回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 關節固定問題~
eimmauyb2010
壹等兵
Rank: 1



UID 16544
精華 0
積分 0
帖子 111
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-3
狀態 離線
發表於 2008-7-19 05:58 PM  資料  短消息  加為好友 
關節固定問題~

我隻高達想擺pose.所以要固定關節位.
咁我要加銅枝.定係用膠水''痴實''關節就OK?
同埋有D位係 '' pc ''件. 模型膠水係痴唔到pc 關節..咁我又應該點固定呢?
thank you~

頂部
謙him*
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16901
精華 0
積分 7
帖子 1137
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-11
來自 古典時期
狀態 離線
發表於 2008-7-19 06:10 PM  資料  短消息  加為好友  添加 謙him* 為MSN好友 通過MSN和 謙him* 交談
Q1如果強度夠既話用膠水都ok...
   唔咁力先加銅枝

Q2用快乾膠..即AA膠果類

有錯講插





半醒半醉日復日   花落花開年復年
頂部
hum994
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 26291
精華 0
積分 8
帖子 1733
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-23
狀態 離線
發表於 2008-7-19 06:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 謙him* 於 2008-7-19 06:10 PM 發表
Q1如果強度夠既話用膠水都ok...
   唔咁力先加銅枝

Q2用快乾膠..即AA膠果類

有錯講插

pc件好似係咩膠到黐唔實架喎

頂部
謙him*
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16901
精華 0
積分 7
帖子 1137
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-11
來自 古典時期
狀態 離線
發表於 2008-7-19 07:18 PM  資料  短消息  加為好友  添加 謙him* 為MSN好友 通過MSN和 謙him* 交談
我未試過 只係一個提議
多謝大大指點[





半醒半醉日復日   花落花開年復年
頂部
eimmauyb2010
壹等兵
Rank: 1



UID 16544
精華 0
積分 0
帖子 111
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-3
狀態 離線
發表於 2008-7-19 08:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hum994 於 2008-7-19 06:52 PM 發表


pc件好似係咩膠到黐唔實架喎

我隻高達手掌果個位係PC 半球件.
但係個PC件爆爆地..搞到手掌裝得唔實..渣槍無力.
加銅支冇可能...一鑽即爆,,,咁仲有咩方法固定到手掌呢﹖

頂部
eimmauyb2010
壹等兵
Rank: 1



UID 16544
精華 0
積分 0
帖子 111
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-3
狀態 離線
發表於 2008-7-19 08:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 謙him* 於 2008-7-19 06:10 PM 發表
Q1如果強度夠既話用膠水都ok...
   唔咁力先加銅枝

Q2用快乾膠..即AA膠果類

有錯講插

小弟仲係新手...所以盡量避免加銅枝.小做小錯
唯有擺冇咁受力既pose..膠水走天下

頂部
hum994
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 26291
精華 0
積分 8
帖子 1733
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-23
狀態 離線
發表於 2008-7-19 10:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eimmauyb2010 於 2008-7-19 08:23 PM 發表


我隻高達手掌果個位係PC 半球件.
但係個PC件爆爆地..搞到手掌裝得唔實..渣槍無力.
加銅支冇可能...一鑽即爆,,,咁仲有咩方法固定到手掌呢﹖

你講d pc件鬆左??
我以為你玩改造要將d pc件fix 落d硬身件度

鬆左就易解決
用手掃式AA膠係件PC件上面油一層
唔好插隻手掌落去住
等d AA乾左之後先插番隻手掌就得

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 11:55 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver