回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 模型臘??
swaili
壹等兵
Rank: 1


UID 30590
精華 0
積分 2
帖子 106
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-11
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-10-19 06:33 PM  資料  短消息  加為好友 
模型臘??

模型臘=光油嗎?
有相睇嗎?因為我搵唔到 ,,thx

頂部
joejoe86
軍曹
Rank: 2
Ka Lok Stunt Team(KL100)


UID 27883
精華 0
積分 16
帖子 322
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2008-10-19 06:56 PM  資料  短消息  加為好友  添加 joejoe86 為MSN好友 通過MSN和 joejoe86 交談
模型臘=係叫拋光膏,有分粗中細,光油還光油



查看積分策略說明
附件
2008-10-19 06:56 PM
IMG0013A.jpg (25.69 KB)
 




惡搞 Chaiser孖轆拍攝專用車KL100
頂部
jackie1297
壹等兵
Rank: 1


UID 9458
精華 0
積分 0
帖子 157
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-26
來自 hong kong
狀態 離線
發表於 2008-10-19 07:51 PM  資料  短消息  加為好友 
I think you are talking about the Modeling Wax which with green colour and have an applicator for waxing after mirror polished.
Main purpose for anti-fingerprint printed at the object body.

http://www.etamiya.com/shop/tami ... ing-wax-p-6587.html

頂部
mac07
軍曹
Rank: 2


UID 18293
精華 0
積分 10
帖子 311
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-5
狀態 離線
發表於 2008-10-19 09:22 PM  資料  短消息  加為好友 
雙星臘水我用過,淺藍色細細樽跟一塊布,要成$50,
用法係先擠出然後用綿花棒均勻塗抹上模型處,待乾後用套裝那塊布抹擦,效果一般。

頂部
Eric仔
上尉
Rank: 3Rank: 3
模型要砌至好買


UID 30657
精華 0
積分 6
帖子 1289
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-12
狀態 離線
發表於 2008-10-19 11:35 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #2 joejoe86 的帖子

黃色o個隻邊度可以買到
thx

頂部
joejoe86
軍曹
Rank: 2
Ka Lok Stunt Team(KL100)


UID 27883
精華 0
積分 16
帖子 322
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2008-10-20 01:30 AM  資料  短消息  加為好友  添加 joejoe86 為MSN好友 通過MSN和 joejoe86 交談


QUOTE:
原帖由 Eric仔 於 2008-10-19 11:35 PM 發表
黃色o個隻邊度可以買到
thx

mk洗衣街





惡搞 Chaiser孖轆拍攝專用車KL100
頂部
swaili
壹等兵
Rank: 1


UID 30590
精華 0
積分 2
帖子 106
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-6-11
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-10-20 04:19 PM  資料  短消息  加為好友 
唔該晒各位,我了解了

頂部
AmazingFelix
上尉
Rank: 3Rank: 3
造飛機中 ...


UID 10213
精華 6
積分 36
帖子 1458
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-22
來自 :不正常人類研究中心
狀態 離線
發表於 2008-10-20 04:29 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
呢支先叫模型臘

係噴完油,之後再噴光油,之後用“拋光膏”再打磨令光油平滑,而“臘水”係最後先用係拋光較果。

所以“模型臘”不等於“拋光膏”。敬請留意!

[ 本帖最後由 Amazingman 於 2008-10-20 04:46 PM 編輯 ]



查看積分策略說明
附件
2008-10-20 04:29 PM
TM87036.jpg (9.2 KB)
 




Mid-Night Modeler
---Updated:[07-JUL-2012-Gallery]---
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 04:00 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver