回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 魔神頭一個
cgdragon
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3824
精華 1
積分 0
帖子 715
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-23
狀態 離線
發表於 2008-7-9 08:17 AM  資料  短消息  加為好友 
魔神頭一個

頭部仲有好多細節未執,不過想攪左個body先














開始到我發威了^^~
頂部
carman
上校
Rank: 4
模型製作新手


UID 19102
精華 3
積分 66
帖子 5960
成品數目 66 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 愛生事家庭
狀態 離線
發表於 2008-7-9 08:30 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 carman 為MSN好友 通過MSN和 carman 交談
好強





頂部
eddie_ch
中校
Rank: 4



UID 8287
精華 0
積分 0
帖子 3993
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-10
狀態 離線
發表於 2008-7-9 09:09 AM  資料  短消息  加為好友 
哇好正!!   強化版夏鬼丸!!





MG aqua, επιων x2, F91... 90Y, kage musha, G3 ver.ka...
"I don't get political points for being an idealist, I have to do the best I can with what I have."
頂部
Laion
上校
Rank: 4
囡囡至上主義~


UID 950
精華 5
積分 73
帖子 4350
成品數目 73 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-22
狀態 離線
發表於 2008-7-9 09:30 AM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
自製?還是首辦?
d 相好暗, 睇唔到.....





"只有經歷過痛苦先會學懂同情"
頂部
東方不敗
上等兵
Rank: 2


UID 28946
精華 0
積分 36
帖子 256
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-28
來自 香港 (現居紐約)
狀態 離線
發表於 2008-7-9 10:03 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 東方不敗 為MSN好友 通過MSN和 東方不敗 交談
好令人懷念!

頂部
宏輝
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱誠勳章   熱讚榜勳章  
UID 1935
精華 9
積分 30
帖子 1836
成品數目 30 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-25
來自 香港
狀態 離線
發表於 2008-7-9 11:55 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Laion 於 2008-7-9 09:30 AM 發表
自製?還是首辦?
d 相好暗, 睇唔到.....

應該自製黎...好強勁

頂部
風聲
中校
Rank: 4


UID 26362
精華 0
積分 8
帖子 3595
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-25
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-7-9 12:17 PM  資料  短消息  加為好友 
真係大作~加油





1/100 S.S.I. Bang-Doll, Solid Art Version ( Volks )~製作中
PG  1/60 RX-78 ~完成
MG 1/100 GN-0000 00 GUNDAM ~完成

PS# 我不是風聲,戶口是暫借的~
頂部
cgdragon
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3824
精華 1
積分 0
帖子 715
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-23
狀態 離線
發表於 2008-7-9 02:03 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 000-3901-0 於 2008-7-9 08:20 AM 發表

大大又有大作

唔準笑!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我知之前仲有隻未完成

QUOTE:
原帖由 carman 於 2008-7-9 08:30 AM 發表
好強

我弱得可憐

QUOTE:
原帖由 eddie_ch 於 2008-7-9 09:09 AM 發表
哇好正!!   強化版夏鬼丸!!

好眼力~~咁都睇得出

QUOTE:
原帖由 Laion 於 2008-7-9 09:30 AM 發表
自製?還是首辦?
d 相好暗, 睇唔到.....

係自製的
好暗?????
應該除了第一張外~~其他不太暗吧

QUOTE:
原帖由 東方不敗 於 2008-7-9 10:03 AM 發表
好令人懷念!

魔神都有10幾年歷史了~~仲記得以前模型連萬寧都有得買

QUOTE:
原帖由 Fai 於 2008-7-9 11:55 AM 發表

應該自製黎...好強勁

嗯~~希望之後製作順順利利吧

QUOTE:
原帖由 風聲 於 2008-7-9 12:17 PM 發表
真係大作~加油

我怕做出黎會好大件~~不過話晒真夏鬼都算係boss機黎





開始到我發威了^^~
頂部
丫杰
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7311
精華 0
積分 14
帖子 1142
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-15
狀態 離線
發表於 2008-7-9 03:08 PM  資料  短消息  加為好友 
支持.. 哩隻靚野簡直係怨念物.. 模型首辦通通冇出過....

頂部
Laion
上校
Rank: 4
囡囡至上主義~


UID 950
精華 5
積分 73
帖子 4350
成品數目 73 件
閱讀權限 10
註冊 2004-4-22
狀態 離線
發表於 2008-7-9 03:39 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
閣下實在太強啦~
大力支持~~~





"只有經歷過痛苦先會學懂同情"
頂部
cgdragon
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3824
精華 1
積分 0
帖子 715
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-23
狀態 離線
發表於 2008-7-9 07:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 丫杰 於 2008-7-9 03:08 PM 發表
支持.. 哩隻靚野簡直係怨念物.. 模型首辦通通冇出過....

好奇怪~~連新星邪虎都係怨念物,但係都無出過手辦

QUOTE:
原帖由 Laion 於 2008-7-9 03:39 PM 發表
閣下實在太強啦~
大力支持~~~

Laion兄仲強LA~~上次係風兄屋企見到你隻SD金色機天覆件,攪到我洗晒口水





開始到我發威了^^~
頂部
chwaso
軍曹
Rank: 2



UID 18215
精華 0
積分 3
帖子 377
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-3
狀態 離線
發表於 2008-7-10 01:26 AM  資料  短消息  加為好友 
if this is 強化版夏鬼丸, how come i never seen this?? which series is it from?
DId you make the whole thing yourself?? what is your material??
Cant wait to see you finish it^^

頂部
chwaso
軍曹
Rank: 2



UID 18215
精華 0
積分 3
帖子 377
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-3
狀態 離線
發表於 2008-7-10 01:28 AM  資料  短消息  加為好友 
just a little comment, compare to the picture, the teeth seems to be a bit too big, and the 2 horns i nthe back seems a little off proportion

頂部
cgdragon
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3824
精華 1
積分 0
帖子 715
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-23
狀態 離線
發表於 2008-7-10 01:50 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chwaso 於 2008-7-10 01:26 AM 發表
if this is 強化版夏鬼丸, how come i never seen this?? which series is it from?
DId you make the whole thing yourself?? what is your material??
Cant wait to see you finish it^^

真夏鬼出現係"新魔神英雄傳"最尾兩集,最重要係佢背部個環,不過我沒有畫出來
打算都係用原子灰加膠版搭出來^^

卡通中cap出的圖



QUOTE:
原帖由 chwaso 於 2008-7-10 01:28 AM 發表
just a little comment, compare to the picture, the teeth seems to be a bit too big, and the 2 horns i nthe back seems a little off proportion

牙齒原本是沒這麼大的,

原本的牙齒:



後來發覺唔夠霸氣,同真夏鬼號樣貌本身唔需這種修尖的小生臉,才更改成現在的牙(牙向外叉開)

至於角方面等做好全隻先決定加唔加返大,謝謝你的意見

其實新魔神英雄中的模型,每個boss機都會隨模型附送一件額外件,這些額外零件可以將夏鬼丸模型變成真夏鬼丸,不過就同卡通外型完全唔同

真夏鬼丸模型:









開始到我發威了^^~
頂部
chwaso
軍曹
Rank: 2



UID 18215
精華 0
積分 3
帖子 377
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-3
狀態 離線
發表於 2008-7-10 03:42 AM  資料  短消息  加為好友 
you drew that pic?? HOLY!!!! Wish i can draw that good too
thanks for the close up pic, looks realy detailful^^ Mm....have you thought of sharpening the chin?
(somehow i like to sharpen all those chins and corners^^) But it looks really nice the way it is now already~
What is that black stuff under the head??

頂部
斷線寬頻
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 18378
精華 0
積分 6
帖子 567
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-6
狀態 離線
發表於 2008-7-10 04:26 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
很強大
屈哂機





http://hk.myblog.yahoo.com/wing200000hk
我個blog呀~我既成品將會係哂上面架啦!!
頂部
ro0
曹長
Rank: 2


UID 22800
精華 0
積分 3
帖子 424
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-1
狀態 離線
發表於 2008-7-10 09:04 AM  資料  短消息  加為好友  Yahoo!
果然係雕神 !

頂部
cgdragon
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 3824
精華 1
積分 0
帖子 715
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-23
狀態 離線
發表於 2008-7-10 07:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chwaso 於 2008-7-10 03:42 AM 發表
you drew that pic?? HOLY!!!! Wish i can draw that good too
thanks for the close up pic, looks realy detailful^^ Mm....have you thought of sharpening the chin?
(somehow i like to s ...

到時再做多對修尖的臉睇下邊個樣好睇d~~^^
頭底下的是泥膠,只用來固定頭部姿勢用,不過亦都可以搓個身體大約外型出黎,作為製作身體時的參考

QUOTE:
原帖由 斷線寬頻 於 2008-7-10 04:26 AM 發表
很強大
屈哂機



QUOTE:
原帖由 ro0 於 2008-7-10 09:04 AM 發表
果然係雕神 !

我只是一個新手亂雕,講稱得上做雕神大有人在





開始到我發威了^^~
頂部
zombir
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 2612
精華 0
積分 6
帖子 738
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2005-7-16
狀態 離線
發表於 2008-7-10 09:49 PM  資料  短消息  加為好友 
这是夏鬼丸的真正形态,太型了!! 期待楼主全身竣工!!





个人blog:http://notonlyzz.spaces.live.com/
頂部
chwaso
軍曹
Rank: 2



UID 18215
精華 0
積分 3
帖子 377
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-3
狀態 離線
發表於 2008-7-11 08:57 PM  資料  短消息  加為好友 
COOl!! Can't wait to see it get done~
I am working on 龍星丸, but it's made in china...>< so many places are hard to work on, especially with all the soft plastic it has...
Making so much modification to it, think you can help me out??

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 12:50 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver