回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] 澳門之惡夢--長谷見昌泓91年澳門R32(賽馬壓後落場)(p.15)
hl_0521
上校
Rank: 4


UID 16655
精華 0
積分 3
帖子 5898
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-23
來自 香港、九龍、新界
狀態 離線
發表於 2008-11-9 12:19 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #220 lailo 的帖子

你呢架係咪老翻黎架





車迷【 圖片交流、分享區 】歡迎大家在此分享各類有關汽車圖片
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-9 01:11 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2008-11-9 00:19 發表
你呢架係咪老翻黎架

呢架野係... 係group a唔搞得之後, d a組車就放左去jgtc度鬥, 因為jgtc既賽例對車身比較寬鬆, 所以就出左幾架呢d咁既車... 當時仲有calsonic花既... 不過呢堆車鬥左兩年唔夠就比阿成龍大哥買左去拍霹靂火... 炒晒~~ 跟住d車隊就出r33......

頂部
ngcheukwai
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15931
精華 0
積分 3
帖子 1888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-29
來自 GEM
狀態 離線
發表於 2008-11-9 02:15 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #222 lailo 的帖子

原來霹靂火個d車就係依d

頂部
skywoo1105
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 19598
精華 0
積分 0
帖子 990
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-6
狀態 離線
發表於 2008-11-9 04:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lailo 於 2008-11-8 04:08 AM 發表



嘩~~ 呢架正~~ 仲有冇多d呢架野既相呀~ please sir, i want some more~

oliver twist...你勾起左我學校個音樂劇





[url=http://i273.photobucket.com/albums/jj214/skywoo1105/banner.jpg]http://i273.photobucket.com/albums/jj214/skywoo1105/banner.jpg[/url]
頂部
ngcheukwai
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15931
精華 0
積分 3
帖子 1888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-29
來自 GEM
狀態 離線
發表於 2008-11-9 04:21 PM  資料  短消息  加為好友 
冇冇可以講俾我聽~紅色圈圈住個個藍危箱係咩黎?



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
hl_0521
上校
Rank: 4


UID 16655
精華 0
積分 3
帖子 5898
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-23
來自 香港、九龍、新界
狀態 離線
發表於 2008-11-9 06:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lailo 於 2008-11-9 01:11 發表


呢架野係... 係group a唔搞得之後, d a組車就放左去jgtc度鬥, 因為jgtc既賽例對車身比較寬鬆, 所以就出左幾架呢d咁既車... 當時仲有calsonic花既... 不過呢堆車鬥左兩年唔夠就比阿成龍大哥買左去拍霹靂火.. ...

哦,原來係咁樣,唔怪得好面善啦





車迷【 圖片交流、分享區 】歡迎大家在此分享各類有關汽車圖片
頂部
winstonm3bmw
上校
Rank: 4


UID 7071
精華 1
積分 9
帖子 5687
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 Kowloon
狀態 離線
發表於 2008-11-9 06:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ngcheukwai 於 2008-11-9 04:21 PM 發表
冇冇可以講俾我聽~紅色圈圈住個個藍危箱係咩黎?

Cool shirt 用的冰箱

頂部
ngcheukwai
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15931
精華 0
積分 3
帖子 1888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-29
來自 GEM
狀態 離線
發表於 2008-11-9 09:37 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #227 winstonm3bmw 的帖子

Cool shirt?咩黎嫁?用黎做咩?有冇相睇睇

頂部
jslin362
軍曹
Rank: 2


UID 26248
精華 0
積分 1
帖子 349
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-21
來自 North Point, Hong Kong.
狀態 離線
發表於 2008-11-10 12:16 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #198 ngcheukwai 的帖子

  Many request !!!

So, please give me more time to prepare !! I will go to Macau in this week. So, may be next week I will post to you !! OK !!

頂部
jslin362
軍曹
Rank: 2


UID 26248
精華 0
積分 1
帖子 349
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-21
來自 North Point, Hong Kong.
狀態 離線
發表於 2008-11-10 01:18 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #228 ngcheukwai 的帖子

Laboratory tests have demonstrated that keeping the core body temperature stable will result in quicker reactions, fewer mistakes, and reduced heart rate. Active cooling systems, especially water cooled shirt systems, are the most effective, comfortable, and controllable way to keep drivers from dangerous overheating.

COOL SHIRT driver cooling systems offer many advantages over competing water-cooling systems: the best cooler, the safest quick-release fittings, and the only shirts which will not interfere with your shoulder harnesses or HANS device!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
ngcheukwai
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15931
精華 0
積分 3
帖子 1888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-29
來自 GEM
狀態 離線
發表於 2008-11-10 02:22 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #230 jslin362 的帖子

個個箱係唔係普通個d行李雪櫃咁樣?
有冇相睇睇?

頂部
winstonm3bmw
上校
Rank: 4


UID 7071
精華 1
積分 9
帖子 5687
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 Kowloon
狀態 離線
發表於 2008-11-10 08:02 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ngcheukwai 於 2008-11-10 02:22 PM 發表
個個箱係唔係普通個d行李雪櫃咁樣?
有冇相睇睇?

Please see below and you will know the answer. However, I found you have a big problem. If you are interested in something, why don't you search the information by yourself first?? Your attitude is just asking , asking and asking. Don't be lazy

http://hk.youtube.com/watch?v=DDoHMFWiuys

頂部
hl_0521
上校
Rank: 4


UID 16655
精華 0
積分 3
帖子 5898
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-23
來自 香港、九龍、新界
狀態 離線
發表於 2008-11-10 08:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2008-11-10 20:02 發表


Please see below and you will know the answer. However, I found you have a big problem. If you are interested in something, why don't you search the information by yourself first?? Your attit ...

lazybones





車迷【 圖片交流、分享區 】歡迎大家在此分享各類有關汽車圖片
頂部
ngcheukwai
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 15931
精華 0
積分 3
帖子 1888
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2006-11-29
來自 GEM
狀態 離線
發表於 2008-11-10 10:32 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #232 winstonm3bmw 的帖子

都唔知打咩關鍵字?

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-11 12:38 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 ngcheukwai 於 2008-11-9 14:15 發表
原來霹靂火個d車就係依d

呢套野真係睇到我對眼起晒"霹靂火".... winston兄唔知記唔記得果一幕慘劇... 一架唔知咩車(好似係silvia)反轉壓住左架autotech m3...............

QUOTE:
原帖由 skywoo1105 於 2008-11-9 16:02 發表

oliver twist...你勾起左我學校個音樂劇

咦, 原來有讀過下書既wor... 唔係淨番學既wor~~

QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2008-11-9 18:46 發表


哦,原來係咁樣,唔怪得好面善啦

鞏有冇呢架野既相先得架~ 搵極都搵唔到......

頂部
winstonm3bmw
上校
Rank: 4


UID 7071
精華 1
積分 9
帖子 5687
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-7
來自 Kowloon
狀態 離線
發表於 2008-11-11 06:26 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lailo 於 2008-11-11 12:38 AM 發表


呢套野真係睇到我對眼起晒"霹靂火".... winston兄唔知記唔記得果一幕慘劇... 一架唔知咩車(好似係silvia)反轉壓住左架autotech m3...............



咦, 原來有讀過下書既wor... 唔係淨番學既wor~~

...

­個幕簡直超低能、完全無Sense、知不知係邉個的傑作??答案係陳勳奇度出来。又有無発覚最初黒夜飛車(GTO 追 Skyline R32)個段比較有真実感?? 完全不同Feel,其実最初"霹靂火的汽車場面係由叧一位負責(個名我記不起)、黒夜飛車個段就係他Handle、後来陳勳奇同成龍講前面個位仁兄唔掂、話自己先掂、叫成龍交比他造、結果係点??看看最後個段仙台賽車場就知、陳勳奇真係無料兼白痴。

頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-11 02:21 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2008-11-11 06:26 發表


­個幕簡直超低能、完全無Sense、知不知係邉個的傑作??答案係陳勳奇度出来。又有無発覚最初黒夜飛車(GTO 追 Skyline R32)個段比較有真実 ...

之前果場... 其實都有d問題... 因為.. 係fto追gtr.... 老實講... 點追.....?? 不過撇開真車既問題, 睇就係好睇d既果場, 起碼唔會無啦啦有架車出彎給4.... 尾場乜原來係陳勳奇度?? 唔怪得成場車都好似係度搞爛gag咁..... 真係9唔搭8得緊要.....

頂部
hl_0521
上校
Rank: 4


UID 16655
精華 0
積分 3
帖子 5898
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-23
來自 香港、九龍、新界
狀態 離線
發表於 2008-11-11 05:59 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #235 lailo 的帖子

你自已都話搵極都搵唔到,咁我咪又係一樣





車迷【 圖片交流、分享區 】歡迎大家在此分享各類有關汽車圖片
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-11-11 06:11 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 hl_0521 於 2008-11-11 17:59 發表
你自已都話搵極都搵唔到,咁我咪又係一樣

唔知你有冇收埋d架嘛~~

頂部
hl_0521
上校
Rank: 4


UID 16655
精華 0
積分 3
帖子 5898
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-23
來自 香港、九龍、新界
狀態 離線
發表於 2008-11-11 06:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lailo 於 2008-11-11 18:11 發表


唔知你有冇收埋d架嘛~~

梗係冇啦,呢啲相收埋又唔值錢,你估二奶咩





車迷【 圖片交流、分享區 】歡迎大家在此分享各類有關汽車圖片
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 01:15 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver