回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 平,貴噴槍分別在那?
舊渣古
曹長
Rank: 2



UID 20852
精華 0
積分 0
帖子 467
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-4
狀態 離線
發表於 2008-11-16 05:57 PM  資料  短消息  加為好友 
平,貴噴槍分別在那?

另外,我支噴槍應該係塞左,雖然有油出,但必需要高氣壓先出到,基本簡單講就係硬谷,
而且扳手,油門位[總之係噴壺打後,平時唔應有油既地方],都發現侵晒油,大概係唔知邊到塞住谷返轉頭既結果.
我曾經成支野打晒用THINNER沖同浸,不過都係整唔返,所以想問各位師位點樣判斷支野係咪壞左,點為止無得整
如果要買過支,市面既平,貴分野係邊呢
多謝各位

頂部
jackie1297
壹等兵
Rank: 1


UID 9458
精華 0
積分 0
帖子 157
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-26
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2008-11-16 06:13 PM  資料  短消息  加為好友 
不是貴嘢一定好,視乎牌子是否專業。
如 IWATA, OLYMPOS 和 BEDGER 就是專業出產噴鎗的品牌,比較可靠。

頂部
模型怪
少佐
Rank: 4
MG決定中


UID 14823
精華 0
積分 14
帖子 6456
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-9
來自 模型星
狀態 離線
發表於 2008-11-16 06:34 PM  資料  短消息  加為好友 
其實睇你點用啦~如果下下洗筆都好求其, 就平同貴都死啦, 如果錫住用支支都一樣~





果頭放左模型, 而家又開始入返模型~果然係 模型怪
別人笑我砌模型一舊舊, 我笑別人看不穿
頂部
斷線寬頻
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18378
精華 0
積分 6
帖子 567
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-6
狀態 離線
發表於 2008-11-16 06:48 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 舊渣古 於 2008-11-16 05:57 PM 發表
另外,我支噴槍應該係塞左,雖然有油出,但必需要高氣壓先出到,基本簡單講就係硬谷,
而且扳手,油門位[總之係噴壺打後,平時唔應有油既地方],都發現侵晒油,大概係唔知邊到塞住谷返轉頭既結果.
我曾經成支野打晒用T ...

支野唔係就咁浸就ok
要抹
一係可能你支針頭彎左
通常你用完之後一定要成支拆開黎洗同抹
最緊要係洗好支針





http://hk.myblog.yahoo.com/wing200000hk
我個blog呀~我既成品將會係哂上面架啦!!
頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2008-11-16 06:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 舊渣古 於 2008-11-16 05:57 PM 發表
另外,我支噴槍應該係塞左,雖然有油出,但必需要高氣壓先出到,基本簡單講就係硬谷,
而且扳手,油門位[總之係噴壺打後,平時唔應有油既地方],都發現侵晒油,大概係唔知邊到塞住谷返轉頭既結果.
我曾經成支野打晒用T ...

有無拆開內咀用針通通 ? 呢部份積積埋埋可以好大粒"塵" , 直接影响功能 , 情况好似你以上所講

噴壺打後侵晒油 , 可能因為噴壺打後嘅O RING已經無左/爛左 , 導致滲漏





" 前人功夫好 , 後人理論高 "
頂部
舊渣古
曹長
Rank: 2



UID 20852
精華 0
積分 0
帖子 467
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-4
狀態 離線
發表於 2008-11-16 07:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 jackie1297 於 2008-11-16 06:13 PM 發表
不是貴嘢一定好,視乎牌子是否專業。
如 IWATA, OLYMPOS 和 BEDGER 就是專業出產噴鎗的品牌,比較可靠。

請問師可靠意思係 唔易壞?
其實小弟搞唔清楚,因為佢又唔係電子野,又唔係高損耗性機械部件,諗唔明點樣壞,當然其他部件直頭爛左就唔同講法啦

頂部
舊渣古
曹長
Rank: 2



UID 20852
精華 0
積分 0
帖子 467
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-4
狀態 離線
發表於 2008-11-16 07:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2008-11-16 06:34 PM 發表
其實睇你點用啦~如果下下洗筆都好求其, 就平同貴都死啦, 如果錫住用支支都一樣~

我次次都有洗嫁,落thinner噴到冇晒為止加谷槍,噴到清晒

頂部
斷線寬頻
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18378
精華 0
積分 6
帖子 567
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-6
狀態 離線
發表於 2008-11-16 07:31 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 舊渣古 於 2008-11-16 07:30 PM 發表

我次次都有洗嫁,落thinner噴到冇晒為止加谷槍,噴到清晒

之後要拆支針出黎囉tinner抹
再拆槍咀搵tinner浸完再抹





http://hk.myblog.yahoo.com/wing200000hk
我個blog呀~我既成品將會係哂上面架啦!!
頂部
舊渣古
曹長
Rank: 2



UID 20852
精華 0
積分 0
帖子 467
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-4
狀態 離線
發表於 2008-11-16 07:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 斷線寬頻 於 2008-11-16 06:48 PM 發表

支野唔係就咁浸就ok
要抹
一係可能你支針頭彎左
通常你用完之後一定要成支拆開黎洗同抹
最緊要係洗好支針

平時我唔係浸嫁,係而家出左問題我先拆晒佢黎浸,
係浸之前我已經係拆晒晒每樣野抺過晒,組裝後都搞唔掂先浸
針頭我睇過冇事,而且冇跌過冇撞過,每次裝針頭我都驚撞到所以特別好小心裝

頂部
舊渣古
曹長
Rank: 2



UID 20852
精華 0
積分 0
帖子 467
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-4
狀態 離線
發表於 2008-11-16 07:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 frankie 於 2008-11-16 06:50 PM 發表


有無拆開內咀用針通通 ? 呢部份積積埋埋可以好大粒"塵" , 直接影响功能 , 情况好似你以上所講

噴壺打後侵晒油 , 可能因為噴壺打後嘅O RING已經無左/爛左 , 導致滲漏

咁我真係要再睇睇先,不過要買過支既成數都好高,加上我用緊哩支其實台灣平野黎,
但係希望都救得返用黎噴灰

頂部
斷線寬頻
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18378
精華 0
積分 6
帖子 567
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-6
狀態 離線
發表於 2008-11-16 07:45 PM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!


QUOTE:
原帖由 舊渣古 於 2008-11-16 07:36 PM 發表

咁我真係要再睇睇先,不過要買過支既成數都好高,加上我用緊哩支其實台灣平野黎,
但係希望都救得返用黎噴灰

你個支幾大口徑呀-.-
囉黎噴灰-.-?
唔怪得你話噴唔到囉-.-





http://hk.myblog.yahoo.com/wing200000hk
我個blog呀~我既成品將會係哂上面架啦!!
頂部
轟羽
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 27726
精華 0
積分 0
帖子 1260
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-28
狀態 離線
發表於 2008-11-16 07:48 PM  資料  短消息  加為好友  添加 轟羽 為MSN好友 通過MSN和 轟羽 交談
禁點樣清槍先算乾淨
獲獲用mr colour 洗筆好肉痛

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2008-11-16 08:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 轟羽 於 2008-11-16 07:48 PM 發表
禁點樣清槍先算乾淨
獲獲用mr colour 洗筆好肉痛

咁多年我都係用五金舖天拿水 , 比GUNXE THINNER 平好多同洗得乾淨好多....
用天拿水噴 , 再按住喷咀噴(做成逆流), 反覆做.....
拆枝針出黎抹....重覆以上
用紙或綿花棒抹噴咀,油柸

用到一兩個月倒, 拆開成枝大洗噴筆用天拿水浸( O RING 除外)





" 前人功夫好 , 後人理論高 "
頂部
舊渣古
曹長
Rank: 2



UID 20852
精華 0
積分 0
帖子 467
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-4
狀態 離線
發表於 2008-11-16 08:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 斷線寬頻 於 2008-11-16 07:45 PM 發表

你個支幾大口徑呀-.-
囉黎噴灰-.-?
唔怪得你話噴唔到囉-.-

係T記買既KENJI DH-115, 0.3  唔通我搞錯左
之前我噴左幾次都冇事喎

頂部
轟羽
上尉
Rank: 3Rank: 3



UID 27726
精華 0
積分 0
帖子 1260
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-28
狀態 離線
發表於 2008-11-16 08:45 PM  資料  短消息  加為好友  添加 轟羽 為MSN好友 通過MSN和 轟羽 交談


QUOTE:
原帖由 frankie 於 2008-11-16 08:23 PM 發表


咁多年我都係用五金舖天拿水 , 比GUNXE THINNER 平好多同洗得乾淨好多....
用天拿水噴 , 再按住喷咀噴(做成逆流), 反覆做.....
拆枝針出黎抹....重覆以上
用紙或綿花棒抹噴咀,油柸

用到一兩個月 ...

浸落天拿水 好似聽過邊樹話唔好禁做 難道我聽錯

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2008-11-16 08:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 轟羽 於 2008-11-16 08:45 PM 發表

浸落天拿水 好似聽過邊樹話唔好禁做 難道我聽錯

O RING 就唔好浸
金屬PARTS一定無問題, 就算用脫油水一樣無問題

[ 本帖最後由 frankie 於 2008-11-16 08:57 PM 編輯 ]





" 前人功夫好 , 後人理論高 "
頂部
osso
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2991
精華 0
積分 28
帖子 727
成品數目 28 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2008-11-16 09:01 PM  資料  短消息  加為好友 
我用過KENJI同埋GSI的...2支都係0.3
其中1個分別就係GSI的容易洗好多吧
靠谷槍都洗到7~8成 
入盒前抹一抹支針就掂晒

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 03:22 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver