回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
小聰聰 (さとし)
曹長
Rank: 2
東大修士2年


UID 1868
精華 1
積分 9
帖子 404
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-10
來自 東京
狀態 離線
發表於 2008-10-27 01:23 AM  資料  短消息  加為好友  添加 小聰聰 為MSN好友 通過MSN和 小聰聰 交談 ICQ 狀態




兩張, 試左用類似黑card既野影...
好難控制隻手既移動速度...





Panasonic System Solutions Japan
 ☆★☆~ideas for life~☆★☆
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2008-10-27 01:26 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小聰聰 於 2008-10-27 01:19 AM 發表


嗯嗯~
對對
另外, 事後先後悔
應該或者再收細d光圈, 100iso(都唔知做咩事日光日白較左200iso...=.="')
延長返個露光時間, sharp d之餘可能可以影到隻喵"R痕"個隻腳陏緊既動感...
難得佢擺個咁好既pose ...

200都冇乜所謂,我通常都係set 200長用...
可以影闊 d,隻貓就吾駛逼爆張相





LHPP . VCR .兔
頂部
akatwins
上尉
Rank: 3Rank: 3
醉模型


UID 1984
精華 0
積分 8
帖子 1517
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-10-27 01:27 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2008-10-27 01:23 AM 發表

大家研究下...不過呢部真係好易攪,通常我都係「開機-->按shutter」就算數.最多都係set微距或落閃燈...色水贏晒
唯電力一般,150張左右就要換電,記得帶多粒後備電...其他吾駛理架喇

就佢啦,影我果支金色燈o唔ok





~~善良嘅新手~~~唔識整~亂咁嚟~
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2008-10-27 01:29 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小聰聰 於 2008-10-27 01:23 AM 發表




兩張, 試左用類似黑card既野影...
好難控制隻手既移動速 ...

咦?點解要用黑咭??可吾可以講黎聽下你點用??
f22解像力會下降,用f5.6 - f11 喇,成像會利好多...





LHPP . VCR .兔
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2008-10-27 01:34 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 akatwins 於 2008-10-27 01:27 AM 發表

就佢啦,影我果支金色燈o唔ok

球型雕花燈?? 部機有防震...手定 d 應該ok既





LHPP . VCR .兔
頂部
akatwins
上尉
Rank: 3Rank: 3
醉模型


UID 1984
精華 0
積分 8
帖子 1517
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2005-6-13
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-10-27 01:38 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2008-10-27 01:34 AM 發表

球型雕花燈?? 部機有防震...手定 d 應該ok既

Thx!巴打





~~善良嘅新手~~~唔識整~亂咁嚟~
頂部
小聰聰 (さとし)
曹長
Rank: 2
東大修士2年


UID 1868
精華 1
積分 9
帖子 404
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-10
來自 東京
狀態 離線
發表於 2008-10-27 01:41 AM  資料  短消息  加為好友  添加 小聰聰 為MSN好友 通過MSN和 小聰聰 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2008-10-27 02:29 AM 發表

咦?點解要用黑咭??可吾可以講黎聽下你點用??
f22解像力會下降,用f5.6 - f11 喇,成像會利好多...

因為...我又想保留返個藍天, 又想蔭影位唔好太黑太暗
所以就想試下好似用黑card咁, 另藍天既地方曝光時間減少, 而暗位相對地長時間曝光

我個時個步驟咁既
落腳架
對焦
用個總算係黑色啞面既袋仔當黑card放前面
shutter (set 兩秒後開始曝光)
因為曝光時間得0.5s, 所以就係就快過兩秒時就開始慢慢移動個袋仔, 移動速度先快後慢
第一張就左至右
第2張就下至上
大概係咁
嘛...雖然日光日白玩黑card好似怪怪地咁...

[ 本帖最後由 小聰聰 於 2008-10-27 02:47 AM 編輯 ]





Panasonic System Solutions Japan
 ☆★☆~ideas for life~☆★☆
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2008-10-27 01:53 AM  資料  短消息  加為好友 
用得黑咭,最好想辦法拉長整體曝光時間....0.5s實在太短
如果真係要日光下用黑咭...先想辦法減光,落ND filter會有幫助...如果可以 set 到八秒,咁就有足夠時間去玩黑咭...





LHPP . VCR .兔
頂部
小聰聰 (さとし)
曹長
Rank: 2
東大修士2年


UID 1868
精華 1
積分 9
帖子 404
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-10
來自 東京
狀態 離線
發表於 2008-10-27 01:58 AM  資料  短消息  加為好友  添加 小聰聰 為MSN好友 通過MSN和 小聰聰 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2008-10-27 02:53 AM 發表
用得黑咭,最好想辦法拉長整體曝光時間....0.5s實在太短
如果真係要日光下用黑咭...先想辦法減光,落ND filter會有幫助...如果可以 set 到八秒,咁就有足夠時間去玩黑咭...

係, 大白天...係好短時間都有好多光入到去感光元件上...
張CARD移得有少少唔順暢都好易留到D黑影係張相度...
ND filter <--- 計劃入手中
因為11月尾可能可以去京都睇/影紅葉
ND FILTER有應該用得著~
CONFIRM去到既話就入手~

[ 本帖最後由 小聰聰 於 2008-10-27 03:01 AM 編輯 ]





Panasonic System Solutions Japan
 ☆★☆~ideas for life~☆★☆
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2008-10-27 02:02 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小聰聰 於 2008-10-27 01:58 AM 發表


ND filter  

咦??11月幾時去京都??我2號至5號會響大阪喎...有冇性趣一齊去影下紅葉??
btw,8秒係一個幾常用既長曝時間,尤其係要響鏡頭前做手腳既時候.因為8秒可以夠時間做多 d 野.
8秒減一級係4秒,半級係2秒,如果遮檔既技巧高,8秒可以響同一張相度,玩到三級吾同既曝光時間...
有 d 影landscape 既攝影師,玩32秒添呀...一張相玩五級又吾穿崩,好堅

[ 本帖最後由 matleung 於 2008-10-27 02:10 AM 編輯 ]





LHPP . VCR .兔
頂部
小聰聰 (さとし)
曹長
Rank: 2
東大修士2年


UID 1868
精華 1
積分 9
帖子 404
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-10
來自 東京
狀態 離線
發表於 2008-10-27 02:08 AM  資料  短消息  加為好友  添加 小聰聰 為MSN好友 通過MSN和 小聰聰 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2008-10-27 03:02 AM 發表

咦??11月幾時去京都??我2號至5號會響大阪喎...有冇性趣一齊去影下紅葉??

我予定11月尾先去ar~
今年好熱...11月頭關西應該未有一大遍既紅葉睇
最多都係開始變少少色
如果11月頭要影紅葉既話, 去日光, 郡馬個面應該多d

我...都係係東京等你...
最多同你星期四行秋葉原影姐姐~





Panasonic System Solutions Japan
 ☆★☆~ideas for life~☆★☆
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2008-10-27 02:13 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小聰聰 於 2008-10-27 02:08 AM 發表

我予定11月尾先去ar~
今年好熱...11月頭關西應該未有一大遍既紅葉睇
最多都係開始變少少色
如果11月頭要影紅葉既話, 去日光, 郡馬個面應該多d

我...都係係東京等你...
最多同你星期四行秋葉原影姐姐~  

好節目喎 影完順便同 d 姐姐一齊食個tea就最好喇





LHPP . VCR .兔
頂部
小聰聰 (さとし)
曹長
Rank: 2
東大修士2年


UID 1868
精華 1
積分 9
帖子 404
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-10
來自 東京
狀態 離線
發表於 2008-10-27 02:18 AM  資料  短消息  加為好友  添加 小聰聰 為MSN好友 通過MSN和 小聰聰 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2008-10-27 03:13 AM 發表

好節目喎 影完順便同 d 姐姐一齊食個tea就最好喇

去maid cafe...=.=
同d姐姐玩遊戲...

岩岩check左京都紅葉狀況(10/24報告)
-高雄山神護寺
-上賀茂神社
-大覚寺
得e3個地方既紅葉開始變色, 其他既都重係青葉~
嘛, 咁e3個地方既風景都唔錯既

另外, 大阪既3個紅葉名所都仍然係青葉

[ 本帖最後由 小聰聰 於 2008-10-27 03:19 AM 編輯 ]





Panasonic System Solutions Japan
 ☆★☆~ideas for life~☆★☆
頂部
matleung
中將
Rank: 5Rank: 5
o吾識


大毒梟勳章   熱讚榜勳章  
UID 1091
精華 9
積分 25
帖子 16627
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2004-12-19
來自 o吾知
狀態 離線
發表於 2008-10-27 02:19 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小聰聰 於 2008-10-27 02:18 AM 發表

去maid cafe...=.=
同d姐姐玩遊戲...

岩岩check左京都紅葉狀況
-高雄山神護寺
-上賀茂神社
-大覚寺
得e3個地方既紅葉開始變色, 其他既都重係青葉~
嘛, 咁e3個地方既風景都唔錯既

另 ...

睇黎都係要上北海道果邊影囉





LHPP . VCR .兔
頂部
小聰聰 (さとし)
曹長
Rank: 2
東大修士2年


UID 1868
精華 1
積分 9
帖子 404
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2004-1-10
來自 東京
狀態 離線
發表於 2008-10-27 02:27 AM  資料  短消息  加為好友  添加 小聰聰 為MSN好友 通過MSN和 小聰聰 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2008-10-27 03:19 AM 發表

睇黎都係要上北海道果邊影囉

北海道又應該凍得濟...
11月頭應該關東以北, 至東北地方最岩時候~
又或者係關東關西中間既中部地方, 因為好多都係山上既關係, 紅葉一般黎得比關東關西早~

另, 頭先提到個個神護寺, 由10月31日開始, 夜晚有lightup紅葉 17:00 - 20:00; 星期五六就17:00 - 21:00
可以考慮下~





Panasonic System Solutions Japan
 ☆★☆~ideas for life~☆★☆
頂部
貴族小子
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 1939
精華 0
積分 4
帖子 1424
成品數目 4 件
閱讀權限 10
註冊 2003-8-10
狀態 離線
發表於 2008-10-27 04:24 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2008-10-26 04:42 PM 發表
青馬靚景,可以唸下,不過要上山唔知金唔金

http://www.dchome.net/viewthread ... &extra=page%3D1

http://www.dchome.net/viewthread ... &extra=page%3D1

上山易行到暈
係落斜行去引水道個段有D煩


頂部
darius666
中校
Rank: 4
有狗萬事足


UID 5313
精華 8
積分 36
帖子 3169
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-10-27 07:32 AM  資料  短消息  加為好友 
我都有彈淘魚~







..... 陰天 ~ 雨下了...... 我係笨仔友~
頂部
darius666
中校
Rank: 4
有狗萬事足


UID 5313
精華 8
積分 36
帖子 3169
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-10-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-10-27 07:34 AM  資料  短消息  加為好友 
爛船照跟~






..... 陰天 ~ 雨下了...... 我係笨仔友~
頂部
chestert
少佐
Rank: 4
乜都唔識...


UID 13263
精華 0
積分 7
帖子 6326
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 花丸幼稚園
狀態 離線
發表於 2008-10-27 07:51 AM  資料  短消息  加為好友 






F
頂部
chestert
少佐
Rank: 4
乜都唔識...


UID 13263
精華 0
積分 7
帖子 6326
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 花丸幼稚園
狀態 離線
發表於 2008-10-27 08:03 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2008-10-27 01:34 AM 發表

球型雕花燈?? 部機有防震...手定 d 應該ok既

最緊要有囡囡美肌模式





F
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 09:49 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver