回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 返來咯 ! 返來咯 ! - 北海道之旅 完結
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2008-6-13 03:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2008-6-13 03:11 PM 發表


都唔算係,只係多留意姐
不過yen貴去日本好肉痛就真既

係呀,我之前去係差唔多係最高,8 算呀 ! ~ ...





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
jacky398
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 743
精華 0
積分 38
帖子 641
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-2
來自 青衣
狀態 離線
發表於 2008-6-13 09:30 PM  資料  短消息  加為好友  添加 jacky398 為MSN好友 通過MSN和 jacky398 交談


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2008-6-13 02:49 PM 發表


7日都無問題既

由札幌、小樽去富良野、美瑛大約2-3個小時車程

其實小樽運河果邊真係無咩野睇,所花既時間真係好少
反而北一硝子同LeTAO果邊就......總之睇住荷包,隨時係果度流乾晒d水
富良 ...

咁札幌有咩地方一定要去呀??





有時間可以去看看喔!
| | | |
﹀ ﹀ ﹀ ﹀
幸福摩天輪
頂部
jacky398
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 743
精華 0
積分 38
帖子 641
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-2
來自 青衣
狀態 離線
發表於 2008-6-13 09:31 PM  資料  短消息  加為好友  添加 jacky398 為MSN好友 通過MSN和 jacky398 交談


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-6-13 03:13 PM 發表


係呀,我之前去係差唔多係最高,8 算呀 ! ~ ...

你已經去左喇...無得諗...
但你唔係之前入定d 錢先咩?/





有時間可以去看看喔!
| | | |
﹀ ﹀ ﹀ ﹀
幸福摩天輪
頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2008-6-14 01:07 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 jacky398 於 2008-6-13 09:30 PM 發表

咁札幌有咩地方一定要去呀??

都好多,大通公園(2月去好d,有雪祭),電視塔,時計台,JR展望台T38,
JR Tower Sqare(購物出血用,出血指數極高,基本上可以行一日),白之戀人,啤酒工廠,
狸小路1-7町(必去,買野都幾平,出血指數無JR咁快 ),薄野不夜天及拉麵橫丁(包括有好多夜店添 )
要充分咁行盡可能要3-4日左右(我比較保守d,預多好過預少)

頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2008-6-14 12:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 jacky398 於 2008-6-13 09:31 PM 發表

你已經去左喇...無得諗...
但你唔係之前入定d 錢先咩?/

有預先唱定錢,咪就係果野 8 算羅 !~





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2008-6-14 01:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2008-6-14 01:07 AM 發表
好多,大通公園(2月去好d,有雪祭),電視塔,時計台,JR展望台T38,
JR Tower Sqare(購物出血用,出血指數極高,基本上可以行一日),白之戀人,啤酒工廠,
狸小路1-7町(必去,買野都幾平,出血指數無JR咁快 ),薄野不夜天及拉麵橫丁(包括有好多夜店添 )
要充分咁行盡可能要3-4日左右(我比較保守d,預多好過預少)

我果時去大通公園咩都冇,樹又冇葉,得枝電視塔,感覺好似得一片荒地,係得枝電視塔,

所以記得岩時候至好去,岩時候果到應該好多開晒花既樹,應該好正 !!

我覺得 狸小路1-7町 好似香港女人街咁,不過可惜我同老細一樣都買唔岩 .....

我係今年 4 月頭去,時間上其實有某D觀光地方會比較唔夾,例如睇花睇樹已經唔岩時候,得D無葉既樹,

我印像最深係去 Kiroro 滑雪場滑雪同影相, 小樽行下 (雖然唔大,但幾有風情),場外市場 食海鮮,

台場玩下室內遊戲,不過買野較多 都係返東京果兩日 ~ ....





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2008-6-14 02:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-6-14 01:04 PM 發表


我果時去大通公園咩都冇,樹又冇葉,得枝電視塔,感覺好似得一片荒地,係得枝電視塔,

所以記得岩時候至好去,岩時候果到應該好多開晒花既樹,應該好正 !!

我覺得 狸小路1-7町 好似香港女人街咁,不過 ...

係呀,kiroro真係必去,有無雪都好,佢果度都係一個靚景

頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2008-6-14 03:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2008-6-14 02:49 PM 發表


係呀,kiroro真係必去,有無雪都好,佢果度都係一個靚景

同意呀,不過自已冇架生,之前去滑既時候 真係好鬼貴 !! ~ ...





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2008-6-14 04:52 PM  資料  短消息  加為好友 
今次因為同家人去,所以迫住參加旅行團,起碼有導遊同領隊睇住我兩老,5天團真係好緊迫,不過呢團算係唔錯,起碼無咩騎呢人(謎之聲:最騎呢咪你兩老囉)

自己重有10日年假,可能9月或者2月雪祭又會去一次添,不過就應該係自遊行

頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2008-6-14 05:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2008-6-14 04:52 PM 發表
今次因為同家人去,所以迫住參加旅行團,起碼有導遊同領隊睇住我兩老,5天團真係好緊迫,不過呢團算係唔錯,起碼無咩騎呢人(謎之聲:最騎呢咪你兩老囉)

自己重有10日年假,可能9月或者2月雪祭又會去一次添,不 ...

咁爽, 重有咁多假 ~ .....

自由行好玩d, 自己中意點都得, 不過之前要夠準備, .....





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
jacky398
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 743
精華 0
積分 38
帖子 641
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-2
來自 青衣
狀態 離線
發表於 2008-6-15 12:20 AM  資料  短消息  加為好友  添加 jacky398 為MSN好友 通過MSN和 jacky398 交談


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-6-14 01:04 PM 發表


我果時去大通公園咩都冇,樹又冇葉,得枝電視塔,感覺好似得一片荒地,係得枝電視塔,

所以記得岩時候至好去,岩時候果到應該好多開晒花既樹,應該好正 !!

我覺得 狸小路1-7町 好似香港女人街咁,不過 ...

難怪你得咁少相post出來啦....
咁你個北海道之旅好似幾慘咁喎..

如果由你介紹北海道有咩玩, 日本政府應該多得你唔少lu....咩都話唔好咁...

[ 本帖最後由 jacky398 於 2008-6-15 12:23 AM 編輯 ]





有時間可以去看看喔!
| | | |
﹀ ﹀ ﹀ ﹀
幸福摩天輪
頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2008-6-16 12:30 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 jacky398 於 2008-6-15 12:20 AM 發表

難怪你得咁少相post出來啦....
咁你個北海道之旅好似幾慘咁喎..

如果由你介紹北海道有咩玩, 日本政府應該多得你唔少lu....咩都話唔好咁...

咁又唔係,主要因為我去既時間唔係睇自然景色既時候,(淨係睇倒櫻花,都好正),

其他樹又未有葉,所以好靚果 D 七彩樹景 冇得睇咁解,

其他都冇問題,值得去架 ~ ...





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2008-6-16 05:08 PM  資料  短消息  加為好友 
呢排美元想轉強,應該係時候去日本囉,如果保持到真係令我8月尾9月想再去多次

頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2008-6-16 07:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2008-6-16 05:08 PM 發表
呢排美元想轉強,應該係時候去日本囉,如果保持到真係令我8月尾9月想再去多次

有冇咁多假啊,你就好,話放就放 ~ ....





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2008-6-17 01:10 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-6-16 07:45 PM 發表


有冇咁多假啊,你就好,話放就放 ~ ....

因為我可以儲假,只不過呢一年(合約)既假要係下一年(合約)完之前放晒,依家應該儲左22-23日(差不多2年既假期)

所以9月前要放埋果10日假

頂部
oj
上校
Rank: 4



UID 27984
精華 0
積分 9
帖子 4509
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-3
狀態 離線
發表於 2008-6-17 10:30 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-6-14 01:04 PM 發表


我果時去大通公園咩都冇,樹又冇葉,得枝電視塔,感覺好似得一片荒地,係得枝電視塔,

所以記得岩時候至好去,岩時候果到應該好多開晒花既樹,應該好正 !!

我覺得 狸小路1-7町 好似香港女人街咁,不過 ...

的確!個公園無乜野睇..得個電視塔(同日本人) 領隊都係俾十五分鐘時間
有團左友塑性用呢十五分鐘去便利店買野
時計台對我黎講意義唔太大…
如果自由行可以唔去以上
狸小路主要買手信: 白痴戀人(10% off) 同惧瘋提 有院友特登去買藥 地方好大 , 去睇下唔錯 .





" 前人功夫好 , 後人理論高 "
頂部
ch_lycab
中校
Rank: 4


UID 23009
精華 0
積分 0
帖子 3986
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2007-11-6
狀態 離線
發表於 2008-6-17 10:45 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 frankie 於 2008-6-17 10:30 AM 發表



的確!個公園無乜野睇..得個電視塔(同日本人) 領隊都係俾十五分鐘時間
有團左友塑性用呢十五分鐘去便利店買野
時計台對我黎講意義唔太大…
如果自由行可以唔去以上
狸小路主要買手信: 白痴戀人 ...

狸小路果間有10% off 既舖,個唔知sales定老闆娘d廣東話真係.......勁到無人有
我初頭重以為點解多左個領隊或者導遊

頂部
jacky398
少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 743
精華 0
積分 38
帖子 641
成品數目 38 件
閱讀權限 10
註冊 2004-7-2
來自 青衣
狀態 離線
發表於 2008-6-17 11:31 AM  資料  短消息  加為好友  添加 jacky398 為MSN好友 通過MSN和 jacky398 交談
哈哈....我去果時, 大通公園有美食節喔





有時間可以去看看喔!
| | | |
﹀ ﹀ ﹀ ﹀
幸福摩天輪
頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2008-6-17 12:16 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2008-6-17 01:10 AM 發表


因為我可以儲假,只不過呢一年(合約)既假要係下一年(合約)完之前放晒,依家應該儲左22-23日(差不多2年既假期)

所以9月前要放埋果10日假

好羡慕啊 ~ ...





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
williamgundam
上將
Rank: 6Rank: 6
爛尾一次便成超級債仔


榮譽勳章   熱誠勳章   美工勳章  
UID 17202
精華 2
積分 12
帖子 26310
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2007-5-31
來自 草根階層
狀態 離線
發表於 2008-6-17 12:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 frankie 於 2008-6-17 10:30 AM 發表



的確!個公園無乜野睇..得個電視塔(同日本人) 領隊都係俾十五分鐘時間
有團左友塑性用呢十五分鐘去便利店買野
時計台對我黎講意義唔太大…
如果自由行可以唔去以上
狸小路主要買手信: 白痴戀人 ...

我同你既感覺差唔多 ~ ...

不過 白痴戀人 去邊買都冇乜所謂,好多地方都有,價錢都差唔太遠 ~  


.





William Blog 歡迎模友交流
http://hk.myblog.yahoo.com/williamgundam07
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 04:02 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver