回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 模型飯局 2 ( 9月5日更新 - confirm 報名名單 已完成,大家到時見 ! ~ )
chiu768
上等兵
Rank: 2


UID 29501
精華 0
積分 0
帖子 231
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-14
狀態 離線
發表於 2008-8-11 03:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-8-11 03:28 PM 發表


講真 係有些少擔心 (部份) 下一代  ~

有冇擔心埋我嫁??? 唔係我會好失望

頂部
chiu768
上等兵
Rank: 2


UID 29501
精華 0
積分 0
帖子 231
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-14
狀態 離線
發表於 2008-8-11 03:55 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 carman 於 2008-8-11 03:44 PM 發表

感覺上...成街細路都係咁...

咁點既細佬先聽話????等我做返乖D嘛

頂部
chiu768
上等兵
Rank: 2


UID 29501
精華 0
積分 0
帖子 231
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-14
狀態 離線
發表於 2008-8-11 03:58 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2008-8-11 03:44 PM 發表


過左去就算喇, 唔好提起d舊事lor...

記就唔記得喇....記得都唔黎 不過你夠大方,如果個個好似你咁大方就好Lu

頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2008-8-11 04:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chiu768 於 2008-8-11 03:46 PM 發表


有冇擔心埋我嫁??? 唔係我會好失望

咁要熟D至知 ! ~ ....





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
chiu768
上等兵
Rank: 2


UID 29501
精華 0
積分 0
帖子 231
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-14
狀態 離線
發表於 2008-8-11 04:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-8-11 04:14 PM 發表


咁要熟D至知 ! ~ ....

呢個咪我今次出黎既目的囉

頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-8-11 05:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chiu768 於 2008-8-11 04:16 PM 發表


呢個咪我今次出黎既目的囉

絕對歡迎任何對模型有熱誠既朋友





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
gp01a
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 29027
精華 1
積分 31
帖子 2360
成品數目 31 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-30
來自 天宮
狀態 離線
發表於 2008-8-11 05:26 PM  資料  短消息  加為好友 
是不是有限人數的?
因為我想想下...又好想參加呀...但是怕遲些沒有位...





blog : http://hk.myblog.yahoo.com/keroro1878200
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-8-11 05:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gp01a 於 2008-8-11 05:26 PM 發表
是不是有限人數的?
因為我想想下...又好想參加呀...但是怕遲些沒有位...

我們暫時沒有限人數

想清楚才決定吧

還有時間

你預番多點錢會比較好





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2008-8-11 05:29 PM  資料  短消息  加為好友 
點可以咁架= =
我都唔講粗口既.....
嗚嗚 我同你地出親街,只有唔出聲既姐 點會講粗口...

頂部
南部響介
平民
Rank: 1


UID 20572
精華 0
積分 0
帖子 25
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-29
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-8-11 05:29 PM  資料  短消息  加為好友 
54. 南部響介





鋼鐵之孤狼
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-8-11 05:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 南部響介 於 2008-8-11 05:29 PM 發表
54. 南部響介

歡迎加入

平日有空的話,請留意第一樓既更新啊





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-8-11 05:35 PM  資料  短消息  加為好友 
剛好查詢了『包場』既細節

酒樓方面說明了『包場』要有13圍桌,一圍都要成2千多元,除番埋一個人要比大約二百五十元

由於今次飯局學生比較多,所以我們剔除了包場這建議


溫馨提示,出席者空閒時請留意第一樓既更新∼

歡迎出席者自願捐出模型作抽獎之用



∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

更新名單

1. williamgundam
2. 龍千影
3. VampireA
4. carman
5. popoandrew
6. 小牛牛ex
7. 正樹
8. Woo
9. LifeAfterDeath
10. 正宗k
11. 驚天地
12. 可羅索
13. 王子老師
14. 靜
15. GUNDAM0079
16. garyyu
17. ykk
18. 角木肇
19. eriol
20. momomomomomomo
21. momomomomomomo's Friend
22. ch1983ho
23. i4546546
24. 傻小子
25. Tony仔
26. hum994
27. ckl1202
28. wilson28994
29. tomtomng1234
30. Freedomsc
31. ~LAZY~
32. 1d20
33. Eyeshield
34. vk99183
35. DayNight
36. Hyakushiki
37. kevinchoi
38. levi's
39. char_aznabule
40. Jerry556
41. SKYLINE-GT-R
42. chiu768
43. gundam@jkl
44. rabbitchau
45. yiu1
46. 高朗
47. 蟻仔
48. 由零開始
49. 千本櫻
50. choichoi
51. 小杰
52. njvf
53. KC
54. 南部響介





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
chiu768
上等兵
Rank: 2


UID 29501
精華 0
積分 0
帖子 231
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-14
狀態 離線
發表於 2008-8-11 05:38 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2008-8-11 05:29 PM 發表
點可以咁架= =
我都唔講粗口既.....
嗚嗚 我同你地出親街,只有唔出聲既姐 點會講粗口...

邊個會話你講粗口??

頂部
chiu768
上等兵
Rank: 2


UID 29501
精華 0
積分 0
帖子 231
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-14
狀態 離線
發表於 2008-8-11 05:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-8-11 05:22 PM 發表


絕對歡迎任何對模型有熱誠既朋友

絕對多謝你

頂部
小杰
大佐
Rank: 5Rank: 5
*制霸*


UID 20041
精華 0
積分 10
帖子 10305
成品數目 10 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-18
狀態 離線
發表於 2008-8-11 05:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chiu768 於 2008-8-11 05:38 PM 發表


邊個會話你講粗口??

發表於 2008-8-11 03:27 PM  資料  主頁 短消息  加為好友      




以上再加上蠢....
又蠢又唔聽人教, 少少事就發皮四, 講粗口, 大叫, 大喊, 打人....
見到都眼火爆

CARMAN姐講架...嗚嗚....

頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2008-8-11 05:48 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-8-11 05:29 PM 發表


我們暫時沒有限人數

想清楚才決定吧

還有時間

你預番多點錢會比較好

預多幾多





長門,,,製造中...
頂部
龍千影
中將
Rank: 5Rank: 5
卡B灘LO


UID 4649
精華 2
積分 30
帖子 18190
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2005-9-14
來自 漫遊者
狀態 離線
發表於 2008-8-11 05:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wilson28994 於 2008-8-11 05:48 PM 發表


預多幾多

你係咪真的想參加既先?





小弟Facebook專頁https://www.facebook.com/Dragon1000model
頂部
chiu768
上等兵
Rank: 2


UID 29501
精華 0
積分 0
帖子 231
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-14
狀態 離線
發表於 2008-8-11 05:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-8-11 05:35 PM 發表
剛好查詢了『包場』既細節

酒樓方面說明了『包場』要有13圍桌,一圍都要成2千多元,除番埋一個人要比大約二百五十元

由於今次飯局學生比較多,所以我們剔除了包場這建議

溫馨提示,出席者空閒時請留 ...

其實傾計咁傾一間酒樓唔計兩層黎講都可以罷最小25圍每圍12個而我地早多保守估計6圍佢都會用板間間房俾我地餐牌仲冇定,

所以其實包唔包場睇下D大人點睇、食得幾多丫最緊要開心傾計

頂部
wilsonchanky
中校
Rank: 4
SAS


UID 29401
精華 0
積分 11
帖子 3859
成品數目 11 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
來自 觀塘區與黃大仙區交界
狀態 離線
發表於 2008-8-11 05:51 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-8-11 05:50 PM 發表


你係咪真的想參加既先?

我報左名啦





長門,,,製造中...
頂部
chiu768
上等兵
Rank: 2


UID 29501
精華 0
積分 0
帖子 231
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2008-5-14
狀態 離線
發表於 2008-8-11 05:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小杰 於 2008-8-11 05:43 PM 發表

發表於 2008-8-11 03:27 PM  資料  主頁 短消息  加為好友      




以上再加上蠢....
又蠢又唔聽人教, 少少事就發皮四, 講粗口, 大叫, 大喊, 打人....
見到都眼火爆

CARMAN姐講架...嗚嗚....

佢應該唔係話你....唔好咩都認先得嫁

[ 本帖最後由 chiu768 於 2008-8-11 05:55 PM 編輯 ]

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 07:34 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver