回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] 臨老入車房之(Mini cooper)
Nelson2614
平民
Rank: 1


UID 26096
精華 0
積分 1
帖子 12
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-16
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-10-22 10:04 AM  資料  短消息  加為好友 
臨老入車房之(Mini cooper)

一把年紀先學人玩砌車
重要成日手震...要老婆幫我油...



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
Nelson2614
平民
Rank: 1


UID 26096
精華 0
積分 1
帖子 12
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-16
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-10-22 10:08 AM  資料  短消息  加為好友 
再加一下圖~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
Nelson2614
平民
Rank: 1


UID 26096
精華 0
積分 1
帖子 12
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-16
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-10-22 10:22 AM  資料  短消息  加為好友 
遲d老婆拎相機比我再加少少圖~
我電話好屎

不過加幾條問題...
1)車窗o既黑色邊點上色好...
2)用邊隻膠水好...因為有d地方上o左色...成日都痂唔住~

e 隻係第一個出爐作~8月整到宜家~有好多缺憾~有興趣可以玩找錯處~
最好就教埋我多d野啦~~呵呵

頂部
monsterken
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 22369
精華 0
積分 9
帖子 2018
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-17
來自 我係大埔人
狀態 離線
發表於 2008-10-22 10:35 AM  資料  短消息  加為好友  添加 monsterken 為MSN好友 通過MSN和 monsterken 交談
回復 #2 Nelson2614 的帖子

師兄~~可能你架車未滲線....掙DD啦~~
但整體都好靚仔~~~
不過個對水撥呢???

頂部
Plane007
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18839
精華 0
積分 50
帖子 779
成品數目 50 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
狀態 離線
發表於 2008-10-22 10:38 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #3 Nelson2614 的帖子

感覺唔錯呀..........我都砌左遲D先出post
車窗o既黑色邊我會用噴來上色的





努力砌車, 專心砌車, 加燈為樂
Scania - 60%爛尾中
Boxystyle Hiace - 40%
Lexus LS600hL - 20%
頂部
Nelson2614
平民
Rank: 1


UID 26096
精華 0
積分 1
帖子 12
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-16
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-10-22 10:54 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 monsterken 於 2008-10-22 10:35 AM 發表
師兄~~可能你架車未滲線....掙DD啦~~
但整體都好靚仔~~~
不過個對水撥呢???

滲線出界.. 我自封手震王...
無錯水撥係比老婆整唔見o左一隻嫁~
估唔到o甘快比人發現到 太強大了

QUOTE:
原帖由 Plane007 於 2008-10-22 10:38 AM 發表
感覺唔錯呀..........我都砌左遲D先出post
車窗o既黑色邊我會用噴來上色的

o甘就係我痴膠紙有問題啦+><
佢有個弧形o既角位點算...又唔可以用刀cut...用刀我都信唔過自己...

[ 本帖最後由 Nelson2614 於 2008-10-22 10:58 AM 編輯 ]





GTR 35 進度0.1%
Mini 選購中~
搬O左居先買噴筆啦...嗚
頂部
Plane007
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18839
精華 0
積分 50
帖子 779
成品數目 50 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-20
狀態 離線
發表於 2008-10-22 11:14 AM  資料  短消息  加為好友 
回復 #6 Nelson2614 的帖子

我都有手震的, 痴膠紙慢慢嚟痴, 弧形o既角位我都係用刀慢慢cut的





努力砌車, 專心砌車, 加燈為樂
Scania - 60%爛尾中
Boxystyle Hiace - 40%
Lexus LS600hL - 20%
頂部
monsterken
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 22369
精華 0
積分 9
帖子 2018
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-17
來自 我係大埔人
狀態 離線
發表於 2008-10-22 11:21 AM  資料  短消息  加為好友  添加 monsterken 為MSN好友 通過MSN和 monsterken 交談
回復 #6 Nelson2614 的帖子

我成日落機鋪同女友玩找錯處麻~~~~~
無左一隻咪改佢做賽車個D單水撥囉~~
弧位個D, 如果你有孖星或者美術用個D刀, 佢一定幫到你~~因為個D真係好利~~唔駛點用力都可以界開D膠字架啦~~~如果你浸油唔係太THIN都會頂得住既~~~除左失手啦...

頂部
evo85
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 31765
精華 1
積分 25
帖子 2140
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2008-8-26
狀態 離線
發表於 2008-10-22 01:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Nelson2614 於 2008-10-22 10:54 AM 發表

滲線出界.. 我自封手震王...
無錯水撥係比老婆整唔見o左一隻嫁~
估唔到o甘快比人發現到 太強大了



o甘就係我痴膠紙有問題啦+><
佢有個弧形o既角位點算...又唔可以用刀cut...用刀我都信 ...

我滲線一定出界, 但用o岩油品就可以抹的, 例如我用Mr.Hobby既油性光油, 厚度夠, 咁滲線就用星星油性(Enamel)加白電油, 稀釋後點落去D lup位度, 佢就會散出去, 做到一條隱隱約約既黑線. 如果出左界或想修正, 就用白電油加綿簽(我有時燥燥地係會用牙簽 )抹走就可以了!

有人講過masking tape邊上加Masking Sol 可以好D....但我都未試過....我通常又係出哂界....我用水牲星星油油, 然後孕�20A抹...





old man and slow hand....
頂部
monsterken
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 22369
精華 0
積分 9
帖子 2018
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-17
來自 我係大埔人
狀態 離線
發表於 2008-10-22 01:40 PM  資料  短消息  加為好友  添加 monsterken 為MSN好友 通過MSN和 monsterken 交談
回復 #9 evo85 的帖子

係唔係孕瞞-1定x-1加白電油呀???因為我未試過滲線呀~~~

頂部
evo85
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 31765
精華 1
積分 25
帖子 2140
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2008-8-26
狀態 離線
發表於 2008-10-22 01:53 PM  資料  短消息  加為好友 
nono...

case 1: 滲線 - Enamel paint + 白電油
case2: window邊: 水性paint + X 20A






old man and slow hand....
頂部
Nelson2614
平民
Rank: 1


UID 26096
精華 0
積分 1
帖子 12
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-16
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-10-22 02:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 evo85 於 2008-10-22 01:53 PM 發表
nono...

case 1: 滲線 - Enamel paint + 白電油
case2: window邊: 水性paint + X 20A


白電油係點o既樣嫁~??
我用噴罐噴嫁...唔知用噴罐加d 白電油得唔得呢...
搵d 廢料試下先得...不過...白電油係咩...係唔係火機油...?





GTR 35 進度0.1%
Mini 選購中~
搬O左居先買噴筆啦...嗚
頂部
monsterken
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 22369
精華 0
積分 9
帖子 2018
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-17
來自 我係大埔人
狀態 離線
發表於 2008-10-22 02:49 PM  資料  短消息  加為好友  添加 monsterken 為MSN好友 通過MSN和 monsterken 交談
回復 #12 Nelson2614 的帖子

ZIPPO個d呀~~~

頂部
evo85
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 31765
精華 1
積分 25
帖子 2140
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2008-8-26
狀態 離線
發表於 2008-10-22 03:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Nelson2614 於 2008-10-22 02:40 PM 發表

白電油係點o既樣嫁~??
我用噴罐噴嫁...唔知用噴罐加d 白電油得唔得呢...
搵d 廢料試下先得...不過...白電油係咩...係唔係火機油...?

我都係噴罐黨成員黎架, 我用B-513
正如你同monsterken所講, 白電油即是火機油(我又真係用Zippo的).

我x份量既油會溝4x咁上下既Zippo...如果你點落一張紙度, 中間會是油 (直徑=D), 化開的會係油+電油(直徑=2D)...咁就應該滲到.

有樣野離題, 就係下一架噴之前, 用刀"貝"刻深同刻闊D線位, 咁噴完油後條線都仲會好深, 用自然光都睇到條線, 未必一定要渗線(尤其supercar, 佢地D真車既造工係好仔細, 條線係好幼)  <---個人見解! 我架R8都冇滲線..heehee





old man and slow hand....
頂部
lgk724
平民
Rank: 1



UID 23944
精華 0
積分 0
帖子 7
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-12-5
狀態 離線
發表於 2008-10-22 03:46 PM  資料  短消息  加為好友 
挺漂亮的,好手艺,
赞一个。。

頂部
monsterken
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 22369
精華 0
積分 9
帖子 2018
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2007-10-17
來自 我係大埔人
狀態 離線
發表於 2008-10-22 03:47 PM  資料  短消息  加為好友  添加 monsterken 為MSN好友 通過MSN和 monsterken 交談
回復 #14 evo85 的帖子

咁我想問下啦....之前好多人都叫我孕�-1定唔知xf-1混孖星水性開油水黎滲線, 咁有咩分別呢???
咁個d又係咩油黎呢??

頂部
evo85
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 31765
精華 1
積分 25
帖子 2140
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2008-8-26
狀態 離線
發表於 2008-10-22 04:31 PM  資料  短消息  加為好友 
monsterken, 我估如果你用果隻光油係油性(天拿水果隻油性, e.g. Mr.Hobby), 咁你用水性或enamel都可以的, 因為我手油多, 所以喜歡用enamel油, 所以滲線又用佢囉.. hehe

其實 X F 1係星星既colour code, 水性 or enamel都有.





old man and slow hand....
頂部
swaili
壹等兵
Rank: 1


UID 30590
精華 0
積分 2
帖子 106
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-11
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-10-22 08:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 evo85 於 2008-10-22 04:31 PM 發表
monsterken, 我估如果你用果隻光油係油性(天拿水果隻油性, e.g. Mr.Hobby), 咁你用水性或enamel都可以的, 因為我手油多, 所以喜歡用enamel油, 所以滲線又用佢囉.. hehe

其實 X F 1係星星既colour code, 水性 ...

順帶一問,咁如果用Mr.Hobby既水性光油,咁應該用咩滲線同用咩抹走呢??

頂部
evo85
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 31765
精華 1
積分 25
帖子 2140
成品數目 25 件
閱讀權限 10
註冊 2008-8-26
狀態 離線
發表於 2008-10-22 11:05 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 swaili 於 2008-10-22 08:48 PM 發表

順帶一問,咁如果用Mr.Hobby既水性光油,咁應該用咩滲線同用咩抹走呢??

errr....唔識...因我未試過~ (我切左2.5架車車咋~~   )





old man and slow hand....
頂部
lailo
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 26872
精華 0
積分 24
帖子 2433
成品數目 24 件
閱讀權限 10
註冊 2008-3-8
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-10-23 01:22 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lailo 為MSN好友 通過MSN和 lailo 交談


QUOTE:
原帖由 Nelson2614 於 2008-10-22 10:08 發表
再加一下圖~

講真......
第一架車黎講真係好唔錯~
第一, 砌得起, 第二, 冇走甩好多detail, 特別係mini copper果 D線位, 好多人都由得佢唔搞架.....

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 11:29 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver