回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2008-10-7 08:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2008-10-7 08:23 PM 發表


35/2.0 不如買支Tamron 17-50/2.8.....開盡2.8都好sharp,又靈活d...
50/1.8啦,又平,又sharp 影囡囡人像好好用!

Not easy to get 50/1.8 indeed.....how much should it be in fact? i spent  $800 on it....but in my memory it just cost $6XX.....?

頂部
skwong
少校
Rank: 3Rank: 3
偶像 - 伊世谷大士


大毒梟勳章  
UID 1456
精華 2
積分 19
帖子 2638
成品數目 19 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-30
來自 二丁目
狀態 離線
發表於 2008-10-7 08:27 PM  資料  短消息  加為好友 
Nikon 發力變大中隊!!

Freedomsc : welcome to DSLR world !!

頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2008-10-7 08:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2008-10-7 08:25 PM 發表

Not easy to get 50/1.8 indeed.....how much should it be in fact? i spent  $800 on it....but in my memory it just cost $6XX.....?

深水埔有間shop早兩日見有現貨兩支, $780,地鐵桂林街/福華街出口側邊果間
6xx 應該係舊年既事掛...不過呢排個市咁,可能好快又跌番去6xx





頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2008-10-7 08:31 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談


QUOTE:
原帖由 明天 於 2008-10-7 08:23 PM 發表


35/2.0 不如買支Tamron 17-50/2.8.....開盡2.8都好sharp,又靈活d...
50/1.8啦,又平,又sharp 影囡囡人像好好用!

TAMRON 17-50/2.8 咩價位???

想睇多支MAROC鏡影模型細野,支KIT鏡真係對唔到= ="

50/1.8都好夠經濟~





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2008-10-7 08:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2008-10-7 08:31 PM 發表


TAMRON 17-50/2.8 咩價位???

想睇多支MAROC鏡影模型細野,支KIT鏡真係對唔到= ="

50/1.8都好夠經濟~

支17-50 全新永成賣$2800 5年保,已經係build-in motor版本......我支就二手二千一收番來....
呢支野影野都好夠macro,夜d我影張貼上黎睇睇





頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2008-10-7 08:40 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談


QUOTE:
原帖由 明天 於 2008-10-7 08:32 PM 發表


支17-50 全新永成賣$2800 5年保,已經係build-in motor版本......我支就二手二千一收番來....
呢支野影野都好夠macro,夜d我影張貼上黎睇睇

駛唔駛加mount 定係即插即用ga





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2008-10-7 08:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2008-10-7 08:28 PM 發表


深水埔有間shop早兩日見有現貨兩支, $780,地鐵桂林街/福華街出口側邊果間
6xx 應該係舊年既事掛...不過呢排個市咁,可能好快又跌番去6xx

icic.......

[ 本帖最後由 Freedomsc 於 2008-10-7 08:51 PM 編輯 ]

頂部
chestert
少佐
Rank: 4
乜都唔識...


UID 13263
精華 0
積分 7
帖子 6326
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-8
來自 花丸幼稚園
狀態 離線
發表於 2008-10-7 08:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2008-10-7 08:41 PM 發表
icic.......but the shop owner said, as the one with build-in motor will release, the old one will not be produced by Nikon anymore......do u think that will be true?

50 1.8 出 AF-S 咩 果條友吹得就吹 50 1.4 就真係出 AF-S 版





F
頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2008-10-7 08:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chestert 於 2008-10-7 08:48 PM 發表

50 1.8 出 AF-S 咩 果條友吹得就吹 50 1.4 就真係出 AF-S 版

O....perhaps i said it wrong, and he trusted me

頂部
Freedomsc
中佐
Rank: 4


UID 2812
精華 0
積分 15
帖子 8904
成品數目 15 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-1
來自 hk
狀態 離線
發表於 2008-10-7 08:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 skwong 於 2008-10-7 08:27 PM 發表
Nikon 發力變大中隊!!

Freedomsc : welcome to DSLR world !!

Thx

頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2008-10-7 09:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2008-10-7 08:40 PM 發表


駛唔駛加mount 定係即插即用ga

而家既tamron Ak鏡係不用加adaptor了....只有舊既手動鏡先係adaptor 2 system





頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2008-10-7 09:18 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 clothoest 於 2008-10-7 08:01 PM 發表


即係要入晒?

好彩2支都係平鏡

星期四買六合彩先,睇下馬會會唔會送幾支過我~

一炮到位—    17-55/2.8 + 小黑五啦 可以問下人借黎試真先買 都得





頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2008-10-7 09:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2008-10-7 09:18 PM 發表



一炮到位—    17-55/2.8 + 小黑五啦 可以問下人借黎試真先買 都得

邊個有得借呢??





頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2008-10-7 09:22 PM  資料  短消息  加為好友 
唔知夠唔夠close-up..........



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




頂部
cas52612
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 16561
精華 0
積分 8
帖子 2095
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-12
狀態 離線
發表於 2008-10-7 09:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2008-10-7 09:17 PM 發表


而家既tamron Ak鏡係不用加adaptor了....只有舊既手動鏡先係adaptor 2 system

想問問師兄, 騰龍同死馬D鏡, 單睇形號, 點分有無摩打..?

尤其係死馬, 又DC,又HSM, 又EX, 又DG, 又ASPH.......
拗晒頭...





以後唔會再有爛尾模型
頂部
SOZAI (蘇仔)
上校
Rank: 4
砌模型係用口唔係用手!!


UID 11993
精華 0
積分 10
帖子 4246
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
來自 零米鎮
狀態 離線
發表於 2008-10-7 09:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2008-10-7 09:18 PM 發表



一炮到位—    17-55/2.8 + 小黑五啦 可以問下人借黎試真先買 都得

有銀買呢兩支...我實25品





咪硬膠啦..大C!...
頂部
明天
中佐
Rank: 4


UID 9476
精華 2
積分 26
帖子 9685
成品數目 26 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-27
狀態 離線
發表於 2008-10-7 10:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cas52612 於 2008-10-7 09:39 PM 發表


想問問師兄, 騰龍同死馬D鏡, 單睇形號, 點分有無摩打..?

尤其係死馬, 又DC,又HSM, 又EX, 又DG, 又ASPH.......
拗晒頭...

其實盒身有印明....如Tamron會印左"build-in motor'等字樣...
Sigma鏡身會印有"HSM" 字樣.....
DC - 數碼aps format only
EX - excellent performance, 即係比較靚既系列......Sigma 係EX系既鏡先用得過....Tamron就會叫"SP"....Tokina就叫" ATX-PRO"
ASPH....應該係指有用非球面鏡片....通常係wide angle鏡用
如果買二手Tamron/Tokina,一睇鏡底mount有冇個轉軸,就知是否有內置motor,...如果有motor,就唔會有圖中粒野了



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




頂部
lastman
上校
Rank: 4


UID 963
精華 3
積分 8
帖子 5482
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2004-3-14
來自 第三世界影友
狀態 離線
發表於 2008-10-7 10:03 PM  資料  短消息  加為好友  添加 lastman 為MSN好友 通過MSN和 lastman 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 SOZAI 於 2008-10-7 09:56 PM 發表


有銀買呢兩支...我實25品

50200 絕對唔比小黑五差





頂部
clothoest
少佐
Rank: 4
輕鬆模型


UID 14001
精華 5
積分 35
帖子 6763
成品數目 35 件
閱讀權限 10
註冊 2006-9-12
來自 朱諾
狀態 離線
發表於 2008-10-7 10:03 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 clothoest 為MSN好友 通過MSN和 clothoest 交談


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2008-10-7 09:18 PM 發表



一炮到位—    17-55/2.8 + 小黑五啦 可以問下人借黎試真先買 都得

搵安信兄弟都唔掂啦





My blog: http://hk.myblog.yahoo.com/clothomachi
不夠立體的攝影世界
頂部
SOZAI (蘇仔)
上校
Rank: 4
砌模型係用口唔係用手!!


UID 11993
精華 0
積分 10
帖子 4246
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
來自 零米鎮
狀態 離線
發表於 2008-10-7 10:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 lastman 於 2008-10-7 10:03 PM 發表



50200 絕對唔比小黑五差

所以都係上E3





咪硬膠啦..大C!...
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 03:07 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver