回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [三國] 孫尚香
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2008-10-25 10:06 AM  資料  短消息  加為好友 
一個意見!
下次唔好影隻狗
因為你隻狗太可愛la(特別係扮無辜果陣)

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-10-25 10:16 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2008-10-25 10:06 AM 發表
一個意見!
下次唔好影隻狗
因為你隻狗太可愛la(特別係扮無辜果陣)  

我都唔想.......
當佢食左我件件時,我立即要拎番....
佢想咬我....(認真的咬~會流血...已中過好多次)
之後一會,我問佢件件去左邊,佢就入番佢張床,扮無辜 扮可愛 .......
我次次話佢,佢都係噤
我一見到佢噤的樣就無佢法子...
正一衰仔嚟
不過狗仔係要噤先底錫

頂部
dandan
少佐
Rank: 4


UID 24620
精華 2
積分 27
帖子 7946
成品數目 27 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-29
狀態 離線
發表於 2008-10-25 04:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2008-10-25 10:16 AM 發表



我都唔想.......
當佢食左我件件時,我立即要拎番....
佢想咬我....(認真的咬~會流血...已中過好多次)
之後一會,我問佢件件去左邊,佢就入番佢張床,扮無辜 扮可愛 .......
我次次話佢,佢都係噤:e ...

對閣下深表同情,但如果成日發生,對你對模型對隻狗都唔係幾好...

頂部
Bakayalaw
中尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 24423
精華 3
積分 31
帖子 720
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-22
狀態 離線
發表於 2008-10-25 08:06 PM  資料  短消息  加為好友 
我都買左隻@@ 唔知大大買幾錢呢??
我冇諗住砌 愛黎儲起佢的@@ 諗住儲齊三國傳@@

頂部
~《北極熊》~
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30568
精華 0
積分 13
帖子 1758
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-11
狀態 離線
發表於 2008-10-25 08:16 PM  資料  短消息  加為好友 
好靚,but如果噴消光應該會靚d

頂部
K@R!On
壹等兵
Rank: 1


UID 32318
精華 0
積分 1
帖子 174
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-3
狀態 離線
發表於 2008-10-26 08:04 PM  資料  短消息  加為好友 
被狗吃了零件

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-10-27 09:12 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 水櫻 於 2008-10-25 08:06 PM 發表
我都買左隻@@ 唔知大大買幾錢呢??
我冇諗住砌 愛黎儲起佢的@@ 諗住儲齊三國傳@@

我買左$140
我太多存貨了...
一定要砌!
何況我入呢一隻都係因為我女友鐘意呢一隻^^

QUOTE:
原帖由 ~《北極熊》~ 於 2008-10-25 08:16 PM 發表
好靚,but如果噴消光應該會靚d

果日買了消光^^
下一隻會噴消光
果邊d天拿成$72....太貴了....

QUOTE:
原帖由 K@R!On 於 2008-10-26 08:04 PM 發表
被狗吃了零件

佢都係第一次食我d件....
佢係出於好奇.....

頂部
正樹
上校
Rank: 4
人工知能改


熱讚榜勳章  
UID 12935
精華 3
積分 67
帖子 4628
成品數目 67 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-31
狀態 離線
發表於 2008-10-28 10:27 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
第一次算係咁啦
你真係錫GF,我之前都話會一個月一隻,之後無時間加無左回事





!@#$%^&*(())_..................!@#$%^&*
頂部
~《北極熊》~
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 30568
精華 0
積分 13
帖子 1758
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-11
狀態 離線
發表於 2008-10-28 10:34 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 yiuming 於 2008-10-27 09:12 AM 發表

我買左$140
我太多存貨了...
一定要砌!
何況我入呢一隻都係因為我女友鐘意呢一隻^^



果日買了消光^^
下一隻會噴消光
果邊d天拿成$72....太貴了....






佢都係第一次食我d ...

woo,仲貴過環球
遲d去mk睇下,but好似最後星期5/6

頂部
RPG
二等兵
Rank: 1



UID 3808
精華 0
積分 1
帖子 62
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-23
狀態 離線
發表於 2008-10-28 11:11 PM  資料  短消息  加為好友 
狗食件 太可怕
好在我家無養狗

頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-10-29 01:47 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 正樹 於 2008-10-28 10:27 PM 發表
第一次算係咁啦
你真係錫GF,我之前都話會一個月一隻,之後無時間加無左回事

THX^^
你的指導^^
哈哈,我有時都係就噤上色,消左d明顯的夾口俾佢

QUOTE:
原帖由 RPG 於 2008-10-28 11:11 PM 發表
狗食件 太可怕
好在我家無養狗

少少啦,佢都係第一次食的d件.....

頂部
國軍中央教導團
壹等兵
Rank: 1


UID 21994
精華 0
積分 1
帖子 124
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-7
狀態 離線
發表於 2008-10-29 03:13 PM  資料  短消息  加為好友 
哇,好CUTE的孫尚香!尤其眼部位做得唔錯!順帶一提,只眼一定係要自己畫上去嘛?無貼紙的?還有最重要的,就係呢件野在邊度有得賣啊?我有朋友12月去香港,我想叫佢幫我買埋啊,謝謝!

頂部
frankiet
平民
Rank: 1



UID 32942
精華 0
積分 0
帖子 31
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-15
狀態 離線
發表於 2008-10-29 03:24 PM  資料  短消息  加為好友 
好奇問下樓主...乜咁快出左孫尚香啦咩??
我上官網睇無既@@

頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2008-10-29 03:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 frankiet 於 2008-10-29 03:24 PM 發表
好奇問下樓主...乜咁快出左孫尚香啦咩??
我上官網睇無既@@

首辦模型........





轉虧為"型"
頂部
yiuming
上校
Rank: 4
你噤砌1:144.....


熱讚榜勳章  
UID 25815
精華 3
積分 83
帖子 4027
成品數目 83 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-6
狀態 離線
發表於 2008-10-30 09:30 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 yiuming 為MSN好友 通過MSN和 yiuming 交談


QUOTE:
原帖由 番紅花 於 2008-10-29 03:13 PM 發表
哇,好CUTE的孫尚香!尤其眼部位做得唔錯!順帶一提,只眼一定係要自己畫上去嘛?無貼紙的?還有最重要的,就係呢件野在邊度有得賣啊?我有朋友12月去香港,我想叫佢幫我買埋啊,謝謝!



QUOTE:
原帖由 frankiet 於 2008-10-29 03:24 PM 發表
好奇問下樓主...乜咁快出左孫尚香啦咩??
我上官網睇無既@@

我是在這裡的商戶訂購的!
魔鬼水貼xxx
係 B-club的出品!

頂部
toygarry
上等兵
Rank: 2


UID 33231
精華 0
積分 14
帖子 288
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2008-10-20
狀態 離線
發表於 2008-10-31 06:31 AM  資料  短消息  加為好友 
第一次整巳很好
我在拍賣見到賣緊$160
都有D心動想買

頂部
superframe
上等兵
Rank: 2



UID 30238
精華 0
積分 1
帖子 234
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-4
狀態 離線
發表於 2008-11-2 10:48 AM  資料  短消息  加為好友 
is good

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 04:52 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver