜勿入)
史提芬
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 31986
精華 0
積分 26
帖子 1829
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-28
狀態 離線
發表於 2008-12-14 10:12 PM  資料  短消息  加為好友  添加 史提芬 為MSN好友 通過MSN和 史提芬 交談


QUOTE:
原帖由 L.EGEND 於 2008-12-14 09:11 PM 發表

我有個fd覺得,或姐佢自己都唔知佢同變革者有聯繫
亦即係,佢根本唔知自己做左內鬼......

同感
a-laws個人感應果時
天人果個好似呆左咁 隻眼又冇變 好似自己都唔知做緊咩咁

阿雷第2人格 會唔會要00開左trans-am先會出現呢
00熄左trans-am之後 阿雷都唔知發生咩事

頂部
L.EGEND
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15761
精華 0
積分 11
帖子 1346
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-21
狀態 離線
發表於 2008-12-14 10:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 steven_ynwa 於 2008-12-14 10:12 PM 發表

同感
a-laws個人感應果時
天人果個好似呆左咁 隻眼又冇變 好似自己都唔知做緊咩咁

阿雷第2人格 會唔會要00開左trans-am先會出現呢
00熄左trans-am之後 阿雷都唔知發生咩事

應該唔係吧...
係瑪莉的腦量子波引發阿雷的腦量子波,才喚醒返哈雷人格的...
00幾時開始變左由腦量子波主宰劇情的?!

頂部
大魔-DOM
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12899
精華 0
積分 2
帖子 802
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-30
狀態 離線
發表於 2008-12-14 10:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 L.EGEND 於 2008-12-14 10:18 PM 發表

應該唔係吧...
係瑪莉的腦量子波引發阿雷的腦量子波,才喚醒返哈雷人格的...
00幾時開始變左由腦量子波主宰劇情的?!

岩岩開始

頂部
史提芬
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 31986
精華 0
積分 26
帖子 1829
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2008-9-28
狀態 離線
發表於 2008-12-14 10:21 PM  資料  短消息  加為好友  添加 史提芬 為MSN好友 通過MSN和 史提芬 交談


QUOTE:
原帖由 L.EGEND 於 2008-12-14 10:18 PM 發表

應該唔係吧...
係瑪莉的腦量子波引發阿雷的腦量子波,才喚醒返哈雷人格的...
00幾時開始變左由腦量子波主宰劇情的?!

但係瑪莉都好似係因為00開trans-am 腦量子波好似強左咁 感應到上校有事wo~

頂部
william34
曹長
Rank: 2



UID 19491
精華 0
積分 1
帖子 422
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-3
來自 TKO
狀態 離線
發表於 2008-12-14 10:46 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #64 steven_ynwa 的帖子

可能咁岩姐

頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2008-12-14 10:55 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!
有理由相信融合到300%時係會有腦量子波產生,因為哈利話有大量腦量子波湧到,應該係OO,唔係佢老婆,咁可以召喚哈利路亞啦!!!!
沙慈好過哈姆太郎啦,哈姆太郎會嘔血,
剎那o個D 好似唔會流血咁,電極都唔死,
又一隻小強,希羅二世,駕駛技術就....

[ 本帖最後由 danielng683 於 2008-12-14 10:57 PM 編輯 ]





荒廢了模技....
頂部
JoeLai2005
少校
Rank: 3Rank: 3
みおは& ...


UID 5308
精華 0
積分 15
帖子 2143
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-7
來自 世界上某一角落
狀態 離線
發表於 2008-12-14 11:00 PM  資料  短消息  加為好友  添加 JoeLai2005 為MSN好友 通過MSN和 JoeLai2005 交談
本日のまとめ

     どうしてここにいるんだ!
  どうしてここにいるのよ! 
                      俺がガンダムだ
  ○            ○   ○
  | ̄             ̄|   | ̄
   ̄|            | ̄    ̄|





かがみん=兄貴の嫁w
萌え萌え キュン
sd AC1:中村悠一
sd AC2:好球福利蛋
頂部
eddyor
軍曹
Rank: 2


UID 8110
精華 0
積分 2
帖子 324
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-6
狀態 離線
發表於 2008-12-14 11:36 PM  資料  短消息  加為好友 
3:42好似見到GN-Archer個頭(吉母頭?)

頂部
CY.Heart
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 19061
精華 0
積分 9
帖子 2488
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
狀態 離線
發表於 2008-12-15 12:10 AM  資料  短消息  加為好友 
龜速爬完
只能說..
勇者王式合體!!很熱血!!!ガガガガガガガガガガ!!!!
沙茲很慘XD

不過GN粒子解放就能提升腦量子波交流這有點金手指....
果然編劇說什麼都行=_=

[ 本帖最後由 田心不正 於 2008-12-15 12:14 AM 編輯 ]

頂部
meow
軍曹
Rank: 2


UID 1110
精華 0
積分 0
帖子 342
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-30
狀態 離線
發表於 2008-12-15 02:54 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MSZ-010 於 2008-12-14 04:36 PM 發表
見到e兩張柤令我諗番起第1集既exia

呢個似係eva2號機出場個幕wor

頂部
meow
軍曹
Rank: 2


UID 1110
精華 0
積分 0
帖子 342
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-30
狀態 離線
發表於 2008-12-15 02:59 AM  資料  短消息  加為好友 
個gn粒子個感覺有d似zz時代嘉尾牛用nt力同全世界人講野咁..

頂部
meow
軍曹
Rank: 2


UID 1110
精華 0
積分 0
帖子 342
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-30
狀態 離線
發表於 2008-12-15 03:16 AM  資料  短消息  加為好友 
其實有冇人覺得今集d畫畫得好差?..d人同機都走曬樣.
http://i158.photobucket.com/albu ... son2111280x72-1.jpg

頂部
meow
軍曹
Rank: 2


UID 1110
精華 0
積分 0
帖子 342
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-30
狀態 離線
發表於 2008-12-15 03:20 AM  資料  短消息  加為好友 
sorry再出多個post..
00最後gn粒子個度真係諗起好似eva埋尾初號機開翼個度
全世界人唔知咩事咁突然有曬感應之後就死曬

感覺上個gn粒子有d邪惡,唔通粒子同根除戰爭,全世界統一有關??

頂部
lcykl2000
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 31275
精華 0
積分 4
帖子 1106
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-25
狀態 離線
發表於 2008-12-15 05:37 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 meow 於 2008-12-15 03:16 AM 發表
其實有冇人覺得今集d畫畫得好差?..d人同機都走曬樣.

哈哈,
可能都剛好呢一張姐





冇時間砌模型喇...
頂部
szewingyin
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16496
精華 0
積分 17
帖子 1153
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-3
狀態 離線
發表於 2008-12-15 09:01 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 szewingyin 為MSN好友 通過MSN和 szewingyin 交談


QUOTE:
原帖由 eddyor 於 2008-12-14 11:36 PM 發表
3:42好似見到GN-Archer個頭(吉母頭?)

  我都見到 好似吉母頭...

[ 本帖最後由 szewingyin 於 2008-12-15 09:03 AM 編輯 ]



查看積分策略說明
附件
2008-12-15 09:03 AM
gn-archer.jpg (35.81 KB)
 
頂部
sam1026
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 11678
精華 0
積分 0
帖子 608
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-13
狀態 離線
發表於 2008-12-15 10:55 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lcykl2000 於 2008-12-15 05:37 AM 發表

哈哈,
可能都剛好呢一張姐

呢張又點解釋



查看積分策略說明
附件
2008-12-15 10:55 AM
1229244204867.jpg (82.05 KB)
 
頂部
絲干比奧
軍曹
Rank: 2


UID 25823
精華 0
積分 4
帖子 381
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-7
狀態 離線
發表於 2008-12-15 12:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 天道寺總司郎 於 2008-12-14 04:38 PM 發表


同感- -我覺得根本係水島玩野...

我諗佢想令到exia當初用布蓋身合格化 , 有實際作用

頂部
szewingyin
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16496
精華 0
積分 17
帖子 1153
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-3
狀態 離線
發表於 2008-12-15 12:14 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 szewingyin 為MSN好友 通過MSN和 szewingyin 交談


QUOTE:
原帖由 Scropio 於 2008-12-15 12:03 PM 發表

我諗佢想令到exia當初用布蓋身合格化 , 有實際作用

UC都有... Crossbone時代

頂部
MSZ-010
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18850
精華 0
積分 0
帖子 1613
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
來自 CB
狀態 離線
發表於 2008-12-15 12:39 PM  資料  短消息  加為好友 





俺がガンダムだ!
頂部
josephfreedom
上校
Rank: 4


UID 15255
精華 0
積分 29
帖子 5572
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-24
狀態 離線
發表於 2008-12-15 03:39 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4 peterkeroppi 的帖子

GN粒子三倍平方化產生既量子有類似超兵腦量子波加強版既功效,令人係一定範圍內感應存大幅增加(目前睇應該係同思念既人之間既感應),光頭佬可能想用呢個功能增加人類之間既了解去建設和諧社會掛

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 05:18 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver