回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] EXIA Plus TDS(000 gundam) (14.11.2008 @ #35)
terrence6
平民
Rank: 1


UID 31383
精華 0
積分 0
帖子 46
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2008-11-8 10:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 玩膠 於 2008-11-8 09:58 PM 發表
我都好差
不過你整模型係為左d乜呢?
我就為樂趣,不論完成品幾差都好...都覺得好開心

死啦...我無咩特別原因
喜歡就整
不喜歡就放在一邊不整
但又會成日買新野

QUOTE:
原帖由 eddiechan5 於 2008-11-8 09:58 PM 發表
加厚左睇落去好似好怪...

個人喜好啦~

我係接受唔到佢同肩部中間分得太開先加厚o者

[ 本帖最後由 terrence6 於 2008-11-8 10:07 PM 編輯 ]

頂部
玩膠
壹等兵
Rank: 1



UID 30326
精華 0
積分 0
帖子 157
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-5
狀態 離線
發表於 2008-11-8 10:04 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #21 terrence6 的帖子

咁多錢買新野
我呢d窮人只可以玩廿零蚊既模型

[ 本帖最後由 玩膠 於 2008-11-8 10:07 PM 編輯 ]

頂部
terrence6
平民
Rank: 1


UID 31383
精華 0
積分 0
帖子 46
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2008-11-8 10:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 玩膠 於 2008-11-8 10:04 PM 發表
咁多錢買新野

又唔係貴.好過去飲酒同食煙先啦
不過我樣樣都衰齊晒

睇完本hobby~膝頭想改到好似 00 7劍個膝頭咁

頂部
DayNight
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 29947
精華 0
積分 2
帖子 638
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-27
狀態 離線
發表於 2008-11-8 10:07 PM  資料  短消息  加為好友 
創意度可以問鼎 09 電擊 @_@
好期待你既完成品





嗚 ~
EWAC ZACK 都出得 HGUC 點解 HAMMA-HAMMA 唔出 T__T
頂部
玩膠
壹等兵
Rank: 1



UID 30326
精華 0
積分 0
帖子 157
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-5
狀態 離線
發表於 2008-11-8 10:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 terrence6 於 2008-11-8 10:07 PM 發表

又唔係貴.好過去飲酒同食煙先啦
不過我樣樣都衰齊晒

睇完本hobby~膝頭想改到好似 00 7劍個膝頭咁

食煙,飲酒..正常呀
適可"疑"止咪得lor

頂部
terrence6
平民
Rank: 1


UID 31383
精華 0
積分 0
帖子 46
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2008-11-8 10:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 DayNight 於 2008-11-8 10:07 PM 發表
創意度可以問鼎 09 電擊 @_@
好期待你既完成品

師傅唔好咁講

基本功都未做得好既我,
空具創意無用架

早知早d學噴油~以前齋啪得太多
而家成為噴油苦手

頂部
terrence6
平民
Rank: 1


UID 31383
精華 0
積分 0
帖子 46
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2008-11-8 10:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 玩膠 於 2008-11-8 10:09 PM 發表

食煙,飲酒..正常呀
適可"疑"止咪得lor

資不抵債

模型債

一屋都係d十幾年前既1/144
g 啊 g-unit啊 w啊 08小隊.....

我未整好就出新的同款hg的了-口-

頂部
玩膠
壹等兵
Rank: 1



UID 30326
精華 0
積分 0
帖子 157
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-5
狀態 離線
發表於 2008-11-8 10:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 terrence6 於 2008-11-8 10:12 PM 發表

資不抵債

模型債

一屋都係d十幾年前既1/144
g 啊 g-unit啊 w啊 08小隊.....

我未整好就出新的同款hg的了-口-

唔要記住俾我

頂部
terrence6
平民
Rank: 1


UID 31383
精華 0
積分 0
帖子 46
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2008-11-9 04:11 AM  資料  短消息  加為好友 
[attach]243936[/attach]

膝蓋參考了00 七劍型製作


[attach]243937[/attach]

同場加映 特殊兵裝
GN-BOXER

[ 本帖最後由 terrence6 於 2008-11-9 04:15 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
SKI
曹長
Rank: 2


UID 1454
精華 0
積分 2
帖子 442
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-21
來自 藍天動漫
狀態 離線
發表於 2008-11-9 08:07 AM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
上身好橫@@~下身好瘦@@~

頂部
lotty424
上校
Rank: 4


UID 28881
精華 0
積分 2
帖子 4249
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-26
來自 天水圍
狀態 離線
發表於 2008-11-9 09:57 AM  資料  短消息  加為好友  添加 lotty424 為MSN好友 通過MSN和 lotty424 交談
如果3個燈一齊開tran-sam有冇可能將d gn粒子壓成一部燈裝到既粒子數 壓到好屈機3x3倍速

頂部
desmondwky
二等兵
Rank: 1


UID 17265
精華 0
積分 0
帖子 56
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-6-17
狀態 離線
發表於 2008-11-9 05:02 PM  資料  短消息  加為好友 
QUOTE:
原帖由 desmondwky 於 2008-11-8 09:19 PM 發表
大大你是如何去整把exia的劍左右倒轉ga?

剪下佢原來的駁位
同樣位置鑽下去,再用銅支貫穿至另一邊
盾內接位用以前不用的pc膠粒零件接好.

感謝大大的教導

頂部
terrence6
平民
Rank: 1


UID 31383
精華 0
積分 0
帖子 46
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2008-11-9 06:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SKI 於 2008-11-9 08:07 AM 發表
上身好橫@@~下身好瘦@@~

諗緊計...
但又唔想用肥仔對腳...

QUOTE:
原帖由 lotty424 於 2008-11-9 09:57 AM 發表
如果3個燈一齊開tran-sam有冇可能將d gn粒子壓成一部燈裝到既粒子數 壓到好屈機3x3倍速

(推測)
如果咁既話應該會推唔著twin drive..
因為同調率會極不穩

變回做三個獨立運作既GN drive 而已.

頂部
terrence6
平民
Rank: 1


UID 31383
精華 0
積分 0
帖子 46
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2008-11-11 04:01 AM  資料  短消息  加為好友 
[attach]244386[/attach]

膝蓋加排氣口

[attach]244387[/attach]

著鞋~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
terrence6
平民
Rank: 1


UID 31383
精華 0
積分 0
帖子 46
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-7-1
狀態 離線
發表於 2008-11-14 09:51 PM  資料  短消息  加為好友 
[attach]244950[/attach]
肩加裝甲+ 排氣口

[attach]244951[/attach]
鞋底

[attach]244952[/attach]

GN drive 由肩上改為置於肩後.

會不會太浮誇了點????



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
royal281
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 14681
精華 0
積分 6
帖子 2471
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-4
來自 CAN
狀態 離線
發表於 2008-11-14 10:06 PM  資料  短消息  加為好友  添加 royal281 為MSN好友 通過MSN和 royal281 交談
不會太浮誇~

cus' I like this kind of gundam, heavy armor~





My Blog
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!brLqiXiBERpe8Ca9N7s2.F0c7MISUx_LThY-
可以叫我做月月,多多指教~!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 06:46 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver